Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Net contact gehad met Europarcs Veluwemeer.
Toch geen georganiseerde busvervoer vanaf t park.
Picobello :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dan. Heel park dat niet op Defqon kan komen haha, dat gaat vast goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net zelf ook contact gehad met Veluwemeer en die gaven aan dat ze het nog niet zeker wisten :lol: Man man man wat een onduidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb geen contact gehad met Veluwemeer, weet het dus ook nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit niet op Veluwemeer en heb wel vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook niet en heb ook vervoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zit straks op de camping en voor ons is ook geen pendelbus geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



edit: ho verkeerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zit op resort zuiderzee en weet niet of daar georganiseerd vervoer is (maar volgens mij wel). Het zal mij een worst wezen want we. Hebben mooi fietsen gehuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 12:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Ik zit op resort zuiderzee en weet niet of daar georganiseerd vervoer is (maar volgens mij wel). Het zal mij een worst wezen want we. Hebben mooi fietsen gehuurd.


Ja haha dat snap ik, zuiderzee ligt ook op 10 minuten fietsen. Veluwemeer ligt echter 20 km verderop, vanuit daar fietsen heeft niemand zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:


edit: ho verkeerde


Afbeelding

edit: ho verkeerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 12:23 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een gezeik en hoop onduidelijkheid zeg. Degene die voorgaande jaren het vervoer verzorgde rijdt dus idd niet, iets met contracten etc. Als je dan hier leest dat europarcs veluwemeer het zelf gaat oppakken mag er toch vanuit gaan dat het geregeld moet zijn, en dan nu dit weer. Ben echt benieuwd hoe ze dat voor zich zien met een half park (of meer) vol defqon gangers. Had dan die oude pendeldienst service gehouden aangezien Europarcs Veluwemeer als een van de weinigen lossttaat van het hele qdance travel&stay gebeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 13:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

BusQwam.1 2022
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

klimgeit schreef:
Wat een gezeik en hoop onduidelijkheid zeg. Degene die voorgaande jaren het vervoer verzorgde rijdt dus idd niet, iets met contracten etc. Als je dan hier leest dat europarcs veluwemeer het zelf gaat oppakken mag er toch vanuit gaan dat het geregeld moet zijn, en dan nu dit weer. Ben echt benieuwd hoe ze dat voor zich zien met een half park (of meer) vol defqon gangers. Had dan die oude pendeldienst service gehouden aangezien Europarcs Veluwemeer als een van de weinigen lossttaat van het hele qdance travel&stay gebeuren..


Wij zitten op Landal Greenparcs het Loo. Hier zitten ook redelijk wat Defqon bezoekers. Wordt ook niks geregeld. Je kan het beste taxi fixen. Dit doen wij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemiddag Hardtraxx
Pipa Paulusma weerbericht dag 5 en de laatste deze week. Aangezien Jor-D bespaart op de kosten ben ik maar 5 dagen in de week beschikbaar. In het weekend dus geen weerbericht.

De donderdag lijkt de minste dag te worden. Het gaat regenen en goed ook. Voor de diehards is dit minder nieuws. Maar voor vele maakt het weinig uit. Het wordt 18 graden

Vrijdag ziet het er top uit! 24 graden en het wordt half bewolkt. Dit graag zo houden, want dit is top!

Zaterdag kans op een kleine bui en het wordt 20 graden. Tevens zal er genoeg zon zijn

Zondag blijft het ook droog en wordt het 21 graden en laat de zon zich geregeld zien.

Het ziet er heel goed uit op dit moment!

Fijn weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

Durum schreef:
Net contact gehad met Europarcs Veluwemeer.
Toch geen georganiseerde busvervoer vanaf t park.
Picobello :thumbdown:

Ben benieuwd wie je gesproken hebt en wanneer precies? Maatje van me heeft ze net gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel geregeld was.

Heb er zelf nog maar even een mail achteraan gestuurd want 4 dagen 18 km heen en 18 km terug fietsen is geen optie voor ons.

Al met al heel rommelige communicatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja zolang er nog niks 100% zeker is valt er ook weinig te communiceren, als er een lading zenuwpezen (waaronder ik zelf) heletijd gaan bellen naar mensen die ook halve info hebben dan wordt het idd chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
zenuwpezen

@Jordi
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja godverdomme man schijt hem 80 kleuren hier BEDANKT HUGO
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 16:00 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Nouja zolang er nog niks 100% zeker is valt er ook weinig te communiceren, als er een lading zenuwpezen (waaronder ik zelf) heletijd gaan bellen naar mensen die ook halve info hebben dan wordt het idd chaos.


Heel rommelig idd, iedereen zegt wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hype begint nu wel echt te komen hier, hopen dat het weer de goede kant op valt en dat het een beetje meezit. Dit jaar ook voor het eerst een huisje op Europarcs Zuiderzee en door de tips hier ook fietsen geboekt met de groep, erg benieuwd hoe die ervaring gaat zijn!

Overigens ook fijn dat je nu al dingen vooraf kunt boeken via de Q-Dance app, vooral het feit dat je je merch via de app kan bestellen en dan ophalen zonder te wachten is echt een uitkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 18:08 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:

Overigens ook fijn dat je nu al dingen vooraf kunt boeken via de Q-Dance app, vooral het feit dat je je merch via de app kan bestellen en dan ophalen zonder te wachten is echt een uitkomst.

Vooral omdat praktisch alles is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 19:15 
 
Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
David_ schreef:

Overigens ook fijn dat je nu al dingen vooraf kunt boeken via de Q-Dance app, vooral het feit dat je je merch via de app kan bestellen en dan ophalen zonder te wachten is echt een uitkomst.

Vooral omdat praktisch alles is uitverkocht.

Alles is uitverkocht omdat het nog niet mogelijk is om te bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Sappers schreef:
David_ schreef:

Overigens ook fijn dat je nu al dingen vooraf kunt boeken via de Q-Dance app, vooral het feit dat je je merch via de app kan bestellen en dan ophalen zonder te wachten is echt een uitkomst.

Vooral omdat praktisch alles is uitverkocht.

Alles is uitverkocht omdat het nog niet mogelijk is om te bestellen


Alles is uitverkocht omdat het uitverkocht is, zo heb ik een foto momentje gekocht voor mijn groep op de red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 19:48 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Sappers schreef:
David_ schreef:

Overigens ook fijn dat je nu al dingen vooraf kunt boeken via de Q-Dance app, vooral het feit dat je je merch via de app kan bestellen en dan ophalen zonder te wachten is echt een uitkomst.

Vooral omdat praktisch alles is uitverkocht.

Alles is uitverkocht omdat het nog niet mogelijk is om te bestellen

Dat snap ik niet.

Er zijn wel degelijk 2 producten die je wel kunt bestellen.
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten