Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ken een die hard radical fan (noemt hem zelfs Joey joh) die het qlimax setje ook vrij kut vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 20:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik ken een die hard radical fan (noemt hem zelfs Joey joh) die het qlimax setje ook vrij kut vond


Ik ken er een die het weer geweldig vond.. en toen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Die is kneus



maar 't zegt wel wat als een fanboy het niet leuk vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zijn discografie had hij naar mijn mening een veel beter passende Qlimax set kunnen draaien. Dacht het gisteren nog toen ik Radical z'n Chaos remix draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 22:25 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Ik ken een die hard radical fan (noemt hem zelfs Joey joh) die het qlimax setje ook vrij kut vond


Ik ken er een die het weer geweldig vond.. en toen?

Tsja de ekte ekte fanboys vinden het nog geweldig als hij in de microfoon staat te schijten.

RR anthem zal gewoon kut worden zoals 99% van zijn tracks de afgelopen jaaaaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Met zijn discografie had hij naar mijn mening een veel beter passende Qlimax set kunnen draaien. Dacht het gisteren nog toen ik Radical z'n Chaos remix draaide.


Nou, precies dit dus. Volgens mij geef ik net ook aan dat ik hem nog een kans gaf, omdat hij dus op Qlimax staat. Ik verwachtte dus een totaal andere set. Hij heeft best veel goeie nummers gemaakt waar veel diepgang in zit en wat veel meer bij Qlimax past, maar in plaats van dat te doen zette hij een klote set neer met alleen maar bliep bliep kicks. Als die dit op Defqon gedaan had had ik er wel genoegen mee genomen inderdaad. Als je met zo’n set aan komt zetten op Qlimax heb je volgens mij iets niet goed begrepen waar Qlimax altijd om bekend stond en wat het nog steeds wel is lijkt mij? Meer euforische nummers. Nou word alles steeds harder op Qlimax, maar dat is niet erg. Zolang er maar wel een beetje aan het thema waar Qlimax ooit bekend door is geworden aan gedacht word toch? Het is inderdaad wel mijn beleving geweest en omdat ik Radical nog een kans gaf ben ik blijven staan, maar dat is de meest grote fout geweest in mijn festival leven op hardstyle gebied. Dit is gewoon mijn mening en wat Radical of jij er mee doet moet die zelf weten (Niet dat Radical hier wat mee doet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Qlimax had RR de set van de avond!

Hoop nu dus op een RR Defqon Anthem! Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Als je met zo’n set aan komt zetten op Qlimax heb je volgens mij iets niet goed begrepen waar Qlimax altijd om bekend stond en wat het nog steeds wel is lijkt mij? Meer euforische nummers

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Als je met zo’n set aan komt zetten op Qlimax heb je volgens mij iets niet goed begrepen waar Qlimax altijd om bekend stond en wat het nog steeds wel is lijkt mij? Meer euforische nummers. Nou word alles steeds harder op Qlimax, maar dat is niet erg. Zolang er maar wel een beetje aan het thema waar Qlimax ooit bekend door is geworden aan gedacht word toch? Het is inderdaad wel mijn beleving geweest en omdat ik Radical nog een kans gaf ben ik blijven staan, maar dat is de meest grote fout geweest in mijn festival leven op hardstyle gebied. Dit is gewoon mijn mening en wat Radical of jij er mee doet moet die zelf weten (Niet dat Radical hier wat mee doet).


Maat wat lul je, Qlimax is nooit euforisch geweest van origine, het was altijd duister. Als je de topics van de voorgaande jaren opent zie je dat men juist dat duistere mist en daarom zo graag een B-Front anthem wou :lol:.

Jij verwacht gewoon de platen die jij leuk vindt van Radical en die draaide hij niet, hij draaide een gewone Radical set. Dat jij het dan niks vindt en dan boos in de zaal gaat staan en je gaat ergeren is jouw probleem, niet die van Radical. Je maakt het gewoon een probleem van iedereen. Onder het zelfde principe zou je ook Sound Rush e.d. moeten gaan afkraken omdat ze te euforisch zijn en dat past niet bij Qlimax.

Dat je die set niks vindt en liever iets anders hoorde, prima. Maar meer dan dat is het ook niet, jouw mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Qlimax is nooit euforisch geweest van origine, het was altijd duister


Klopt, en kijk naar zijn discografie, behoorlijk wat duistere tracks met een goede duistere sfeer. Die piepkicks set die hij neerzette is echter totaal wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthem van D-Block & Stefan zou wel heel nice zijn. :yes:

Verder hoop ik dat de lineup op zondag weer beter wordt zoals voorheen. Geen sunday funday, geen area switch, geen carnaval freestyle op de UV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:39 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Op Qlimax had RR de set van de avond!

Hoop nu dus op een RR Defqon Anthem! Doei

De slechtste set ja
Ver uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

No shit, noem een set behalve B-Front die zich dan wel aan het concept zou houden. Noem een artiest naast B-Front die dit in de laatste 11 a 12 jaar deed. Het hele argument dat Qlimax altijd euforisch was klopt alleen van geen kant.

Het is sinds tijden altijd een deel euforisch en een deel raw. Radical draaide raw, dus wat is het probleem.. dat jij het niet vet vindt of dat Radical zich niet aan het concept hield. Rejecta draaide ook gewoon je standaard raw met screeches. Alleen Rejecta ligt je dan meer dan Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Martin Waus schreef:
Op Qlimax had RR de set van de avond!

Hoop nu dus op een RR Defqon Anthem! Doei

De slechtste set ja
Ver uit


Jij blijft ook lekker happen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
heggenschaar schreef:
Martin Waus schreef:
Op Qlimax had RR de set van de avond!

Hoop nu dus op een RR Defqon Anthem! Doei

De slechtste set ja
Ver uit


Jij blijft ook lekker happen he.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Qlimax is nooit euforisch geweest van origine, het was altijd duister


Klopt, en kijk naar zijn discografie, behoorlijk wat duistere tracks met een goede duistere sfeer. Die piepkicks set die hij neerzette is echter totaal wat anders.


Vooral omdat Radical toch wel iemand is die het normaal gesproken zou moeten snappen. Als je zo lang mee draait en zo veel hebt bijgedragen aan de scene zou je denken dat iemand wel een soort awareness heeft. Ik zei nog tegen mijn vrienden voor het evenement dat hij heus wel snapt dat hij op Qlimax staat te draaien, en niet op Supremacy. Daar had ik het dus goed mis.

'Ja maar het was een standaard Radical set'. Als je op Qlimax al aan komt zetten met een standaardsetje zonder enig respect naar het concept of het feest waar je op staat gaat het allesbehalve de goede kant op als je het mij vraagt.


Doe maar DBSTF voor het anthem. Areas switchen mag van mij ook wel zolang de UV maar gewoon euforisch blijft. Als ze zo graag freestyle willen programmeren hadden ze de White maar niet weg moeten doen vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Qlimax is nooit euforisch geweest van origine, het was altijd duister


Klopt, en kijk naar zijn discografie, behoorlijk wat duistere tracks met een goede duistere sfeer. Die piepkicks set die hij neerzette is echter totaal wat anders.


Vooral omdat Radical toch wel iemand is die het normaal gesproken zou moeten snappen. Als je zo lang mee draait en zo veel hebt bijgedragen aan de scene zou je denken dat iemand wel een soort awareness heeft. Ik zei nog tegen mijn vrienden voor het evenement dat hij heus wel snapt dat hij op Qlimax staat te draaien, en niet op Supremacy. Daar had ik het dus goed mis.

'Ja maar het was een standaard Radical set'. Als je op Qlimax al aan komt zetten met een standaardsetje zonder enig respect naar het concept of het feest waar je op staat gaat het allesbehalve de goede kant op als je het mij vraagt.

Het is toch algemeen bekend dat Radical daar schijt aan heeft en gewoon draait wat hij mooi vindt en wat zijn fans (die misschien speciaal daarvoor naar Qlimax gekomen zijn) willen horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat THArdstyler al zegt, Radical heeft daar gewoon dikke schijt aan. Hij draait gewoon zijn hitjes die de mensen willen horen, maar goed ik was toch al richting huis toen Radical ging draaien hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Mods, kan de titel aangepast worden naar Qlimax? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien moeten ze van qlimax dan ook maar 1 grote premix show maken. Het maakt toch niemand meer uit of er wel of niet live gedraaid wordt.
Project 1 was er al mee begonnen paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
@Mods

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
No shit, noem een set behalve B-Front die zich dan wel aan het concept zou houden. Noem een artiest naast B-Front die dit in de laatste 11 a 12 jaar deed.


Project One en Blademasterz kwamen toch aardig in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Qlimax is nooit euforisch geweest van origine, het was altijd duister


Klopt, en kijk naar zijn discografie, behoorlijk wat duistere tracks met een goede duistere sfeer. Die piepkicks set die hij neerzette is echter totaal wat anders.


Vooral omdat Radical toch wel iemand is die het normaal gesproken zou moeten snappen. Als je zo lang mee draait en zo veel hebt bijgedragen aan de scene zou je denken dat iemand wel een soort awareness heeft. Ik zei nog tegen mijn vrienden voor het evenement dat hij heus wel snapt dat hij op Qlimax staat te draaien, en niet op Supremacy. Daar had ik het dus goed mis.

'Ja maar het was een standaard Radical set'. Als je op Qlimax al aan komt zetten met een standaardsetje zonder enig respect naar het concept of het feest waar je op staat gaat het allesbehalve de goede kant op als je het mij vraagt.


Doe maar DBSTF voor het anthem. Areas switchen mag van mij ook wel zolang de UV maar gewoon euforisch blijft. Als ze zo graag freestyle willen programmeren hadden ze de White maar niet weg moeten doen vorig jaar.


Hier sluit ik me bij aan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 10:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:
No shit, noem een set behalve B-Front die zich dan wel aan het concept zou houden. Noem een artiest naast B-Front die dit in de laatste 11 a 12 jaar deed.


Project One en Blademasterz kwamen toch aardig in de buurt


Blademasterz en Project One omdat het oud spul is of lijkt op oud spul :P. Nog steeds vet en paste perfect inderdaad.

Rowanyt1309 schreef:

Hier sluit ik me bij aan. :thumbsup:


Ok dus dan moeten we Sound Rush, KELTEK, DBSTF, Wildstylez e.d. ook in vervolg maar forceren om Jack Of Sound, B-Front, Donkey Rollers e.d. te gaan draaien?

Want anders houden ze zich niet aan het concept. Qlimax heeft al jaren geen duister concept meer, hou toch op man :lol:. Elk jaar weer dat onzinnige gatekeepen terwijl het duistere concept al sinds 2006/2007 niet meer opgaat. Op 2009 stond ook gewoon een Davide Sonar, Brennan Heart en Noisecontrollers die gewoon Josh & Wesz draaien. Vanaf de 2010s stonden er ook altijd raw acts in het laatste deel.

Als je RR gaat afkraken daar om, doe dat dan ook bij de rest die geen duistere platen draaien. Blijft moeilijk om gewoon toe te geven dat je de set en RR zelf niks vindt en dat het niet meer dan dat is, niks daarvan is RR zijn fout of probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Qlimax heeft al jaren geen duister concept meer, hou toch op man :lol:.

Nou
https://streamable.com/g2wqi
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten