Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondertussen het anthem van 10 years of Qdance aan het uploaden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mn eerste defqon! Toen we daar aankwamen even gegeten en naar headhunters gegaan. Hij was al met de hardstyle bezig, en draaide wel een paar leuke trackjes om de dag mee te beginnen. Daarna naar Pavelow, die naar mijn mening een supervette set neerzette. Vind dat stijltje van hem echt lekker live, en de enkele pendulum tracks deden het ook goed (Island part ii!!). Ik vond het alleen jammer dat het zo vroeg op de dag was. Later op de dag voel je je een stuk losser, en dat zou ik wel fijn vinden met dit soort muziek. Ook nog even met alphaverb gesproken, maar ik wist niet echt veel te zeggen.

Na Pavelow naar de blue gelopen voor psyko punkz (sfeer was niet zo vond ik, en iets te druk) en digital punk met de Hardtraxx meeting. Ik voelde me niet echt helemaal lekker toen, redelijke buikpijn (had thuis toch iets langer op de wc moeten zitten :$ ), dus ik maar ff naar de wc gegaan en meteen doorgelopen naar brennan heart alvast zodat ik een goede plek kon vinden voor frontliner. Brennan draaide best bagger imo, vind zijn tracks echt niks voor feesten, terwijl ik er voor thuis wel een aantal kan waarderen.

Frontliners set was echt heerlijk, met alleen maar nieuwe tracks, edits en remixes. Heb ook heel veel verschillende kicks gehoord (niet allemaal even geslaagd). Die feels so good remix ging wel lekker sowieso, en discorecord, rebirth of the sun en the first cut natuurlijk ook. Vervolgens naar de purple gelopen (lekker dichtbij) voor intractable one, waar de drukte een stuk minder was, en de sfeer een stuk beter. Kwam daar weer mn groep weer tegen, en thera en gecko ook weer :). Draaide lekkere tracks, stuk voor stuk. Besloten om nog een halve set van Bioweapon daar mee te pakken voordat we naar de blue gingen. Vooral voor de toneshifterz tracks (elektro shock en take me away :D).

Kwam uiteindelijk toch best laat aan bij Tatanka, die zn set even afsloot met wat niet-al-te-nieuwe klassiekers, wat wel lekker klonk. Wel jammer dat ik de hele set niet mee heb gemaakt, maar was andersom ook geweest als ik Bioweapon helemaal had overgeslagen. Omdat de main te druk was, noisecontrollers en dbstf helemaal overgeslagen voor A2 en beat providers, die met uitzondering van een paar standaardplaatjes (tracks van BP?) wel een lekkere set neezetten met knallers zoals atrocious, yellow minute remix en wat ran-d spul :). B-Front ging weer een tandje harder, maar het blijft me minder bij dan andere sets van de dag.

Tja, de main was te druk, dus dan gaan we bij Titan afsluiten he :D Ontiegelijk hard, en ik baal er echt van dat mn benen t niet echt helemaal weer trokken. Ook syren gemist schijnbaar :(. Gelukkig was de drang bij de vettere nummers toch om weer op te staan en door te raggen te sterk :p

Om toch een beetje het defqon gevoel te proberen te krijgen, heb ik het laatste kwartiertje bij wildstylez gestaan. Klonk als een gefaalde afsluiting eigenlijk. Vuurwerk was wel mooi, maar het geheel was niet wat ik ervan verwachtte.

In het kort vond ik het feest zelf alle hype niet waard. Het feit dat alle nieuwtjes van de mainstage djs op een feest gepresenteerd worden waar je niet eens los kunt gaan of binnen redelijke tijd bij de bar kunt komen vind ik wel jammer. Gelukkig zijn de blue, purple en white er nog, want die maakten het feest voor mij. Wel een geslaagd feest, maar het is minder dan ik van defqon verwachtte.

(En toch heb ik me ontzettend geweldig vermaakt, meer dan op welk feest dan ook... Maar dat lag ergens anders aan :p )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Supervet feest vond ik dit :clap: ,
ik weet de vorige jaren niet omdat ik nu dit jaar 18 ben geworden dus mijn eerst echte grote festival,
toen we op 11.15 aankwamen en binnen kwamen wouden we eerst even alles verkennen, zijn we via de main direct naar de blue gelopen
waar we second identity wouden zien, was wel een leuke set, maar niet helemaal afgezien. Wan we waren nog benieuwd na wat HHZ zou draaien, nou na 1/2 nummer waren we het zat dus
besloten wij even naar de Black toe te gaan, jawel weer helemaal terug naar het begin, eerst even wat eten en wat drinken,
waren wij eindelijk op de Black zijn we er twee nummers geweest, omdat we dan het begin van Psyko Punkz niet zouden missen,
nou dat was een mooi setje en eindelijk helemaal los gegaan. Na deze set hadden we eindelijk een beetje rust en hebben even lekker op het strand gezeten,
waar we de set van Brennan Heart een beetje konden luisteren, dus een leuk achtergrond deuntje. Na een half uuur zijn we na Zany gegaan die draaide wel lekker een paar oude en nieuwe nummers perfecte mix. Na een half uurtje bij zany te zijn geweesrt
zijn we naar de main gegaan waar Frontliner ging draaien, :yay: was wel een leuk setje, een paar nummers van een tijd geleden wat aan het begin van mijn HS stond geweldig.
Nu weer met een drankje in de hand wat eten, gingen we met een groep van 2 man naar Tatanka, de rest bleef pitten en ging daarna direct naar NC. Nou wat GEWELDIG was Tatanka
:thumbsup: we kwamen aan bij Gangsta, anders een van de nummers om weg te gaan/ uit protest staan te blijven, maar nu gingen we een keer helemaal los, eindelijk keer Gangsta met de break, wordt direct al een beter nummer.
Toen bleef hij bij Italian HS perfect en naar mijn mening de beste set van de dag :thumbup: .
Na een heletijd Tatanka zijn we onze groep op gaan zoeken bij de main waar op dat moment NC draaide, wij kwamen daar bij het nummer JayDee, niet echt mijn favo, maar dat wel beter toen de tijd vorderde. Na de NC hebben we weer een pauze in gelast.
En zijn we daarna na Alpha twins gegaan. Ook weer KEIharde nummers gehoord. Hierna wouden de meesten nog het einde van DBSTF zien, maar daarvoor gingen we weer zitten, en een paar direct door, dus niks gezien van DBSTF, een goede keus als ik het hierzo lees.
Dus 5 min voor het einde weer onze groep zoeken en hebben we de hele set van Wildstylez gehoord, niet slecht, maar ik vond het minder dan wat ik gehoord heb in de blue.
Daarna weer naar huis, maar eerst bijna 2 uur lang op de parkeerplaats vastgestaan.

Al met al een leuk dag met als mooiste set die van Tatanka :yay: en grootste teleurstelling toch HHZ special zooi :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
DarkNoize schreef:
maar als ik die hier allemaal neer zet wordt het wel een erg lang verhaal (is het nu al) xd


Vertel :D :yay:

In het kort:
- Kotsende mensen in de bus heen
- Mensen die al out gingen/lagen in de rij
- mensen die al zo van de koek waren dat ze door de beveiliging eruit werden gepikt in de rij
- Mensen die gingen touwtrekken met dat witte doek dat over het publiek ging (10×gezien ofso)
- Iemand die zich helemaal had ingewikkeld met dat doet, toen begon iemand er aan te trekken en draaide hij dus zo hard rondjes (als een tol) dat hij elke keer op de grond viel, en niet zacht :x
- Toen ze weer aan het touwtje trekken waren met dat doek beslot ik om er overheen te springen, ik had meteen een nieuwe rage gemaakt: Touwspringen met dat doek midden op de main :D
- Daarna nog iemand die dat doek had 'aangetrokken' incl puntmuts en alles :') Zag er wel grappig uit.
- Mensen die het podium op gingen aan het eind, stonden ze daar opeens met 40 man op de plek waar DV8 hoorde te staan, slopen ze die discoballen van de '6' af enzo.
- Een paar mensen die midden op de main in die boom waren geklommen en daar als een aap in stonden te springen/schudden
- Een fransmam die tegen mij aan begon te lullen, volgens mij was het vrij dringend wat hij wou zeggen. Alleen verstond ik er dus geen zak van en hij begreep er niks van
- En als klap op de vuurpijl: Duitsers die om de 10 minuten omvielen van de overdosis ofso, en gewoon bij bleven pakken en wegspoelen met veel bier :/
- Etc
- Ga zo maar door
- enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:39 
 

DarkNoize schreef:
[NL]Sjefke schreef:
DarkNoize schreef:
maar als ik die hier allemaal neer zet wordt het wel een erg lang verhaal (is het nu al) xd


Vertel :D :yay:

In het kort:
- Kotsende mensen in de bus heen
- Mensen die al out gingen/lagen in de rij
- mensen die al zo van de koek waren dat ze door de beveiliging eruit werden gepikt in de rij
- Mensen die gingen touwtrekken met dat witte doek dat over het publiek ging (10×gezien ofso)
- Iemand die zich helemaal had ingewikkeld met dat doet, toen begon iemand er aan te trekken en draaide hij dus zo hard rondjes (als een tol) dat hij elke keer op de grond viel, en niet zacht :x
- Toen ze weer aan het touwtje trekken waren met dat doek beslot ik om er overheen te springen, ik had meteen een nieuwe rage gemaakt: Touwspringen met dat doek midden op de main :D
- Daarna nog iemand die dat doek had 'aangetrokken' incl puntmuts en alles :') Zag er wel grappig uit.
- Mensen die het podium op gingen aan het eind, stonden ze daar opeens met 40 man op de plek waar DV8 hoorde te staan, slopen ze die discoballen van de '6' af enzo.
- Een paar mensen die midden op de main in die boom waren geklommen en daar als een aap in stonden te springen/schudden
- Een fransmam die tegen mij aan begon te lullen, volgens mij was het vrij dringend wat hij wou zeggen. Alleen verstond ik er dus geen zak van en hij begreep er niks van
- En als klap op de vuurpijl: Duitsers die om de 10 minuten omvielen van de overdosis ofso, en gewoon bij bleven pakken en wegspoelen met veel bier :/- Etc
- Ga zo maar door
- enz


tjah dat heb je nou eenmaal met duitsers he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond trouwens die toetertjes die je bij dat Feestfabriek zakje kreeg ook wel grappig. Helemaal aan het eind stond ik al stampend op de maat in dat toetertje te blazen en dan zag je iedereen omkijken en lachen en schouderklopjes geven :thumbsup:
Alleen na een aantal nummers was 'ie opeens kapot :oh:

Nog een filmpje van een maat van mij:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jongens waar ik vooral naar benieuwd ben, voor zover het nog niet in de voorgaande posts staat: hoe was Headhunterz? Ik zag alleen de opening (Deadmau5 - FML), maar heeft iemand wat andere tracks die hij gedraaid heeft? En waren er ook nog mensen die het wél leuk vonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

No Time To Waste (Pavelow Remix)
Geal - Loosin' my Feeling (Beholder & Balistic remix)
Wat Bloody Beatroots-spul volgens mij

Meer kan ik er niet van maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een filmpje waar ik veel opsta: Ik ben degene op de eerste foto helemaal links (zonder shirt dus)!


EDIT: Als er interesse is zal ik deeltje 2 en 3 ook posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

@DarkNoize! Stiekem benieuwd naar 2&3 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die zijn nog aan het uploaden als het goed is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Nog een filmpje waar ik veel opsta: Ik ben degene op de eerste foto helemaal links (zonder shirt dus)!


EDIT: Als er interesse is zal ik deeltje 2 en 3 ook posten.

Nou post de andere ook maar :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Die zijn nog aan het uploaden als het goed is :$

:slow: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik post ze zodra ze in goede kwaliteit te bekijken zijn!
Als Youtube nou gewoon eens sneller upload! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deeltje 2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lelijkste stage, EVER!

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kippevel bij het zien van die filmpjes vet man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 02:03 
 
Hardtraxxer

Prima feest gehad, maar die stage zag er echt niet uit!! echt een wanproduct.. ook organistie was slordig bij de ingang (enorme rijen en slechte doorstroom), net als bij de toilletten..
kon overigens aan t einde ook niet echt genieten van de show en eindset door die klotedrukte.. Was voorgaande drie jaren naar mijn mening toch allemaal iets beter geregeld!
Verder overdag een topdag gehad, veel vette nieuwe nummers met als hoogtepunt toch wel frontliner live(L) en charly lownoise&menthal theo!
Verder vette nieuwe nummers als de zany remix van face the enemy (wat een zieke intro!) en de nieuwe anthems
van decibel en de feestfabriek deden t ook erg goed!
Volgend jaar denk ik lekker afsluiten in de blue.. dat vuurwerk heb ik na al die jaren wel gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaterdag topdag gehad! Bij aankomst keihard balen van de Mainstage, Was opzich wel leuk gedaan,
maar het was niet 1 geheel, allemaal losse dingetjes. In het donker zag die er wel bruut uit. Maarja toen het donker
was was ik al uit me pan. Toen was alles mooi. :yay: HHZ was echt helemaal bagger, hy opende met een Softe Deadmau5 nummer, hy kwam er zelf gelukkig ook achter dat
iedereen richting Neophyte liep, die ff keihard knalde bij black! Dus HHZ ging maar weer over op de goede shit. Zelf vond ik Tatanka, Psyco Phunkz & Nosferatu echt de beste
set ooiit neerknalde :bomb: Had wat meer verwacht van Wildstylez, hij was goed. maar van mij had die wel wat harder
mogen knallen op het einde! :evil: Op naar het volgende feest!! :clap: .. Vind het alleen weer jammer hoe zoo mooi
feest weer negatief in de media wordt gegooid! :thumbdown: 76 aanhouding voor drugsgebruik, honden boten en vele politie moesten
optreden! :') Kutmedia moet overdrijven en het verzieken voor de echte feestgangers :/ 76 aanhouding :innocent: Dat is 0.19% van alle mensen, dus echt helemaal niks :innocent: zelf maar 1 opstootje gezien aan het einde.
Maar voorderest was er een super sfeer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 10:57 
 
Hardtraxxer

dat eht lijkt alsof het hier nog drukker is dan bij wildstylez...

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik denk dat je dan 1,7% bedoeld?:P


Thxs voor het opletten haha :thumbsup: Zo heb het gevoel alsof me benen wel 100 kilo wegen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.youtube.com/watch?v=mCeClL0b ... youtu.be&a

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=mCeClL0bDTs&feature=youtu.be&a

:')

Meteen even op "Ik vind dit niet leuk" gedrukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kevinsep schreef:
Vik schreef:
Ik denk dat je dan 1,7% bedoeld?:P


Thxs voor het opletten haha :thumbsup: Zo heb het gevoel alsof me benen wel 100 kilo wegen :oh:


Over opletten gesproken :') ?

(76/40000) x 100 = nog altijd 0.19% ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:35 
 

Vik schreef:
Ik hoorde op het festival zelf al wel dat de main op de plek waar de blue dit jaar stond, veel beter staat. Ik hoop dan iig dat ze dit volgend jaar weer zo doen.


Als ze die bomen wegdoen, ze belabberen anders heel het zicht lijkt mij.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten