Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Defqon.1 2022 - Primal Energy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Vaak genoeg meegemaakt dat zo'n waaier het einde van een feest niet haalt. Wel handig dat je er dan nog een paar extra heb liggen thuis voor de volgende feesten :P
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Qlimax 2010 (not sure... Lange zijde editie) hekbanner. Ook netjes binnen gekregen destijds
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 36 minutes ago
rakkietakkie wrote:Qlimax 2010 (not sure... Lange zijde editie)
Correct.
Z
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2020
last seen Oct 2024
Primal Energy, de anthem van 2020, wordt ook doorgeschoven naar 2021.

Bron: https://store.q-dance.com/nl/defqon1-an ... Anthem_box (onderaan)
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Goed om te horen. Ik zou het doodzonde hebben gevonden als het anthem als het thema niet gebruikt zou worden.
Neem overigens ook aan dat er al veel investeringen zijn gedaan in de uitwerking van het thema.

Had voor afgelopen jaar geen kaartje, maar ga proberen voor 2021 er eentje te bemachtigen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Er is vorige week begonnen met de bouw van de grootste solar carport wereldwijd.
Kunnen we volgend jaar mooi overdekt onze auto parkeren! :thumbsup:
En natuurlijk via het nieuwe viaduct naar het festival :woot:

https://lowlands.nl/nieuws/2020/11/19/b ... van-start/

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Mooi camperen op de parkeerplaats dus :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Toch een kleine afname in capaciteit lijkt me. Heeft Walibi hier ook in geïnvesteerd? Dat lijkt mij toch de grootste afnemer in de regio.

Ben niet echt een fan van de uitwerking maar het is in ieder geval beter dan (nog meer) windturbines.
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
hurricane wrote:Er is vorige week begonnen met de bouw van de grootste solar carport wereldwijd.
Kunnen we volgend jaar mooi overdekt onze auto parkeren! :thumbsup:
En natuurlijk via het nieuwe viaduct naar het festival :woot:

https://lowlands.nl/nieuws/2020/11/19/b ... van-start/

View on YouTube
Ik mag hopen dat er volgend jaar uberhaupt een Defqon.1 Weekender plaats gaat vinden. :(
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
(Vast niet)
Hardtraxx Veteran
simon10pont wrote:Toch een kleine afname in capaciteit lijkt me. Heeft Walibi hier ook in geïnvesteerd? Dat lijkt mij toch de grootste afnemer in de regio.
Wat ik in de berichtgeving heb gelezen is Mojo eigenaar van het parkeerterrein en zitten ze samen met Solarfields in dit project. Met nog een bult subsidie erbij natuurlijk.
Het festivalterrein zelf wordt weer van Walibi gehuurd.
Hardtraxxer
last seen Nov 2025
Sarabande wrote:(Vast niet)
Ik ben er bang voor. :cry:
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
Ik denk dat defqon wel gewoon gaat plaats vinden.

Vaccin zit rond maart/april in de meeste oudere en mensen met een slechte gezondheid die ook jaarlijks de griepprik krijgen.

Dat is de grootste groep met kwetsbare personen

Dan is het grootste deel wat in het ziekenhuis komt met corona onder controle en kan het weer open.
Zelfs Rutte en De Jonge gaven dat aan tijdens een persmoment

Dus ik zie 2021 al heel wat beter in dan 2020
Hardtraxxer
87 posts member since 2019
last seen May 2026
BattleRoyaleNL wrote:Ik denk dat defqon wel gewoon gaat plaats vinden.
Vaccinatie zal ook niet het probleem zijn lijkt me.
Maar dan moet de organisatie opeens in 4/5 maanden iets organiseren, waar ze normaal bijna een heel jaar overdoen. Het is mogelijk, maar dan moet alles nu wel plotseling heel snel gaan.
Hardtraxxer
last seen Nov 2025

Vaccin zit rond maart/april in de meeste oudere en mensen met een slechte gezondheid die ook jaarlijks de griepprik krijgen.

Dat is de grootste groep met kwetsbare personen

Dan is het grootste deel wat in het ziekenhuis komt met corona onder controle en kan het weer open.
Zelfs Rutte en De Jonge gaven dat aan tijdens een persmoment

Dus ik zie 2021 al heel wat beter in dan 2020
Ik mag het hopen, maar een evenement waar +- 60.000 man op af komen (internationaal) zie ik echt nog niet zo gauw gebeuren. Maar natuurlijk mag een mens blijven hopen, dus we gaan het volgend jaar zien.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 19 days ago
Gommers over Lowlands: https://www.instagram.com/p/CH8YIu1KN0X/

Wie weet met Defqon! Komen natuurlijk wel veel meer buitenlanders op af dan bij Lowlands.
Hardtraxxer
last seen Nov 2025
Denkeleda wrote:Gommers over Lowlands: https://www.instagram.com/p/CH8YIu1KN0X/

Wie weet met Defqon! Komen natuurlijk wel veel meer buitenlanders op af dan bij Lowlands.
En Defqon.1 vindt ruim twee maanden eerder plaats dan Lowlands, in twee maanden kan er veel gebeuren.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Het was eerlijker geweest als hij had gezegd dat hij dat niet weet of dat het afhangt van factoren. En onder welke voorwaarden is ook heel belangrijk.
Last edited by simon10pont on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran

Natuurlijk fantastisch voor Lowlands en wss ook Decibel! Daarom hoop ik, en denk dat stiekem ook wel omdat er zoveel vanaf hangt, dat Q-Dance in overleg is om de datum voor Defqon wellicht wat naar achter te schuiven.
Nog een jaar zonder Defqon is eigk niet voor te stellen >.<
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
hurricane wrote:

Natuurlijk fantastisch voor Lowlands en wss ook Decibel! Daarom hoop ik, en denk dat stiekem ook wel omdat er zoveel vanaf hangt, dat Q-Dance in overleg is om de datum voor Defqon wellicht wat naar achter te schuiven.
Nog een jaar zonder Defqon is eigk niet voor te stellen >.<
Wat was dit jaar dan? :huh:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Er staat toch nog RAKKIETAKKIE
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Paling wrote:Er staat toch nog RAKKIETAKKIE
Verhip :x
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
Völser wrote:
Vaccinatie zal ook niet het probleem zijn lijkt me.
Maar dan moet de organisatie opeens in 4/5 maanden iets organiseren, waar ze normaal bijna een heel jaar overdoen. Het is mogelijk, maar dan moet alles nu wel plotseling heel snel gaan.

Ik snap je , maar de 2020 editie word verplaatst naar 2021 . Stage design enz is allemaal gedaan/klaar . Ik verwacht ook dat de line up bijna hetzelfde zou zijn . Meeste dingen zijn vorig jaar al gefixt voor de 2020 editie , en die worden gewoon meegenomen naar de 2021 editie ( als die zou plaats vinden )
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
BattleRoyaleNL wrote: Ik snap je , maar de 2020 editie word verplaatst naar 2021 . Stage design enz is allemaal gedaan/klaar . Ik verwacht ook dat de line up bijna hetzelfde zou zijn . Meeste dingen zijn vorig jaar al gefixt voor de 2020 editie , en die worden gewoon meegenomen naar de 2021 editie ( als die zou plaats vinden )
Ik zou denken dat wat je 'gewoon' mee kunt nemen wel tegenvalt. Een festival - en al helemaal één van het formaat van Defqon - is echt een gigantische logistieke onderneming. Het thema en ontwerp kun je natuurlijk gewoon overnemen, maar je moet bijvoorbeeld met een hoop partijen afspraken maken (voor barpersoneel, opbouw, programma, beveiliging, verkeersbegeleiding, materiaal, etc), en dat kost in sommige gevallen gewoon veel tijd.

Dat gezegd hebbende, ik vertrouw er wel op dat een organisatie als Q-Dance inmiddels ervaren en capabel genoeg is om tijdig de nodige lijntjes uit te werpen en risico's te beperken om ervoor te zorgen dat de boel door kan gaan (als dat natuurlijk weer kan).
Hardtraxx Veteran
3014 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Verplaatst naar 2022.