Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel van de artiesten op de Purple zijn ook al aangesloten bij boekingskantoren waarvan ook andere artiesten op Defqon draaien (maar dan bijvoorbeeld op de Indigo/Blue). Dat zal hen uiteindelijk ook wel helpen om een plek op de purple binnen te harken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Entertainment, daar draait het om.


Lip DJ kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
SQREUR schreef:
Ik was al wat aan het sneupen voor tracks voor in mn warmupje. Nu ben ik bij de Indigo (talent) stage aangekomen. Heb wat tracks opgezocht, maar ben nou niet bepaalt onder de indruk xd . Wat is nou een vereiste om daar te mogen staan? Of weet alleen Q-Dance dat? :P Of moet je een meester tiktokkie zijn oid? :huh: ik vraag dit voor een vriend ;)


Ik kan me vinger moeilijk opleggen, maar ik vind dit sentiment zo raar. Zo uit de hoogte ofzo. Zo neerbuigend. Ik vind de muziek kut, dus de kwaliteitscontrole van Q zal vast omlaag zijn gegaan?

Als jij muziek maakt dat goed in de smaak valt, goede streaming cijfers haalt, goede social media game hebt, dan kun jij er ook staan.


Of paar roze koken in het publiek gooien en een ronddraaiende kat met rare geluiden sampelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten met mijn opmerking over de line-up. Ik vraag me gewoon oprecht af hoe iemand op de purple terecht komt.


Helder verhaal boss. All good (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
En zo is iedereen zijn visie hierop anders :cool: . Ik draai/maak setjes omdat ik het leuk vind om te doen, ik deel ze wel maar ik maak ze voornamelijk voor mezelf. Ik moet niks en wil niks, als ik wat erkenning krijg voor wat ik doe is dat helemaal mooi! Ik mag ook graag wat met AI en Photoshop klooien. Mijn passie voor deze muziek wil ik met iedereen delen. Ik voel me absoluut niet "beter" dan anderen, ieder zn ding.

Het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten met mijn opmerking over de line-up. Ik vraag me gewoon oprecht af hoe iemand op de purple terecht komt.


Dan sprong ik te snel tot conclusies, excuses. Overigens ging het mij helemaal niet om of je line up kut vindt of niet. Ik vind een heleboel stages 10x niks. Maar ging mij puur om het verheven voelen boven anderen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Helder verhaal boss. All good (L)


makrooy schreef:
Dan sprong ik te snel tot conclusies, excuses. Overigens ging het mij helemaal niet om of je line up kut vindt of niet. Ik vind een heleboel stages 10x niks. Maar ging mij puur om het verheven voelen boven anderen. :thumbup:


Komen jullie dan nu ook volgend jaar bij de Purple kijken als ik er mag draaien? Draai ik speciaal voor jullie Defend The Raw, goed? :bomb: :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof Q-Dance zo'n pipo met 100 mixjes op een morskapot forum gaat boeken, terwijl ze ook tiktokkies kunnen fixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Alsof Q-Dance zo'n pipo met 100 mixjes op een morskapot forum gaat boeken, terwijl ze ook tiktokkies kunnen fixen


https://sire.nl/campagnes/doeslief/

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
makrooy schreef:
SQREUR schreef:
Ik was al wat aan het sneupen voor tracks voor in mn warmupje. Nu ben ik bij de Indigo (talent) stage aangekomen. Heb wat tracks opgezocht, maar ben nou niet bepaalt onder de indruk xd . Wat is nou een vereiste om daar te mogen staan? Of weet alleen Q-Dance dat? :P Of moet je een meester tiktokkie zijn oid? :huh: ik vraag dit voor een vriend ;)


Ik kan me vinger moeilijk opleggen, maar ik vind dit sentiment zo raar. Zo uit de hoogte ofzo. Zo neerbuigend. Ik vind de muziek kut, dus de kwaliteitscontrole van Q zal vast omlaag zijn gegaan?

Als jij muziek maakt dat goed in de smaak valt, goede streaming cijfers haalt, goede social media game hebt, dan kun jij er ook staan.


Of paar roze koken in het publiek gooien en een ronddraaiende kat met rare geluiden sampelen


Alsof zoiets ooit van de grond gaat komen man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 15:21 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen nog verwachten van de Defqon legends? Duurt 5 uur. Denk dat namen als Coone, Phuture Noize er wel zullen staan. PN heeft alleen met Bfront donderdag zijn album en voor de rest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 15:27 
 
Hardtraxxer

Professor Oak schreef:
Mensen nog verwachten van de Defqon legends? Duurt 5 uur. Denk dat namen als Coone, Phuture Noize er wel zullen staan. PN heeft alleen met Bfront donderdag zijn album en voor de rest niet.


Ik vind Sefa wel leuk om te zien tijdens Legends. Of Sub Zero Project. Die jongens verdienen echt veel meer credit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 15:39 
 
Hardtraxx Newbie

Birdieb1992 schreef:
Professor Oak schreef:
Mensen nog verwachten van de Defqon legends? Duurt 5 uur. Denk dat namen als Coone, Phuture Noize er wel zullen staan. PN heeft alleen met Bfront donderdag zijn album en voor de rest niet.


Ik vind Sefa wel leuk om te zien tijdens Legends. Of Sub Zero Project. Die jongens verdienen echt veel meer credit!


goh, die hebben we nog niet gezien! Behalve dat ze vorig jaar de legends waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

woosh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Coone, SZP, Sefa

Het is te bidden ja, kunnen we zondag mooi overslaan :cool: Ben ook geen 18 meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Jordi schreef:
Paling schreef:
ENNNNNNDYYYYYYYYYYMIOOOOONGGG QORE 3.0 set


ik ben daar sws broer, maar temper je verwachting wel ff want ze openden hun 'millenium' set op moh met a new today. ik heb alvast geregeld dat blearstoise klaarstaat voor als ze zoiets weer in hun hoofd halen

Afbeelding


Ik ben me heel erg bewust van de fratsen van ENNNNNNNDYYYYYYYMIIIOOOOOOOONG, vandaar ook de (als dat niet mis gaat). :x Fijn om te horen dat Blear deze taak op zich wilt nemen, de puristenbrigade dankt hem hartelijk voor zijn service en wenst hem alvast veel geluk en wijsheid toe


Wijsheid heb ik niet nodig maatje, heb alle kennis al in pacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 17:27 
 
Hardtraxxer

Professor Oak schreef:
Birdieb1992 schreef:
Professor Oak schreef:
Mensen nog verwachten van de Defqon legends? Duurt 5 uur. Denk dat namen als Coone, Phuture Noize er wel zullen staan. PN heeft alleen met Bfront donderdag zijn album en voor de rest niet.


Ik vind Sefa wel leuk om te zien tijdens Legends. Of Sub Zero Project. Die jongens verdienen echt veel meer credit!


goh, die hebben we nog niet gezien! Behalve dat ze vorig jaar de legends waren.


Oh ja, nee dan liever wat andere namen. Noisecontrollers vs Wildstylez vs DBSTF zou ik wel tof vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 09:06 
 
Hardtraxx Newbie

Inderdaad hele goeie! En dan nog the Prophet om de boel aju te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 09:37 
 
Hardtraxx Addict

Wel dan gelijktijdig Titan in de blue voor zn afscheid natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Paling schreef:
Jordi schreef:

ik ben daar sws broer, maar temper je verwachting wel ff want ze openden hun 'millenium' set op moh met a new today. ik heb alvast geregeld dat blearstoise klaarstaat voor als ze zoiets weer in hun hoofd halen

Afbeelding


Ik ben me heel erg bewust van de fratsen van ENNNNNNNDYYYYYYYMIIIOOOOOOOONG, vandaar ook de (als dat niet mis gaat). :x Fijn om te horen dat Blear deze taak op zich wilt nemen, de puristenbrigade dankt hem hartelijk voor zijn service en wenst hem alvast veel geluk en wijsheid toe


Wijsheid heb ik niet nodig maatje, heb alle kennis al in pacht.

Eigewies is ok wies!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quote anders ff 20x die tering grote foto
Oja trouwens, Harry pompe maar

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is het met de jacht op tickets? Via Ticketswap loopt het nu via loterij én de prijzen liggen op 375 euro, wat ik echt nog te gortig vind. Mocht ik in juni nog niks hebben dan gaat het toch wel spannend worden ... We moeten er nog 5 hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Quote anders ff 20x die tering grote foto


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Quote anders ff 20x die tering grote foto


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten