K was 9 juli gemaild om data door te geven voor q-dance partybus en niks meer gehoord sinds. Wss hebben ze t druk met de planning van alle prijzen maar verwacht wel deze week antwoord. Had overigens ook een ‘ultimate hardstyle package’ gewonnen maar daar heb ik sowieso niks van gehoord.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Ik ben inmiddels wel gemaild over de Orange Card met wie ik moet contacteren en welke informatie ik moet doorgeven. Ze hebben het inderdaad vast druk of momenteel andere prioriteiten.
Ik heb Q-Dance ontzettend hoog zitten als organisatie en kan me voorstellen dat ze het ondanks de crisis nog ontzettend druk hebben, maar hier was een stukje verwachtingsmanagement dan wel op z'n plek geweest. Als er een mailtje komt met "we'll contact you within two weeks" dan moet het toch niet zo zijn dat het gros van de mensen nog op bericht wacht nuwrote:Ik ben inmiddels wel gemaild over de Orange Card met wie ik moet contacteren en welke informatie ik moet doorgeven. Ze hebben het inderdaad vast druk of momenteel andere prioriteiten.
Weet niet of het komt door het meelezen hier maar ik heb iig reactie
Had gevraagd of de gewonnen partybus in combinatie met xqlusive kon op 12 september en ze hebben dat nu iig als eerste optie gekozen tot ze zeker weten of het wel of niet doorgaat
Over xqlusive staat dus niks vast nog
Had gevraagd of de gewonnen partybus in combinatie met xqlusive kon op 12 september en ze hebben dat nu iig als eerste optie gekozen tot ze zeker weten of het wel of niet doorgaat
Ik krijg nu een mail van DHL dat een pakket van Q-dance morgen wordt bezorgd... had een merchendise item gewonnen maar dat is dus hopelijke iets met een universele maat zoals een pet of een non-kleding item.
Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.
wrote:Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.
Pffff
Wees blij heren, je had ook niets kunnen krijgenwrote:wrote:Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.
PffffZal ook wel mijn prijs zijn dus
Zijn er überhaupt nog mensen die keycords gebruiken? Los van 50-plussers in het onderwijs.
Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnenwrote:Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
Haha myself included hoor, heb ook mee gedaan. Maar ik denk doe dan prijzen welke ook minimaal die 12,50 waard zijn. Maar goed iets met een gegeven paard.wrote:+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnenwrote:Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
Hoe moeten ze dan winst maken en geld in het laatje krijgen in deze tijden? Die hele stream opzetten, het bedenken van de quiz en gewoon eigenlijk alles wat er zich in dat hele weekend afspeelt kost alsnog bakken vol met geld.wrote:Haha myself included hoor, heb ook mee gedaan. Maar ik denk doe dan prijzen welke ook minimaal die 12,50 waard zijn. Maar goed iets met een gegeven paard.wrote:+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnenwrote:Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
Een quiz doe je niet mee om je deelnamekosten er terug uit te halen maar voor het plezier.
Dit. En het was 5 euro per dag of 12.5 voor alle 3. Keycord zou je incl. verzondkosten denk ik al meer dan 5 euro aan kwijt zijn.wrote:
Een quiz doe je niet mee om je deelnamekosten er terug uit te halen maar voor het plezier.
https://store.q-dance.com/en/defqon1-la ... e-red.html
De keycord alleen is dus al 5,95, excl verzendkosten. Voor de gein eens gekeken wat de verzendkosten zouden zijn, en dat was ook ruim 6 euro. Dus dan kom je toch redelijk in de buurt van die 12,50.
De keycord alleen is dus al 5,95, excl verzendkosten. Voor de gein eens gekeken wat de verzendkosten zouden zijn, en dat was ook ruim 6 euro. Dus dan kom je toch redelijk in de buurt van die 12,50.
Net een mailtje van DHL binnen, en ontvang morgen "The Defqon.1 Weekend Warriors Package".
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Ik had op de vrijdag een Warrior Merchandise Item, en kreeg vandaag een Q-Dance vlag binnen
(https://store.q-dance.com/en/q-dance-20 ... black.html)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 23 days ago
Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is.

Hoe weet je zeker dat het deze is? Of is dat de enige prijs die je gewonnen had, dan is het wel logisch natuurlijk.wrote:Net een mailtje van DHL binnen, en ontvang morgen "The Defqon.1 Weekend Warriors Package".
Ben benieuwd.
wrote:Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is.![]()
![]()
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 20 days ago
Krijg van de laatste pagina een beetje flashbacks naar de Q&A van Noisecontrollers inderdaad. 
Ik had deze ontvangen voor m'n 44e plek op vrijdag: https://store.q-dance.com/en/q-dance-dutch-flag.html
Inclusief die leuke meid?wrote:Ik had deze ontvangen voor m'n 44e plek op vrijdag: https://store.q-dance.com/en/q-dance-dutch-flag.html
Ja. Was m'n vriendin zeer blij mee. Beide al 2 dagen niet meer gezien. Maar he, ik heb een vlag.
View on Facebook
Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.
Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.