Inderdaad, nu weet ik ook eindelijk wat dat vage ding was
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
FAkicng vet
Ah dat was dus die gele camera op die stok 
Zeeeer vet gedaan
Zeeeer vet gedaan
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Vet gedaan 
Stond dat midden in het publiek dan? Was dat ding groot dan? want loop je toch omver?
Zo te zien staan ze er precies in
. Of zat die camera vast in de grond?
Wel vetjes, maar geef mij maar gewoon een mooie aftermove
Zo te zien staan ze er precies in
Gast liep rond met een grote rugzak met een 360 camera.wrote:Stond dat midden in het publiek dan? Was dat ding groot dan? want loop je toch omver?
Zo te zien staan ze er precies in. Of zat die camera vast in de grond?
Haha ja was tijdens Tatanka, hebben toen de hele tijd met die Italianen staan stampen daar vooraan! En ofc moesten ze 1000x met ons op de fotowrote:Ik ga m nu nog eens luisteren nu jullie mij eraan doen herhinneren, lang geleden.wrote:Heb 'm voor de gein maar weer is opgezet, maar wat is dat zoooooveel beter zeg.
Haha, bij dat filmpje van die Murdock.
Heerlijk hoe ze met die italiaanse vlaggen staan te stampen daar vanvoor, was dat bij Tatanka of?
Stel je voor je staat er als italiaan te draaien zie je een paar gekke mensen van je eigen land in nederland staan stampen
met vlaggen! Lijkt me heerlijk!
-
M
- 6 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
Yep inderdaad Tatanka, heb nog meer filmpjes in hd, moet ik nog uploaden.wrote:Ik ga m nu nog eens luisteren nu jullie mij eraan doen herhinneren, lang geleden.wrote:Heb 'm voor de gein maar weer is opgezet, maar wat is dat zoooooveel beter zeg.
Heerlijk hoe ze met die italiaanse vlaggen staan te stampen daar vanvoor, was dat bij Tatanka of?
Stel je voor je staat er als italiaan te draaien zie je een paar gekke mensen van je eigen land in nederland staan stampen
met vlaggen! Lijkt me heerlijk!
-
E
sinds maandag luister ik iedere dag de set van metal theo en charly lownoise 
Is er ook iemand bij Intractable One geweest en kan vertellen hoe dit was?
Met die Italianen was inderdaad fucking vet. Stond toen ook vooraan, helemaal los met die gasten. Heb ook nog in een bootje gezeten daarwrote:Haha ja was tijdens Tatanka, hebben toen de hele tijd met die Italianen staan stampen daar vooraan! En ofc moesten ze 1000x met ons op de fotowrote:Ik ga m nu nog eens luisteren nu jullie mij eraan doen herhinneren, lang geleden.wrote:Heb 'm voor de gein maar weer is opgezet, maar wat is dat zoooooveel beter zeg.
met vlaggen! Lijkt me heerlijk!Wel chil volk! Zelfs nog samen Twister gedaan
-
G
zie ik daar op 0:49 nou joran vd sloot staan? :')wrote:FAkicng vet
In zijn blote buikwrote:zie ik daar op 0:49 nou joran vd sloot staan? :')wrote:FAkicng vet
Ik heb zijn set gezien, hij draaide erg lekker, ook aantal nummertjes van AVIO tussendoor..wrote:Is er ook iemand bij Intractable One geweest en kan vertellen hoe dit was?
-
E
ja en op 1:35 zie ik femke halsema met job cohen zoenen.wrote:zie ik daar op 0:49 nou joran vd sloot staan? :')wrote:FAkicng vet
btw: respect voor qdance. nou hebbe ze toch nog iets goed gemaakt. defqon was bagger maar met dit project is t toch wel mooi geworden.
Ik zag net de tracklist va HHZ op Defqon.1 !
Wat een keuze !
Dat hij dan maar die Nu-Style draait maar dat is er wat over niet ..

Wat een keuze !
Dat hij dan maar die Nu-Style draait maar dat is er wat over niet ..
12. Geal - Losing My Feeling
Wel vet dat die langs kwam. Maar hij mixte dat nummer alweer uit voordat het uberhaupt was begonnen.
Wel vet dat die langs kwam. Maar hij mixte dat nummer alweer uit voordat het uberhaupt was begonnen.
Hahahaha dat 'touwtje springen' daar stond ik naast, dat mens ging op der bek.. heb me kapot gelachen!
En tja Headhunterz... wat kunnen we der over zeggen; Househeads were ya at?
-
G
vetste afsluiter ooit :') :') :')wrote:Hahahaha dat 'touwtje springen' daar stond ik naast, dat mens ging op der bek.. heb me kapot gelachen!
Wildstylez: 'Hier gaat heel lang niks meer overheenkomen.' :')wrote:vetste afsluiter ooit :') :') :')wrote:Hahahaha dat 'touwtje springen' daar stond ik naast, dat mens ging op der bek.. heb me kapot gelachen!
View on YouTube
Deze trouwens, hij heeft Your time is wasted al aan die Andre Hazes plaat van tevoren gemixt.. :')
Is toch logisch joh. Die laatste nummers zijn allemaal afgesteld op vuurwerk en lichtshowwrote:Deze trouwens, hij heeft Your time is wasted al aan die Andre Hazes plaat van tevoren gemixt.. :')
-
G
trieste zak dat et iswrote:Wildstylez: 'Hier gaat heel lang niks meer overheenkomen.' :')wrote:vetste afsluiter ooit :') :') :')
View on YouTube
Deze trouwens, hij heeft Your time is wasted al aan die Andre Hazes plaat van tevoren gemixt.. :')
Gast, hij bedoelt toch voor zichzelf, dat er niks meer over heen gaat komen qua bijzondere ervaringen voor hem persoonlijk...wrote:Wildstylez: 'Hier gaat heel lang niks meer overheenkomen.' :')wrote:vetste afsluiter ooit :') :') :')wrote:
Hahahaha dat 'touwtje springen' daar stond ik naast, dat mens ging op der bek.. heb me kapot gelachen!