Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2025 18:20 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
ja sry bro elke keer als iemand zegt 'dit is geen echte harder styles' wil ik gewoon mijn ogen eruit snijden idk

Volgens mij zeg ik dit ook helemaal niet. Als jij dat magnetron gedoe leuk vindt, is dat toch helemaal prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2025 18:21 

Hardtraxx Elite

brie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2025 18:24 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
STBM schreef:
Zaagkick schreef:
ja sry bro elke keer als iemand zegt 'dit is geen echte harder styles' wil ik gewoon mijn ogen eruit snijden idk

Volgens mij zeg ik dit ook helemaal niet. Als jij dat magnetron gedoe leuk vindt, is dat toch helemaal prima

maar waarom is het nou geen echte uptempo

Ik zeg toch "normaal', wat door het gemiddelde publiek als relatief normaal wordt geacht (Spitnoise etc.) Meer dan dat zeg ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2025 18:28 

Hardtraxx Elite

walnoot
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 08:18 

Hardtraxx Veteran

Was het weer zover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 08:23 

Hardtraxx Addict

Edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 09:04 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
walnoot

Dat is geen echte noot
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 09:11 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:

Prima visweer he neef?!

Over weer gesproken, krijgen we dit jaar weer Pipa-Paulusma weerupdates in de weken voor Defqon?
Volgens mij gaan we zachtjes aan de goeie kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 11:34 

Hardtraxx Newbie

Ik heb nog een vraag voor een maatje van me:

Hij staat nu een week of iets dergelijks in de wachtrij voor een zondagticket, maar Q-dance heeft besloten die wachtrij te sluiten. Kunnen mensen dan nog wel tickets aanbieden voor de mensen die al in de wachtrij staan en is de wachtrij gewoon gesloten voor nieuwe mensen, of heeft dat maatje van me dan dikke pech?

Want zoals hier eerder is gezegd: er zijn altijd mensen die last-minute niet meer kunnen. Ik snap dat het voor bracelets kut is, maar zijn hier geen opties voor? Als in alsnog een stoffen bandje en dan meeliften op een bracelet van een maatje of iets dergelijks. Want het zou lullig voor hem zijn dat er geen enkele manier meer is om toch naar het festival te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 11:41 

Hardtraxxer

Heel die verkoop meuk van Q-dance is toch gesloten nu? Hoe ik het begreep is het niet mogelijk om na 1 juni nog kaarten door te verkopen. (wat natuurlijk 1 grote farce is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 12:21 

Hardtraxx Veteran

Alles voor de ultieme experience.

Gr. KKR
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 12:23 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Paling schreef:

Prima visweer he neef?!

Cornelius maatje van me werp de hengel maar uit ze willen bijten hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 12:30 

Hardtraxx Elite

Verkoop is geheel niet meer mogelijk volgens mij.
Wat ik als enige optie zie is persoonlijk bij iemand het bandje ophalen maar als het bandje dan niet werkt of kapot gaat gedurende de dag dan heb je wel een probleem omdat je het ticket en je ID nodig hebt om een nieuw bandje te krijgen dan (welke dan qua naam op id en ticket niet overeen komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:04 

Hardtraxxer

Hoe gaan ze het eigenlijk doen met bandje doorgeven tijdens het festival?
Normaal wordt het bandje vast gebrand en kan je die niet makkelijk aan een ander geven. Maar nu kan je aan een dag bezoeker je bandje geven omdat het gewoon een gesp heeft. Hier dacht ik aan tijdens Intents omdat ze daar aan alle bandjes aan het trekken waren als je de camping op ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:06 

Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Hoe gaan ze het eigenlijk doen met bandje doorgeven tijdens het festival?
Normaal wordt het bandje vast gebrand en kan je die niet makkelijk aan een ander geven. Maar nu kan je aan een dag bezoeker je bandje geven omdat het gewoon een gesp heeft. Hier dacht ik aan tijdens Intents omdat ze daar aan alle bandjes aan het trekken waren als je de camping op ging.

Hoe het tussen camping en festival gaat weet ik niet maar als je de camping verlaat naar je auto of huisje ofzo dan moet je uit scannen bij de uitgang en dan bij terugkomst weer in scannen.
(Vergeet dus niet uit te scannen anders kom je er niet meer in)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:14 

Hardtraxx Addict

Dat was niet de vraag miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:18 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Maar nu kan je aan een dag bezoeker je bandje geven omdat het gewoon een gesp heeft

En dan? Dan kan jij de camping niet op of diegene niet dus ik zie de meerwaarde hier niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:42 

Hardtraxxer

Maar even, stel dus dat je binnen deze 3 weken een been breekt, kan je je dure bandje niet meer verkopen?

Buiten dat, als je een bandje aan een vriend doorverkoopt en hij gebruikt deze, ze gaan toch niet bij iedere persoon die binnenkomt kijken of de scan van het bandje overeen komt met jouw ID? Dat ID checken doen ze volgens mij sowieso nooit meer, alleen bij ernstige twijfel.

Dat je moet uitchecken als je het terrein afgaat, is natuurlijk ook gedoemd om te mislukken als je van de kaart bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:54 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
(Vergeet dus niet uit te scannen anders kom je er niet meer in)

Dit gaat lekkere chaos worden dus.

ErikZ schreef:
En dan? Dan kan jij de camping niet op of diegene niet dus ik zie de meerwaarde hier niet van.

naja als jij na zaterdag naar huis gaat kan je je bandje aan een vriend geven. Hebben wij wel eens in gedaan in onze groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:06 

Hardtraxx Veteran

Dus eerder weg gaan als je een weekendticket hebt bedoel je? Dan kan dat nu nog makkelijker inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:33 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:

Om het even makkelijk te maken voor je.
Bandjes doorgeven zou dus kunnen ja tot het bandje niet meer blijkt te werken want dan heb je de ID nodig van de persoon waar het op naam staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:40 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Paling schreef:

Om het even makkelijk te maken voor je.
Bandjes doorgeven zou dus kunnen ja tot het bandje niet meer blijkt te werken want dan heb je de ID nodig van de persoon waar het op naam staat

Dat zijn een hoop Ifs Buts en Maybes Miwer, wij doen hier alleen aan absolutes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:41 

Hardtraxx Newbie

Maar gaan ze dan tussen festival en camping elke keer het bandje scannen? Je kan toch gewoon het bandje laten zien en doorlopen? Ik snap als je het festivalterrein verlaat naar een huisje oid dat het logisch is, maar tussen camping en terrein toch niet?

Maar verder eens met de rest van de vragen. Stel ik word ziek, breek iets of wat dan ook, dan kan ik officieel gezien mijn bandje niet meer kwijt. Iemand dit al eens aan de support van Qdance gevraagd? Ik heb intussen een mail gestuurd met de vraag, hopelijk reageren ze snel (ben er bang voor though)

Mijn maat heeft zich ergens eind mei aangemeld voor de wachtlijst trouwens, dus nog wel binnen termijn. Er zijn veel vragen waar nog geen antwoord op is.

Btw: ik kreeg net van DHL een melding dat morgen mijn bandje binnen komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:49 

Hardtraxx Addict

Markm93 schreef:
Iemand dit al eens aan de support van Qdance gevraagd?

Als je snel bent heb je nog vlak voor Defqon 2028 antwoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:50 

Hardtraxx Newbie

Denkeleda schreef:
Markm93 schreef:
Iemand dit al eens aan de support van Qdance gevraagd?

Als je snel bent heb je nog vlak voor Defqon 2028 antwoord!

Ja ben er bang voor.. Maarja niet geschoten is altijd mis.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten