Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=mCeClL0bDTs&feature=youtu.be&a

:')

dit was de vetste afsluiter van defqon ooit : hhz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
kevinsep schreef:
Zaterdag topdag gehad! Bij aankomst keihard balen van de Mainstage, Was opzich wel leuk gedaan,
maar het was niet 1 geheel, allemaal losse dingetjes. In het donker zag die er wel bruut uit. Maarja toen het donker
was was ik al uit me pan. Toen was alles mooi. :yay: HHZ was echt helemaal bagger, hy kwam er zelf gelukkig ook achter dat
iedereen richting Neophyte liep, die ff keihard knalde bij black! Zelf vond ik Tatanka, Psyco Phunkz & Nosferatu echt de beste
set ooiit neerknalde :bomb: Had wat meer verwacht van Wildstylez, hij was goed. maar van mij had die wel wat harder
mogen knallen op het einde! :evil: Op naar het volgende feest!! :clap: .. Vind het alleen weer jammer hoe zoo mooi
feest weer negatief in de media wordt gegooid! :thumbdown: 76 aanhouding voor drugsgebruik, honden boten en vele politie moesten
optreden! :') Kutmedia moet overdrijven en het verzieken voor de echte feestgangers :/ 76 aanhouding :innocent: Dat is 98,3% van alle mensen, zelf maar 1 opstootje gezien aan het einde.
Maar voorderest was er een super sfeer!!

Ik denk dat je dan 1,7% bedoeld?:P
Verder ben ik het helemaal met je eens. De Psyko Punkz deden het enorm goed. Pavelow was ook echt dikke shit! :worship: Dit was mijn 1e Defqon. Ik vond het wel echt super! Het vuurwerk op het eind maakte het ook echt af! Ik hoorde op het festival zelf al wel dat de main op de plek waar de blue dit jaar stond, veel beter staat. Ik hoop dan iig dat ze dit volgend jaar weer zo doen.


Opzich stond t wel beter, gewoon een stuk centraler zo. Ook was t een stuk breder, vorig jaar was t in vergelijking een stuk smaller, waardoor je minder ruimte had.. Maar, als ze volgend jaar weer dezelfde plaats gaan gebruiken mogen ze de main wel wat beter maken. Nu was t niet echt 1 geheel vind ik. En die bomen in het midden stonden toch wel aardig in de weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was ik ook maar 18. Kon ik lekker knalle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het iemand is opgevallen die bij de noisecontrollers zijn geweest..
Maar ze draaide 2 versies van het Decibel anthem :huh:

was te lui om al die pagina's trg te lezen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
tomb schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=mCeClL0bDTs&feature=youtu.be&a

:')

dit was de vetste afsluiter van defqon ooit : hhz

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon.1 was super heel de dag bij Main gestaan ook nog Khadber tegen gekomen alleen half uurtje bij tatanka wezen stampen vond het vorig jaar wel dikker maar al met al het was een geslaagde dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC V gaat helemaal los! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
MC V gaat helemaal los! :D

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 21:07 
 
Hardtraxxer

Na defqon 2008 viel defqon 2009 al een beetje tegen, en defqon 2010 was zelfs een teleurstelling. Van de stages die ik heb gezien, zag alleen Black er vet uit. Ik heb nog nooit zo'n trieste mainstage gezien, die door de wind al deels kapot ging tijdens het feest. De afsluiting was nog wel het dieptepunt. Natuurlijk vermaak je, je eigen altijd wel op zo'n feest maar voor het geld wat je betaald, en de moeite die je moet doen voor een kaartje is was dit een grote teleurstelling. Wel respect voor Coone, Frequencerz en Mental Theo & Charley Lownoise die wel lekker hebben gedraaid! Maar om verdere teleurstelling te voorkomen geen defqon voor mij volgend jaar. Maar daar zal q-dance wel schijt aan hebben, die weten toch wel dat ze hun zakken volgend jaar gewoon weer kunnen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 21:33 
 
Hardtraxxer

Was voor mij de eerste keer defqon, ook eerste Q feest..

Ik kwam als 17 jarige binnen... kreeg ook iemand van 15 mee naar binnen met allemaal gedoe met ID's XD de ID controle was trouwens echt heel streng, zelfs mensen van 40 zonder ID werden geweigerd... Maargoed... ik was binnen en heb me heel erg vermaakt... Mainstage was heel apart maar ook wel vet opzich... alleen jammer dat de 2 na een tijdje beetje kapot was XD
Het weer was top, lang leve de weergoden na een week kut weer!
Ik liep ook nog langs iemand met een hardtraxx shirt en toen zei ik hardtraxxxxxxxxxxxxxx, geen ideee wie dat was... was volgends mij na afloop ofzo...

enige minpunten voor mij waren de lange wachtrijen bij ingang maar voor de rest heb ik een hele fijne dag gehad!!! :D

tot volgend jaar (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze mongol liep dus over mijn hoofd:
Afbeelding

En filmpje nummer 3:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 23:24 
 
Artiest


Nagenieten van Defqon.1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 01:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond lekker vet. Echt alles uit de kast getrokken. Waren hele vette stages. Waarvan Black echt het hardste was. Vooral toen er wat donkere wolken achter de stage samentrokken werd het geheel heerlijk duister.

De mainstage was wat rommlig, maar ik had respect voor de manier waarop ze de gigantische klok hadden bedacht.

En stiiiiiiil over de eindshow, die was gruwelijk.

65eurie voor een dag feesten? Maak je niet veel mee hoor. Je kon in totaal met 110 eu wel door. Dus prima feestje! :D

On to the Feestfabriek! :D

Waar ik me trouwens wel echt de pleuris aan ergerde was het feit dat er zoveel mensen stilstonden. Zowel bij Black, Red alswel Blue. Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 08:47 
 
Hardtraxxer

HardeMarokkaan schreef:
Waar ik me trouwens wel echt de pleuris aan ergerde was het feit dat er zoveel mensen stilstonden. Zowel bij Black, Red alswel Blue. Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S


Dat zijn nou de dagjes mensen die er ZOVEEL zijn op defqon/mysteryland blabla....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 09:08 
 

Overload schreef:
Was voor mij de eerste keer defqon, ook eerste Q feest..

Ik kwam als 17 jarige binnen... kreeg ook iemand van 15 mee naar binnen met allemaal gedoe met ID's XD de ID controle was trouwens echt heel streng, zelfs mensen van 40 zonder ID werden geweigerd... Maargoed... ik was binnen en heb me heel erg vermaakt... Mainstage was heel apart maar ook wel vet opzich... alleen jammer dat de 2 na een tijdje beetje kapot was XD
Het weer was top, lang leve de weergoden na een week kut weer!
Ik liep ook nog langs iemand met een hardtraxx shirt en toen zei ik hardtraxxxxxxxxxxxxxx, geen ideee wie dat was... was volgends mij na afloop ofzo...

enige minpunten voor mij waren de lange wachtrijen bij ingang maar voor de rest heb ik een hele fijne dag gehad!!! :D

tot volgend jaar (hoop ik)


zeker volgend jaar. ik ben helemaal niet gecontroleerd. ik liep bij de campingingang binnen en gelijk door naar de foullieercontrole.
naja Charly en Theo waren ook wel zeker vet :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 10:03 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon top feestje!!!
B-front in blue ging lekker! Momentje met Tatanka en Vilian was ook vet!

Al die id controle is puur omdat er nog wel eens iemand van de kaart gaat! (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, eindelijk eens tijd om een fatsoenlijk verslagje neer te zetten. Doordat ik gisteren door mijn enkel ben gegaan kan ik alleen op bed liggen helaas, maar dat is niet anders.

Zaterdag meteen om 10 over 11 binnen en meteen muntjes gehaald en heel kort naar die Orange Stage gekeken, Dimavi stond daar hele duistere dingen neer te leggen. Toen snel naar Thilo & Evanti. Ik heb van hun die System Addict-plaat uit 2004. En met de afgelopen releases zat het ook wel goed. Het was echt ontzettend lekker openen met die gasten! Lekker donkere hardtrance/harddance. Helemaal mijn ding om een opener mee weg te geven! Wel grappig op het einde met Total Eclipz remix dat zodra er melodie kwam het hele publiek ging juichen.
Daarna even Headhunterz gehoord. Opende met 2 Deamau5 platen en toen een (ik dacht) Crookers plaat. Toen maar gauw richting Blue gegaan.
In de Blue de tweede helft van Second Identity gezien. Dit klonk nar behoren, niets meer, niets minder.
Slim Shore daarna met een hele verassende opening! The Noisemaker en ook Tanz Elektrik kwam langs, alleen maar tof! Uiteindelijk ben ik even wat gaan eten en kwam ik langs de main, waar Headhunterz wat eigen werk liet horen. Uiteindelijk in de wit geeindigd met het laatste stukje Dov Elkabas, die vooral raar stond te draaien. van Lost In Dreams (orgineel) naar Triple X - My Beats enzovoorts.
Toen Pavelow meegemaakt. Draaide heel wisselend dubstep en ander werk. Ook bijvoorbeeld Pendulum - Fasten Your Seatbelts gehoord. Heel tof! Ook hij opende trouwens met een Deadmau5 plaat.
Daarna Coone op de main. Setje naar behoren! Kan met name de intro's van hem ontzettend waarderen. Melodietjes waren soms wel minder. Eigenlijk het standaard DWX reportoire gehoord, afgewisseld met Poltergeist & Bitches.
Daarna tijd voor Digital Punk en bijbehorende meeting. Meeting was erg gezellig en ook Digital Punk vond ik lekker draaien. Gewoon een zooi TiLLT! werk naar buiten gooien in combinatie met wat oudere Digital Punk platen. Helemaal prima.
Vervolgens mijn dilemma: Zany, Frequencerz of Frontliner. Aangezien ik het ze beloofd heb ben ik naar Frequencerz gegaan. Ik heb me daar ontzettend vermaakt! Phaser en 2 nieuwe gehoord, Scary Noises, Magic, Feel My Fire, klonk allemaal erg goed! Ik kreeg alleen al 4 smsjes dat ik persé naar zany moest. De laatste 5 minuten een sprintje naar Zany gemaakt die ontzettend lekker stond te gaan! Toch jammer dat ik daar niet bij was geweest.
Op de main kwamen vervolgens Charly & Theo. Heerlijk voor de afwisseling. Ik heb daar een uurtje staan genieten en springen! Eigenlijk kwam alles langs waar ik precies zin in had!
Vervolgens blijven hangen voor Noisecontrollers, die heel apart, openden met Shizzle My Dizzle! Verder ouder & nieuwer werk gehoord van de heren, waaronder het Decibel anthem, Malboro Man (Yes!), Tonight (Bah!), Yellow Minute Remix en zo nog wel wat. Ik vond de opbouw in de set erg sterk!
Vervolgens eigenlijk even gegeten en rondgelopen, Beat Providers & A2 trokken me niet 100%.
Als 1 na laatste nog even een uur avondgymnastiek met B-Front. Alles gegeven wat ik had, tot de kramp in mijn kuiten aan toe. Dat zegt eigenlijk wel genoeg. Neophobia, Auditory Nerve, Psychedalic Trip, Magic, Scary Noises, noem ze maar op: ze zaten erin.
Als laatste toch afgesloten bij Wildstylez, waar ik met name bezig was om aangifte te doen, me kluisje is opengemaakt en mijn trui en jas waren weg, dat was wel jammer. Voor de rest was de afsluiting wel aardig, maar niet bijzonder.

Overall eigenlijk een prima dag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke report Khadber en ik hoor van meer mensen dat hun kluis is opgebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk Verslag Khadber :thumbsup:

leuk dat ik je nog even tegen kwam tijdens B-Front ;) je ging goed uit je dak :D haha :worship:

lullig dat je kluisje is opengemaakt :mad: stelletje sukkels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardeMarokkaan schreef:
Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S

Echt he dat viel mij ook op in de Black. Wat een stel halvetamme figuren daar, hoe kan je op dat soort muziek nou met je handen in je zakken om je heen staan kijken. Onze groep leek zowat de enige waar wat beweging in zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:27 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
HardeMarokkaan schreef:
Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S

Echt he dat viel mij ook op in de Black. Wat een stel halvetamme figuren daar, hoe kan je op dat soort muziek nou met je handen in je zakken om je heen staan kijken. Onze groep leek zowat de enige waar wat beweging in zat.


Whehe, ik had inderdaad hetzelfde gevoel, iedereen bij black was zo ver heen dat ze niks meer konden geloof ik :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA schreef:
dawasiknie schreef:
HardeMarokkaan schreef:
Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S

Echt he dat viel mij ook op in de Black. Wat een stel halvetamme figuren daar, hoe kan je op dat soort muziek nou met je handen in je zakken om je heen staan kijken. Onze groep leek zowat de enige waar wat beweging in zat.


Whehe, ik had inderdaad hetzelfde gevoel, iedereen bij black was zo ver heen dat ze niks meer konden geloof ik :')




Ben het helemaal met jullie eens! , Nosferatu stond een top show weg tegeven, veel mensen uit hun dak en dan zie je mensen beetje stil staan en filmen,
Nou ik weet niet hoor, waarom ga je dan naar Defqon :S, Dat zijn echt van die mensen die naar Defqon gaan om de naam, :thumbdown:
Ik weet tenminste dat ik goed uit me dak was gegaan :P, ging met 80 kilo weg, en zondag woog ik 76,5 :yay:
Op naar de feestfabriek en Misteryland :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Deze mongol liep dus over mijn hoofd:
Afbeelding



Haha , ja heb die mongool ook zien gaan! :thumbsup: Had wel ff respect voor hem, maar toen het doek door midden
schuurde ging die mooi ff op ze bek , en ik maar lekker kijken van een afstandje :corn: !! Beetje aan het einde van de
avond klommen ook ineens allemaal schotse mongoolen de stage op, waar de MC stond! :innocent: Die MC ging helemaal
uit ze pan :evil: GET THE FUCK OFF THE STAGE BEFORE I GET REALY AGREE :nono: :x , en mooi dat se er niet afgingen,
na een paar discoballen te hebben gesloopt, werden ze door de beveiliging eraf geschopt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA schreef:
dawasiknie schreef:
HardeMarokkaan schreef:
Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S

Echt he dat viel mij ook op in de Black. Wat een stel halvetamme figuren daar, hoe kan je op dat soort muziek nou met je handen in je zakken om je heen staan kijken. Onze groep leek zowat de enige waar wat beweging in zat.


Whehe, ik had inderdaad hetzelfde gevoel, iedereen bij black was zo ver heen dat ze niks meer konden geloof ik :')

Ja of juist niet. Dat iedereen zo nuchter was dat ze niet wisten hoe ze los moesten gaan (want ik was er vroeg in de middag).



Iedereen staat maar een beetje om zich heen te kijken of rustig te ouwehoeren. Ook een kunst op zich, ik kan echt niet stilstaan met deze muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA schreef:
dawasiknie schreef:
HardeMarokkaan schreef:
Fakking hell, Art of Fighters draaide echt lekker en meer dan de helft van de mensen stond er als een fakking boom naar te staren :S

Echt he dat viel mij ook op in de Black. Wat een stel halvetamme figuren daar, hoe kan je op dat soort muziek nou met je handen in je zakken om je heen staan kijken. Onze groep leek zowat de enige waar wat beweging in zat.


Whehe, ik had inderdaad hetzelfde gevoel, iedereen bij black was zo ver heen dat ze niks meer konden geloof ik :')
Ja of juist niet. Dat iedereen zo nuchter was dat ze niet wisten hoe ze los moesten gaan (want ik was er vroeg in de middag).



Iedereen staat maar een beetje om zich heen te kijken of rustig te ouwehoeren. Ook een kunst op zich, ik kan echt niet stilstaan met deze muziek.


Dat was eigenlijk vrijwel op alle stages waar ik ben geweest, sfeertje kwam pas de laatste 2,5 uur, daarvoor was de sfeer niet echt lekker :thumbdown:
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten