Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit niet meer bij Q bookings (of hoe dat ook heet tegenwoordig).
En dan wordt je minder snel geboekt.

Bovendien krijg ik eerder het idee dat Brennan Heart veel liever internationaal optreed in zoveel mogelijk landen. En dat ie de David Guetta / Afrojack / Tiesto van de hardstyle wilt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind beide dagen wat leuke namen hebben, maar niet genoeg om een complete dag te vullen. Uitspringers voor mij zijn Vazard, Ghost Stories Live, Geck-O pres Soul Train, de Gold en de Magenta (Beide vooral de zondag). Even kijken wat het wordt, maar zeker geen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag: mooi strunen op de Wasted Lands gok ik. Zaterdag: Primeshock, Clockartz, Geck-o, Haze & Abyss, A-lusion, Donkey Rollers, Chris One, Mind Dimension, Ophidian & Thrasher, 's avonds Luna & Pila & Pavo, The Darkraver & Gizmo, Vince :beer: Zondag: B-Front, Vazard, MAGENTA – De Samenzwering, DJ Promo, J.D.A., Nick Moody & Know V.A., Somniac One, The Relic, 's avonds Area 3 Element, Kruelty hatsjeeeeeeeeeeeee dat was 'm wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Top line up. Genoeg leuke dingen. Kan ook niet overal tegelijk zijn dus dat scheelt. Alleen op de Magenta, Silver en Gold zou ik me elke dag al kunnen vertoeven.

Al met al enorm hyped voor dit weekend, zeker gezien met wie we allemaal gaan en het huisje dat we hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Audiofreq op de black?
Weet dat hij nu uptempo maakt maar is daar toch nog niet bekend mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toffe line-up. Voor het eerst een weekendje heen ipv een dagje mee te pakken. De namen van The Gathering (op DBSTF na) liggen mij persoonlijk niet echt, dus dat wordt een beetje rondstruinen op de Wasted Lands gok ik! Op de zaterdag en zondag vooral erg hyped voor namen als Vazard :loving: , B-Front, Donkey Rollers, Frontliner, Delete, Kruelty, Element, Ophidian & Trasher, Dither, Mind Dimension, Voidax, Clockartz, Genox, Primeshock, Chris One, Geck-o en niet te vergeten de album showcase van The Purge! Gvd zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Audiofreq op de black?
Weet dat hij nu uptempo maakt maar is daar toch nog niet bekend mee?


Hij heeft al een (uptempo) remix van een Angerfist nummer gemaakt en ook al 2 uptempo EP's uitgebracht, denk dat hij er inmiddels wel redelijk bekend mee is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 22:09 
 
Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
heggenschaar schreef:
Audiofreq op de black?
Weet dat hij nu uptempo maakt maar is daar toch nog niet bekend mee?


Hij heeft al een (uptempo) remix van een Angerfist nummer gemaakt en ook al 2 uptempo EP's uitgebracht, denk dat hij er inmiddels wel redelijk bekend mee is.

3 tracks staat niet echt gelijk aan bekend zijn er mee lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Spalken schreef:
heggenschaar schreef:
Audiofreq op de black?
Weet dat hij nu uptempo maakt maar is daar toch nog niet bekend mee?


Hij heeft al een (uptempo) remix van een Angerfist nummer gemaakt en ook al 2 uptempo EP's uitgebracht, denk dat hij er inmiddels wel redelijk bekend mee is.

3 tracks staat niet echt gelijk aan bekend zijn er mee lijkt me


9 tracks dus (4 olatee per ep) en hij maakte vroeger hardcore als ik het niet verkeerd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq is zo divers, die man heeft ondertussen al wel een plaat gemaakt in ieder genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 01:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Audiofreq is zo divers, die man heeft ondertussen al wel een plaat gemaakt in ieder genre.


Dit, Alles wat hij maakt zit gewoon heel goed in elkaar als is het Subground, Hardstyle of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel raar trouwens dat Code Black, Toneshifterz en zelfs geen Aftershock in de lineup zit?
Zijn best grote namen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wel raar trouwens dat Code Black, Toneshifterz en zelfs geen Aftershock in de lineup zit?
Zijn best grote namen toch?


Lijkt inderdaad of I Am Hardstyle als label even ouderwets overgeslagen wordt. Ik heb zelf ook het gevoel dat er iets meer achter zit nadat we Brennan Heart zelf niet hebben gezien op 2 grote Q evenementen.

Code Black en Toneshifterz heb ik zelf niet veel mee, dus daar zit ik niet zo mee. Aftershock LIVE had een mooie afsluiter van de UV kunnen zijn op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 19:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Nuracore schreef:
Wel raar trouwens dat Code Black, Toneshifterz en zelfs geen Aftershock in de lineup zit?
Zijn best grote namen toch?


Lijkt inderdaad of I Am Hardstyle als label even ouderwets overgeslagen wordt. Ik heb zelf ook het gevoel dat er iets meer achter zit nadat we Brennan Heart zelf niet hebben gezien op 2 grote Q evenementen.

Code Black en Toneshifterz heb ik zelf niet veel mee, dus daar zit ik niet zo mee. Aftershock LIVE had een mooie afsluiter van de UV kunnen zijn op zaterdag.


Precies dit vroeg ik mij van de week af. Toneshifterz niet bij de Aussie set & geen Brennan Heart op
Dediqated slaat nergens op, je kan iets vinden van zijn huidige platen maar het is niet te ontkennen dat hij een belangrijke rol heeft gehad in de scène voor Q dance.

Nu niet op Defqon dan is er duidelijk iets aan de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks best grote following op spotify en dergelijke, heb ik niet het idee dat er veel mensen zijn die deze namen zouden missen. Tenminste niet in proportie met streaming statistieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft Q eigenlijk alle vakantieparken daar in de geburen ingepalmd? Ik vind precies geen één meer die gewoon te boeken zijn tijdens het Defqon weekend? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 21:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Heeft Q eigenlijk alle vakantieparken daar in de geburen ingepalmd? Ik vind precies geen één meer die gewoon te boeken zijn tijdens het Defqon weekend? :x


Deels ja, maar de genen die iets verderop zitten niet. Maar die zijn maanden geleden al volgeboekt. Wij hebben ons huisje al in begin december geboekt en wij waren zelfs een van de lateren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, toen de datum bekend was meteen zelfde huisje als vorig jaar geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo net nog landal t loo geboekt. Alleen even kijken hoe we het vanaf daar doen met vervoer. Iemand ervaring met dit park?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 23:26 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Zo net nog landal t loo geboekt. Alleen even kijken hoe we het vanaf daar doen met vervoer. Iemand ervaring met dit park?


Wij zitten hier ook. Heb het park gebeld maar zij willen niet meewerken aan een georganiseerde pendeldienst. Heb gezegd dat ze hier flink mee kunnen verdienen aangezien de parken in de buurt volledig opgeslokt zijn door Q. Helaas wilden ze dit niet en gaven ze aan dat er wel taxi’s rijden. Wij doen dat dan maar.

Mooie is trouwens wel met Europarcs Zuiderzee. Wij komen daar al met 20 man vanaf 2015. Boeken altijd ergens eind van het jaar en dit lukte dus niet omdat ze ‘gereserveerd’ stonden voor Q. Op dit forum en via bekenden kreeg ik te horen dat zij wél konden boeken voor dit park. Na veel getouwtrek met Q travel en Zuiderzee waren ze tot de conclusie gekomen dat dit niet had mogen gebeuren, pech voor ons dus en Landal t Loo geboekt.

Paar weken later in januari ergens zag ik ineens wel huisjes staan op de website van Zuiderzee. Snel geboekt omdat andere vrienden nog wel een huisje zochten. Landal kon ik natuurlijk niet meer annuleren. Heb ze een boze mail gestuurd en kreeg terug dat het soms mogelijk was dat huisjes ‘er doorheen schieten’ in het reserverings systeem. Lekker bezig Europarcs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmm ja vorig jaar hadden wij ook een bungalow op resort Zuiderzee. Wat mega chill was. Wij zijn met een redelijk grote groep en het is pas een paar weken geleden dat we weten met hoeveel we gaan. Inderdaad zijn de overige vakantieparken weg nu. Jammer wel. :/ Goed, nu maar via Q terug resort Zuiderzee boeken. Maar die prijzen zijn wel beduidend duurder seg. :huh: 420 euro voor een weekendje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk er alweer naar uit om op veld 6 te knokken voor een plekje in de berm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kijk er alweer naar uit om op veld 6 te knokken voor een plekje in de berm.


Ik kijk al uit naar je blauw oog.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten