Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOGGUH ERIK
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 15:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Qamphuis schreef:
Zie dat het 33 minuten lopen is naar het festivalterrein volgens Google Maps.


Sarabande schreef:
Aristo schreef:
Zo net nog landal t loo geboekt. Alleen even kijken hoe we het vanaf daar doen met vervoer. Iemand ervaring met dit park?

Geen ervaring met het park, wel net een huisje geboekt. Zag dat ze elektrische fietsen verhuren voor €50 per 3 dagen, dus dat gaan wij denk ik doen. Met een beetje mazzel kun je die afstand in 30 minuten afleggen op zo'n ding.


Als lopen 33 minuten is volgend Maps, hoe is het op een electrische fiets dan 30 min xd

Keer of 7/8 bijpakken tussendoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn 2 verschillende parken: Zuiderzee vs 't Loo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Landal ‘t Loo gaat dit over, niet Zuiderzee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
MOGGUH ERIK


xd

OT: Wie verzint er dan ook dat er 2 parken zijn! Excuus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 13:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hebben jullie wel een mail ontvangen met een link naar de verkoop? Hier bij mijn vrienden en mezelf helaas nog niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 13:45 
 
Hardtraxxer

Qamphuis schreef:
Hebben jullie wel een mail ontvangen met een link naar de verkoop? Hier bij mijn vrienden en mezelf helaas nog niet...


Nee nog niet, alleen gisterenavond dat we deze morgen een mail met link zouden ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo waar is de link om tickets te kunnen kopen wat is deze. Heb me gewoon geregistreerd na The Release en krijg nu "The registration for Defqon.1 is closed" als ik op Q-Dance.com naar de tickets ga.

EDIT: Ah, gewone camping tickets gaan volgende week pas in de verkoop als ik het goed begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vriendencamping al uitverkocht waarschijnlijk .. balen

Edit toch gelukt :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 14:28 
 
Hardtraxxer

Niet het huisje kunnen fixen die we wilden maar een iets duurdere optie. Die paar tientjes boeien toch niet zo.
Ging niet allemaal vlekkeloos bij Q had ik het idee.

Maar

HYPE :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 15:06 
 
Hardtraxxer

Hopelijk gaat het volgende week wat soepeler. Hoop reacties op Facebook met mensen die geen code hebben ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Niet het huisje kunnen fixen die we wilden maar een iets duurdere optie. Die paar tientjes boeien toch niet zo.
Ging niet allemaal vlekkeloos bij Q had ik het idee.

Maar

HYPE :love:


Same here, een duurder huisje moeten nemen mede doordat ik ineens teruggezet werd in de wachtrij na het selecteren van een alternatief op de voorkeur die we hadden ingevuld. Mag inderdaad de pret niet drukken, ben allang blij dat we een weekendje defqon kunnen doen zonder op die camping te hoeven zitten. Alleen kwamen we er achter dat we nu ook op een ander park zitten wat een stukje verder van het festival af is: 25 minutjes van het feest ipv 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 10:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Uiteindelijk kreeg een van mn maten een halve minuut voor 13:00 de mail met de toegangscode. Voor eerst dit jaar een Bell tent genomen, toch stuk meer comfort en hopelijk een iets betere nachtrust (cq minder herrie van je Duitse buren die het nodig vinden om Flitsmeister op repeat te zetten om 8 uur sochtends) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Moet ik je helaas teleurstellen, ook duitsers nemen zulke tenten. Vorige jaren altijd een tipi gehad en altijd wel vervelende buren gehad die de muziek hard hebben aanstaan tot in de ochtend, is nou eenmaal zo op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Qamphuis schreef:
Roebén schreef:
Mmm ja vorig jaar hadden wij ook een bungalow op resort Zuiderzee. Wat mega chill was. Wij zijn met een redelijk grote groep en het is pas een paar weken geleden dat we weten met hoeveel we gaan. Inderdaad zijn de overige vakantieparken weg nu. Jammer wel. :/ Goed, nu maar via Q terug resort Zuiderzee boeken. Maar die prijzen zijn wel beduidend duurder seg. :huh: 420 euro voor een weekendje...


Zit ook even te kijken naar de huisjes op resort Zuiderzee. Zie dat het 33 minuten lopen is naar het festivalterrein volgens Google Maps. Hoe pakten jullie dit vorig jaar aan, een half uur lopen of met taxi’s? Zie dat de shuttles namelijk op beperkte tijden terug gaan...


Lekker op de fiets. Biertje in je hand. Fiets daar tegen een boom aanpleuren en je bent zo binnen.


Hebben jullie vorig jaar/ eerdere jaren fietsen gehuurd op Resort Zuiderzee? Of zelf fietsje meegenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 18:48 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
RomanAnthony schreef:
Qamphuis schreef:

Zit ook even te kijken naar de huisjes op resort Zuiderzee. Zie dat het 33 minuten lopen is naar het festivalterrein volgens Google Maps. Hoe pakten jullie dit vorig jaar aan, een half uur lopen of met taxi’s? Zie dat de shuttles namelijk op beperkte tijden terug gaan...


Lekker op de fiets. Biertje in je hand. Fiets daar tegen een boom aanpleuren en je bent zo binnen.


Hebben jullie vorig jaar/ eerdere jaren fietsen gehuurd op Resort Zuiderzee? Of zelf fietsje meegenomen?


Gehuurd, wij dan iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij ook, inderdaad. We kregen alleen te horen dat Zuiderzee dat zelf niet meer doet (?). Ik heb nu via Hoegen Fietsverhuur een aantal fietsen gehuurd, die komen ze 'gewoon' bij de receptie bezorgen en ophalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 23:32 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Wij ook, inderdaad. We kregen alleen te horen dat Zuiderzee dat zelf niet meer doet (?). Ik heb nu via Hoegen Fietsverhuur een aantal fietsen gehuurd, die komen ze 'gewoon' bij de receptie bezorgen en ophalen.


Denk deels omdat het pinnen voor geen meter werkte bij die fietsenstalling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Remi schreef:
Wij ook, inderdaad. We kregen alleen te horen dat Zuiderzee dat zelf niet meer doet (?). Ik heb nu via Hoegen Fietsverhuur een aantal fietsen gehuurd, die komen ze 'gewoon' bij de receptie bezorgen en ophalen.


Denk deels omdat het pinnen voor geen meter werkte bij die fietsenstalling.


Is omdat ze nu de huisjesverhuur via Q-Dance doen en Q-Dance pendelbussen in zet van en naar het park. Externe fietsverhuur inschakelen is een ideale oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij ook, inderdaad. We kregen alleen te horen dat Zuiderzee dat zelf niet meer doet (?). Ik heb nu via Hoegen Fietsverhuur een aantal fietsen gehuurd, die komen ze 'gewoon' bij de receptie bezorgen en ophalen.


Thx, dit zijn de betere tips :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar waarom zou je alsnog een fiets huren als Q al bussen inzet? Of betaal je apart voor die bussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 18:01 
 
Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Maar waarom zou je alsnog een fiets huren als Q al bussen inzet? Of betaal je apart voor die bussen?

Bussen zullen wel druk zijn en op vaste tijden rijden(lijkt me niet dat 't nonstop pendelt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Benieuwd of het doorgaat dit jaar... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Paling schreef:
Maar waarom zou je alsnog een fiets huren als Q al bussen inzet? Of betaal je apart voor die bussen?

Bussen zullen wel druk zijn en op vaste tijden rijden(lijkt me niet dat 't nonstop pendelt)

Vanaf resort zuiderzee vorig jaar constant op en af. Tot een bepaald einduur 's nachts natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jochem schreef:
Benieuwd of het doorgaat dit jaar... :cry:


Nou idd. Dq is meer dan welk ander hardstylefestival het domein van buitenlandse partygangers. Benieuwd of die zich laten afschrikken en of dit ten koste gaat van de kaartverkoop.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten