Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 08:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatste jaar hier ook, het is het niet meer waard.

Als we niet al een huisje hadden, was het hem ook niet geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absurde prijzen, zeker als je een paar jaar terug kijkt. >.<
Maar ik denk dat Q-Dance geen andere optie heeft. Ja geen Defqon 1 organiseren dan.
Als je kijkt naar Lowlands zie je zelfde verhogingen.
Het pijnlijke is dat dit 'het nieuwe normaal' zal zijn, lager zal het waarschijnlijk nooit meer worden :(
Je kunt gokken op een goedkoper kaartje op TS maar dat is ook maar afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, dan heb je een goedkoper kaartje via TS moet je daar alsnog 4 eurie voor een biertje betalen.
Loopt helemaal uit de klauwen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 09:45 
 
Hardtraxxer

En toch zal het gewoon weer uitverkopen, dus is er geen enkele reden voor Q om de prijzen niet omhoog te blijven gooien.

Zelf misschien vrijdag aanwezig, 100 eu voor een festivaldag vind ik al vrij fors, maar alles daarboven gaan we zeker niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Feest: Defqon.1 2024
Datum: 27, 28, 29 & 30 juni
Locatie: Biddinghuizen terrein, Spijkweg 30, Biddinghuizen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: start 28 oktober
Prijs: n.n.b.
Line-up:
TBA


Kan iemand de OP aanpassen met ticketprijzen?
En eventueel naar Walibi Terrein, want is Miwer ook weer tevreden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:27 
 
Hardtraxx Addict

YWalen schreef:
Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.

Dingen zijn echt achterlijk in prijs gestegen helaas.
Merken we hier op de zaak ook dat bepaald materiaal gewoon twee keer zo duur is nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mauwen, gewoon weer aanwezig. Loonindexatie (in België) dit jaar was ook 11.x% begin dit jaar dus procentueel komt het allemaal wel weer hetzelfde uit.

De friendscamp (regular) organisatie zit al op vol vermogen in onze groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:


Ja beste ook gewoon 30.000 kaarten minder verkopen, lekker intiem. Deurbeleid erbij en camera afplakken. De charme van Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
corneelwr schreef:
Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:


Ja beste ook gewoon 30.000 kaarten minder verkopen, lekker intiem. Deurbeleid erbij en camera afplakken. De charme van Defqon

Jij bent een man naar m'n hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
corneelwr schreef:
Al dat onzinnige vuurwerk wegbezuinigen en gewoon dj's ouderwets laten draaien tussen containers/achter bouwhekken. Lekker oldskool neven. Oja en met vinyl aub. :cool:


Ja beste ook gewoon 30.000 kaarten minder verkopen, lekker intiem. Deurbeleid erbij en camera afplakken. De charme van Defqon

Berghain worde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Berghain worde


Betaal denk ik liever honderden euro's aan Defqon dan dat ik me in m'n hol laat naaien in die gore HIV bunker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alm1ghty schreef:
Berghain worde


Betaal denk ik liever honderden euro's aan Defqon dan dat ik me in m'n hol laat naaien in die gore HIV bunker.

Indy en ik willen jou ook helemaal niet binnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alm1ghty schreef:
Berghain worde


Betaal denk ik liever honderden euro's aan Defqon dan dat ik me in m'n hol laat naaien in die gore HIV bunker.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wij hebben al een huisje geboekt, dus het zal hem nog wel worden denk ik. Maar €290 loopt ondertussen wel echt tegen de max aan (of zelfs er overheen). Zeker als je huisje ook nog eens rond de €250 per persoon ligt, weet ik niet of het het op den duur allemaal nog waard is joh. Tot het moment dat ik daar weer sta.

Maar met deze prijzen wordt het in ieder geval voor 2025 wel even een extra keer nadenken of we het nog wel gaan doen. Schofterig.

Goed, verder dit inderdaad. Ik geloof dat dit weekend #10 wordt dus wel nice om op zo'n mijlpaal te stoppen incl. Defqon-tattoo op het terrein, haha.
Gaat sowieso weer epic worden en dus wellicht wel de laatste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 12:40 
 
Hardtraxxer

Is toch logisch en te verwachten verhaal die prijsverhoging. Iedereen weet dat er dit jaar enorme inflatie is geweest. Lonen gaan ook omhoog, dus dit moet toch geen verrassing zijn. Opmerking waar dan dat extra geld naar toe gaat is onzin, want door deze prijzen is er geen extra geld gezien ook voor Q alles duurder word. meer dan logisch dat Q mee gaat in prijsverhogingen. Of je het waard vind is een tweede natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 13:10 
 
Hardtraxxer

Na wikken en wegen toch maar besloten geen weekend meer te gaan. Waarschijnlijk alleen een vrijdag aanwezig :thumbup: Dan kunnen we daarnaast nog op vakantie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Dingen zijn echt achterlijk in prijs gestegen helaas.
Merken we hier op de zaak ook dat bepaald materiaal gewoon twee keer zo duur is nu

Hoe gaat 't met het hout maatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.

In ieder geval niet naar het bedenken van een nieuw thema :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
YWalen schreef:
Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.

In ieder geval niet naar het bedenken van een nieuw thema :lol:

Verklaar je nader
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

125 voor 1 dag is gewoon een steal. Al helemaal als je bedenkt dat je voor 5€ meer dit jaar nog 1 dag tomorrowland hebt. Een weekendticket daar kost 330€. Maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Echt bizar.

Defqon1? Das war einmal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:07 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
JeftaElachouri schreef:
YWalen schreef:
Waar gaat al dat extra geld dan naartoe? Ik heb de afgelopen jaren niet echt verandering gezien in het niveau van de aankleding, de shows, de camping voorzieningen enzo. Het is meeste is wel heel goed gewoon maar je zou toch verwachten dat iets van het extra geld terug naar defqon gaat. Ik snap wel dat dingen duurder zijn geworden maar dit lijkt me niet in verhouding.

In ieder geval niet naar het bedenken van een nieuw thema :lol:

Verklaar je nader

Al sinds 2013 het warrior/tribe thema
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
125 voor 1 dag is gewoon een steal. Al helemaal als je bedenkt dat je voor 5€ meer dit jaar nog 1 dag tomorrowland hebt. Een weekendticket daar kost 330€. Maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Echt bizar.

Defqon1? Das war einmal.

Dan is het toch juist geen steal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 14:19 
 
Hardtraxxer

Hardtraxx leert wat inflatie is: het topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten