Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 14:54 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar Phuture Noize was qua sfeer echt ongekend vorig jaar. Zelden zoiets meegemaakt dat er zoveel mensen zo hard mee schreeuwden :P


Ja als de muziek zacht staat, dan hoor je iedereen inderdaad wel mee schreeuwen... Wij stonden in het midden, achterste deel dacht ik, weet het niet exact meer xd

Maar bedoel jij niet de BMS showcase op Defqon? Dat was inderdaad wel geniaal en een super sfeer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Fantazoo schreef:
Ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar Phuture Noize was qua sfeer echt ongekend vorig jaar. Zelden zoiets meegemaakt dat er zoveel mensen zo hard mee schreeuwden :P


Ja als de muziek zacht staat, dan hoor je iedereen inderdaad wel mee schreeuwen... Wij stonden in het midden, achterste deel dacht ik, weet het niet exact meer xd

Maar bedoel jij niet de BMS showcase op Defqon? Dat was inderdaad wel geniaal en een super sfeer! :loving:


Nope ik bedoel de Spotlight set op vrijdagavond :) Maar wij stonden iets verder naar voren dus dat kan wel wat verklaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Heb ff de statuten van de hardstyle scene gecheckt, het mag mits het een collaboratie betreft van minstens 3 artiesten die worden ingeschaald in verschillende subcategorieën binnen de harder styles, waarbij minstens één van de artiesten een hoofddeksel draagt. (artikel 4.17 paragraaf 12)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap die vriendencamping niet helemaal. Er staat:

A Friends Camp Package includes tickets for the full festival weekend and can be ordered for groups of 20 up to 50 people.
Reserved camping area for 20 to 50 persons or 10 to 18 person Friends Tent(s).

Betekend het dat er dan ook spots zijn voor 10 tot 18 personen? Iemand daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik snap die vriendencamping niet helemaal. Er staat:

A Friends Camp Package includes tickets for the full festival weekend and can be ordered for groups of 20 up to 50 people.
Reserved camping area for 20 to 50 persons or 10 to 18 person Friends Tent(s).

Betekend het dat er dan ook spots zijn voor 10 tot 18 personen? Iemand daar ervaring mee?


Ja en nee, je koopt een tent voor of 10 of 18 man, dat is zo'n grote groene legertent. Er is dus geen ruimte om tenten neer te zetten omdat de plek al bezet is door die tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 15:13 
 
Hardtraxxer

Zo'n 10 tot 18 persoons friendstent. Wat zit daar allemaal bij? Ook bedden, picknicktafels en stroom? En is dat gewoon 1 grote ruimte, of ook nog weer met compartimenten?
Wij staan elk jaar op de friendscamp, maar 20 personen wordt kiele kiele om dat te halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Zo'n 10 tot 18 persoons friendstent. Wat zit daar allemaal bij? Ook bedden, picknicktafels en stroom? En is dat gewoon 1 grote ruimte, of ook nog weer met compartimenten?
Wij staan elk jaar op de friendscamp, maar 20 personen wordt kiele kiele om dat te halen...


Eigenlijk is het een grote tent met bedden erin, echte bedden dat wel. Stroom is apart plus tafel erbij en een goeie plek en fast lane bij de camping ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Travel en stay verkoopt is 29 feb
Ticket verkoop is 7 maart

Pre registreren is morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder dat je gewoon hyped kan zijn voor de aankondiging van een line up en de bekendmaking van anthem makers. Straks de stream lekker volgen met een paar pilsjes erbij :) Prima inluiding van de carnavalsperiode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer mensen op Landal Park 't Loo tijdens Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



The Pitcher op defqon confirmed!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:10 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Meer mensen op Landal Park 't Loo tijdens Defqon?


Nope, wij op Europarcs Veluwemeer dit jaar nadat Zuiderzee door Q was gereserveerd ofzo. Iemand vaker op Veluwemeer gezeten? is dat wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:


The Pitcher op defqon confirmed!!!!

Hoe dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat dat het kanaal van The Pitcher is en daar ook dit bij staat:
Citaat:
Weekend Warriors, welcome home! I'm back at Defqon.1 this year, see you there.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op een This is My Sound set op de U.V. of weer een Recovered setje als het dan toch classics moeten zijn :drool:

Ook aardig hyped voor vanavond. Zag in de teaser al dat we nog steeds Sunday Funday hebben, teringhype daarvoor. Hopen dat ik zondag VIP tickets kan fixen en dat ze nu gewoon de freestyle naar de red halen. Lijkt me ook leuk als we ons verplicht moeten verkleden voordat je het terrein op mag en dat we eindelijk het wereldrecord inflatables op een festival gaan verbreken! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Toch geinig dat de registratie begint op 20-2-2020 om 20:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Ook aardig hyped voor vanavond. Zag in de teaser al dat we nog steeds Sunday Funday hebben, teringhype daarvoor. Hopen dat ik zondag VIP tickets kan fixen en dat ze nu gewoon de freestyle naar de red halen. Lijkt me ook leuk als we ons verplicht moeten verkleden voordat je het terrein op mag en dat we eindelijk het wereldrecord inflatables op een festival gaan verbreken! :clap:

:lol: :lol: :lol: netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zeke, ga eens op je eigen account
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:46 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:


The Pitcher op defqon confirmed!!!!


The Pitcher anthem kom maar doorrrr :loving: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Isaac ook!!!!

Meer hype!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij maar niet op de Magenta staat op zaterdag. Godsamme hij draaide een partij ellende vorig jaar geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Als hij maar niet op de Magenta staat op zaterdag. Godsamme hij draaide een partij ellende vorig jaar geloof ik.

Magenta is 2 dagen tijdmachine hardstyle met misschien een Sunny D of Pila/Scientist opener. Ga daar maar vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
SL8492 schreef:
Als hij maar niet op de Magenta staat op zaterdag. Godsamme hij draaide een partij ellende vorig jaar geloof ik.

Magenta is 2 dagen tijdmachine hardstyle met misschien een Sunny D of Pila/Scientist opener. Ga daar maar vanuit.

Vorig jaar was er anders genoeg early
Dus daar ga ik weer van uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Alm1ghty schreef:
SL8492 schreef:
Als hij maar niet op de Magenta staat op zaterdag. Godsamme hij draaide een partij ellende vorig jaar geloof ik.

Magenta is 2 dagen tijdmachine hardstyle met misschien een Sunny D of Pila/Scientist opener. Ga daar maar vanuit.

Vorig jaar was er anders genoeg early
Dus daar ga ik weer van uit

Op papier ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface ook, van plan live te gaan tijdens 'The Release'

Bron: FB
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten