Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Defqon.1 2022 - Primal Energy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 47 minutes ago
Hier ook inmiddels een zwarte Q-Dance vlag binnen, mooi aandenken aan een toch wel mooi weekendje :P
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is. :lol: :lol: :lol:
Ja man lekker klagen boehoe.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
YWalen wrote:View on Facebook

Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.
Haha ook echt met meezingend publiek wtf, Festival Simulator 2020 :lol:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Mark With A Tarrel wrote:
YWalen wrote:View on Facebook

Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.
Haha ook echt met meezingend publiek wtf, Festival Simulator 2020 :lol:
inclusief heeee hooooo?
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 8 days ago
YWalen wrote:
Zo 100% mee eens! De beleving van defqon kwam echt over op mij, mooie beelden, de meeste sets ook echt op de locatie. Ademde sfeer uit.

Vond persoonlijk het afgelopen TML weekend het er maar lelijk uit zien, dat digitale publiek. Maar ja, het is TML he. 1 miljoen kijkers al 12,50 per dag oid? Doen ze niet slecht!
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
HardDB wrote:
YWalen wrote:
Zo 100% mee eens! De beleving van defqon kwam echt over op mij, mooie beelden, de meeste sets ook echt op de locatie. Ademde sfeer uit.

Vond persoonlijk het afgelopen TML weekend het er maar lelijk uit zien, dat digitale publiek. Maar ja, het is TML he. 1 miljoen kijkers al 12,50 per dag oid? Doen ze niet slecht!
Heb er ook gemengde gevoelens over.

Aan de ene kant denk ik, smerige geldwolven. Dit durven te vragen en dan zoiets neer zetten.
Aan de andere kant denk ik, ja ze proberen natuurlijk de kosten op te vangen in deze periode.

Maar ja als je ziet wat Q neer zet, gratis en wat voor kwaliteit dat was... hmm.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Ik zag volgens mij zelfs dat ze het opnieuw gaan uitzenden met opnieuw het betalen voor een stream :/
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
JeroenB93 wrote:Ik zag volgens mij zelfs dat ze het opnieuw gaan uitzenden met opnieuw het betalen voor een stream :/
Nuracore wrote:smerige geldwolven
A
Twitch
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Heeft iedereen inmiddels zijn/haar prijs/prijzen van de quiz binnen?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik heb 1x een mail gehad dat ik mn adres moest geven. Sindsdien niks meer gehoord, ook niks in de brievenbus.

Prijs is 2 Qlimax tickets, dus ja, misschien dat ik ze volgend jaar krijg?
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
zeke wrote:Ik heb 1x een mail gehad dat ik mn adres moest geven. Sindsdien niks meer gehoord, ook niks in de brievenbus.

Prijs is 2 Qlimax tickets, dus ja, misschien dat ik ze volgend jaar krijg?
Denk dat je die inderdaad opgestuurd krijgt op het moment dat iederen z'n kaarten voor de volgende mogelijkheid krijgt
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Ik heb de koelkast en Defqon ticket gewonnen. 4 weken terug mail over gehad waarbij ik favoriete artiest(en) moest sturen. Ticket hoor ik +- 2 maanden van tevoren over en de koelkast zou ik zsm opgestuurd krijgen. Daarna niks meer gehoord... jammer. :(
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2015
last seen Jun 2025
SL8492 wrote:Ik heb de koelkast en Defqon ticket gewonnen. 4 weken terug mail over gehad waarbij ik favoriete artiest(en) moest sturen. Ticket hoor ik +- 2 maanden van tevoren over en de koelkast zou ik zsm opgestuurd krijgen. Daarna niks meer gehoord... jammer. :(
Hoor hier ook bar weinig. Had de prijs gewonnen om je eigen evenement te presenteren in de q-dance studios.
Op de vraag wat er precies verwacht wordt van deze presentatie heb ik helaas nog geen antwoord mogen ontvangen :/
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
-
Last edited by JJ97 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hm.

Wat dat betreft veranderd er weinig bij Q.
In het verleden zijn er wel eens vaker prijzen niet bij de prijswinnaar terecht gekomen of uberhaupt bekend gemaakt wie 'm gewonnen heeft. (Een draaitafel set)
Zo zit ik ook nog steeds te wachten op m'n XQ Luna cd die ik in 2004 gewonnen heb bij Q-dance Radio met Rogier ;) ;) :P

Q leest mee, dus ik ga er vanuit dat het nog wel goed komt met de Quiz prijzen. :)
Last edited by zeke on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Even dingen naar boven halen van 16 jaar geleden. Wauw.
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
Winnaar Gears of War faceplate voor Xbox tijdens Qlimax 2006, keurig ontvangen dus geen klachten hier.
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
Qlimax 2018 vip voor 2 personen gewonnen toen der tijd. Ook prima gefixt!
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Ik heb mijn prijs al een tijdje binnen van de DQ quiz. 1 20 years of q-dance cap en 10 waaiers. :thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Gigg wrote:Ik heb mijn prijs al een tijdje binnen van de DQ quiz. 1 20 years of q-dance cap en 10 waaiers. :thumbup:
En hoeveelste was je geworden dat je 10 waaiers krijgt?
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Wat moet je nou met 10 waaiers.
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
19de op de vrijdag
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Sarabande wrote:Wat moet je nou met 10 waaiers.
10 keer zo efficiënt waaien.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Bijzondere prijs ja haha. Hadden ze die 50 waaiers net zo goed over de rest kunnen verdelen. Vond het bijna sneu voor ze dat ze mij alleen een Defqon bandje moesten sturen :lol: