Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Rowanyt1309 schreef:
ErikZ schreef:
Anthem Preview dus, eindelijk DBSTF dit jaar?


Dit zou prima zijn. Even als Sound Rush of B-Front het anthem maakt. ^^


Sound Rush roept al een tijdje dat ze bezig zijn met hun eerste grote anthem, aangezien Reverze en Rebirth al bekend zijn lijkt Defqon een goede kanshebber (Intents zou misschien nog kunnen). SR, evt samen met Atmozfears lijkt mij ook een prima anthem, net als DBSTF. Zo lang het maar een lekker melodisch anthem wordt en ze niet de Radical/Warface kant op gaan kan er weinig fout gaan.


Ga er wel vanuit dat het een melodisch anthem gaat worden. Als Radical of Warface het anthem maakt haal ik geen kaartje. Dan neem ik heel Defqon nooit meer serieus. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Als Radical of Warface het anthem maakt haal ik geen kaartje. Dan neem ik heel Defqon nooit meer serieus. :lol:

Quoted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:37 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Afbeelding

Gebeurt zo vaak dat ze nee zeggen maar het ja is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt :thumbup:
heggenschaar schreef:
Het is meneer heggenschaar of Miwer voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Klopt :thumbup:
heggenschaar schreef:
Het is meneer heggenschaar of Miwer voor jou


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:

Anthem door Sound Rush dus. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ga er wel vanuit dat het een melodisch anthem gaat worden. Als Radical of Warface het anthem maakt haal ik geen kaartje. Dan neem ik heel Defqon nooit meer serieus. :lol:


Zo hey dat zou tering triest zijn, geen kaartje halen vanwege een anthem maker. Dan ben jij niet meer serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ga er wel vanuit dat het een melodisch anthem gaat worden. Als Radical of Warface het anthem maakt haal ik geen kaartje. Dan neem ik heel Defqon nooit meer serieus. :lol:


Zo hey dat zou tering triest zijn, geen kaartje halen vanwege een anthem maker. Dan ben jij niet meer serieus te nemen.


Grapje natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ga er wel vanuit dat het een melodisch anthem gaat worden. Als Radical of Warface het anthem maakt haal ik geen kaartje. Dan neem ik heel Defqon nooit meer serieus. :lol:


Zo hey dat zou tering triest zijn, geen kaartje halen vanwege een anthem maker. Dan ben jij niet meer serieus te nemen.


Grapje natuurlijk.


Na jouw uitbarstingen over RR op qlimax had het me niks verbaasd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nou is het anthem niet bepalend voor een feest, maar als Q RR of Warface boven DBSTF/Atmozfears/SR verkiest voor nota bene het Defqon anthem vind ik er ook wel het mjne van. Allemaal leuk en aardig dat de focus al 5 jaar op raw ligt, en er komt genoeg vette raw uit, maar laat in ieder geval het Defqon anthem zomers blijven. En als het dan toch zo nodig moet, doe dan SZP of D-Sturb want die kunnen tenminste iets melodieus + hards maken zonder zeehondkicks en/of een overkill aan distortion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De hele bende boeit me oprecht niks.

Alleen dat de Silver er dit jaar gewoon twee dagen is. Want gezien de acties van de laatste twee jaar houdt Q er van om de unieke aspecten van feesten te verwerpen voor nog meer van het zelfde of standaard zooi.

Zie ze zo de Silver weghalen voor nog meer freestyle/raw/uptempo. Ben oprecht huiverig daar voor gezien de Silver voor mij altijd het beste van het hele weekend is met dat geluid. Dat de Silver iets kleiner moet dat kan prima, weer terug achter het water naast de UV bijv.

Denk oprecht dat ik het feest skip dan en gewoon vanuit het huisje naar Awake ga. 2e hands Awake weekend ticket voor de volle bak is nog steeds goedkoper dan een Defqon.1 ticket wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Makrooy Maar dat sloeg toch ook nergens op wat Radical allemaal draaide? Heb me nog nooit zo geërgerd op een feest als toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
@Makrooy Maar dat sloeg toch ook nergens op wat Radical allemaal draaide? Heb me nog nooit zo geërgerd op een feest als toen.


Hoezo? Moet hij zelf weten toch. Het is ook niet mijn ding maar mijn mening is geen feit dus waarom zou ik me lopen ergeren? Kijk als een DJ zich niet aan een concept houdt (bijv geen classics draaien op VWAB), dan is dat idd frustrerend want daar koop je een kaartje niet voor. Maar ik ga me niet lopen ergeren omdat ik zijn muziek kut vind.

Vind het sowieso fascinerend om te lezen dat men zich daadwerkelijk kan lopen ergeren op een feest aan een DJ zijn platen keuze. Sta je daar dan echt boos in de Gelredome ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De hele bende boeit me oprecht niks.

Alleen dat de Silver er dit jaar gewoon twee dagen is. Want gezien de acties van de laatste twee jaar houdt Q er van om de unieke aspecten van feesten te verwerpen voor nog meer van het zelfde of standaard zooi.

Zie ze zo de Silver weghalen voor nog meer freestyle/raw/uptempo. Ben oprecht huiverig daar voor gezien de Silver voor mij altijd het beste van het hele weekend is met dat geluid. Dat de Silver iets kleiner moet dat kan prima, weer terug achter het water naast de UV bijv.

Denk oprecht dat ik het feest skip dan en gewoon vanuit het huisje naar Awake ga. 2e hands Awake weekend ticket voor de volle bak is nog steeds goedkoper dan een Defqon.1 ticket wss.


Ga ik niet van uit. Ondanks dat het standaard (Raw)Hardstyle/Uptempo/Hardcore steeds meer podia krijgt zie ik het niet ten kosten gaan van o.a industrial.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Broken Balance schreef:
De hele bende boeit me oprecht niks.

Alleen dat de Silver er dit jaar gewoon twee dagen is. Want gezien de acties van de laatste twee jaar houdt Q er van om de unieke aspecten van feesten te verwerpen voor nog meer van het zelfde of standaard zooi.

Zie ze zo de Silver weghalen voor nog meer freestyle/raw/uptempo. Ben oprecht huiverig daar voor gezien de Silver voor mij altijd het beste van het hele weekend is met dat geluid. Dat de Silver iets kleiner moet dat kan prima, weer terug achter het water naast de UV bijv.

Denk oprecht dat ik het feest skip dan en gewoon vanuit het huisje naar Awake ga. 2e hands Awake weekend ticket voor de volle bak is nog steeds goedkoper dan een Defqon.1 ticket wss.


Ga ik niet van uit. Ondanks dat het standaard (Raw)Hardstyle/Uptempo/Hardcore steeds meer podia krijgt zie ik het niet ten kosten gaan van o.a industrial.

Zo is de Hardtechno wel verpest paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
@Makrooy Maar dat sloeg toch ook nergens op wat Radical allemaal draaide? Heb me nog nooit zo geërgerd op een feest als toen.


Hoezo? Moet hij zelf weten toch. Het is ook niet mijn ding maar mijn mening is geen feit dus waarom zou ik me lopen ergeren? Kijk als een DJ zich niet aan een concept houdt (bijv geen classics draaien op VWAB), dan is dat idd frustrerend want daar koop je een kaartje niet voor. Maar ik ga me niet lopen ergeren omdat ik zijn muziek kut vind.

Vind het sowieso fascinerend om te lezen dat men zich daadwerkelijk kan lopen ergeren op een feest aan een DJ zijn platen keuze. Sta je daar dan echt boos in de Gelredome ofso?


Ik heb gewoon al heel weinig met Radical en als die dan ook nog echt alleen maar klote platen draait dan erger ik me wel ja. Als je een podium als Qlimax krijgt zou je toch wel meer tracks kunnen verwachten waar wat meer inhoudt in zit dan de meuk die hij nu draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het dan aan Radical of aan jouw verwachtingspatroon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ligt het dan aan Radical of aan jouw verwachtingspatroon?


Mijn verwachtingspatroon, maar daar hoor je mij toch ook niet over? Ik had er inderdaad veel meer van verwacht. Ik had Radical eindelijk weer een kans gegeven, want normaal gesproken skip ik hem liever op een festival in de status zoals die nu is, maar ook dat wist die dus met zo'n set te verzieken. Maakt ook niet uit. Het gaat nu toch om het feit dat ik me ergerde aan zijn muziek keuzes die hij gemaakt heeft. Of iemand het daar nou mee eens is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
THArdstyler schreef:
Ligt het dan aan Radical of aan jouw verwachtingspatroon?


Mijn verwachtingspatroon, maar daar hoor je mij toch ook niet over?

Je ergerde je blijkbaar aan hem tijdens Qlimax door zijn platenkeuze en je verwachtingspatroon was dat hij er i.v.m. Qlimax wel andere platen bij zou pakken. Dus ja, direct heb je het niet over je verwachtingspatroon maar dat is wel debet hieraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
THArdstyler schreef:
Ligt het dan aan Radical of aan jouw verwachtingspatroon?


Mijn verwachtingspatroon, maar daar hoor je mij toch ook niet over?

Je ergerde je blijkbaar aan hem tijdens Qlimax door zijn platenkeuze en je verwachtingspatroon was dat hij er i.v.m. Qlimax wel andere platen bij zou pakken. Dus ja, direct heb je het niet over je verwachtingspatroon maar dat is wel debet hieraan.


Het ging hier om het feit dat ik me ergerde aan een DJ op een festival. Mijn verwachtingspatroon heeft daar ook mee te maken inderdaad, want anders zou ik me ook niet ergeren. Het 'verwachtingspatroon' heeft toch niks te maken met waar het eigenlijk om ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears zei zojuist op Twitch dat hij niet het anthem heeft gemaakt dit jaar.

Hoop zelf toch enorm op DBSTF of SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 19:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ligt het dan aan Radical of aan jouw verwachtingspatroon?


Haha nou, een van de weinige RR liedjes die ik kan nog kan waarderen (Brutal 6.0) wist hij vakkundig om zeep te helpen door er een Qlimax 2019 piepjes remix van te maken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF anthem it is dus, kan haast niet anders toch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RR z'n anthem voor intents was overigens wel lekka
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 20:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:

Ik heb gewoon al heel weinig met Radical en als die dan ook nog echt alleen maar klote platen draait dan erger ik me wel ja. Als je een podium als Qlimax krijgt zou je toch wel meer tracks kunnen verwachten waar wat meer inhoudt in zit dan de meuk die hij nu draaide?


Je hebt weinig met Radical en ergert je er aan dat hij alleen maar klote platen draait. Dit terwijl Radical precies draaide wat Radical fans er van verwachte waarschijnlijk. Waar ligt dan het probleem, het feit dat jij daar een beetje uit eigen wil boos gaat staan ergeren in plaats van te gaan eten of even zitten oid, of dat Radical iets fout deed tegenover jou?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten