Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Defqon.1 2022 - Primal Energy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 22 days ago
K was 9 juli gemaild om data door te geven voor q-dance partybus en niks meer gehoord sinds. Wss hebben ze t druk met de planning van alle prijzen maar verwacht wel deze week antwoord. Had overigens ook een ‘ultimate hardstyle package’ gewonnen maar daar heb ik sowieso niks van gehoord.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik ben inmiddels wel gemaild over de Orange Card met wie ik moet contacteren en welke informatie ik moet doorgeven. Ze hebben het inderdaad vast druk of momenteel andere prioriteiten.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
online now
patrickjeb wrote:Ik ben inmiddels wel gemaild over de Orange Card met wie ik moet contacteren en welke informatie ik moet doorgeven. Ze hebben het inderdaad vast druk of momenteel andere prioriteiten.
Ik heb Q-Dance ontzettend hoog zitten als organisatie en kan me voorstellen dat ze het ondanks de crisis nog ontzettend druk hebben, maar hier was een stukje verwachtingsmanagement dan wel op z'n plek geweest. Als er een mailtje komt met "we'll contact you within two weeks" dan moet het toch niet zo zijn dat het gros van de mensen nog op bericht wacht nu :slow:
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Weet niet of het komt door het meelezen hier maar ik heb iig reactie :D

Had gevraagd of de gewonnen partybus in combinatie met xqlusive kon op 12 september en ze hebben dat nu iig als eerste optie gekozen tot ze zeker weten of het wel of niet doorgaat :) Over xqlusive staat dus niks vast nog
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Ik krijg nu een mail van DHL dat een pakket van Q-dance morgen wordt bezorgd... had een merchendise item gewonnen maar dat is dus hopelijke iets met een universele maat zoals een pet of een non-kleding item.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Zenda wrote:Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.

Pffff :lol: Zal ook wel mijn prijs zijn dus
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Blear wrote:
Zenda wrote:Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.

Pffff :lol: Zal ook wel mijn prijs zijn dus
Wees blij heren, je had ook niets kunnen krijgen :P
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Zijn er überhaupt nog mensen die keycords gebruiken? Los van 50-plussers in het onderwijs.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 23 days ago
Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Revolting Against wrote:Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnen
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 23 days ago
ErikZ wrote:
+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnen
Haha myself included hoor, heb ook mee gedaan. Maar ik denk doe dan prijzen welke ook minimaal die 12,50 waard zijn. Maar goed iets met een gegeven paard.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Revolting Against wrote:
ErikZ wrote:
Haha myself included hoor, heb ook mee gedaan. Maar ik denk doe dan prijzen welke ook minimaal die 12,50 waard zijn. Maar goed iets met een gegeven paard.
Hoe moeten ze dan winst maken en geld in het laatje krijgen in deze tijden? Die hele stream opzetten, het bedenken van de quiz en gewoon eigenlijk alles wat er zich in dat hele weekend afspeelt kost alsnog bakken vol met geld.

Een quiz doe je niet mee om je deelnamekosten er terug uit te halen maar voor het plezier.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Grim wrote:
Een quiz doe je niet mee om je deelnamekosten er terug uit te halen maar voor het plezier.
Dit. En het was 5 euro per dag of 12.5 voor alle 3. Keycord zou je incl. verzondkosten denk ik al meer dan 5 euro aan kwijt zijn.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
https://store.q-dance.com/en/defqon1-la ... e-red.html
De keycord alleen is dus al 5,95, excl verzendkosten. Voor de gein eens gekeken wat de verzendkosten zouden zijn, en dat was ook ruim 6 euro. Dus dan kom je toch redelijk in de buurt van die 12,50.
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2019
last seen Dec 2025
Net een mailtje van DHL binnen, en ontvang morgen "The Defqon.1 Weekend Warriors Package".
Ben benieuwd.
Hardtraxxer
164 posts member since 2019
last seen Nov 2024
Ik had op de vrijdag een Warrior Merchandise Item, en kreeg vandaag een Q-Dance vlag binnen :thumbsup: (https://store.q-dance.com/en/q-dance-20 ... black.html)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is. :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 34 minutes ago
Kees Dol wrote:Net een mailtje van DHL binnen, en ontvang morgen "The Defqon.1 Weekend Warriors Package".
Ben benieuwd.
Hoe weet je zeker dat het deze is? Of is dat de enige prijs die je gewonnen had, dan is het wel logisch natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
RTM93 wrote:Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is. :lol: :lol: :lol:
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Krijg van de laatste pagina een beetje flashbacks naar de Q&A van Noisecontrollers inderdaad. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik had deze ontvangen voor m'n 44e plek op vrijdag: https://store.q-dance.com/en/q-dance-dutch-flag.html
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
patrickjeb wrote:Ik had deze ontvangen voor m'n 44e plek op vrijdag: https://store.q-dance.com/en/q-dance-dutch-flag.html
Inclusief die leuke meid?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ja. Was m'n vriendin zeer blij mee. Beide al 2 dagen niet meer gezien. Maar he, ik heb een vlag.
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
View on Facebook

Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.