Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 12:21 
 
Hardtraxxer

Nikos schreef:
Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?


Voidax en Aversion
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikos schreef:
Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?


Anderex
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 12:31 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand of er een bar bij de Magenta zit of dat je de tent uit moet elke keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat alleen mensen betrokken bij de opbouw en Q-dance zelf dat weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 12:37 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Mitch schreef:
Remi schreef:
Kaartje 78 euro voor 4 dagen. :lol:


Pff, ze maken me het wel lastig :$

Ik praat vanavond wel even op je in.

Riiss schreef:
Delen ze ook poncho's uit eigenlijk, of moeten die op de paklijst?

Ja en ja. Ik ben er zelf niet graag van afhankelijk maar bij barren e.d. zijn ze normaliter wel altijd te krijgen. Alleen zijn ze dan nét weer op of ben je al nat geregend.

Nu met al dat geen wegwerp plastic gedoe vraag ik me af of er poncho's zullen zijn eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Nu met al dat geen wegwerp plastic gedoe vraag ik me af of er poncho's zullen zijn eigenlijk


Zijn van karton dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 13:12 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoe dat zit met waterpunten op de camping? Kun je gewoon zo'n opvouwbare jerrycan mee
Of moet je zo'n Defqon zak hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Weet iemand hoe dat zit met waterpunten op de camping? Kun je gewoon zo'n opvouwbare jerrycan mee
Of moet je zo'n Defqon zak hebben?

Ik heb op de camping nog nooit mensen moeilijk zien doen om water
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een genot dat de typische 'zijn er kluisjes' vraagstukken weer de revue mogen passeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie dat mijn dagelijkse weerupdate weer welkom is op Hardtraxx, so here we goo!

Donderdag wordt het een warme dag met veel zon. Heerlijk weer om de tent op te zetten voor de diehard weekend warriors. Het wordt 30 graden. Wel is er een lichte kans op onweer/regen om 23:00 in de avond.

Vrijdag laat de zon zich veel zien en wordt het 24 graden. ER is wel kans op onweer en regen gespreid over de dag. Tussen 17:00 & 18:00 zal het voornamelijk even losgaan. Weinig echt interessante namen, dus dan lekker even een tent/overkapping opzoeken

Zaterdag wordt het de hele dag droog en wordt het 24 graden! Laat op de avond is er kans op een regenbui. Tijdens de eindshow kan het nat worden. Vind ik niet erg, want dat is een goede reden om met zn allen de eindshow te skippen en eerder naar het huisje te gaan voor de after!

Op zondag is het tijdens de festivaluren droog en laat de zon zich af en toe zien. Het wordt 20 graden.
Kortom het ziet er goed uit! Alleen vrijdag wordt het af en toe even schuilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog geen 100% groen licht van de bus, maar een goede reminder voor iedereen die met de bus vanaf Veluwemeer gaat: Zorg ervoor dat je CASH GELD mee neemt om de bus te betalen, je kon niet pinnen 2019!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik zie dat mijn dagelijkse weerupdate weer welkom is op Hardtraxx, so here we goo!

Donderdag wordt het een warme dag met veel zon. Heerlijk weer om de tent op te zetten voor de diehard weekend warriors. Het wordt 30 graden. Wel is er een lichte kans op onweer/regen om 23:00 in de avond.

Vrijdag laat de zon zich veel zien en wordt het 24 graden. ER is wel kans op onweer en regen gespreid over de dag. Tussen 17:00 & 18:00 zal het voornamelijk even losgaan. Weinig echt interessante namen, dus dan lekker even een tent/overkapping opzoeken

Zaterdag wordt het de hele dag droog en wordt het 24 graden! Laat op de avond is er kans op een regenbui. Tijdens de eindshow kan het nat worden. Vind ik niet erg, want dat is een goede reden om met zn allen de eindshow te skippen en eerder naar het huisje te gaan voor de after!

Op zondag is het tijdens de festivaluren droog en laat de zon zich af en toe zien. Het wordt 20 graden.
Kortom het ziet er goed uit! Alleen vrijdag wordt het af en toe even schuilen


Bedankt voor je positieve weerbericht! Zelf vrijdag en zondag aanwezig. De websites waar ik kijk, lijken toch een stuk negatiever dan jouw weer bericht. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er dixies in de Magenta of moet je iedere keer de tent uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er kartonkramen op de red voor villian en zijn trashmoment, of is villian dit jaar zelf het trashmoment
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:39 
 
Hardtraxx Newbie

Draaien de dj's binnen de magenta of moet je dan elke keer naar buiten voor de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:45 
 
Hardtraxx Addict

fflkkr schreef:
Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?

Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiator
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?

Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiator

Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bier

Deze bieren, net zoals Bavaria Extreme van 10,5%, doen het dan wel lekker. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat één genoeg is om weer helemaal in de bonen te zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?

Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiator

Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bier

Deze bieren, net zoals Bavaria Extreme van 10,5%, doen het dan wel lekker. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat één genoeg is om weer helemaal in de bonen te zijn. :lol:


Can confirm, een halve liter Kanon die lekker een paar dagen in de tent heeft liggen broeien doen het ook altijd goed op de zondagochtend! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?

Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiator

Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bier

Deze bieren, net zoals Bavaria Extreme van 10,5%, doen het dan wel lekker. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat één genoeg is om weer helemaal in de bonen te zijn. :lol:

Robuust biertje wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?

Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiator

Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bier

Deze bieren, net zoals Bavaria Extreme van 10,5%, doen het dan wel lekker. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat één genoeg is om weer helemaal in de bonen te zijn. :lol:

Pff moet gelijk weer denken aan de lauwe blikken Grolsch Kanon die we op de brakke zondagochtend wel eens weg werkten. Zal wel een laffe borrelaar zijn, maar het kostte echt onredelijk veel moeite om die eerste slokken binnen te houden. Goede nieuws is inderdaad wel dat je er gelijk lekker inzit als je eenmaal zo'n ding achterover hebt gedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Value for money'-wise en gezien het feit dat je maar beperkt drinken mee mag nemen zijn zulke blikken wel echt een topdeal. Voor de campinggasten: zag trouwens ook dat je p.p. 2x 12 blikken Heineken voor zo'n 20 euro per set kan bestellen en daar kan afhalen:
https://defqon1-experience-shop.q-dance ... 1904137475
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
'Value for money'-wise en gezien het feit dat je maar beperkt drinken mee mag nemen zijn zulke blikken wel echt een topdeal. Voor de campinggasten: zag trouwens ook dat je p.p. 2x 12 blikken Heineken voor zo'n 20 euro per set kan bestellen en daar kan afhalen:
https://defqon1-experience-shop.q-dance ... 1904137475


Ook zondag die Heineken actie gekocht, scheelt mij een partij sjouwen + 1,60 per koud blikje is een goeie deal vond ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:21 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Nikos schreef:
Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?


Anderex


Klinkt inderdaad goed. Ga eens kijken of dit in mn TT past.
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten