Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5e jaar op rij Defqon weekend :) . Dit jaar de Bus camp van Party-vervoer erbij gepakt, dat zoeken en gezeul naar een plek tijdens vorige editie pas ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het Nederlands elftal op het EK 2e wordt in de groepsfase spelen ze de zaterdag om 21:00, als ze 1e worden spelen ze de zondag om 18:00 de kwartfinale.
Niet van plan om te gaan kijken of me er uberhaupt mee bezig te houden, maar kan wel voor een leuke sfeer zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Als het Nederlands elftal op het EK 2e wordt in de groepsfase spelen ze de zaterdag om 21:00, als ze 1e worden spelen ze de zondag om 18:00 de kwartfinale.
Niet van plan om te gaan kijken of me er uberhaupt mee bezig te houden, maar kan wel voor een leuke sfeer zorgen.

Maar wel er nu al mee bezig zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 10:11 
 
Hardtraxx Addict

Iemand de mail voor het personaliseren al ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
heggenschaar schreef:
Paling schreef:
Maar waarom zou je alsnog een fiets huren als Q al bussen inzet? Of betaal je apart voor die bussen?

Bussen zullen wel druk zijn en op vaste tijden rijden(lijkt me niet dat 't nonstop pendelt)

Vanaf resort zuiderzee vorig jaar constant op en af. Tot een bepaald einduur 's nachts natuurlijk.


Afgelopen twee jaar op Landal 't loo gezeten en daar vond ik die bussen heel chill. Nooit echt op de tijd gelet en je kan altijd zo in een bus stappen. Dit jaar op Zuiderzee en verwacht ongeveer hetzelfde dus pak gewoon die bus, betaal je ook niks extra voor.
ZIN IN! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet graag afhankelijk van zo'n bus. Ik heb met pendelbussen wel eens ervaren dat ze of tering vol zitten, uitvallen etc. Ik heb geen idee tot hoe laat ze rijden maar we hebben het volgens mij nog wel eens 6 uur 's ochtends gemaakt. Dan pak ik voor die paar euro lekker het fietsje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Delt-A schreef:
Als het Nederlands elftal op het EK 2e wordt in de groepsfase spelen ze de zaterdag om 21:00, als ze 1e worden spelen ze de zondag om 18:00 de kwartfinale.
Niet van plan om te gaan kijken of me er uberhaupt mee bezig te houden, maar kan wel voor een leuke sfeer zorgen.

Maar wel er nu al mee bezig zijn xd


Ik volg het Nederlands elftal en ga het EK ook kijken, maar op Defqon heb ik wel wat leukere dingen te doen dan de wedstrijd kijken of elke 10 minuten m'n telefoon refreshen voor de tussenstand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 12:43 
 
Hardtraxxer

Snoeien schreef:
Afgelopen twee jaar op Landal 't loo gezeten en daar vond ik die bussen heel chill. Nooit echt op de tijd gelet en je kan altijd zo in een bus stappen.


Zou je meer kunnen vertellen over die bussen vanaf Landal 't Loo? Eerste jaar dat wij op dat park gaan zitten namelijk. Rijden er dus continue bussen van Q tussen het park en het festivalterrein? Hoeveel betaal je voor zo'n bus? Hoe vaak rijden de bussen en tussen welke tijden etc.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kriek4 schreef:
Snoeien schreef:
Afgelopen twee jaar op Landal 't loo gezeten en daar vond ik die bussen heel chill. Nooit echt op de tijd gelet en je kan altijd zo in een bus stappen.


Zou je meer kunnen vertellen over die bussen vanaf Landal 't Loo? Eerste jaar dat wij op dat park gaan zitten namelijk. Rijden er dus continue bussen van Q tussen het park en het festivalterrein? Hoeveel betaal je voor zo'n bus? Hoe vaak rijden de bussen en tussen welke tijden etc.?


Ik denk dat hij Landal Veluwemeer bedoelt, want vanaf Landal 't Loo rijden geen georganiseerde bussen van Q-Dance en/of andere organisaties.

Wij zaten er vorig jaar en hebben steeds een taxi gepakt vanaf 't Loo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
kriek4 schreef:
Snoeien schreef:
Afgelopen twee jaar op Landal 't loo gezeten en daar vond ik die bussen heel chill. Nooit echt op de tijd gelet en je kan altijd zo in een bus stappen.


Zou je meer kunnen vertellen over die bussen vanaf Landal 't Loo? Eerste jaar dat wij op dat park gaan zitten namelijk. Rijden er dus continue bussen van Q tussen het park en het festivalterrein? Hoeveel betaal je voor zo'n bus? Hoe vaak rijden de bussen en tussen welke tijden etc.?


Ik denk dat hij Landal Veluwemeer bedoelt, want vanaf Landal 't Loo rijden geen georganiseerde bussen van Q-Dance en/of andere organisaties.

Wij zaten er vorig jaar en hebben steeds een taxi gepakt vanaf 't Loo.

Wat betaalde je toen voor een enkele taxirit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier de discussie ook maar even aanwakkeren, wat vinden jullie van de recycle token?

https://www.q-dance.com/en/events/defqon-1/defqon-1-weekend-festival-2020/info

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Werkt prima, je kan je bekers gewoon inleveren voor tokens dus je hoeft hem niet bij je te houden. Meerdere feesten er mee gehad en er is niks raars aan. Je struikelt niet telkens over lege flesjes e.d. en de vloer is een stuk minder glad/plakkerig bij indoor feesten.

Enige nadeel is iets wat je pas op het feest kan zeggen. En dat is dat na verloop van tijd de bezoekers schijt krijgen en toch spul gewoon neergooien. Wel handig, want dan kan je gewoon willekeurig wat pakken en inleveren.

Ook dat veel vdk mensen (vooral buitenlanders) er weer geen kut van snappen en de rij voor de bar ophouden. Eveneens moet je ook goed opletten dat barmensen het zelf door hebben want soms vragen ze veel meer terwijl je wel gewoon spul hebt ingeleverd, maar bij een feest gehad though.

En dat Defqon.1 wel consistentie er in houdt. Awake deed dit systeem ook en het werkte, tot een zeker punt. Want je kreeg dus op zondag later het bovenste probleem (gewoon weggooien) en ze deelden alsnog raketjes met wrapper uit waardoor dat gewoon verspreid overal lag. Daarnaast waren veel dingen plastic die gewoon karton hadden kunnen zijn, dat scheelt je al weer gedoe en zo produceer je uberhaupt geen plastic dingen.

Dus als Defqon.1 het duidelijk communiceert, consistent blijft, plastic uberhaupt vervangt voor karton waar mogelijk en het makkelijk maakt om je dingen weer in te leveren voor munten, werkt het goed. Meeste festivals die dit systeem hanteren hebben dit wel goed (zoals Dockyard, Paradigm, Awake later).

Het is een systeem dat werkt en dat hebben zat festivals bewezen. Of Defqon.1 dat ook goed doet, zullen we dan wel zien. Het was eerst wel een feest dat compleet om dit thema draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me gewoon helemaal kut. Ik vind het soms ook wel lekker om eens niet met drinken in mijn hand te staan en om dat nu te kunnen realiseren moet ik eerst dat lege bekertje nog eens ergens weg (laten) brengen. Vooral op de vrijdag in de tyfusdrukke Blue wordt dat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Of Defqon.1 dat ook goed doet, zullen we dan wel zien. Het was eerst wel een feest dat compleet om dit thema draaide.

Moest even lachen hierom.. xd

Maar ben indd benieuwd hoe het gaat lopen, waar ik benieuwd naar ben hoe het zal gaan als ik bijv. 5 bier en een flesje water moet gaan halen voor de groep.. Muntjes én hun bekers/flesjes innen, dan naar de bar en hopen dat alles goed geteld wordt.. in mijn ogen voor alsnog maar veel gedoe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nog meer lopende mensen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Even ter verduidelijking, dus als je je bekertje verliest moet je 1 extra muntje betalen (oftewel 2 munten)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klopt en is tevens juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Save Your Scrap For Refill
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap best dat ze dit willen proberen maar ik als luie flikker zit er niet op te wachten omdat ik dan meer moeite moet doen :P. Maar als ze dit vaker op deze manier gaan doen wen ik er vanzelf wel aan.
Ik ben wel benieuwd of dit concept praktisch gaat werken. Ik ben namelijk bang dat de wachtrijen bij de bar zo flink gaan toenemen omdat een aantal onbenullen er geen reet van zullen snappen of omdat een aantal met heel veel bekertjes terugkomen en het zo allemaal lastiger wordt met tellen voor de medewerkers achter de bar. Wellicht valt het wel mee, maar ik denk wel dat dit zeker met de Gathering in de blue best voor problemen kan zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik vind het soms ook wel lekker om eens niet met drinken in mijn hand te staan en om dat nu te kunnen realiseren moet ik eerst dat lege bekertje nog eens ergens weg (laten) brengen.


Dat vooral ja.
Dan heb je je biertje op, moet je die kutbeker bij je gaan houden of eerst weer naar de bar om in te leveren. :/

En wat als je 2 drankjes per persoon wil?
Ik haal vaak gewoon een tree bier zodat we 2 kleine bier p.p. hebben. Ook al heeft iemand het niet 'besteld' bij me, komt toch wel op.
Maar dat is dan dus verleden tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aaah verandering!!!111!!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdens DGTL Amsterdam vond ik dit echt kut, drinken halen voor de groep wordt er niet gemakkelijker op. Enige voordeel is inderdaad dat er niets op de vloer ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:50 
 
Hardtraxxer

Hoop toch dat ze dit niet doorzetten, want dit zou wel heel beperkend zijn met een grote groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Ow god
Dit testen ze tijdens de samenzwering en het werkte voor geen meter
Veel mensen snapte het niet en de barren werden er heel traag door.
Ze stopten er halverwege de avond ook mee omdat het niet werkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:59 
 
Hardtraxxer

Prima dat ze 'schone' vloeren willen, dat zal voor ons ook wel fijn zijn.. Maar het voegt veel gedoe toe lijkt me.
Alsof de wachtrij bij een bar bij defqon nog niet lang genoeg was, en dan krijg je ook nog eens gezeik dat je erop moet letten dat al je ingeleverde muntjes goed geteld worden of dat je er wel genoeg terug krijgt. Verder als je voor de hele groep drinken gaat halen loop je direct met 2x zoveel muntjes in je hand/zak, ook niet echt prettig.

Zorgt er wel voor dat ik wss eerder een flesje water of iets bij me houd en die een aantal x re-fill, en dan maar een paar keer iets drinken haal ipv steeds een nieuw biertje ofzo.

Vraag me dus ook af wat dit hun oplevert.. kan me goed voorstellen dat ze hierdoor minder drank gaan verkopen (meer mensen refillen) en ze besparen alleen dat ze minder mensen nodig hebben om het terrein schoon te maken (want volledig schoon zal het toch niet zijn).

Al is het grootste gewin dat je niet meer struikelt over al het vuil tijdens het festival.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten