Ondertussen het anthem van 10 years of Qdance aan het uploaden...
Na Pavelow naar de blue gelopen voor psyko punkz (sfeer was niet zo vond ik, en iets te druk) en digital punk met de Hardtraxx meeting. Ik voelde me niet echt helemaal lekker toen, redelijke buikpijn (had thuis toch iets langer op de wc moeten zitten
Frontliners set was echt heerlijk, met alleen maar nieuwe tracks, edits en remixes. Heb ook heel veel verschillende kicks gehoord (niet allemaal even geslaagd). Die feels so good remix ging wel lekker sowieso, en discorecord, rebirth of the sun en the first cut natuurlijk ook. Vervolgens naar de purple gelopen (lekker dichtbij) voor intractable one, waar de drukte een stuk minder was, en de sfeer een stuk beter. Kwam daar weer mn groep weer tegen, en thera en gecko ook weer
Kwam uiteindelijk toch best laat aan bij Tatanka, die zn set even afsloot met wat niet-al-te-nieuwe klassiekers, wat wel lekker klonk. Wel jammer dat ik de hele set niet mee heb gemaakt, maar was andersom ook geweest als ik Bioweapon helemaal had overgeslagen. Omdat de main te druk was, noisecontrollers en dbstf helemaal overgeslagen voor A2 en beat providers, die met uitzondering van een paar standaardplaatjes (tracks van BP?) wel een lekkere set neezetten met knallers zoals atrocious, yellow minute remix en wat ran-d spul
Tja, de main was te druk, dus dan gaan we bij Titan afsluiten he
Om toch een beetje het defqon gevoel te proberen te krijgen, heb ik het laatste kwartiertje bij wildstylez gestaan. Klonk als een gefaalde afsluiting eigenlijk. Vuurwerk was wel mooi, maar het geheel was niet wat ik ervan verwachtte.
In het kort vond ik het feest zelf alle hype niet waard. Het feit dat alle nieuwtjes van de mainstage djs op een feest gepresenteerd worden waar je niet eens los kunt gaan of binnen redelijke tijd bij de bar kunt komen vind ik wel jammer. Gelukkig zijn de blue, purple en white er nog, want die maakten het feest voor mij. Wel een geslaagd feest, maar het is minder dan ik van defqon verwachtte.
(En toch heb ik me ontzettend geweldig vermaakt, meer dan op welk feest dan ook... Maar dat lag ergens anders aan :p )