Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:21 

Hardtraxx Elite

wat een feest :worship:
bijna niet op de main gestaan, alleen het laatste kwartiertje voor het vuurwerk maar ik vond de main wel tegenvallen, erg lelijke stage.
set van de dag was die van titan god wat ging die hard zeg en ook de set van zany was erg vet
enige minpunt voor mij was het missen van b-front :( maar voor de rest een top dag gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:26 

Hardtraxx Elite

freddyadu8 schreef:
T was gister wel vet, alleen vond het vorig jaar 10x vetter.
Podium viel me tegen, vond het niet echt 1 geheel met al die cijfers in de lucht.
En de afsluiter viel me ook echt tegen..

Net terug van de camping!

Vorig jaar was de Main inderdaad een stuk vetter.

Gelukkig hebben de A2, B-Front en Charly Lownoise en Menthal Theo mijn dag goed gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:33 

Hardtraxxer

Ik heb een super dag gehad gister! Man man wat een feest! :love: :woot: :clap: :loving:

Dit jaar de auto wat verder van het festivalterrein moeten parkeren en daarna zo snel mogelijk naar binnen gegaan.. We zijn onze dag begonnen op de blue bij Second Identity Live, waar het toen nog redelijk rustig was. Heb wel genoten van de set! :thumbup:
Daarna hebben we ons verplaatst naar de mainstage waar headhunterz draaide, we kwamen aan toen ie alweer over was gestapt op hardstyle, maar heb van veel mensen gehoord dat hij daarvoor echt bagger muziek draaide.. Na headhunterz even een kijkje gaan nemen op de black, super vette outdoor stage! Art of fighters draaide lekker en daarna nog een stukje Outblast meegekregen, die onderandere het nieuwe Dominator anthem draaide. Na lekker losgaan en stampen bij de black heb ik even met wat vrienden gemeet op main. Vond de stage eerlijk gezegt tegen vallen. Had er wel iets meer van verwacht! Ben daarna bijna alleen nog maar bij de main geweest, wat ik zelf jammer vond, want er was zoveel meer te zien. Kon alleen mijn vrienden hier niet van overtuigen.. Charly Lownoise en Mental Theo was 1 groot gekkehuis :yay: . Damn wat een vet setje was dat! Noisecontrollers begon ook erg appart met hun set, maar kwam daarna heerlijk terug met onder andere beide decibel anthems! Vond de afsluiter maar zozo.. Had toch iets harder verwacht, vooral na t filmpje van wildstylez. misschien moet er toch maar overwogen worden door Q om net als op Decibel gewoon stevig af te sluiten met een DJ die daar voor bekend staat ;) Verder opvallend en belachelijk veel Feestfabriek reclame, loopt de kaartverkoop dan zo slecht? Heb me super vermaakt, het was een topdag, hier en daar wat verbeterpuntjes. En het weer was weer hemels! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:45 

Hardtraxx Newbie

Twas weeral zalig! Vooral de hardcore area was bangelijk dat die in open lucht was! En zo veel volk daar...

Hier men filmkes:

Brennan Heart
moby

Hardcore

Nosferatu

Outblast

The Prophet

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:00 

Hardtraxxer

Jongens, jongens wat een feestje, we waren vrij op tijd binnen.. En DE ZON SCHEEN :love: Wat een opluchting was dat ;) Het was op een gegeven moment gewoon echt warm, eerst even wat rond gelopen om alles te bekijken.. Daarna het laatste stukje van Headhunterz mee gepikt op de main. Kwam erin bij de anthem van Defqon.1 Down Under.. Die opzich nog best wel lekker klapt. Daarna nog even bij Coone gekeken die wel wat aardige plaatjes draaien om er lekker in te komen. Toen naar de purple gegaan waar Atmozfears stond, en tering wat stond het geluid in de purple hard :bomb: toen even wat gaan eten en naar de the prophet gegaan die een heerlijk early hardcore setje neer zetten.. Even lekker staan hakken daar! Door gelopen naar de Open Air hardcore stage, wat een dikke stage stond daar :love: setje van outblast en een stukje Tha Playah meegenomen! Toe richting main om naar Frontliner LIVE te gaan, nog een stukje Brennan Heart mee gepakt wat opzich niet eens tegen viel.. En die remix van Zany :woot: Allemachtig wat klapt die door zeg, echt niet te zuinig!! Vond de set van Frontliner echt dik, en er zaten een paar vette edits tussen, zo dacht je bij On The Rise helemaal los te gaan en toen kwam er een of andere break achtige iets, echt dik gedaan! Toen een beetje bij de main blijven hangen omdat me maten niet echt heel bekend zijn met de hardere stijlen dus veel dingen ook te hard of niet leuk vinden. Maar heb me prima vermaakt! Vooral met Charly Lownose & Mentale Theo! Jezus wat kunnen die mannen er een feestje van maken! echt een uur lang alleen maar '90 klappers! De remix van Your Slime nog voorbij horen komen.. Die ging echt hard! Niet de beste maar wel de leukste set van de dag! Toen Noisecontrollers die lekker draaide! En iedereen en mij nog steeds een beetje voor de gek houden.. Want ze hadden de vocal van Decibel dus in dat ene nummer gestopt waardoor iedereen dacht dat, dat het anthem was maar die kwam pas later! leuke anthem, was net bier halen dus niet helemaal kunnen volgens.. Maar er zullen vast filmpjes online komen ;)! En wat een afsluiter van hun set :love: Weet ff niet hoe dat nummer heet... Met DBSTF wat gaan eten, toen we terug kwamen nog wel dr 10 years of Q-Dance anthem mee gekregen wat een lekker nummer is! Alleen moet nog ff wennen aan de vocalen. En toen Wildstylez, verwachte er veel van maar het viel een beetje tegen, hij draaide lekkere nummertjes, daar niet van, en ben ook gewoon lekker los gegaan.. Wou het me avond niet laten verpesten.. ^^ En toen na de Andre Hazes break het anthem en toen de Edit van Art of Creation jezus die ging hard, en daarna door klappen met de Yellow Minute Remix, wat een super dikke plaat is dat toch! Echt een van de plaatjes van 2010! En die 160BPM track, echt heerlijk! Al met al een super geslaagd feest!

Pluspunten:
Het weer
De sfeer
Het eten
Het geluid
Het vuurwerk :woot: :love:
6 bier en een water bestellen en zeggen dat je het dopje erbij wilt omdat je hem anders niet mee kunt nemen in je zak, en nog krijgen ook xd

Minpunten:
Mindere aankleding main, (die overigens evengoed erg mooi was)
De lange rijen bij de bar van de main
De drukte bij de wc's
De lange wachtrij richting de trein terug naar Utrecht

Q-Dance bedankt en tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:06 

Artiest

Woei! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:07 

Hardtraxx Elite

Heb erg genoten! Vooral van Isaac en Zany!
Echt top performances! :worship:
Alleen jammer dat ik er uiteindelijk 4 uur over deed om thuis te komen was een beetje jammer, mja je moet er wat voor over hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:08 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:

:/

:D hij draaide bloody beetroots, die vorig jaar op Dance Valley hebben gestaan...
Als ie die kant op wil gaan dan heeft ie toch op de verkeerde stage gestaan...
Of heeft ie wel hardstyle gedraait of was dit t?
Heb via de radio geluisterd en vond Wildstylez ook al zo tegenvallen...
Hoop er toch volgend jaar weer bij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:13 

Hardtraxx Veteran

Nou mijn eerste defqon, klein verslagje:

Busreis included, hardstikke mooi, prima busreis heen! Toen we bij de ingang stonden zei zo'n meisje dat we beter naar de andere ingang konden lopen, en dat hebben we maar gedaan en we waren d'r snel doorheen. Dat meisje wees ons op een defqon applicatie voor je telefoon die je met bluetooth kon downloaden, echt handig en zeker goed gebruik van gemaakt!

Toen we binnenwaren even kluisje geregeld, muntjes gehaald en gaan feesten. Eerst hebben we even wat rondgelopen, daarna zijn we doorgegaan naar de blue waar Second Identity draaide, klonk opzich goed, niet heel bijzonder. Daarna zijn we beetje verder wezen kijken, waarna 3 maten van mij graag shirtjes wilden halen bij de merchandise, ik heb me niet vermaakt ondertussen bij headhunterz; kweet niet wat hij draaide, maar nee, 't was 'm niet voor mij. Toen ik terug kwam bij de merchandise draaide waverider nog in de purple, klonk goed, dus wat ik daar heb gehoord was wel netjes geloof ik :)

Daarna zijn we wederom terug gegaan naar de Blue waar Slim Shore draaide, heb denk ik de laatste 40 minuten ofzo gehoord, en dat klonk echt super! Heerlijk hard, en knallen! Helemaal los gegaan op o.a. Under Attack, Syren en Chemical (geloof ik)! Vlak voordat Psyko Punkz live begon wilden mijn maten graag naar de main waar Coone toen draaide. Heb wel wat leuke nummers gehoord, effe los gegaan, verder niet veel gezien van die set. Daarna was 't om 3 uur tijd voor de hardtraxx meeting, dus daar ben ik maar heen gegaan, en o.a. zag ik daar Khadber eerst, Jor-D nog gezien, hoeksemad, bicuit, datwasiknie en nog wel meer waar ik de naam niet meer van weet! Was leuke meeting, beetje gek doen, groepsfoto en natuurlijk stampen op de tracks van Digital punk, heerlijk! Daarna met Khadber nog even bij Frequencerz gekeken, helemaal vooraan en zonder (mijn vergeten) gehoorbescherming hield ik 't daar niet super lang vol, dus ben ik maar weer naar mijn maten terug gegaan naar Frontliner live. Opzich draaide frontliner lekker, hier en daar wat promo's en edits waar ik prima op los kon gaan, lekker zonnetje d'r bij!

Na Frontliner begonnen Charlie Lownoise & Mental Theo, dat ging lekker zeg! Eerst kwartier gehoord ofzo, en ik stond d'r echt heerlijk los te gaan op de early hardcore beats alleen we kregen honger dus zijn we wat gaan eten vlak bij de blue. Hier hebben we nog tijdje gezeten en toen zijn we naar Noisecontrollers gegaan. Heb de set gehoord tot 't Decibel anthem, die ik toch graag wou horen, opzich een nette anthem, klonk redelijk! En natuurlijk wilden ik ook nog effe naar de black, en ik heb Noisecontrollers wel vaak genoeg gehoord dus zijn we naar de black gegaan waar Mad Dog, Aime en Amnesys draaiden. Echt paar heerlijke hardcore nummers gehoord waar ik een paar wel van kende. Effe heerlijk staan hakken daar!

Toen herinnerde ik mij dat B-Front om half 9 begon, dus wij nog even wat drinken halen en nog even naar de EHBO geweest omdat ik blaren op m'n voeten had bij m'n hak wat overigens keurig verzorgd werd. Toen hadden we nog een iemand uit sweden ontmoet (jammergenoeg geen dame), noeg effe gebabbeld en nog 5 minuten bij DBSTF gekeken. Daarna naar B-Front, echt wat draaide die kerel heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Alle knallers kwamen voorbij en ik ben echt tering hard los gegaan. Hij sloot af met Solutio & The I's Ft. Arboza - The Cry geloof ik, wat een held :love: !

Daarna natuurlijk die afsluiter bij de Main, ik hoopte dat Wildstylez een heerlijk setje kon neerzetten. Achteraf heeft hij zoooooooooooooooo hard gefailed, heb echt alleen maar stil gestaan en af en toe m'n handjes in de lucht gehad en (ja 't gebeurde) 1 keer staan stampen op How Much Can You Take. Hardcore afsluiter vond ik ook geen fuck aan eigenlijk, die eigen track van hem ging wel, maar van mij mocht hij wel eerder beginnen met hardcore want dit was echt zoooooooo slecht. Volgend jaar vind je mij in de Blue denk ik voor de afsluiting, dan kijk ik vuurwerk wel terug op de DVD. Vuurwerk show was wel heel erg vet trouwens! Mijn held van de dag was in ieder geval B-Front

Al met al heb ik wel een prima feestje gehad, wel veel gelopen, helemaal omdat de black in de punt ligt, de blue in de punt ligt en de main in 't midden. De sfeer was top en natuurlijk was 't weer ook dikke prima! Organisatie was goed, nog 6 free tracks voor DT en het eten was ook top. Toen we terug gingen naar de bus moesten we echt zooooooooooooooooooo'n verschrikkelijk eind lopen om eindelijk die bus te bereiken, dat was echt verschrikkelijk. Daar komt nog bij dat de buschauffeur ook nog een dikke omweg maakte waardoor ik pas eigenlijk om half 4 in m'n bedje lag!

+ en - punten:

+ Eten
+ Het weer
+ Organisatie (van het feest zelf)
+ B-Front (en zijn afsluiting)
+ Slim Shore
+ Frontliner (toch wel)
+ Hardtraxx meeting :)
+ Sfeer
+ Vuurwerk
+ Vast wel meer

- Toch wel de mainstage opbouw, vond 't echt niet mooi d'r uit zien
- Wildstylez :sick: :sick:
- Busreis terug

Heb vast nog wel wat vergeten, maar zou was 't globaal wel denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:18 

Hardtraxxer

2 woorden:

Gewoon super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:25 

volgend jaar geen Wildstylz en als HHZ zo met de nieuwe sound doorgaat mag hij van mij ook niet meer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:39 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Titan draaide de beste set die ik ooit heb gehoord. :worship:

Titan heeft mij behoorlijke spierpijn bezorgt! Man wat ging die gozer te keer!
Die nieuwe productie van hem eh! niet normaal :bomb: Hoop dat zijn set snel wordt uitgezonden, kunnen mensen horen wat ze dus gemist hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:40 

Hardtraxx Elite

The I's schreef:

Woei! xd

Ik herkende hem weer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:52 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:
Dakpan schreef:

Die nieuwe productie van hem eh! niet normaal :bomb: Hoop dat zijn set snel wordt uitgezonden, kunnen mensen horen wat ze dus gemist hebben!

jou heb ik daar niet gezien, kan best dat je vlak bij mij stond :P
maar het was inderdaad een geniale set, ook mooi dat hij nadat hij moest stoppen er gewoon nog een hardcore plaat oplegd ik gelijk weer terug sprinten naar titan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:53 

Hardtraxx Addict

Die actie met dat doek op de main! Super, sfeer creërend zoiets!

Verder mooi dagje gehad, jammer van de afsluiter. Had er toch meer van verwacht!
Psyko Punkz was ook super! Tekno Prime rmx.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:57 

Hardtraxxer

Geweldig feest!!!! Echt beste tot nu toe voor mij!! Eerst bij Ezteq wezen kijken, wat gaat die kerol los zeg, niet normaal :D
Verder Mental Theo & Charly Lownnoise, oude herinneringen ophalen!! En Afsluiter kon ik niet kiezen. Was dikke hardcore maar Wildstylez vind ik ook vet! Overal heengelopen haha!
Top top top dag!!!!!

filmpje ezteq :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:58 

Hardtraxx Elite

Rickie schreef:
Tel schreef:
Dakpan schreef:

jou heb ik daar niet gezien, kan best dat je vlak bij mij stond :P
maar het was inderdaad een geniale set, ook mooi dat hij nadat hij moest stoppen er gewoon nog een hardcore plaat oplegd ik gelijk weer terug sprinten naar titan xd

ik stond in het midden van de zaal beetje aan de rechter kant, had witte V-hals en korte legerbroek aan ;) ik heb echt non-stop zitten ragge daar!
Toen Titan stopte (FACKING 15 MINUTEN TE VROEG :cry: ) gingen we met 15 gasten zou het zijn vooraan schreeuwen om meer :P en meer kregen we :worship:

Daarna begon net het vuurwerk, nog vanuit de purple gekeken. Titan kwam langs me lopen ging ik klappen, hij ging lachen en gaf me een hand en ik zei tegen hem: jij bent een held.
Van die man kunnen de menige dj's nog wat leren, kwa mix, track keuze en het extreem hoge beuk gehalte in zijn nieuwe producties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:14 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde dat de leeftijdscontrole behoorlijk streng was... Hoe zat dit en nog wat van gemerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:16 

Hardtraxx Elite

Die was inderdaad heel erg streng, heel veel mensen vooral ook oudere mensen terug gestuurt. Ik was met nog 3 andere waarvan 1 de ID niet mee had. Hij ging als eerste maar 3 mensen voor hem moesten ID laten zien. Hij mocht gelukkig door lopen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:20 

Hardtraxx Elite

tering ik had echt mazzel met id controle, zo'n gozer vroeg om me id en ik zei dat ik hem niet bij me had. dus hij stuurde me weg en toen ik net weg wilde lopen zei hij vooruit loop maar door :D ook helemaal niet meer gefouilleerd toen

Ik vond the vision btw ook erg goed draaien laatste kwartier meegekregen en nonstop lopen beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:20 

Hardtraxx Veteran

Hmm hopen dat dat op de Feestfabriek minder is, ben 17 en heb me kaartje al gekocht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:25 

Hardtraxx Veteran

De controle sloeg werkelijk helemaal nergens op! Fouilleren was een lachertje Bij sommige mensen werd inderdaad om ID gevraagd, maar ik de pakjes peuken werd niet gekeken, in de porto's niet. En toch duurde het lang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

Het zal vast super vet zijn geweest maar stiekem ben ik toch blij dat ik naar Decibel ga dit jaar ipv Defqon :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:19 

Donateur

Aankomst verliep feilloos, controle was echt de meest waardeloze ooit. Wel om m'n ID vragen (is nog nooit gebeurt en ik zie er niet bepaald jonger dan 18 uit) maar niet eens in m'n portemonnee en sigaretten kijken waar ze normaal alles 2 keer doorzoeken. Zachte aai over mn benen en klaar was kees. Nou ja vooruit dan maar >.<

We gingen een kwartiertje bij E-ruption kijken op de hardcore-stage. Erg fraai aangekleed, ruim opgezet én open-air. Was verder een lekker inkom-setje met hele bekende nummers als Criminal, Crunk, Nobody Likes etc. Gewoon prima om in de sfeer te komen.

Eten gehaald en tegelijkertijd veel meegepikt van Thilo & Evanti op de mainstage. Zo moet je een feest openen! Die gasten hebben een heerlijke stijl en mogen wat mij betreft vaker geboekt worden. De DJ Without A Brain-remix ging heerlijk live :)

Daarna was het tijd voor Headhunterz. Ik was erg benieuwd wat voor speciale dingen hij zou draaien. Het kwam uiteindelijk neer op een hele vage mix met harde house en electro, afgewisseld met een early hardstyle-plaat en zo'n dubstyle-ding. Laat ik vooropstellen dat ik respect heb dat hij dat aan durft, zeker toen ik zag hoe het publiek reageerde (werkelijk niemand ging los) kreeg ik wel een beetje medelijden met hem, zoiets verdiende hij eigenlijk niet echt. Maar niemand wist zich raad met die stijl en hoe erop te reageren, iedereen was echt compleet verbaasd over wat hij haast een half uur lang draaide. Mijn maten riepen allemaal "dit is toch geen hardstyle, waarom draait ie z'n eigen nummers niet". Zal de rest wss ook wel gedacht hebben. Die werden het laatste halfuurtje van de set rijkelijk beloond met het hele Headhunterz-hitreportoire in een gigantisch traag tempo. Tsja je moet wat, dan vond ik het eerste deel haast nog vermakelijker want dat was tenminste iets nieuws en origineel. Het was leuk om te proberen voor een keertje maar misschien kan ie deze experimentelere sets beter onder een andere alias doen, want de mensen verwachten iets totaal anders van je als je als Headhunterz komt draaien. En dit is verder gewoon totaal mijn ding niet. Het contrast tussen die 2 stijlen is te groot naar mijn mening.

Het begin van Coone nog meegemaakt: was eigenlijk al niet van plan om hem te zien en na 3 heppiedepeppie nummers wist ik dat ik daar ook niet hoefde te blijven. Ik had zin om echt los te gaan dus zijn we vertrokken naar de Black. Ondertussen even een "noodstop" gedaan in de Industrial-tent waar Tymon was begonnen aan z'n set. Dat is wel de industrial waar ik van hou, niet te vaag en te snel maar gewoon hard en duister! Heb me d'r wel ff goed vermaakt. Doorgelopen naar Art Of Fighters, en dat is normaal gesproken niet mijn favoriete DJ maar Luca zette in z'n eentje een erg gave set neer! Er kwam een hoop hard Traxtorm-spul langs zoals 4D Future, Untouchables, System Crash en Here Comes The Madness, en afgesloten werd met de onvermijdelijke hit Earthquake . Prima set! Alleen doodzonde dat het geluid nogal matig was. 'T was gewoon niet "vol" genoeg, te zacht...

Daarop volgde Outblast, hij opende met de Dominator-anthem van dit jaar die wel lekker klonk. Nog de platen Shoot That MF (Negative A-remix), King Of The Jungle en Pride & Pain gehoord en vond het eigenlijk jammer dat ik weg moest om naar de Blue te lopen. Na een halve avondvierdaagse eindelijk aangekomen bij de meeting en Digital Punk. Meeting was gezellig, Digital Punk was ook goed maar die kan echt stukken beter draaien. Toch nog ff Dark Symphony gedraaid, dat maakte de set helemaal goed. De sfeer was vorig jaar wel beter in de Blue vond ik, stonden echt aardig wat mensen heel de tijd stil vooral achterin.

Met Zany stond ik lekker ergens vooraan. Ik was benieuwd of ie z'n set van Outland kon evenaren. Dat deed ie bij de eerste 2 nummers al voor mij. Openen met Her Voice (enige echte) en vervolgens Salamandra erachteraan, ik hield het echt niet meer. Vanaf dat moment was het op een klein momentje na alleen maar raggen geblazen, hier kon je onmogelijk op stil blijven staan. Ombrello Maladetto, Psychedelic Trip, Disk Warrior, Veritas-remix, Euphoria, een Tanz Elektrik-Overload Mashup... Met afstand de held van de dag, en was enorm blij dat ik in de Blue was gebleven.

Omdat ik er toch al stond en het te goed naar mn zin had heb ik CL & MT overgeslagen en heb flink staan raggen bij Tatanka. Die man stelt toch nooit teleur en ook deze keer niet. Lekkere dikke Italiaanse tracks, wat Zatox-spul... wat ie allemaal precies draaide weet ik ook niet meer, ik weet alleen dat ik er keihard op los ben gegaan dus dan is het ook goed.

Op zoek naar wat vrienden bij de mainstage kon ik vrijwel de hele set van Noisecontrollers meepikken. Precies de juiste platen op het juiste tijdstip. Paar nummers die me wel zijn bij gebleven:Tonight (was weer een beetje jammer), Jaydee, Darkside of Emotions, Sound of The Beast/Hardstyle Rockers-mash up, Faster n Further, de Decibel-anthem van dit jaar (was wel lekker!) en From Scratch. Set werd uitstekend opgebouwd gedurende anderhalf-uur.

De 3 uurtjes daarna heb ik m'n tijd helaas onnodig verdaan op de mainstage. Wat werd er bagger gedraaid zeg! DBSTF begonnen ongelofelijk kut nadat Noisecontrollers het net zo hard hadden afgesloten met als dieptepunt Music Made Addict, daarna herstelde het zich gelukkig wel een beetje en kwamen ze op het einde ook nog ff met wat hardere platen. Tussendoor werd ook nog de feestfabriek-anthem gedraaid. Ik word niet gauw verdrietig op een feest maar dit was wel ff zo'n moment.

Vlak voor Wildstylez nog even naar de kluisjes gelopen en langs een paar andere tenten gegaan. Isaac was heerlijk bezig in de white met een early-HS set en de techno-area (wat was die fucking vet aangekleed trouwens!) was ook grappig met die vage schranz-zooi.
Uiteindelijk laatste anderhalf uur bij Wildstylez gebleven. Het eerste gedeelte van z'n set dacht ik oké nou nog ff rustige nummers, hij zal er zo wel wat hardere platen op gooien. Helaas, een melodietjeshandjesomhoog-verzameling tot en met Atrocious. Vanaf dat moment gingen de lasers aan (jeej lasers voor de laatste 15 minuten :/ ) en was het zeker wel een vet einde van een uiteindelijk hele matige set. Ik vond het wel klasse dat hij Forgotten Moments (Ophidian remix) draaide ipv zo'n afgezaagde mainstream-plaat. Dit was wel de laatste keer voor mij dat ik ergens ga afsluiten alleen omdat het de grote afsluiter op de mainstage is. Had ik maar Dakpan z'n advies opgevolgd om naar Titan te gaan :(

Ff wat punten op een rij:
- Mainstage: was overdag druk maar er was genoeg ruimte om los te gaan itt vorig jaar. Alleen 's avonds was het absurd druk, met DBSTF was er al weinig ruimte meer over en met Wildstylez was het gewoon proppen op een gegeven moment.
De barren waren veel beter opgesteld, waar je vorig jaar soms een kwartier moest wachten was je nu altijd binnen een paar minuten aan de beurt. Het geluid kon harder maar was wel in orde, de locatie zelf is ook goed. Maar hoe fucking irritant zijn die voorste bomen! Bederft heel je uitzicht en daar sta je dan te wachten op lasers en vuurwerk terwijl je tegen een verzameling takken aankijkt. Op Noisecontrollers na was het erg matig daar qua muziek. De aankleding is een kwestie van smaak, ik vond het idee erg vet al zag het er wel wat karig uit, mja... sfeer was wel in orde voor een mainstage, aan het einde wel ff een opstootje/ruzie-geval meegemaakt. Zit je ook niet echt op te wachten.
- Blue: geluid was een tikje minder dan vorig jaar maar nog steeds erg hard, vooraan dreunde het echt zwaar hard door. Sfeer was uitstekend, heerlijk veel ruimte, de sets die ik er heb meegepikt waren ook top.
- Black: Geluid stond te zacht, er werd wel prima gedraaid. Aankleding vond ik echt supervet gedaan en ook hier had je een zee aan ruimte. Alleen waren de mensen wel verschrikkelijk tam toen ik er was. De tering hoe kan je nou met je handen in je zakken staan met dit soort muziek...
- Silver: itt tot de Black ging ie-der-een helemaal uit z'n dak daar, heerlijk om te zien. Denk dat de liefhebbers zich goed vermaakt hebben daar.

Wat algemene dingetjes:
- Zany was held van de dag
- Wildstylez en Headhunterz waren de grootste missers
- Het eten was ranzig
- Het broertje van B-Front tegenkomen op de hardtraxx meeting
- Denken dat je vervolgens bij de mainstage de echte B-Front bent tegengekomen maar na een kwartier ouwehoeren erachter komt dat het m toch niet is
- Australiërs op een Nederlands feest, helden!
- Gasten die onder een boom bij de mainstage een paar flessen sterke drank hadden gedumpt en hem weer gingen uitgraven
- Onvoorstelbaar veel spacende en wazige mensen gezien. Zeker later op de avond was wel 80% zo hard aan het gaan dat je er een flitspaal bij moest zetten. Gingen ook een aantal mensen behoorlijk fout.
- Het wegrijden is een ramp eerste klas, maar dat was helaas al bekend.

Was een prima feest, viel wel ietwat tegen na vorig jaar maar dat lag meer aan de keuze van de artiesten die ik ging bekijken. Volgend jaar ben ik er gewoon weer bij als het aan mij ligt. Het is en blijft een sfeervol feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

Guess the names!

http://img97.imageshack.us/img97/4641/dsc07069pw.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/6762/dsc07083g.jpg
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten