Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Herstel
Dingen als brunch bij de red enzo zijn uitverkocht idd
Maar de click en collect merch staat op sold out omdat dat pas mogelijk is als Defqon start.
Vanaf moment 1 was dat uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
klimgeit schreef:
Wat een gezeik en hoop onduidelijkheid zeg. Degene die voorgaande jaren het vervoer verzorgde rijdt dus idd niet, iets met contracten etc. Als je dan hier leest dat europarcs veluwemeer het zelf gaat oppakken mag er toch vanuit gaan dat het geregeld moet zijn, en dan nu dit weer. Ben echt benieuwd hoe ze dat voor zich zien met een half park (of meer) vol defqon gangers. Had dan die oude pendeldienst service gehouden aangezien Europarcs Veluwemeer als een van de weinigen lossttaat van het hele qdance travel&stay gebeuren..


Wij zitten op Landal Greenparcs het Loo. Hier zitten ook redelijk wat Defqon bezoekers. Wordt ook niks geregeld. Je kan het beste taxi fixen. Dit doen wij ook

Zitten wij ook! Kom we regelen bus voor onze groepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zitten wij ook! Kom we regelen bus voor onze groepen.


Bel Gerben voor een ritje met de bapwagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Pipa schreef:
klimgeit schreef:
Wat een gezeik en hoop onduidelijkheid zeg. Degene die voorgaande jaren het vervoer verzorgde rijdt dus idd niet, iets met contracten etc. Als je dan hier leest dat europarcs veluwemeer het zelf gaat oppakken mag er toch vanuit gaan dat het geregeld moet zijn, en dan nu dit weer. Ben echt benieuwd hoe ze dat voor zich zien met een half park (of meer) vol defqon gangers. Had dan die oude pendeldienst service gehouden aangezien Europarcs Veluwemeer als een van de weinigen lossttaat van het hele qdance travel&stay gebeuren..


Wij zitten op Landal Greenparcs het Loo. Hier zitten ook redelijk wat Defqon bezoekers. Wordt ook niks geregeld. Je kan het beste taxi fixen. Dit doen wij ook

Zitten wij ook! Kom we regelen bus voor onze groepen.

Wij hebben al een taxi geregeld man. Taxi Oldebroek voor de zaterdag en zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Over een week gaan we alweer bijna het laatste uurtje in van Defqon.
Elke keer weer als de vrijdag is geweest, denk ik; Nice! Nog 2 volle dagen het is pas vrijdag. Een knipoog verder en het is zondagavond 21:00.

Ik hype mezelf helemaal de touwtyfus in. Zo ontiegelijk veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 22:09 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Over een week gaan we alweer bijna het laatste uurtje in van Defqon.
Elke keer weer als de vrijdag is geweest, denk ik; Nice! Nog 2 volle dagen het is pas vrijdag. Een knipoog verder en het is zondagavond 21:00.

Ik hype mezelf helemaal de touwtyfus in. Zo ontiegelijk veel zin in


Same, echt alleen DQ kan deze levels van hype oproepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik eet mijn schoen op als Wildstylez niet in de legends zit zondag. Met slechts een optreden op de donderdag zie ik wel een 2e optreden op Zondag. Idem eigenlijk ook wel voor Heady...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 07:25 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Ik eet mijn schoen op als Wildstylez niet in de legends zit zondag. Met slechts een optreden op de donderdag zie ik wel een 2e optreden op Zondag. Idem eigenlijk ook wel voor Heady...

Ga uit van een deel 10 Year World of Madness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen Hardtraxx.
Het is niet te geloven! Het is echt altijd raak met weekendje Defqon. Waar het vrijdag nog aardig uitzag, ziet het er nu een stuk minder rooskleurig uit....

Donderdag wordt het wel lekker. 29 graden en zonnig. Blijft het droog dus lekker weer voor de vroegevogels.

Op vrijdag schijnt in de ochtend de zon. In de middag is er kans op onweer en zal het ook gaan regenen. Het wordt maximaal 21 graden

Op zaterdag is het overdag droog en half bewolkt. In de avond is er wel kans op regen. Van 18:00 tot 20:00 gaat het regenen. Daarna blijft het droog.

Op zondag wisselen de zon en regen elkaar af. Het wordt maximaal 19 graden.

NOG HOOP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temperatuur is dikke prima maar regen zou echt klote zijn :/
Hopen dat t allemaal nog bijtrekt de voorspelling
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 11:02 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Temperatuur is dikke prima maar regen zou echt klote zijn :/
Hopen dat t allemaal nog bijtrekt de voorspelling

Een beetje regen helemaal prima, maar niet uren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik op de verschillende sites ziet valt het qua regen wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wat ik op de verschillende sites ziet valt het qua regen wel mee.

Paar uurtjes per dag. Het is niet dat het de hele dag aan het regenen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje voor zondag aangeschaft. Aanwezig bij Main Concern iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 11:57 
 
Hardtraxx Newbie

Vrijdag 10mm, zaterdag 12 mm en zondag 5 mm. Het ziet er momenteel niet heel rooskleurig uit.
Een klein buitje is niet erg, maar als je zeiknat wordt is gewoon erg vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

94RD schreef:
Vrijdag 10mm, zaterdag 12 mm en zondag 5 mm. Het ziet er momenteel niet heel rooskleurig uit.
Een klein buitje is niet erg, maar als je zeiknat wordt is gewoon erg vervelend.


waar haal je die aantallen vandaan? Weeronline heeft het hier over:

Afbeelding

3/4 mm stelt geen zak voor, ik denk dat het wel eens het beste weer in jaren kan worden.
Kleine voetnoot: meestal kunnen ze neerslag een uur van tevoren nog niet eens fatsoenlijk voorspellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:15 
 
Hardtraxxer

Het was de bedoeling om maar 1 dag te gaan.. maar aangezien de prijzen voor weekend kaarten hetzelfde zijn als een weekend kaart, was het uiteindelijk toch een makkelijkere keuze

B&B voor het hele weekend hadden we al, kortom nu helemaal hyped! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:16 
 
Hardtraxxer

Hoe problematisch is onweer ivm veiligheid? Lijkt me dat ze misschien wat terughoudend zijn met tienduizenden mensen een open veld op jagen als het onweert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:23 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Hoe problematisch is onweer ivm veiligheid? Lijkt me dat ze misschien wat terughoudend zijn met tienduizenden mensen een open veld op jagen als het onweert.


Hiervoor worden altijd al bliksemafleiders neergezet. Verder is er een jaar geweest (ik geloof 2014) dat ze iedereen eerder de Blue in wilden hebben voor de preparty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:46 
 
Hardtraxx Newbie

Wenzel schreef:
94RD schreef:
Vrijdag 10mm, zaterdag 12 mm en zondag 5 mm. Het ziet er momenteel niet heel rooskleurig uit.
Een klein buitje is niet erg, maar als je zeiknat wordt is gewoon erg vervelend.


waar haal je die aantallen vandaan? Weeronline heeft het hier over:

[img]AFBEELDING[/img]

3/4 mm stelt geen zak voor, ik denk dat het wel eens het beste weer in jaren kan worden.
Kleine voetnoot: meestal kunnen ze neerslag een uur van tevoren nog niet eens fatsoenlijk voorspellen :lol:


Ik haal het van Buienradar: https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 2/14daagse
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

94RD schreef:
Wenzel schreef:
94RD schreef:
Vrijdag 10mm, zaterdag 12 mm en zondag 5 mm. Het ziet er momenteel niet heel rooskleurig uit.
Een klein buitje is niet erg, maar als je zeiknat wordt is gewoon erg vervelend.


waar haal je die aantallen vandaan? Weeronline heeft het hier over:

[img]AFBEELDING[/img]

3/4 mm stelt geen zak voor, ik denk dat het wel eens het beste weer in jaren kan worden.
Kleine voetnoot: meestal kunnen ze neerslag een uur van tevoren nog niet eens fatsoenlijk voorspellen :lol:


Ik haal het van Buienradar: https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 2/14daagse


Oei, nou dan hoop ik dat Buienradar er in ieder geval naast zit. 12 mm is veel te veel van het goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Als je uur per uur kijkt valt het eigenlijk best wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kikkers houden van regen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand ervaring met zo'n brunch op de Red?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
kikkers houden van regen

De FeStiVal FrOgs, Defqon 14+ tegenwoordig of zo.
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten