Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 16:40 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Weekendje bij de Yellow bivakkeren met MelvinFR en Rickzel, hype aanwezig.

Zondag 09:30 breek ik in het huisje van Melvin. Kankertyfstraal hem z'n bed uit. Druk hem 2 blikken lauwe pils in z'n klauwen en sleep hem mee naar Barber op de Yellow om 11:00

Vrijdag idem dito, 11:00 linksvoor bij Noxiouz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 19:44 

Hardtraxx Veteran

Goedenavond Hardtraxx
Pipa Paulusmaa voor dag 2!

Er is weinig veranderd voor het weer van volgende week.
De donderdagavond voor de ekte Weekend Warriors ziet er goed uit!
Het blijft droog en het wordt 22 graden overdag. Prima weer om de tent op te zetten. In de avond koelt het een beetje af tot 13 graden

Vrijdag is het ook lekker weer voor een dagje fissa!
Het wordt 21 graden en het blijft lekker droog

De zaterdag en zondag lichte kans op neerslag, maar de zon laat zich veel zien. Het wordt beide dagen 21 graden. Al met al top weer voor een weekend festival!

Tot morgen duifjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 22:32 

Hardtraxx Veteran

Lekker Pipa!!! Nog even wat extra gedachten en gebeden van mijn kant om dat laatste beetje regen weg te krijgen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 23:19 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Lekker Pipa!!! Nog even wat extra gedachten en gebeden van mijn kant om dat laatste beetje regen weg te krijgen :worship:

Terug denkende aan de stof bende van 2019
Laat dat kleine beetje regen maar komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 02:10 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Grim schreef:

Terug denkende aan de stof bende van 2019
Laat dat kleine beetje regen maar komen

Zo, inderdaad ja. Was er toen slechts een dag maar dat t-shirt kon ik daarna wel weggooien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 09:46 

Hardtraxx Veteran

Ben ook benieuwd naar de weersvoorspelling in de blue ivm de andere tent (koepel ipv puntdak) weet dhr Paulusma misschien of dit invloed heeft op de befaamde zweetregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 09:56 

Kraak... Piep...

Het hele weekend een beetje 20-22 graden met zon en een beetje een briesje/wolkje zou wel echt ideaal zijn.

Mooi de ochtenden bij mooi weer bij het huisje even wat rondzwemmen/dobberen met een radler doet ook wonderen voor de brakheid en spierpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:01 

Hardtraxx Veteran

Exact, neef. Zo zie ik 't ook voor me. Even op het strandje liggen, oogjes dicht en een beetje bijkomen. Dan sta je als een gebronsde Adonis weer op 't terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:03 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Even op het strandje liggen, oogjes dicht en een beetje bijkomen. Dan sta je als een gebronsde Adonis weer op 't terrein.

Pff mij niet gezien, ik moet mij in de blue nog insmeren ivm de lichten die daar hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:19 

Hardtraxx Veteran

:lol: Dat je op een zonnige dag niet naar outdoor stages kan omdat je dan verbrandt. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:34 

Hardtraxxer

Pendelbustickets zijn dus blijkbaar al uitverkocht, dus even kijken hoe we er donderdag gaan komen. Personeelstekort is weer goed merkbaar :/ Mocht iemand nog pendelbustickets hebben die overbodig zijn, neem ik ze graag over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:02 

Hardtraxx Veteran

Je kan ook ter plaatse nog pendelbustickets kopen. Zal alleen wel duurder zijn dan in de presale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:02 

Hardtraxx Addict

https://www.q-dance.com/en/news/defqon- ... ed-to-know

All You Need to Know is online waar voor mij dit nog uit sprong, ben benieuwd wat dat inhoudt:

Citaat:
EXPERIENCES

We offer a lot of different and unique experiences at Defqon.1. You will be able to book those experiences soon via the Q-dance Network app, after the Defqon.1 update. In the Q-dance Network app, you’ll be able to find more information on our experiences, such as the prices and the availability. Please note that some experience will be available for our DEDIQATED members only. There are a lot of experiences we have seen over the past years, but we have also added some awesome new experiences for this edition of Defqon.1! You will be able to book some of the experiences before the event, so make sure you act fast when those are available.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:08 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
https://www.q-dance.com/en/news/defqon-1-all-you-need-to-know

All You Need to Know is online waar voor mij dit nog uit sprong, ben benieuwd wat dat inhoudt:

Citaat:
EXPERIENCES

We offer a lot of different and unique experiences at Defqon.1. You will be able to book those experiences soon via the Q-dance Network app, after the Defqon.1 update. In the Q-dance Network app, you’ll be able to find more information on our experiences, such as the prices and the availability. Please note that some experience will be available for our DEDIQATED members only. There are a lot of experiences we have seen over the past years, but we have also added some awesome new experiences for this edition of Defqon.1! You will be able to book some of the experiences before the event, so make sure you act fast when those are available.

Ontbijt op de Red, Yoga, dat soort dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:10 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Je kan ook ter plaatse nog pendelbustickets kopen. Zal alleen wel duurder zijn dan in de presale.

Daar zou ik niet te hard op hopen. Uitverkocht is in deze waarschijnlijk ook echt uitverkocht, er is een onwijs groot personeelstekort onder chauffeurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:11 

Hardtraxx Veteran

CD's zijn dit jaar gemixt door DBSTF, Vertile, Dither en Dimitri K
Bron: https://www.bol.com/nl/nl/p/defqon-1-20 ... oductTitle
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:17 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Norther66 schreef:

Daar zou ik niet te hard op hopen. Uitverkocht is in deze waarschijnlijk ook echt uitverkocht, er is een onwijs groot personeelstekort onder chauffeurs.

Dan moeten ze hun AYNTK aanpassen :list:

Citaat:
Shuttle Bus

There will be shuttle busses available at the following times: Thursday from 11:00 until 21:00, from Dronten to Defqon.1 Friday from 08:00 until 14:00, from Dronten to Defqon.1 Sunday from 19:00 until 23:00, from Defqon.1 to Dronten Monday from 09:00 until 15:00, from Defqon.1 to Dronten You can buy a ticket via this page) or at the location.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:18 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Ik wacht sowieso nog op de randprogrammering. Feestcafé, er was nog wel eens zo'n draaiende tunnel-rave, de pop-up stage met Geck-O hard techno, silent disco bij de opening?, de shrine voor je sneakers, dat soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:21 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
CD's zijn dit jaar gemixt door DBSTF, Vertile, Dither en Dimitri K
Bron: https://www.bol.com/nl/nl/p/defqon-1-20 ... oductTitle

Kan niet wachten op die van Dimitri K!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:21 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Remi schreef:
Even op het strandje liggen, oogjes dicht en een beetje bijkomen. Dan sta je als een gebronsde Adonis weer op 't terrein.

Pff mij niet gezien, ik moet mij in de blue nog insmeren ivm de lichten die daar hangen.

:lol:

Kom even lekker dobberen in de ochtend joh, goed voor je. Zwemmen we mooi naar de overkant naar Zuiderzee toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:35 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Aristo schreef:
https://www.q-dance.com/en/news/defqon-1-all-you-need-to-know

Citaat:
EXPERIENCES

Helicopter vlucht was er ook weer dit jaar zeiden ze in die stream
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:45 

Hardtraxx Veteran

@MelvinFR, zullen wij dat samen doen tijdens Power Hour?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:52 

Hardtraxxer

Zamble schreef:

Lekker in zo eentje continu over de kop gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 12:19 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:

No shit maar dat lijkt me oprecht best wel dope om te doen, man. Roep dat eigenlijk al een paar jaar, dus wie weet beland ik daar dat weekend nog wel in. Net zoals een Defqon-tattoo die ik na 10 weekenden zou nemen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 12:19 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zwemmen we mooi naar de overkant naar Zuiderzee toe.

Dan leg ik een bord pep aan wal waar je zo, als een walrus, kunt aanspoelen. Raust 'ie zo naar binnen.
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten