Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Hardtraxx bepaalt wat inflatie is: het topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
ijssie schreef:
Hardtraxx bepaalt wat inflatie is: het topic


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:58 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Hardtraxx leert wat inflatie is: het topic

Domme opmerking.

Digitale tickets zijn de schaamte voorbij, maar exorbitante prijsstijgingen geen enkel probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alm1ghty schreef:
Berghain worde


Betaal denk ik liever honderden euro's aan Defqon dan dat ik me in m'n hol laat naaien in die gore HIV bunker.

Ik zie een leuk idee voor een darkroom met die puntige zwaarden die Q altijd gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Hardtraxx leert wat inflatie is: het topic


According to the Euro Inflation Calculator, the inflation rate in the Eurozone between 2013 and 2023 was 25.65% 123. This means that €95 in 2013 is equivalent to €119.31 in 2023 123.
Calculation:
Inflation rate=Price index in 2013Price index in 2023−Price index in 2013​×100%=100125.65−100​×100%=25.65%
Value of €95 in 2023=Value of €95 in 2013×(1+Inflation rate)=€95×(1+0.2565)=€119.31
Therefore, €95 in 2013 is worth approximately €119.31 in 2023.


€290 is een stijging van 205%!!!!!! ten opzichte van 10 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2023 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie dat een huisje op Europarcs Zuiderzee nu met vroegboekkorting ook neerkomt op zo'n €445 per persoon. Dat is toch ook niet meer te doen, 2 jaar terug zaten we daar voor <€200 per persoon. Ben dus weer gedoemd (net zoals afgelopen editie al) weer op de camping plaats te nemen.

Ticketprijs niet het enige wat dus flink duurder is geworden :/

Het enige waar ik deze editie wel wil naar kijken is om voor de priority parking te gaan , dat scheelt wel op hoop gezeik, met name als je wat later op de donderdag aan komt daar. Die wandeling vanaf de parking bij veld 6 tot aan achteraan veld 0 (omdat veld 5 & 6 al vol waren) staat nog in mn geheugen gegrift
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 14:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Is toch logisch en te verwachten verhaal die prijsverhoging. Iedereen weet dat er dit jaar enorme inflatie is geweest. Lonen gaan ook omhoog, dus dit moet toch geen verrassing zijn. Opmerking waar dan dat extra geld naar toe gaat is onzin, want door deze prijzen is er geen extra geld gezien ook voor Q alles duurder word. meer dan logisch dat Q mee gaat in prijsverhogingen. Of je het waard vind is een tweede natuurlijk.


Dit is makkelijk roepen, heb je zelf wel gekeken naar de daadwerkelijke inflatiestijging per jaar en de prijsstijging van de tickets?

De gemiddelde inflatie in 2022 was 10%, in 2023 hangt hij op dit moment op 5%. De CPI in 2023 ligt lager dan 2022.

Weekendprijs 2022: 225,95
Weekendprijs 2023: 258,95 (+14,61%)
Weekendprijs 2024: 289,95 (+11,97%)

De ticketsprijs is op het eerste gezicht minder hard gestegen dan vorig jaar, maar gezien de gemiddelde inflatie per jaar is hij juist relatief gezien veel meer gestegen.

Tuurlijk dingen zijn duurder, maar Q-Dance lijkt qua prijzen altijd veel harder te stijgen dan inflatie dat doet. Ook voor Corona al. En zoals al gezegd, 2023 was niet echt een grote verbetering t.o.v. 2022 oid. Sommige dingen zoals de eindshow waren juist kariger.

Dus het is Q-Dance of Biddinghuizen dat de prijzen opeens naar de maan doet, want voor de overige zaken kan je altijd naar een concurrent gaan. Gezien de prijzen van extra dingen vorig jaar, en het alles uit de campinggangers knijpen door middel van velden en luxes achter een paywall zetten die voor corona gewoon in de basistickets zaten, lijkt het me meer Q-Dance.

Hopelijk heeft ijssie er ook wat van opgestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hopelijk heeft ijssie er ook wat van opgestoken.


Zou hier vooral niet te veel van verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt mij te duur. Goed moment om decibel keer te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 18:30 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Dit wordt mij te duur. Goed moment om decibel keer te proberen.

Neeeeee nu komen alle defqon gangers naar decibel.

Maar ff zonder dollen: Decibel zal in 2024 ook wel flink duurder worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo hard als defqon. Maar dan nog, gaat om 200 euro verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prijzen zaten in lijn der verwachting maar is natuurlijk wel schofterig duur. Dit jaar geskipt en had uiteindelijk wel een beetje spijt. Daarom volgend jaar toch maar weer eens heen voor de laatste keer, daarna is het voor mij ook klaar. Gaat mijn 6e keer Defqon worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele stoet aan buitenlanders betalen toch wel voor deze woekerprijzen voor het Defqon Valhalla, maar dit loopt de spuigaten uit. Ik skip hem weer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 08:43 
 
Hardtraxxer

Dit vind ik het ook zeker niet meer waard en skip hem wederom met de hele groep. Wat een prijzen man.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar was vandaag de 'travel sale' al, naast de dediqated sale van de 26e en de regular sale van de 28e. Minder dan een uur te laat de shop in maar de friends plekken zijn blijkbaar al uitverkocht, dus dat zit er helaas niet meer in voor onze groep :/. Donderdag dan maar weekend tickets kopen in de dediqated sale en dan kijken we wel weer verder. Gok dat ook voor mij dit wel mijn laatste keer gaat worden gezien de prijs, dan volgend jaar toch maar eens op vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
de friends plekken zijn blijkbaar al uitverkocht


Verrassend hoe snel dat ging. We hadden met de groep op voorhand gekozen voor regular, maar uiteindelijk deluxe moeten nemen omdat regular al uitverkocht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 10:17 
 
Hardtraxx Addict

Iemand al een link naar de dediqated ticket shop ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag en Zaterdag tickets in the pocket! En een nier minder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 13:16 
 
Hardtraxx Addict

Earthquake Style schreef:
Vrijdag en Zaterdag tickets in the pocket! En een nier minder :P

Weekend tickets in de pocket en een lever minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 14:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier ook weekendtickets binnen. Heel raar ook, ik kon vanochtend al priority-parking kopen, zonder een entreeticket te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 14:05 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Hier ook weekendtickets binnen. Heel raar ook, ik kon vanochtend al priority-parking kopen, zonder een entreeticket te hebben.

Priority parking verkoop begon al bij de Travel-sale
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 15:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
wootum schreef:
Hier ook weekendtickets binnen. Heel raar ook, ik kon vanochtend al priority-parking kopen, zonder een entreeticket te hebben.

Priority parking verkoop begon al bij de Travel-sale

Klopt, maar zoals ik het begreep kon je die parking tickets nog niet halen als je niks in de travel sale kocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 15:07 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Just88 schreef:
wootum schreef:
Hier ook weekendtickets binnen. Heel raar ook, ik kon vanochtend al priority-parking kopen, zonder een entreeticket te hebben.

Priority parking verkoop begon al bij de Travel-sale

Klopt, maar zoals ik het begreep kon je die parking tickets nog niet halen als je niks in de travel sale kocht.

Heb er ook al een gehaald van de week
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 16:43 
 
Hardtraxxer

Het is nu echt wel van de zotte.
Ik dacht afgelopen jaar nog komend jaar eens een Who tent samen met de vrouw doen.
Die is me even paar 100 pp duurder geworden. Kost gewoon 2250 als je die een weekend wilt doen met z'n 2en met een ticket erbij. xd Tel daar nog je drank en eten bij op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De pleister in een keer er af getrokken.

Tickets in de pokkel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten