Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdens Tatanka kwam Take it Back van Bass Modulators langs, keek ik achterme stonden ze daar! Vet toevallig :P Ben naar ze toe gelopen, hand geven en respect aan deze mannen gegeven voor dat nummer. Naar Take it Back kwam nog hun nieuwe track Journey met Spectrum langs. Ik was dan weer naar deze mannen gelopen en gevraagd wanneer we deze release kunnen verwachten. Spectrum moest nog een b-kant maken en daar zouden de Bass Modulators dan een remix van maken. Later vroeg ik ook nog aan ze of ze ook iets terug doen naar AVIO records omdat Alphaverb Give it up van hun hadden geremixt en we kunnen heel waarschijnlijk The Otherside Bass Modulators remix gaan verwachten :thumbup: Hier ben ik wel heel benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor het van héél veel mensen en ook ik zeg.... vorig jaar was 100x beter.
Overigens hebben A2 en & Beat Providers, Intractable One en Bioweapon me wel héél goed vermaakt.
Te-ring die set van A2 en BP... hard hárd HÁÁÁRD :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
- Het broertje van B-Front tegenkomen op de hardtraxx meeting


ahahha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik hoorde dat de leeftijdscontrole behoorlijk streng was... Hoe zat dit en nog wat van gemerkt?

Ik ben nog niet 18 en moest me id laten zien hij keek er na en kon gewoon door lopen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
- Het broertje van B-Front tegenkomen op de hardtraxx meeting


ahahha :lol:


Ja idd ,ook gezien!

Ik ergerde me wel aan die shuffle gasten met die kleding. Het was 25 graden en dan loop je er zo bij! En dan ook nog 2 hectare ruimte innemen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:08 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
De controle sloeg werkelijk helemaal nergens op! Fouilleren was een lachertje Bij sommige mensen werd inderdaad om ID gevraagd, maar ik de pakjes peuken werd niet gekeken, in de porto's niet. En toch duurde het lang...


Dan stond jij bij een andere ingang, waar ik stond werd OVERAL gecontroleerd. In de pakjes peuken, beurs, zweetbandjes, zelfs in mijn telefoon. Goeie zaak vind ik, alleen jammer dat het dan zo lang duurt.

In ieder geval, Defqon was weer legendarisch! Ik heb mij prima vermaakt.
Wildstylez was een aardige afsluiter, en er zijn te veel kanslozen hier die maar blijven zeiken.
Ga dan lekker naar de black ofzo als het je niet hard genoeg gaat.

Het was leuk voor zo lang het duurde, maar dit is mijn laatste post hier...
Vind het zeikgehalte te hoog.

Geniet toch lekker van de feesten die we hebben en ga niet zeiken over een wildstylez met zijn hardkick 6 of whatever!
Amen, doei!

RESPECT TO Q-DANCE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lextc schreef:
In ieder geval, Defqon was weer legendarisch! Ik heb mij prima vermaakt.
Wildstylez was een aardige afsluiter, en er zijn te veel kanslozen hier die maar blijven zeiken.
Ga dan lekker naar de black ofzo als het je niet hard genoeg gaat.

Het was leuk voor zo lang het duurde, maar dit is mijn laatste post hier...
Vind het zeikgehalte te hoog.

Geniet toch lekker van de feesten die we hebben en ga niet zeiken over een wildstylez met zijn hardkick 6 of whatever!
Amen, doei!

RESPECT TO Q-DANCE!


haha doeidoei
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik werd echt extreem goed gecontroleerd... die gast keek zelfs op mijn mobiel of ik nog een smsje had gehad :huh:

Verder vond ik het leuker als vorig jaar! Maar een half uur bij de main geweest die er overigens NIET uitzag :sick: 2008 was zo groot en overweldigend, maar dit...
Echt hele dag niet gezeten, maar volgas door tot zover me benen het nog aankonden op het einde :P
Verder top feest gehad en nog ff gepraat met AVIO :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed feesie gehad, de main was een zware tegenvaller maar ik heb het toch goed naar m´n zin gehad. Ook nog ff bij de meeting weze kijken die ik eerst niet kon vinden xd Kende er niet zoveel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond Defqon. 1 een zeer geslaagd feestje!

Ik heb verder nooit een andere editie bezocht, dus ik kan niks vergelijken, maar dit was echt super voor een eerste keer Defqon (alhoewel ik wat meer verwachtte van de opbouw van Main Stage bijv.)
De muziek, de mensen, de sfeer, me vrienden; alles bij elkaar was echt top.
Maar er kwam nog iets bij wat mij deze dag echt tot een super dag maakte:
Ik had op Partyflock nog ergens gelezen dat er zo'n Go Fast-actie was. Als de meiden van Go Fast je spotten met een Go Fast in je hand, kon je 'iets' winnen.
Aangezien ik reed, nam ik alleen 's middags enkele pilsjes. Toen ik de overstap maakte van bier naar energy drank en cola, moest ik even pissen. Ik gaf een muntje aan een maat van me, en die haalde even een Go Fast.
Onderweg terug naar onze plek kwam ik toevallig die Go Fast 'girls' nog tegen, allemaal lui om hen heen met Go Fast blikjes en dergelijke.
Terug op onze plek, kreeg ik die Go Fast in me hand, en terwijl ik vertelde dat ik die Go Fast meiden nog had gezien, stonden ze blijkbaar 10 meter achter me. Ik keek om, en jawel, ze spotten mij.
Bleek dat ik werd uitgekozen door hen, om vervolgens een verrassing te krijgen: EEN HELIKOPTERVLUCHT boven DEFQON! Nou echt, me dag kon niet meer stuk. Ik aarzelde wel even, want Noisecontrollers begonnen zo :P
Dus ik en mijn vriendin hup die heli in. Van een fantastisch uitzicht op Defqon mogen genieten!
Maar om bij die heli te komen, moesten we via de vip exit, dus kregen we een backstage bandje om.
Na de vlucht, hadden we die nog steeds om en ik vroeg me af wat ik er nou precies mee kon xD.
Ik en me vriendin zijn na Noisecontrollers backstage gegaan bij Main, en later ook na D-Block & S-Te-Fan!
En toen Wildstylez draaide, peerden we 'm snel naar boven, gingen we achter 'm staan, even snel twee kliekjes gemaakt van het publiek, en de rug van Wildstylez-draaiende, en toen moesten we snel uit die DJ-booth, want daar mocht je niet komen.

Toch wel leuk voor een eerste keer Defqon :P

Al met al dus een vet feestje gehad, en volgend jaar ben ik er zeker weer bij voor de tweede editie!

http://img227.imageshack.us/img227/7498/12062010119.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/3087/12062010106.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/1496/12062010111.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lekker Maurice ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet Qolossos :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.nu.nl/binnenland/2268761/bijna-tachtig-arrestaties-dancefeest.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitrouz; kende hem nog niet, draaide zeker goed.. was lekker wakkerworden! (Nitrouz - Hardstyle Defines You :loving: )
Second Identity; lekkere nummers kwamen voorbij en was ook top!
Headhunterz "Special performance"; gay
Coone; draaide lekker ook een paar nieuwe nummers geloof ik.
The Prophet; was wel ff nice!
Brennan Heart; zeker goed!
Frontliner LIVE; draaide zeker lekker, vind die discorecord echt een lekker nummer!
Charly Lownoise & Mental Theo; geniaal oldschool shit op de main!
Noisecontrollers; begonnen beetje traag met hun 1e 3 nummers, daarna gwn weer groots zoals ik van hun ben gewend!
D-Block & S-te-Fan; zette weer een geweldige set neer!
Wildstylez; goede afsluiting, mocht wel iets harder nog maar 'Project 1' was ook weer een kippenvel moment!

- 10 years of Q-dance anthem klonk zover ik hoorde echt vet, vond ik ook een gruwelijk moment!
- Had niks met dat 'no gay to waste' thema maar vond dat ze van de main met zon klote thema toch nog iets vets hadden gemaakt (gelukkig niet gwn een kut wekker met handen waar ik bang voor was)

minpunten:
- nogmaals Headhunterz "Special performance", echt om te huilen
- mensen achter de bar met het iq van een gister dood gereden eland

Al met al zeker dik geslaagt en ben er volgend jaar uiteraard weer bij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, was leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Frontliner LIVE; ...


Voor zover ik kon zien was hier helemaal niets "live" aan. Hij had geen koptelefoon op, oordopjes volgens mij ook niet (kon je niet zien vanaf de vloer) en bij bepaalde overgangen stond ie gewoon met zn handen in de lucht ipv te mixen.
Tja, zo kan ik ook wel een setje neerzetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:03 
 

The Amethist schreef:


nounounou niet zo negatief met dat bericht overkomen. ik heb gelezen dat er lijken afgevoerd werdenmaar dit waren doodleuk poppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil filmpjes zien Jordy ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik wil filmpjes zien Jordy ! :P


feesten/meeting-defqon-1-festival-2010-t8106-240.html#p210026
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond zo ongeveer alles wat met de main te maken had niet goed, en de rest allemaal geweldig. Gelukkig dat ik nauwlijks op de main ben geweest dus heb ik een geweldige dag gehad.

Door de vervelende timetable paar mooie dingen moeten missen zoals Tatanka en Intractable One, en zonde dat ik te kort op Titan heb kunnen raggen, want stond nog even bij vince en iets eerder weggegaan om verschrikkelijk af te knappen op wildstylez. Ga er maar geen woorden aan vuil maken.

Op naar de Feestfabriek! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was de Defqon 1 AUS afsluiting wel een tikkie harder.. en als zei dit jaar de 2008 stage krijgen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Poepislekker schreef:
Frontliner LIVE; ...


Voor zover ik kon zien was hier helemaal niets "live" aan. Hij had geen koptelefoon op, oordopjes volgens mij ook niet (kon je niet zien vanaf de vloer) en bij bepaalde overgangen stond ie gewoon met zn handen in de lucht ipv te mixen.
Tja, zo kan ik ook wel een setje neerzetten...


jah njah ik had dat over gekopieërd van de timetable dat 'LIVE'. Ik merkte ook geen verschil eigenlijk. maar vond de muziek gewoon chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond 2009 toch wel een flink stuk vetter! Al met al wel een mooie dag gehad, zeker in de blue :thumbsup: Second Identity was beter dan verwacht, en ook Psyko Punkz vond ik toch wel erg dik! Op de main vond ik de set van Brennan Heart opzich wel lekker, alleen was t mixwerk nogal gaar.. Frontliner Live vond ik wel echt heel erg dik, of ie t nou live deed of niet ;) T klonkt gewoon supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een topdagje!
Meest op de Black gestaan, 1 of 2 setjes in de Blue, vanaf Frontliner live op de main geweest.
Frontliner draaide erg goed vond ik! Daarna Charly en Theo, zij knalde toch nog best hard en iedereen ging los!
Anthem van Decibel én anthem van De Feestfabriek gehoord!
Het weer was ook top! Lekker verbrand in mijn nek en schouders :cool:

Gelukkig ook nog een flesje met dop kunnen scoren :thumbup:

Verder nog B-front gespot, hij was iemand aan het interviewen. Da Tweekaz stonden 2 meter achter ons op de Black te stampen en D-Block&S-Te-Fan stonden ergens iets te eten.

Van de Blue naar de Black lopen en terug was wel jammer. Wat een afstand zeg!
Alleen ik kon/kan dat floorplan enzo wat je naar je telefoon kreeg gestuurd nergens vinden, heel mijn telefoon door zitten zoeken maar echt nergens kunnen vinden :/
En dat witte doek wat de heletijd over het publiek op de main ging moeten ze ook NOOOIT meer doen. Daar kwam alleen maar ruzie en rotzooi van.
Het ergste was nog dat er zelfs iemand over dat doek ging lopen, die liep dus gewoon over de hoofden van de mensen, gelukkig kon ik nog net optijd bukken dus raakte hij alleen mijn schouder. Wat een mongol was dat!

Verder nog wel een paar opmerkelijke dingen gezien (mensen die in de rij om half 11 smorgens al out gaan enzo) maar als ik die hier allemaal neer zet wordt het wel een erg lang verhaal (is het nu al) xd

Leeftijd controle was wel streng volgens mij, van iedereen werd het ID gecheckt. Fouilleren ging weer nergens over.

Helaas niet op de meeting geweest. Ben rond 15:00 wel even achter door de Blue gelopen maar niemand gespot met een Hardtraxx shirt ofso :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
maar als ik die hier allemaal neer zet wordt het wel een erg lang verhaal (is het nu al) xd


Vertel :D :yay:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten