Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 06:30 

Hardtraxxer

Pffff was om 05.20 al wakker….. wat een zin in dit weekend zeg!! En wat werkt het weer, na maanden van herfstachtige taferelen, fantastisch mee. Aan een ieder die gaat, heel heel plezier! Mocht je een kleine, bruingekleurde spring in ‘t veld zien, come say hi :thumbsup: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 07:24 

Hardtraxxer

Mocht iemand een ticket over hebben voor zaterdag hoor ik het graag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 09:00 

Hardtraxx Veteran

Kleine fomo toch wel, doet Defqon toch wel weer goed.
Veel plezier iedereen dit weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 09:12 

Hardtraxx Elite

Veel plezier iedereen dit weekend en wellicht tot morgen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 09:22 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Veel plezier iedereen dit weekend en wellicht tot morgen! ;)

Sowieso, neef.

2 nachten beroerd geslapen maar wel zin in dit weekend dus let's goooooo. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 09:39 

Hardtraxx Veteran

Voor t eerst in jaren geen fomo bij het missen van een event, wat een aantal slechte nachten en kleine van bijna 1 al niet met je kunnen doen :P

Veel plezier aan iedereen die gaat! Wellicht dit weekend nog even ergens de livestream aanslingeren, betalen we toch niet voor niets 5 euro per maand totdat de Qlimax ticketsale begint :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:01 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Voor t eerst in jaren geen fomo bij het missen van een event, wat een aantal slechte nachten en kleine van bijna 1 al niet met je kunnen doen :P

Veel plezier aan iedereen die gaat! Wellicht dit weekend nog even ergens de livestream aanslingeren, betalen we toch niet voor niets 5 euro per maand totdat de Qlimax ticketsale begint :P

Voel me zo #blessed. Vorig jaar dacht ik ook defqon te moeten skippen vanwege de baby. Maar die is nu 4 maand en slaapt iedere nacht tot minimaal 5 a 6 door (soms ook wel eens tot 7). Dus gewoon weer aanwezig dit weekend :D

S/O naar mn vrouw die het helemaal goed vindt dat ik weekend weg ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:06 

Hardtraxx Veteran

S/O naar de vrouw van Makrooy.

Morgenochtend Hardtraxx-meeting bij Jay Reeve pres. Melodic Madness, bietje linksvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:09 

Hardtraxx Addict

Geniet ervan gasten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:10 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Morgenochtend Hardtraxx-meeting bij Jay Reeve pres. Melodic Madness, bietje linksvoor?

Goeie, aanwezig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:10 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Remi schreef:

Voor jou geldt: bietje linksvoor, biertje linksvoor. Neem koude IPA mee, broer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:22 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Mitch schreef:
Remi schreef:

Voor jou geldt: bielsje linksvoor, biertje linksvoor. Neem koude IPA mee, broer.

Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:25 

Hardtraxxer

Vorig jaar in goed overleg besloten dat dat de laatste keer was, maar o wat kriebelt het vandaag :$

Maar goed bruiloft op de planning, vakantie New York in oktober. De financiële prioriteiten liggen even elders.

Veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:33 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Vorig jaar in goed overleg besloten dat dat de laatste keer was, maar o wat kriebelt het vandaag :$

Maar goed bruiloft op de planning, vakantie New York in oktober. De financiële prioriteiten liggen even elders.

Veel plezier allemaal!

Hier staat dus eigenlijk: jij wilde wel gaan maar mevrouw niet "want we gaan trouwen", haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:51 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Mitch schreef:
Remi schreef:

Voor jou geldt: bietje linksvoor, biertje linksvoor. Neem koude IPA mee, broer.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 12:42 

Hardtraxx Veteran

De programmering van ons Kreated nachtprogramma staat op https://www.pirateradio.nl/.

We hebben zaterdagnacht 2x een kwartier beschikbaar dat bezoekers kunnen draaien onder 'Bring Your Own Beats'. USB'tje mee en shinen!

Naast de programmering hebben wij tijdens de nachtprogrammering een piratenzender die je over het hele Wasted Lands kan horen vanaf een silent disco koptelefoon. Je kan verzoekjes doen en berichtjes achter laten onder regie van een paar praatjesmakerkoningen uit het zuiden van het land.

THURSDAY NIGHT
23:00 Y.Did.Eye
23:30 Trance Boi Geck-o
00:15 Q-Dance Anthems Bingo by Special Krew
00:45 Goed Vaag
01:15 Qarnaval by Special Krew
Host MC Len

FRIDAY NIGHT
23:30 Gekkenhuys
00:30 Da Rick
01:15 Early Hardstyle Bingo by Special Krew
01:45 Jay Reetro
02:30 Qarnaval by Special Krew
Host MC Len

SATURDAY NIGHT
23:30 Qarnaval by Special Krew
00:15 Mojo Fyre 90’s live
00:45 Bring Your Own Beats
01:00 Q-Dance Anthems Bingo by Special Krew
01:30 Party Like A Rockstar by Eelco
02:00 Bring Your Own Beats
02:15 Beat Polair
Host MC Len
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 12:56 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Revolting Against schreef:
Hier staat dus eigenlijk: jij wilde wel gaan maar mevrouw niet "want we gaan trouwen", haha.

Jij snapt dus wie de broek aan heeft in de relatie :lol:

Nee ik had best 'gemogen' hoor, maar na afgelopen jaar merkten we toch wel dat een weekend (3,5 dag) flink in de kosten gaat lopen. Zeker als de groep waarmee we gaan dan ook het merendeel afhaakt, dan is de keuze toch wat makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 13:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook niet bij ivm werk/financiële plaatje.

Mocht er op de zondagochtend nog een kaartje op ticketswap staan voor een aantrekkelijke prijs dan ga ik er nog over nadenken maar kleine kans denk ik.

Moet wel zeggen dat ik alles nauw in de gaten houd en het ook aardig kriebelt, maargoed :cry: .
Misschien toch volgend jaar maar beter plannen en wel weer gaan, al moet ik zeggen dat een heel weekend me ook te zwaar is, ben ook geen 31 meer hè!!

In ieder geval iedereen die wel gaat; Geniet ervan en pas op jezelf met het warme weer :kiss2: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 14:21 

Hardtraxx Veteran

Zelf op vakantie, dus ook geen Defqon voor mij dit jaar.

Veel plezier eenieder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 15:11 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Ik ben er dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook niet bij ivm werk/financiële plaatje.

Mocht er op de zondagochtend nog een kaartje op ticketswap staan voor een aantrekkelijke prijs dan ga ik er nog over nadenken maar kleine kans denk ik.

Moet wel zeggen dat ik alles nauw in de gaten houd en het ook aardig kriebelt, maargoed :cry: .
Misschien toch volgend jaar maar beter plannen en wel weer gaan, al moet ik zeggen dat een heel weekend me ook te zwaar is, ben ook geen 31 meer hè!!

In ieder geval iedereen die wel gaat; Geniet ervan en pas op jezelf met het warme weer :kiss2: :loving:

Hier precies hetzelfde gevoel ook.
Veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 15:14 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:

HMU gaan we vanuit achterhoek ff mooi dagje biddinghuisse
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 16:06 

Hardtraxxer

Wat denken jullie van de legends?

Volgens mij zeiden ze in de livestream van de warm-up dat het niet zo'n megamix als in 2017 wordt, maar 'echte setjes'.
Ik denk dan aan 30-60 min p.p.

Kanshebbers wat mij betreft:
- Coone die nergens op de line-up lijkt te staan
- Noisecontrollers als hij nieuwe muziek teaset en alleen op de Magenta staat?
- Frontliner die alleen nog in zo'n 3 formatie legend is geweest met Zatox en Brennan Heart
- Showtek staat al op de RED op vrijdag maar omdat het album nu uit is zou ik zeggen gas erop?
- Radical nu hij nieuwe afspraken heeft met de organisatie(s)
- Evil Activities of Endymion

Als ze ervoor open staan Headhunterz/Project One/Prophet. Maar zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 16:24 

Hardtraxxer

Ik denk dat een half jaartje podiumloos nog niet genoeg is voor een comeback van ome Willem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 16:35 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Veel plezier aan iedereen die gaat!

Gaan je missen maat, doen wel een kabouter plop dansje voor je op de after!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 17:44 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
jaron123 schreef:

HMU gaan we vanuit achterhoek ff mooi dagje biddinghuisse

Ja kan skele nelis, maar slaap ivm familiedag op zaterdag in Utrecht, dus als ik ga vertrek ik vanuit daar.
Maar zal je wel ff op de hoogte houden pikkkkk :clap:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten