Nee inderdaad niet dus klopt het wat die bron zegt?
Geen flauw ideewrote:Nee inderdaad niet dus klopt het wat die bron zegt?
Zelfs geen idee wie die bron zou moeten zijn
Geen flauw ideewrote:Nee inderdaad niet dus klopt het wat die bron zegt?
Is niet niet gewoon 6 blikjes x 1,5 munt is 9 munten en dus 36 euro? Dus gewoon Q-eigen prijzen?wrote:Ja 36 euro om een sixpackje te laten bezorgen is wel wat aan de dure kant
Met daaronder een Amerikaan die klaagt dat op EDC de prijzen pas echt extreem zijn met 18 dollar voor een biertjewrote:Waarom moet ik een Miwer ''van een betrouwbare bron gehoord'' bericht lezen op Reddit en niet hier?
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... on_leaked/
De bron van Heg zegt dus 4 euro per munt
Ja, zo van wij mogen niet klagen hierwrote:Met daaronder een Amerikaan die klaagt dat op EDC de prijzen pas echt extreem zijn met 18 dollar voor een biertjewrote:Waarom moet ik een Miwer ''van een betrouwbare bron gehoord'' bericht lezen op Reddit en niet hier?
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... on_leaked/
De bron van Heg zegt dus 4 euro per munt
Op de camping kan het toch wel voor 1 munt per blikje zou je zeggen?wrote:Is niet niet gewoon 6 blikjes x 1,5 munt is 9 munten en dus 36 euro? Dus gewoon Q-eigen prijzen?wrote:Ja 36 euro om een sixpackje te laten bezorgen is wel wat aan de dure kant
Niet echt. Het is een weg en er wordt gecontroleerd dat er nergens langs die weg gestopt wordtwrote:Even een praktische vraag, wij worden gebracht en gehaald naar defqon en gaan alleen de zondag. Ik hoorde echter nogal beroerde verhalen over de drukte bij kiss & ride en vroeg me af of er andere slimmere opties zijn die drukte te vermijden. We gaan al wel op tijd er heen maar willen natuurlijk wel tot het einde blijven.
Een andere route zou ik zo niet weten. Mijn advies zou wel zijn, zodra je in de file komt te staan is het sneller om gewoon uit te stappen en de rest te gaan lopenwrote:Even een praktische vraag, wij worden gebracht en gehaald naar defqon en gaan alleen de zondag. Ik hoorde echter nogal beroerde verhalen over de drukte bij kiss & ride en vroeg me af of er andere slimmere opties zijn die drukte te vermijden. We gaan al wel op tijd er heen maar willen natuurlijk wel tot het einde blijven.
Een andere dude in dat topic geeft ook bevestiging van de muntprijswrote:Geen flauw ideewrote:Nee inderdaad niet dus klopt het wat die bron zegt?

Dan is de kans 99% dat je gewoon in de file gaat staan. Als je uiterlijk 22:30 bij de K&R bent en gaat rijden zal het wel meevallen, maar hoe dichter bij je bij het einde komt hoe groter de kans is dat je 1,5 à 2 uur lang vast staat.wrote:willen natuurlijk wel tot het einde blijven.
2 jaar geleden stond een vriend die nog tot 1 op de camping was gebleven nog een uur vastwrote:Dan is de kans 99% dat je gewoon in de file gaat staan. Als je uiterlijk 22:30 bij de K&R bent en gaat rijden zal het wel meevallen, maar hoe dichter bij je bij het einde komt hoe groter de kans is dat je 1,5 à 2 uur lang vast staat.wrote:willen natuurlijk wel tot het einde blijven.
25cl blikjes Seltzer voor 8 piek. Gortig.wrote:Een andere dude in dat topic geeft ook bevestiging van de muntprijswrote:Geen flauw ideewrote:Nee inderdaad niet dus klopt het wat die bron zegt?
Dat worden weer veel tripjes richting de toiletten om water bij te vullen.
6,15 met 15 cent statiegeld, dus 1,5 munt.wrote:25cl blikjes Seltzer voor 8 piek. Gortig.
Dat ligt er een beetje aan vanaf welke kant je komt. Vanaf Elburg misschien een beetje druk, maar verder zal het wel meevallen.wrote:Wij staan op camping Koelioere net ten oosten van Biddinghuizen. Iemand enig idee of we morgen dan last hebben van Defqon verkeer/file? Idee is om daar tegen 12 uur aan te komen.
Zou gewoon de maand doen. Kost ook geen drolwrote:Ik kom er niet uit bij Pay per view. Iemand anders wel en wat zijn de kosten?
Of kun je nou een maand Dediqated nemen en daarna opzeggen?
Die discussie komt ook ieder jaar terug.