Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 19:01 

Hardtraxxer

Over de relatief goedkope 4dagen kaarten.
Ik denk ergens dat t wel te maken heeft met juist de 4 dagen, de overal kwaliteit per dag lijkt ook iets minder.

Overall zullen er meer mensen aanwezig zijn, maar denk dat bijvoorbeeld zondag ook minder mensen aanwezig zijn dan in 2019, door de vrijdag.
Er zijn overall gewoon meer kaarten beschikbaar en (afgezien van de zaterdag) is de vraag niet evenredig veel groter.

Hoe wel t mooi is nu na zo een Corona jaar en organisatie de extra inkomsten gun, denk ik dat volgend jaar 3 dagen eigenlijk weer beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 20:31 

Hardtraxxer

Kwam deze tegen.Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 20:58 

Kraak... Piep...

Jammer dat ze van de Silver locatie (in 2018 iig) de foodcourt hebben gemaakt. Vond die locatie echt ideaal. Je had een bar die amper druk was, wc's direct achter je die je ziel er uit trilde met dat geluid, daarachter de Magenta en daar en rechts naast de Silver een tent die fish & chips verkocht.

I-de-aal. Maar gelukkig staan nu de Magenta, Gold en Silver weer redelijk bij elkaar. Toch wel de podia waar ik het meeste ga rondzwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:00 

Hardtraxxer

Sappers schreef:

Mooi knip- en plakwerk. Je had me wel! Ziet eruit alsof de eerder geposte afbeeldingen over de floorplan van 2018 geplakt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:02 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Jammer dat ze van de Silver locatie (in 2018 iig) de foodcourt hebben gemaakt. Vond die locatie echt ideaal. Je had een bar die amper druk was, wc's direct achter je, daarachter de Magenta en daar en rechts naast de Silver een tent die fish & chips verkocht.

I-de-aal. Maar gelukkig staan nu de Magenta, Gold en Silver weer redelijk bij elkaar. Toch wel de podia waar ik het meeste ga rondzwerven.

Het rechter floorplan op de bovenstaande foto betreft het floorplan voor deze editie. In 2018/2019 was de Silver trouwens niet op de plek van het foodcourt maar op de plek van de Yellow. Alleen nu gebruiken ze voor de Yellow het gehele stuk i.p.v. dat de Silver/Yellow er beide staan met de rug tegen elkaar. Nu heb je de Magenta en Silver letterlijk naast elkaar ook, dat is toch juist top.

The Fallen schreef:
Ziet eruit alsof de eerder geposte afbeeldingen over de floorplan van 2018 geplakt zijn.

Das ook zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:22 

Hardtraxxer

Yes mybad,
Links is idd 2018
En rechts 2018 met de screenshots uit de livestream 2022 eroverheen geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:35 

Hardtraxx Veteran

Silver tussen de bomen zo te zien? A la Decibel hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:35 

Hardtraxx Veteran

De grote merchandise is groter dan de Silver. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:50 

Hardtraxxer

Sappers schreef:

Haha, deze heb ik gemaakt en op reddit gepost in de comments. Leuk om dat rond te zien gaan :cool:

(Funky cat stage trouwens ook net te zien op de camping strip onderaan, lijkt ook een tent)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:53 

Hardtraxx Veteran

Wel leuk dat als je even rustig een hapje wil eten de kassakicks op 200+ BPM door je oren gaan vliegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 22:34 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:

Die is wel groter dan meer stages. Altijd flink formaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 23:03 

Kraak... Piep...

MelvinFR schreef:

Het rechter floorplan op de bovenstaande foto betreft het floorplan voor deze editie. In 2018/2019 was de Silver trouwens niet op de plek van het foodcourt maar op de plek van de Yellow. Alleen nu gebruiken ze voor de Yellow het gehele stuk i.p.v. dat de Silver/Yellow er beide staan met de rug tegen elkaar. Nu heb je de Magenta en Silver letterlijk naast elkaar ook, dat is toch juist top.

Ah duidelijk. Ja het is prima, hopen dat de voorzieningen weer mooi in de buurt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 07:26 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Remi schreef:

Die is wel groter dan meer stages. Altijd flink formaatje

Blije Norther66 geluiden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 09:39 

Hardtraxx Veteran

Ben overigens wel benieuwd of er zondag na de closing nog wat te beleven valt. Andere jaren was er nog een Koperen Hond. Voor zover ik weet is er nu na 23:00 helemaal niks te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 09:50 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat ze alsnog gewoon terugkomen met de Koperen Hond. Volgens mij zijn er vaak nog wel wat onaangekondigde dingen te doen zo her en der.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 09:53 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Ben overigens wel benieuwd of er zondag na de closing nog wat te beleven valt. Andere jaren was er nog een Koperen Hond. Voor zover ik weet is er nu na 23:00 helemaal niks te doen.

2019 was zelfs die camping stage nog open tot 2 ofzo

Nadeel is met die nieuwe vergunning dat ze niet tot zo laat muziek moge. Draaien boven een x en

Precieze tijden en db weet ik helaas niet(ja ook ik weet soms iets niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 13:34 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Fanaticzz!
Welkom bij het weerbericht van Pipa Paulusma jawel dag 4 alweer!
Volgende week is het zover, dan opent Defqon haar deuren voor een spetterend weekend vol met bier en vertier!

De donderdag is het prima weer om je tent op te zetten 18 graden met wel kans op regen. De zon komt geregeld door.

Vrijdag is eigenlijk net zoals de donderdag. 18 graden met kans op regen, maar laat de zon zich ook zien

Zaterdag is het 2 graden warmer, maar tevens kans op een verfrissend buitje. De zon laat zich dan ook veelal zien

Zondag wordt het niet warmer dan 18 graden. Is er kans op zon, maar ook op een kleine bui.

Het wordt naar alle waarschijnlijkheid geen droge Defqon, maar een klein verfrissend buitje is niet verkeerd.

Tot morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 13:41 

Hardtraxx Veteran

Nee Pipa Paulusma dit willen we niet horen, graag een paar graden erbij en de regen weg hoor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:13 

Hardtraxx Addict

Klein buitje af en toe is niet erg, maar het gaat nu wel erg bergafwaarts..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:25 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Nee Pipa Paulusma dit willen we niet horen, graag een paar graden erbij en de regen weg hoor. :(

Wil dit prima horen
Perfect festival weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:27 

Hardtraxxer

Er rust echt een vloek op DQ. Wordt m’n 9e keer en ‘t is altijd hetzelfde gezeik :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:32 

Hardtraxxer

Klein buitje op zn tijd is wel lekker hoor, is ook al dat stof een beetje de lucht uit. Temperatuur ook dikke prima, dat in 2019 vond ik weer echt veel te veel van 't goede. Heb toen echt een halve dag onder de partytent moeten zitten omdat het gewoon niet te doen was op het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:33 

Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Klein buitje op zn tijd is wel lekker hoor, is ook al dat stof een beetje de lucht uit. Temperatuur ook dikke prima, dat in 2019 vond ik weer echt veel te veel van 't goede. Heb toen echt een halve dag onder de partytent moeten zitten omdat het gewoon niet te doen was op het terrein.

Dit dus
2019 was het enige jaar waar het echt geen festival weer was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:34 

Hardtraxxer

Natte handdoek in je nek was toen de lifehack van de dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:54 

Hardtraxx Veteran

2019 was tering heftig voor mij als ginger.

Doe mij maar af en toe een plensie. Hoort ook bij Defqon als je het mij vraagt.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten