Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 15:00 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Broken Balance schreef:
Qlimax heeft al jaren geen duister concept meer, hou toch op man :lol:.

Nou
https://streamable.com/g2wqi


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Daar was toen toch ook een outrage over hier. Dan snap ik ook dat mensen dat bij RR z'n set doen. RR zijn set en de Tweekacore set stonden gewoon allebei mijlenver van het Qlimax gevoel af. :P

Je kan ook wel zeggen dat Qlimax al jaren geen duister concept meer is, waar je gelijk in hebt, maar je merkt toch ook wel aan 8 van de 10 sets dat er een bepaalde gedachte achter zit, de trackkeuze is serieuzer, elke artiest zet toch net een extra stapje om juist die Qlimax set er een voor in de boeken te maken. En dan komt RR met een set die ook op 10 Years Gearbox had gekund. En ja, aan de andere kant inderdaad ook Tweekacore met een set die op de kermis had gekund.

'Duister' hoeft ook niet, mensen merken het alleen terecht op als je op het meest prestigieuze feest staat waar je kunt staan in deze scene en je draait een set alsof je op een zaterdagavond voor 200 man in een tent staat in plaats van op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Daar was toen toch ook een outrage over hier. Dan snap ik ook dat mensen dat bij RR z'n set doen. RR zijn set en de Tweekacore set stonden gewoon allebei mijlenver van het Qlimax gevoel af. :P

Je kan ook wel zeggen dat Qlimax al jaren geen duister concept meer is, waar je gelijk in hebt, maar je merkt toch ook wel aan 8 van de 10 sets dat er een bepaalde gedachte achter zit, de trackkeuze is serieuzer, elke artiest zet toch net een extra stapje om juist die Qlimax set er een voor in de boeken te maken. En dan komt RR met een set die ook op 10 Years Gearbox had gekund. En ja, aan de andere kant inderdaad ook Tweekacore met een set die op de kermis had gekund.

'Duister' hoeft ook niet, mensen merken het alleen terecht op als je op het meest prestigieuze feest staat waar je kunt staan in deze scene en je draait een set alsof je op een zaterdagavond voor 200 man in een tent staat in plaats van op Qlimax.


Nee betere vergelijking zou zijn als je naar qlimax ging en boos ging staan bij da tweekaz terwijl je weet wat je kunt verwachten. Zou net zo dom zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Maar Rowanyt1309 zegt toch nergens dat hij boos heeft gestaan tijdens RR? :huh: Hij zegt dat hij het een kans wou geven en dat hij het kut vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 22:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij zegt dat hij in die zaal zich heeft staan ergeren.

Pro tip, ga dan uit de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

1945 discussies> nutteloze qlimax discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
1945 discussies> nutteloze qlimax discussie > defqon discussie


FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand wat de prijzen zijn van vorig jaar voor een zaterdag ticket defqon? Volgens mij was het 90 euro. klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
Weet iemand wat de prijzen zijn van vorig jaar voor een zaterdag ticket defqon? Volgens mij was het 90 euro. klopt dat?


Dat klopt wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:50 
 
Hardtraxxer

Verwachten we nog spannende en opvallende mededelingen tijdens de Release as. donderdagavond? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron gehoord dat D-Block & S-te-Fan, D-Sturb en Dr. Peacock het anthem mogen maken, dus ben benieuwd donderdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:56 
 
Hardtraxxer

Yenssen schreef:
Verwachten we nog spannende en opvallende mededelingen tijdens de Release as. donderdagavond? :woot:


Hangt er vanaf wat je spannend en opvallend vindt, het is iig aangekondigd ze met het anthem en de lineup komen en dat er nieuwe show dingen bekend worden gemaakt. Anthem en lineup vind ik niet per se spannend maar wel fijn dat het er al is, zeker de lineup voor de kaartverkoop is handig. Nieuwe shows kan interessant zijn, maar als het zoiets is als die Spotlights bij de Gathering vorig jaar voegt het weinig toe vind ik. Interviews met artiesten zullen wel vrij standaard zijn dat ze blij zijn weer op Defqon te staan enzo, misschien dat er nog wat leuke weetjes naar voren komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat D-Block & S-te-Fan, D-Sturb en Dr. Peacock het anthem mogen maken, dus ben benieuwd donderdag.

Hallo BattleRoyaleNL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat D-Block & S-te-Fan, D-Sturb en Dr. Peacock het anthem mogen maken, dus ben benieuwd donderdag.

En ik maar hopen op een anthem van Noisecock Militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat D-Block & S-te-Fan, D-Sturb en Dr. Peacock het anthem mogen maken, dus ben benieuwd donderdag.


Ik vraag me af of het wordt toegestaan dat een artiest voor twee (relatief) grote festivals een anthem maakt binnen een festivalseizoen. Vorig jaar Keltek was natuurlijk een indoor en een outdoor anthem. Kan me zo geen artiesten herinneren die twee anthems voor twee Nederlandse festivals in een seizoen hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Kan me zo geen artiesten herinneren die twee anthems voor twee Nederlandse festivals in een seizoen hebben gehad.


In de hardcore is het wel voorgekomen. Amnesys had in 2015 het anthem voor zowel Hardshock als Harmony. Er zat welgeteld 5 weken tussen beide festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers, Q-Base en Decibel 2017
Devin wild met Qontinent en Epiq
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Sarabande schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat D-Block & S-te-Fan, D-Sturb en Dr. Peacock het anthem mogen maken, dus ben benieuwd donderdag.


Ik vraag me af of het wordt toegestaan dat een artiest voor twee (relatief) grote festivals een anthem maakt binnen een festivalseizoen. Vorig jaar Keltek was natuurlijk een indoor en een outdoor anthem. Kan me zo geen artiesten herinneren die twee anthems voor twee Nederlandse festivals in een seizoen hebben gehad.


Heb ff de statuten van de hardstyle scene gecheckt, het mag mits het een collaboratie betreft van minstens 3 artiesten die worden ingeschaald in verschillende subcategorieën binnen de harder styles, waarbij minstens één van de artiesten een hoofddeksel draagt. (artikel 4.17 paragraaf 12)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart in 2012, Intents & Freaqshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Sarabande schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat D-Block & S-te-Fan, D-Sturb en Dr. Peacock het anthem mogen maken, dus ben benieuwd donderdag.


Ik vraag me af of het wordt toegestaan dat een artiest voor twee (relatief) grote festivals een anthem maakt binnen een festivalseizoen. Vorig jaar Keltek was natuurlijk een indoor en een outdoor anthem. Kan me zo geen artiesten herinneren die twee anthems voor twee Nederlandse festivals in een seizoen hebben gehad.

Toestaan is niet echt het punt denk ik. Eerder de tijds- en werkdruk i.v.m. deadlines die bij het maken van een anthem komt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Noisecontrollers, Q-Base en Decibel 2017
Devin wild met Qontinent en Epiq

Decibel was als NCBM. Daarnaast is in het geval van Devin Wild en

zeke schreef:
Brennan Heart in 2012, Intents & Freaqshow


een indoor feest en outdoor feest (zoals ik net ook al bij Keltek benoemde).

Ik denk dat je als organisatie en als artiest graag een bepaalde mate van exclusiviteit in je anthems hebt en dat er dus niet snel voor gekozen zal worden om twee anthems in één outdoor of één indoorseizoen te doen. Ik ben daarnaast ook wel heel benieuwd of Q-Dance na het anthem van vorig jaar, waar toch wel relatief veel kritiek op was (met name dat het geen geheel was) er opnieuw voor kiest om zo'n samenwerking tussen drie artiesten te doen.

Maargoed, we zullen aanstaande donderdag meer weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 13:10 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Heb ff de statuten van de hardstyle scene gecheckt, het mag mits het een collaboratie betreft van minstens 3 artiesten die worden ingeschaald in verschillende subcategorieën binnen de harder styles, waarbij minstens één van de artiesten een hoofddeksel draagt. (artikel 4.17 paragraaf 12)


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 13:12 
 
Hardtraxxer

Ik hoop trouwens niet dat het geluid weer zo ontzettend naar beneden wordt geschroefd om 23:00 uur. Dat was wel echt een groot drama vorig jaar tijdens Phuture Noize. Kon er geen bal meer van horen en alles en iedereen kakte in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 13:17 
 
Hardtraxx Addict

Yenssen schreef:
Ik hoop trouwens niet dat het geluid weer zo ontzettend naar beneden wordt geschroefd om 23:00 uur. Dat was wel echt een groot drama vorig jaar tijdens Phuture Noize. Kon er geen bal meer van horen en alles en iedereen kakte in.

Volgens mij heeft dat iets met vergunningen te maken. Hou er dus maar rekening mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Ik hoop trouwens niet dat het geluid weer zo ontzettend naar beneden wordt geschroefd om 23:00 uur. Dat was wel echt een groot drama vorig jaar tijdens Phuture Noize. Kon er geen bal meer van horen en alles en iedereen kakte in.


Ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar Phuture Noize was qua sfeer echt ongekend vorig jaar. Zelden zoiets meegemaakt dat er zoveel mensen zo hard mee schreeuwden :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten