Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 10:05 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Broken Balance schreef:

Het scheelt dat je nu die Defqon.1 tickets in 2x kan betalen door dat systeem van Q.

Hoe werkt dit dan?

Klarna is nu een betaald optie waarmee je in delen kan betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Dat de eerste editie na covid wat steken heeft laten vallen kan ik ergens nog wel accepteren. (heb het feest zelf dit jaar ook weinig negatieve dingen ervaren behalve de drukte op zondag).

Maar deze editie is wel do or die hoor. Bij dit bedrag verwacht ik wel dat alles echt tot in de puntjes perfect geregeld is (zoals ik gewend ben van Defqon) als men na editie 2023 weer met een waslijst aan irritatiepunten kan komen dan snap ik dat mensen daar zwaar teleurgesteld over zullen zijn.

Voor mij persoonlijk blijf ik het op dit moment nog 'het geld waard' vinden als mijn enige weekendfestival per jaar.

Ik verwacht idd ook dat het komend jaar gewoon weer goed in orde is. Je mag van de organisatie verwachten dat ze leren van dingen die minder goed of zelfs fout zijn gegaan en bovendien is het komend jaar de 20e verjaardag van Defqon (nog een reden om het extra goed voor elkaar te hebben). Om die reden maar wel de gok genomen om een ticket te kopen, in de hoop dat ik straks dat weekend in juni vrij kan krijgen (vakantieplanning op m'n werk moet nog gebeuren).
Zelf het 'geluk' gehad dat ik net voordat ik naar Defqon zou gaan vorig jaar besmet was (op donderdagochtend helaas positieve test - uiteraard 3dubbel gecheckt ook nog), dus de minpuntjes ter plekke heb ik niet meegemaakt en besmetten mijn gevoel wat minder. Ook nog geen ervaring met de extra dag, hoewel ik verwacht dat ik dat nog wel kan trekken eig op basis van hoe ik me de voorgaande edities op maandagochtend voelde.


Rickzel schreef:
Henk-Jan schreef:
Jammer dat het zo duur is.
Maar alles is tegenwoordig duur.
Gewoon maar aftikken en weer zin in het vetste weekend van het jaar.


Precies hoe ik denk! Helemaal mee eens.

Maar aan de andere kant. Als ik nu 19/20/21 was en het moest doen van een supermarkt salarsije dan was het wel echt een domper geweest.

Ja, als ik terug denk aan mijn eerste feesten, zowel qua ticketprijs als qua muntprijs en dan kijk naar nu... hoewel je ook wel rekening moet houden met evt loonstijgingen (en de feesten qua productie ook natuurlijk mooier en uitgebreider zijn geworden - bekijk de foto's van de allereerste Defqons maar eens). Hoewel het uiteindelijk de muziek en de beleving daarvan het belangrijkste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:41 
 
Hardtraxxer

Hoppa, weekend ticket is ook weer binnen :yay:

Wachtrij valt wel erg mee trouwens, binnen no-time ben je er doorheen en alles is nog steeds beschikbaar, dat is ook wel eens anders geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Hoppa, weekend ticket is ook weer binnen :yay:

Wachtrij valt wel erg mee trouwens, binnen no-time ben je er doorheen en alles is nog steeds beschikbaar, dat is ook wel eens anders geweest.


Omdat het Dediqated sale is, dus super logisch :lol: reguliere sale is pas zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:55 
 
Hardtraxxer

Ik bestel vanavond onze zondag tickets, weekend ticket misschien net van tevoren via swap, of nog een los zaterdag of vrijdagticket. Iemand hier wel eens alleen de vrijdag geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MELVIN HERHAALT, 900 EURO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenuwlijer dat ik ben ook alvast kaarten gehaald via dediqated member Paultheone.

Toch even billenknijpen of het wel zou lukken deze dediqated sale maar godzijdank is het gelukt. Hartelijk dank amigo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:28 
 
Hardtraxxer

@Q-dance wanneer komen de Prio-parking kaarten in de verkoop? Is dat met de Travel sale of met de General sale of eerder/later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd hoe de kaartverkoop gaat verlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Sanctuary Hotel geboekt, prima accommodatie voor een laag prijsje! Nu al helemaal zin in het weekendje defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Just88 schreef:
@Q-dance wanneer komen de Prio-parking kaarten in de verkoop? Is dat met de Travel sale of met de General sale of eerder/later?

Pas in februari las ik net op fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Sassie schreef:
Rickzel schreef:
Dat de eerste editie na covid wat steken heeft laten vallen kan ik ergens nog wel accepteren. (heb het feest zelf dit jaar ook weinig negatieve dingen ervaren behalve de drukte op zondag).

Maar deze editie is wel do or die hoor. Bij dit bedrag verwacht ik wel dat alles echt tot in de puntjes perfect geregeld is (zoals ik gewend ben van Defqon) als men na editie 2023 weer met een waslijst aan irritatiepunten kan komen dan snap ik dat mensen daar zwaar teleurgesteld over zullen zijn.

Voor mij persoonlijk blijf ik het op dit moment nog 'het geld waard' vinden als mijn enige weekendfestival per jaar.

Ik verwacht idd ook dat het komend jaar gewoon weer goed in orde is. Je mag van de organisatie verwachten dat ze leren van dingen die minder goed of zelfs fout zijn gegaan en bovendien is het komend jaar de 20e verjaardag van Defqon (nog een reden om het extra goed voor elkaar te hebben). Om die reden maar wel de gok genomen om een ticket te kopen, in de hoop dat ik straks dat weekend in juni vrij kan krijgen (vakantieplanning op m'n werk moet nog gebeuren).
Zelf het 'geluk' gehad dat ik net voordat ik naar Defqon zou gaan vorig jaar besmet was (op donderdagochtend helaas positieve test - uiteraard 3dubbel gecheckt ook nog), dus de minpuntjes ter plekke heb ik niet meegemaakt en besmetten mijn gevoel wat minder. Ook nog geen ervaring met de extra dag, hoewel ik verwacht dat ik dat nog wel kan trekken eig op basis van hoe ik me de voorgaande edities op maandagochtend voelde.


Rickzel schreef:
Henk-Jan schreef:
Jammer dat het zo duur is.
Maar alles is tegenwoordig duur.
Gewoon maar aftikken en weer zin in het vetste weekend van het jaar.


Precies hoe ik denk! Helemaal mee eens.

Maar aan de andere kant. Als ik nu 19/20/21 was en het moest doen van een supermarkt salarsije dan was het wel echt een domper geweest.

Ja, als ik terug denk aan mijn eerste feesten, zowel qua ticketprijs als qua muntprijs en dan kijk naar nu... hoewel je ook wel rekening moet houden met evt loonstijgingen (en de feesten qua productie ook natuurlijk mooier en uitgebreider zijn geworden - bekijk de foto's van de allereerste Defqons maar eens). Hoewel het uiteindelijk de muziek en de beleving daarvan het belangrijkste is.


Tel je de corona jaren mee was afgelopen jaar de 20e
Tel je die niet mee is 2024 pad de 20e :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het nou eigenlijk met de Dediqated sale van vandaag en de normale sale van zaterdag?

Alle Dediqated members krijgen dus voorrang en kunnen kaarten opkopen (ik zag al weer meerdere melding op social media dat men 'toevallig' te veel kaartjes had besteld) en het plebs moet zaterdag knokken voor wat er nog over is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
het plebs moet zaterdag knokken voor wat er nog over is?


Ik zou me daar geen zorgen over maken, heb het gevoel dat (in ieder geval de reguliere weekend tickets) nog lange tijd te koop zullen zijn ivm de vroege kvk en de belachelijke prijzen.

Al heb ik makkelijk praten en zat ik stiekem ook al een beetje te zenuwlijen waardoor ik nu al gekocht heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:
het plebs moet zaterdag knokken voor wat er nog over is?


Ik zou me daar geen zorgen over maken, heb het gevoel dat (in ieder geval de reguliere weekend tickets) nog lange tijd te koop zullen zijn ivm de vroege kvk en de belachelijke prijzen.

Al heb ik makkelijk praten en zat ik stiekem ook al een beetje te zenuwlijen waardoor ik nu al gekocht heb :lol:

Volgens mij is er ook maar een gedeelte van het totaal vrijgegeven (dat communiceerde Q-dance in ieder geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:
het plebs moet zaterdag knokken voor wat er nog over is?


Ik zou me daar geen zorgen over maken, heb het gevoel dat (in ieder geval de reguliere weekend tickets) nog lange tijd te koop zullen zijn ivm de vroege kvk en de belachelijke prijzen.

Al heb ik makkelijk praten en zat ik stiekem ook al een beetje te zenuwlijen waardoor ik nu al gekocht heb :lol:

Haha nou zoiets heb ik dus ook, alleen ik ga geen Dediqated membership kopen om voorrang te krijgen. Dan maar de loterij in zaterdag. Huisje is al wel geboekt, dus we gaan er even goed voor zitten met wat mensen. En zo niet dan zal het op Ticketswap ook wel goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weekendtickets weer in the broekzak. Blijft wat mij betreft één van de mooiste weekenden van het jaar dus die paar extra tientjes tov vorig jaar zijn wat mij betreft prima. Duurt nog wel iets te lang om al voorpret te hebben haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:
het plebs moet zaterdag knokken voor wat er nog over is?


Ik zou me daar geen zorgen over maken, heb het gevoel dat (in ieder geval de reguliere weekend tickets) nog lange tijd te koop zullen zijn ivm de vroege kvk en de belachelijke prijzen.

Al heb ik makkelijk praten en zat ik stiekem ook al een beetje te zenuwlijen waardoor ik nu al gekocht heb :lol:

Haha nou zoiets heb ik dus ook, alleen ik ga geen Dediqated membership kopen om voorrang te krijgen.


Waarom niet? Ik heb het ook gedaan, voor € 4,99 ben je daardoor verzekerd van een kaartje. Wij hebben het huisje ook al geboekt en ik speel liever op safe dan dat ik een gokje waag voor zo'n bedrag.

Op de FB pagina van Q-dance hebben ze zelf bevestigd dat je gewoon voor 1 maandje Dediqated Member kan worden... 4 kaarten, oftewel € 1,25 p/persoon extra op een ticket van € 258,- euro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook de tickets in de pocket.
Helaas niet i.c.m. het travel package wat we wouden, maar eentje die een paar tientjes duurder.. Maargoed, we hebben weer iets om de komende 8 maanden naar uit te kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:

Waarom niet? Ik heb het ook gedaan, voor € 4,99 ben je daardoor verzekerd van een kaartje. Wij hebben het huisje ook al geboekt en ik speel liever op safe dan dat ik een gokje waag voor zo'n bedrag.

Op de FB pagina van Q-dance hebben ze zelf bevestigd dat je gewoon voor 1 maandje Dediqated Member kan worden... 4 kaarten, oftewel € 1,25 p/persoon extra op een ticket van € 258,- euro..

Uiteindelijk ook maar gedaan, 4 kaarten in de pocket, huisje geregeld, nu alleen nog vervoer van huisje naar terrein :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb zelf nu een Airbnb gefixt op 25 minuten fietsen van het festivalterrein voor 350 euro in totaal, 3 nachten, met z'n 2en. Na vorig jaar heel weekend te zijn geweest, ga ik dit jaar denk ik alleen de vrijdag en zaterdag. The Gathering was leuk om een keer bij te zijn, maar vond ik verder niet heel denderend en de zondag was echt drama. Veel te druk overal en de Black als half lege carnavalstent.

Misschien last minute nog een weekendticket halen op TicketSwap en een nachtje eraan vastplakken, maar dat zien we tegen die tijd wel. In ieder geval blij met dat de kosten p.p. vrij laag zijn voor verblijf! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Heb zelf nu een Airbnb gefixt op 25 minuten fietsen van het festivalterrein voor 350 euro in totaal, 3 nachten, met z'n 2en. In ieder geval blij met dat de kosten p.p. vrij laag zijn voor verblijf! ^^

Ja bij ons is het allemaal vrij zuur gegaan qua verblijf regelen. We hebben de dag na de afgelopen Defqon editie gelijk gekeken op Landal Veluwemeer. Zowaar hebben we voor aankomende juni kunnen boeken en dus gelijk vastgezet en aanbetaling gedaan. Wat ons verbaasde omdat Q meestal alles blokt in de omgeving in dat weekend.

Twee maanden later kregen we van Landal een mail dat het helaas niet mogelijk was om dat weekend te boeken (goh waarom zou dat toch?) en ze het dus moesten annuleren.
Hier gingen wij natuurlijk niet mee akkoord en hebben heen en weer gemaild en vervolgens maar een beroep gedaan op de voorwaarden, waarin stond dat ze ons een waardig alternatief moesten bieden. Hierbij kwamen ze dus met Landgoed 'T Loo als alternatief. Deze hebben we uiteindelijk maar gepakt, omdat de vrees bestond dat er straks helemaal niets meer te krijgen valt. Het andere alternatief was kosteloos annuleren, maar meer water bij de wijn kwam er niet vanuit Landal.

We hebben nog wel een brief met een jurist opgesteld omdat ze eigenlijk contractbreuk hebben gepleegd (de reservering stond zwart op wit en er was een aanbetaling gedaan) en bovendien hebben ze twee maanden de tijd gehad om hun eigen fout te ontdekken of mede te delen. Maar aangezien wij het alternatief aan hebben genomen, denk ik dat voor Landal daarmee de kous af is. Het enige wat we nog kunnen hopen is dat ze ons nog ergens in tegemoet komen na de brief, omdat er volgens mij geen pendelbus rijdt vanaf 'T Loo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm kon je tot vorige week nog makkelijk een huisje pakken bij Zuiderzee of Europarcs Veluwemeer. Had je dat beter kunnen doen en de boel kosteloos annuleren. Wat een gedoe ook :P

en nee rijdt inderdaad geen pendelbus vanaf 't Loo (vorig jaar in ieder geval niet dacht ik) dus dat is knap waardeloos. Als je nu naar Europarcs gaat dan? is er dan niet wat te regelen? Of is dat inmiddels allemaal weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vgm kon je tot vorige week nog makkelijk een huisje pakken bij Zuiderzee of Europarcs Veluwemeer. Had je dat beter kunnen doen en de boel kosteloos annuleren. Als je nu naar Europarcs gaat dan? is er dan niet wat te regelen? Of is dat inmiddels allemaal weg.

Nee is allemaal al geblokt of vol helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:
Vgm kon je tot vorige week nog makkelijk een huisje pakken bij Zuiderzee of Europarcs Veluwemeer. Had je dat beter kunnen doen en de boel kosteloos annuleren. Als je nu naar Europarcs gaat dan? is er dan niet wat te regelen? Of is dat inmiddels allemaal weg.

Nee is allemaal al geblokt of vol helaas.


Oef. erg zuur.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten