Deze editie heeft gewoon plaatsgevonden, hetzij online. Volgend jaar weer een nieuw topic voor een nieuwe editie.
Here we go againwrote: Gas!
Here we go againwrote: Gas!
Gemeente Dronten moet Lowlands-vergunning beter onderbouwen
De vraag is of, als de gewijzigde vergunning wel wordt gehonoreerd door de rechtbank, Q-Dance nog steeds van plan is een extra feestdag toe te voegen.De extra dag voor Defqon.1 is volgens de bestuursrechter wél voldoende gemotiveerd. Als Defqon.1 een dag langer duurt, betekent dit namelijk dat er op grond van de vergunning een dag minder is voor een ander luidruchtig evenement.
Op zich zou ik het best vet vinden om nu 3 volledige dagen te hebben, nu is het 2,5 dagen. De vraag is even wat er dan donderdagavond gepland zou worden. Wordt dat The Gathering of komt die te vervallen en start het festival vrijdag om 11:00?wrote:Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg
De DJ's stonden iig per stage en per dag op de site. Is dat wat je bedoelt?wrote:Op zich zou ik het best vet vinden om nu 3 volledige dagen te hebben, nu is het 2,5 dagen. De vraag is even wat er dan donderdagavond gepland zou worden. Wordt dat The Gathering of komt die te vervallen en start het festival vrijdag om 11:00?wrote:Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg
Volgens mij is nooit de originele programmering voor die 3 volledige dagen in 2020 online gekomen toch? Zeg maar toen Corona nog geen issue was. Ik was benieuwd of de donderdagavond daar al gepland stond met dj's.
Ja klopt, volgens mij klopte de eerste versie niet helemaal omdat ze last minute alles weer hadden omgegooid naar 2 volle festivaldagen ipv 3wrote: De DJ's stonden iig per stage en per dag op de site. Is dat wat je bedoelt?
Ben na 1 nacht Qlimax al een paar dagen naar de teringwrote:Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg
Zo bin het mien jong! Et neks anders! Ik zeg altijd maar, je kan geen nachtmerries krijgen als je niet slaapt.wrote:Inkakken is bijpakken stel mieten.
Dat valt echt wel mee. Zo'n festivaldag zelf is vooral cashen. De grootste kosten voor zo'n festival zitten voornamelijk in de voorbereiding. Afhuren van het terrein, 3 weken opbouw, programmeren van licht/lasers, etc. Wat dat betreft zal het niet heel veel extra kosten om vrijdag al om 11:00 het terrein open te gooien ipv 20:00.wrote: Tel daar de extra kosten voor een extra festivaldag
edit ooooo verkeerde topicwrote:mooie stage van invade
Bedanktwrote:mooie stage van invade
Ik heb gisteren een mail gekregen om wat datums door te geven voor het plannen van mijn gewonnen Q-Studios tourwrote:Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance?
Nee nog niks gehoord.wrote:Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance?
Ik heb een birthday party gewonnen maar hier ook nog geen mail ontvangenwrote:Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance?
Alleen over de zondag prijs, waar werd gemeld dat als je een Defqon Experience had gewonnen, je een maand voor Defqon 2021 een mail zou krijgen met verdere informatie. Nog geen andere mails.wrote:Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance?