Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 06:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Primeshock op de main zaterdag, zal openen zijn maar onwijs tof!

Zal de Qreator niet openen denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Met deze line-up kan ik wel leven. Alleen eeuwig zonde voor D-Verze en Udex die met een album komen... Had ook graag Vyral en Thera nog gezien. Helaas.


Hier sluit ik me volledig bij aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima lineup, even kijken of we zaterdag of zondags gaan. Lichte voorkeur voor de zondag i.v.m. samenzwering en millennium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Grudgie schreef:
Zaterdag valt mij wat tegen.

Eens met dit.

En waarom Zatox opeens op de Red? Heb ik iets gemist?
En waarom staan DBSTF niet gewoon op de Red op zaterdag? Beetje maf.

Zatox indd gaar..
In 2018 toch hetzelfde, HHZ op vrijdag in de Blue en Wildstylez zaterdag op de RED, Project One als afsluiter op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou dit is het wel zo'n beetje wat voor mij interessant is.. Echt twijfel om (een dag) te gaan :x

BattleRoyaleNL schreef:

Friday
BLUE
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez

BLACK
Noize Suppressor

WASTED LANDS
Area 1

Area 2

Area 3


Saturday
RED
Atmozfears – [This is my story]
Demi Kanon
Gunz For Hire
KELTEK
Noisecontrollers
Phuture Noize
Primeshock
Sound Rush – Brothers [LIVE]

BLUE
Adaro
Degos & Re-Done
E-Force
MYST
Rejecta

BLACK
F.Noize
Wasted Mind

UV
Atmozfears & Sound Rush present: 2 //\\ 1
The Pitcher
Jay Reeve

MAGENTA – 20 years of Q-dance
A-lusion
Adaro – Classics
Donkey Rollers
Frontliner
Josh & Wesz

INDIGO
D-Attack

YELLOW

GOLD

PURPLE

SILVER
Ophidian & Thrasher
The Outside Agency & Akira

WASTED LANDS
Area 1

Area 2

Area 3
Scabtik

Saturday Night (Afterparty)
BLUE
Devin Wild – The_Innergame


Sunday
RED
D-Sturb
Psyko Punkz
Ran-D
The Closing Ceremony
Defqon.1 Legends
Ghost Stories •LIVE•
Headhunterz

BLUE
Apexx
B-Front
Requiem

UV

BLACK
Mad Dog & Tha Playah

MAGENTA – De Samenzwering

INDIGO

YELLOW

GOLD
Amnesys
DJ Promo
J.D.A.
Kasparov
Mad Dog
Nosferatu
The Viper
Weapon X
Hosted by Ruffian

PURPLE

SILVER

WASTED LANDS
Area 1

Area 2

Area 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima line up op zaterdag, zondag trekt me toch meer. Het wordt een zondag of een weekend, even kijken wat vrienden doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:33 
 
Hardtraxxer

Ontzettend vette line up :loving: The gathering echt heel content mee, gelukkig geen hele harde raw act in de BLUE. Op zaterdag zou ik me zowel bij de UV, RED of de Magenta echt prima de hele dag vermaken (op een enkele act na).

Zondag is het over het algemeen toch lekker een beetje rondkijken, heel het carnaval gebeuren zelf niet zo veel mee. Vind zelf juist wel leuk dat er stages gewisseld worden, zo kom je nog eens op andere plekken terecht. DBSTF natuurlijk zwaar terecht :D

Ook wel benieuwd naar de 3 stages op de camping, zelf de Release niet kunnen zien, maar zijn die stages als soort afterparty gepland of is het tegelijk met het dagprogramma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:40 
 
Hardtraxx Addict

Beetje jammer dat de wastedland stages nu aangekondigd zijn
Vorig jaar was goud door het relatief kleine publiek dat echt voor de djs kwam

Maar dank en vazard zijn zekerheid
Rest beetje rond lopen en bij de Magenta uitkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg tevreden met de line-up. Eigenlijk alles staat er wat ik graag wil zien, nu hopen dat er niet te veel overlap is. Alleen balen dat Udex er niet staat. Heel erg veel zin in alweer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:58 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Beetje jammer dat de wastedland stages nu aangekondigd zijn
Vorig jaar was goud door het relatief kleine publiek dat echt voor de djs kwam

Maar dank en vazard zijn zekerheid
Rest beetje rond lopen en bij de Magenta uitkomen

Ik snap even niet waarom mensen er nu wel mensen zouden zijn die niet voor de djs komen?
Er zijn altijd mensen die er langs lopen en gewoon blijven staan, enige verschil is dat je nu weet hoe laat je daar wilt zijn als artiest X draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
heggenschaar schreef:
Beetje jammer dat de wastedland stages nu aangekondigd zijn
Vorig jaar was goud door het relatief kleine publiek dat echt voor de djs kwam

Maar dank en vazard zijn zekerheid
Rest beetje rond lopen en bij de Magenta uitkomen

Ik snap even niet waarom mensen er nu wel mensen zouden zijn die niet voor de djs komen?
Er zijn altijd mensen die er langs lopen en gewoon blijven staan, enige verschil is dat je nu weet hoe laat je daar wilt zijn als artiest X draait.

Ik ben ook even helemaal in de tom van dit bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 11:50 
 
Hardtraxxer

Ik heb gister niet kunnen kijken, maar is er nog iets gezegd over de indeling van het terrein? Vraag me af of UV op zaterdag weer hetzelfde podium is (vorig jaar werd hij op zondag verplaatst). Ben erg fan van het geluid op dat zaterdagpodium in combinatie met euphoric hardstyle :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij werd daar niks over gezegd. Alleen dat de UV en de Black weer wisselen op de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
Ik heb gister niet kunnen kijken, maar is er nog iets gezegd over de indeling van het terrein? Vraag me af of UV op zaterdag weer hetzelfde podium is (vorig jaar werd hij op zondag verplaatst). Ben erg fan van het geluid op dat zaterdagpodium in combinatie met euphoric hardstyle :yay:


UV op zondag naar Black, Black naar UV (buiten) meer niet gelukkig.

Ze gaven aan dat het voor vele wat verwarrend was, 3 stages die wisselde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 12:04 
 
Hardtraxxer

Ah top, wel beter zo dan idd. Zonde om die carnavalsshit in de Blue te stoppen zoals vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag line-up niet heel bijzonder, waarschijnlijk voornamelijk bij de Wasted Lands te vinden.
Zaterdag line-up dikke prima, alleen vind het wel jammer dat de classics / early van dag gewisseld zijn. Tof dat Demi Kanon, Primeshock en Rebelion op de main staan. Op de overige stages ook meer dan genoeg om me een dag mee te vermaken.
Zondags wordt een dagje Gold zo te zien, heerlijke line-up :D . Closing Ritual ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat? Vazard op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Ah top, wel beter zo dan idd. Zonde om die carnavalsshit in de Blue te stoppen zoals vorig jaar.


En nu heb je die carnavalsshit in de Black.

Voor mijn gevoel hoort de Black gewoon in een donkere tent te zijn het hele weekend.
Nu krijg je weer een halve tent gevuld de hele dag met al die carnavalacts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 12:40 
 
Hardtraxxer

Wij staan ieder jaar met een gezellige en vrolijke groep liefhebbers (mannen en vrouwen) op de friendscamp. Dat willen we dit jaar natuurlijk weer, maar het wordt kiele kiele om het minimum aantal van 20 personen te halen...

Dus mocht het je leuk lijken om aan te sluiten met je maten (of vriendinnetjes) en ook op de friendscamp willen staan (scheelt een hoop ellende t.o.v. de reguliere camping), stuur me dan even een berichtje! :aww: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag Gathering ziet er prima uit. Echter zal ik daar niet veel zijn vanwege de onwijze drukte en het onwijs slechte geluid altijd. Waarschijnlijk zal ik wel ergens lam aanwezig zijn bij de Deephouse of Wasted Lands. Zaterdag vind ik niet geweldig. Main paar leuke namen maar verder erg standaard, Blue en Indigo grotendeels niet mijn ding, Magenta nu classics ipv early (al zal het best kunnen dat er ook early gedraaid wordt i.v.m. 20 years Q-Dance), maar wel een Silver die er top uitziet (wel maar 5 namen, hopelijk b2b's van 1,5/2 uur). Zondag ziet er al een stuk beter uit. Leuke Silver en Gold, Magenta met hopelijk early (wie de fuck is Baba trouwens?). Verder vind ik de Wasted Lands stages zeker een goede toevoeging, met een aantal leuke talentjes.
Als ik het kan regelen zeker weer weekend aanwezig, anders misschien de zondag nog proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog in twijfel of ik ga. Verder wel een prima line up, kan op zich wel overal terecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Leuke Silver en Gold, Magenta met hopelijk early (wie de fuck is Baba trouwens?)


https://partyflock.nl/artist/128:Baba

Op partyflock staat trouwens dat de Magenta gehost wordt door De Samenzwering op zondag, zou het dan eindelijk echt early worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 16:01 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Ltmbr schreef:
Ah top, wel beter zo dan idd. Zonde om die carnavalsshit in de Blue te stoppen zoals vorig jaar.


En nu heb je die carnavalsshit in de Black.

Voor mijn gevoel hoort de Black gewoon in een donkere tent te zijn het hele weekend.
Nu krijg je weer een halve tent gevuld de hele dag met al die carnavalacts.

Mja inderdaad ook niet ideaal, maar ik doelde meer op het feit dat de Blue qua licht/visuals de mooiste tent is en dat je daar geen reet meer aan hebt als de opblaaskrokodillen door de zaal vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 16:13 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
SL8492 schreef:
Leuke Silver en Gold, Magenta met hopelijk early (wie de fuck is Baba trouwens?)


https://partyflock.nl/artist/128:Baba

Op partyflock staat trouwens dat de Magenta gehost wordt door De Samenzwering op zondag, zou het dan eindelijk echt early worden?

Laten we het hopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 16:51 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is er met Brennan Heart gebeurd? Op Dediqated ook al afwezig. Frontliner 2.0?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten