Past

Defqon.1 2024

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Laatste jaar hier ook, het is het niet meer waard.

Als we niet al een huisje hadden, was het hem ook niet geworden.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Absurde prijzen, zeker als je een paar jaar terug kijkt. >.<
Maar ik denk dat Q-Dance geen andere optie heeft. Ja geen Defqon 1 organiseren dan.
Als je kijkt naar Lowlands zie je zelfde verhogingen.
Het pijnlijke is dat dit 'het nieuwe normaal' zal zijn, lager zal het waarschijnlijk nooit meer worden :(
Je kunt gokken op een goedkoper kaartje op TS maar dat is ook maar afwachten
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Tja, dan heb je een goedkoper kaartje via TS moet je daar alsnog 4 eurie voor een biertje betalen.
Loopt helemaal uit de klauwen dit.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
En toch zal het gewoon weer uitverkopen, dus is er geen enkele reden voor Q om de prijzen niet omhoog te blijven gooien.

Zelf misschien vrijdag aanwezig, 100 eu voor een festivaldag vind ik al vrij fors, maar alles daarboven gaan we zeker niet doen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Denkeleda wrote:Feest: Defqon.1 2024
Datum: 27, 28, 29 & 30 juni
Leeftijd: 18+
Ticketsale: start 28 oktober
Prijs: n.n.b.
Line-up:
TBA
Kan iemand de OP aanpassen met ticketprijzen?
En eventueel naar Walibi Terrein, want is Miwer ook weer tevreden
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
YWalen wrote:Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.
Dingen zijn echt achterlijk in prijs gestegen helaas.
Merken we hier op de zaak ook dat bepaald materiaal gewoon twee keer zo duur is nu
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Niet mauwen, gewoon weer aanwezig. Loonindexatie (in België) dit jaar was ook 11.x% begin dit jaar dus procentueel komt het allemaal wel weer hetzelfde uit.

De friendscamp (regular) organisatie zit al op vol vermogen in onze groep
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
corneelwr wrote:Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:
Ja beste ook gewoon 30.000 kaarten minder verkopen, lekker intiem. Deurbeleid erbij en camera afplakken. De charme van Defqon
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
corneelwr wrote:Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:
Ja beste ook gewoon 30.000 kaarten minder verkopen, lekker intiem. Deurbeleid erbij en camera afplakken. De charme van Defqon
Jij bent een man naar m'n hart.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
Berghain worde
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Alm1ghty wrote: Berghain worde
Betaal denk ik liever honderden euro's aan Defqon dan dat ik me in m'n hol laat naaien in die gore HIV bunker.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Rickzel wrote:
Betaal denk ik liever honderden euro's aan Defqon dan dat ik me in m'n hol laat naaien in die gore HIV bunker.
Indy en ik willen jou ook helemaal niet binnen hebben.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Rickzel wrote:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
RomanAnthony wrote:Wij hebben al een huisje geboekt, dus het zal hem nog wel worden denk ik. Maar €290 loopt ondertussen wel echt tegen de max aan (of zelfs er overheen). Zeker als je huisje ook nog eens rond de €250 per persoon ligt, weet ik niet of het het op den duur allemaal nog waard is joh. Tot het moment dat ik daar weer sta.

Maar met deze prijzen wordt het in ieder geval voor 2025 wel even een extra keer nadenken of we het nog wel gaan doen. Schofterig.
Goed, verder dit inderdaad. Ik geloof dat dit weekend #10 wordt dus wel nice om op zo'n mijlpaal te stoppen incl. Defqon-tattoo op het terrein, haha.
Gaat sowieso weer epic worden en dus wellicht wel de laatste...
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Is toch logisch en te verwachten verhaal die prijsverhoging. Iedereen weet dat er dit jaar enorme inflatie is geweest. Lonen gaan ook omhoog, dus dit moet toch geen verrassing zijn. Opmerking waar dan dat extra geld naar toe gaat is onzin, want door deze prijzen is er geen extra geld gezien ook voor Q alles duurder word. meer dan logisch dat Q mee gaat in prijsverhogingen. Of je het waard vind is een tweede natuurlijk.
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Na wikken en wegen toch maar besloten geen weekend meer te gaan. Waarschijnlijk alleen een vrijdag aanwezig :thumbup: Dan kunnen we daarnaast nog op vakantie :D
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
heggenschaar wrote:Dingen zijn echt achterlijk in prijs gestegen helaas.
Merken we hier op de zaak ook dat bepaald materiaal gewoon twee keer zo duur is nu
Hoe gaat 't met het hout maatje?
Hardtraxx Veteran
3014 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
YWalen wrote:Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.
In ieder geval niet naar het bedenken van een nieuw thema :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
JeftaElachouri wrote:
Verklaar je nader
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
125 voor 1 dag is gewoon een steal. Al helemaal als je bedenkt dat je voor 5€ meer dit jaar nog 1 dag tomorrowland hebt. Een weekendticket daar kost 330€. Maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Echt bizar.

Defqon1? Das war einmal.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
THArdstyler wrote:
JeftaElachouri wrote:
Verklaar je nader
Al sinds 2013 het warrior/tribe thema
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 15 days ago
RTM93 wrote:125 voor 1 dag is gewoon een steal. Al helemaal als je bedenkt dat je voor 5€ meer dit jaar nog 1 dag tomorrowland hebt. Een weekendticket daar kost 330€. Maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Echt bizar.

Defqon1? Das war einmal.
Dan is het toch juist geen steal :P
I
Hardtraxxer
315 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Hardtraxx leert wat inflatie is: het topic

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators