Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krachtig statement maak je daar maatje zo mag ik het horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Krachtig statement maak je daar maatje zo mag ik het horen!

aanpakken die kaptalistische bedrijven!1! :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:00 
 
Hardtraxxer

Een actueel probleem is dat het niet hygiënisch is om bekers van anderen op te rapen om zo niet extra te hoeven betalen. Misschien is t beter dat Italië nog even op slot blijft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Fantazoo schreef:
_theon_ schreef:
Hergebruiken =/= recyclen


Dit. Het zal vooral in het leven zijn geroepen om het terrein een beetje schoon te houden, ga er maar van uit dat de bekers die je inlevert achter de bar gewoon in de prullenbak gaan.


Achter de bars stonden, zo ver ik altijd heb gezien, speciale prullenbakken voor plastic bekers. Dit doen ze niet om ze vervolgens alsnog gewoon bij de rest van het afval weg te flikkeren, lijkt mij. Mochten orginsaties dit wel doen kunnen ze wat mij betreft, om het even netjes te zeggen, de tyfus krijgen. Bezuinigen op schoonmaakkosten, je bezoekers 'opzadelen' met extra werk én extra geld verdienen aan muntjes door mensen die recycle tokens of bekertjes kwijt raken, maar wel doen alsof je zo lekker goed bezig bent, is een gegarandeerde plek in de hel. Ik schat Q-Dance hoger in dan dit.


Het is natuurlijk wel bedoeld in de breedste zin van het woord ;) Ze zullen de bekers en flesjes inderdaad wel gescheiden houden van elkaar, het ging me er meer om dat men hier af en toe de indruk wekt dat er harde bekers gebruikt gaan worden die hergebruikt gaan worden. Ik ga er van uit dat ze gewoon dezelfde bekers als ieder jaar gebruiken, deze dan achter de bar (gescheiden) zullen verzamelen om deze dan weer te recyclen. In dat geval zijn ze wel relatief goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Bizar eigenlijk dat nadenken over dit token systeem eigenlijk hype bij me creëert :lol:

Dacht net: Dat wordt kut op vrijdag in de Blue om drinken te halen, dat is nu al kut.. 2 seconden later: Oeh vrijdag in de blue! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Achter de bars stonden, zo ver ik altijd heb gezien, speciale prullenbakken voor plastic bekers. Dit doen ze niet om ze vervolgens alsnog gewoon bij de rest van het afval weg te flikkeren, lijkt mij.

Oh dat gebeurt zeker.
Awakenings heeft ook heel mooi gescheiden afvalbakken staan. Maar achter de schermen verdwijnt alles in 1 grote container.

Citaat:
het ging me er meer om dat men hier af en toe de indruk wekt dat er harde bekers gebruikt gaan worden die hergebruikt gaan worden. Ik ga er van uit dat ze gewoon dezelfde bekers als ieder jaar gebruiken,

Vanaf 2021 wordt heel veel plastic verboden.
Dus zo raar is de gedachte niet om er vanuit te gaan dat het om hard cups gaat.

Citaat:
deze dan achter de bar (gescheiden) zullen verzamelen om deze dan weer te recyclen. In dat geval zijn ze wel relatief goed bezig.

Dat kun je het net zo goed op de grond laten liggen, de evenementenzuiger alles laten opzuigen en dmv nascheiding het plastic er uit filteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
_theon_ schreef:
Hergebruiken =/= recyclen


Dit. Het zal vooral in het leven zijn geroepen om het terrein een beetje schoon te houden, ga er maar van uit dat de bekers die je inlevert achter de bar gewoon in de prullenbak gaan. Ze zullen dan ook echt niet af gaan stappen van zacht plastic dus je gaat gewoon dezelfde bekers krijgen als eerder, zo werkte het bij Reverze afgelopen weekend ook. Die bekers kun je weldegelijk makkelijk in een broekzak duwen oid.


Voor de winst van het het recyclen van plastic bekers afkomstig van een evenement kan je niet eens een ticket voor Defqon kopen. Aldus mijn schoonbroeder, die een plastic recycling bedrijf heeft.

zeke schreef:
Dat kun je het net zo goed op de grond laten liggen, de evenementenzuiger alles laten opzuigen en dmv nascheiding het plastic er uit filteren.


Bij Biddinghuizen gaan ze met een trekker en grashark over de camping / festival terrein heen. Worden een paar lokale boertjes voor opgetrommeld. De ruggen worden bij elkaar geduwd door loaders en in een container gedumpt. Niet normaal hoeveel rotzooi daar achterbleef toen ik daar eens heen moest tijdens het afbouwen. Goudmijntje voor 'scavangers'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:42 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Fantazoo schreef:
_theon_ schreef:
Hergebruiken =/= recyclen


Dit. Het zal vooral in het leven zijn geroepen om het terrein een beetje schoon te houden, ga er maar van uit dat de bekers die je inlevert achter de bar gewoon in de prullenbak gaan. Ze zullen dan ook echt niet af gaan stappen van zacht plastic dus je gaat gewoon dezelfde bekers krijgen als eerder, zo werkte het bij Reverze afgelopen weekend ook. Die bekers kun je weldegelijk makkelijk in een broekzak duwen oid.


Voor de winst van het het recyclen van plastic bekers afkomstig van een evenement kan je niet eens een ticket voor Defqon kopen. Aldus mijn schoonbroeder, die een plastic recycling bedrijf heeft.


Lijkt me ook dat dit meer vanuit een duurzame gedachte is. In theorie veiliger, schoner en duurzamer. Commercieel gezien zou het er ook niet op achteruit gaan gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
Lijkt me ook dat dit meer vanuit een duurzame gedachte is. In theorie veiliger, schoner en duurzamer. Commercieel gezien zou het er ook niet op achteruit gaan gok ik?


Uit marketingoogpunt is het ontzettend slim om dit te doen. Het geeft je bedrijf een goede naam. Dus nee, zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 15:00 
 
Hardtraxxer

En hoe gaan ze die camping schoonhouden? Daar lijkt me nog steeds een schoonmaakteam voor nodig. Kan iemand mij dat hele recycleproces eens uitleggen? Ik heb wat artikelen gelezen dat de recycle stroom op de nieuwe manier wordt verbeterd maar wat is nu precies de meerwaarde t.o.v. achteraf scheiden, behalve de financiële voordelen voor de organisatie. Iemand een whitepaper xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Uit marketingoogpunt is het ontzettend slim om dit te doen. Het geeft je bedrijf een goede naam. Dus nee, zeker niet.


3x raden wat de allergrootste bron van plastic vervuiling in Nederland is.

Just88 schreef:
En hoe gaan ze die camping schoonhouden? Daar lijkt me nog steeds een schoonmaakteam voor nodig. Kan iemand mij dat hele recycleproces eens uitleggen? Ik heb wat artikelen gelezen dat de recycle stroom op de nieuwe manier wordt verbeterd maar wat is nu precies de meerwaarde t.o.v. achteraf scheiden, behalve de financiële voordelen voor de organisatie. Iemand een whitepaper xd


De prikkel naar mensen om ze bewust te maken om gewoon te scheiden is al een hele plus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
fflkkr schreef:
Uit marketingoogpunt is het ontzettend slim om dit te doen. Het geeft je bedrijf een goede naam. Dus nee, zeker niet.


3x raden wat de allergrootste bron van plastic vervuiling in Nederland is.

Mark Rutte, hij is overal de schuld van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klein vraagje: een vriend van mij heeft nog steeds geen mail gekregen om de tickets te personaliseren. Heeft iemand van jullie dit ook voor ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb in ieder geval al wel een mail ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden over plasticvrije festivals onder ons, lees even dit artikel op de site van een Belgisch festival: https://www.gladiolen.be/plasticvrij

Kijk ik was hier vorig jaar aanwezig en dit werkte echt belachelijk goed. Er stonden heel veel droppunten op het festivalterrein, zelfs op de 'gewone vloer'. Ik heb geen één keer gedacht om mijn beker op de grond te gooien. Het festivalterrein was ook echt kraaknet. (Moet er wel aan toevoegen dat dit een redelijk 'familiaal' kleinschalig festival is, waar het natuurlijk ook iets makkelijker kan.) Maar deze toer moet het wel opgaan uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Mss minder plastic opblaasdingen proberen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
fflkkr schreef:
Uit marketingoogpunt is het ontzettend slim om dit te doen. Het geeft je bedrijf een goede naam. Dus nee, zeker niet.


3x raden wat de allergrootste bron van plastic vervuiling in Nederland is.

Mark Rutte, hij is overal de schuld van!


Slijtage van autobanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 00:43 
 
Hardtraxx Addict

GB47 schreef:
Klein vraagje: een vriend van mij heeft nog steeds geen mail gekregen om de tickets te personaliseren. Heeft iemand van jullie dit ook voor ?

Je kan ook via de eerste mail van paylogics personaliseren
Moet je klikken op order status

Beetje omslagtig maar het werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
fflkkr schreef:
Uit marketingoogpunt is het ontzettend slim om dit te doen. Het geeft je bedrijf een goede naam. Dus nee, zeker niet.


3x raden wat de allergrootste bron van plastic vervuiling in Nederland is.

Coca Cola ofzo? In ieder geval een frisdrankfabrikant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mss minder plastic opblaasdingen proberen???

Juist. Begin hier eens mee. Of zet die boekies achteraf lekker in een .pdf op de mail. Of een mooie blog. Kan ook slecht tegen dat hypocriete gedoe, vooral als het echt een stuk minder praktisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inflatables zijn alleen leuk om op te drijven in het zwembad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alleen Mandy heeft leuke inflatables.

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Sarabande schreef:
Stoux schreef:
Wij zaten er vorig jaar en hebben steeds een taxi gepakt vanaf 't Loo.

Wat betaalde je toen voor een enkele taxirit?

Dat verschilt. De vraag is of ze op de meter rijden of dat je een vaste prijs afspreekt én of je een busje hebt of een auto.

Vorig jaar zaterdag héén hebben we op de meter gereden in een taxibusje want we waren we met 7, dat was ongeveer € 70,-. Op de terugweg staat er een berg met taxi's en moet je onderhandelen, zorg dat je je niet laat afzetten want ze beginnen gerust op € 100,-. Wij hebben toen vaste prijs € 75,- afgesproken.

Zondag heen waren we met 4 man en zijn we gebracht. Op de terugweg hebben we toen wel op de meter gereden ('normale' taxi dus want we waren met 4) en dat was €50,-.

Lang verhaal kort: rond de €10,- a €12,50 per persoon per rit moet je wel mee weg kunnen komen :)

Zie dit nu pas, maar thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Alleen Mandy heeft leuke inflatables.

FTFY

Fotos? Heb geen instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Alleen Mandy heeft leuke inflatables.

FTFY

Fotos? Heb geen instagram

Maat....
off-topic/algemene-dj-mandy-fanclub-topic-t61856.html
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten