Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vermakelijke Gathering, sterke line up op vrijdag, een weergaloze line up op zaterdag en een dikke prima line up op zondag. Kortom: dit gaat weer een prachtig weekend worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
We zijn er 4 dagen bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
sterke line up op vrijdag, een weergaloze line up op zaterdag en een dikke prima line up op zondag. Kortom: dit gaat weer een prachtig weekend worden :worship:

Yes, precies dit. Wij zijn er ouderwets 3 dagen bij, vakantiepark is geboekt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Ik zou niet te vroeg juichen jongens, de foxtrot variant staat om de hoek.


De letter E komt voor F he? Neem je even wat tijd uit je heilige kruistocht om het alfabet te leren voor je de ongelovigen weer wilt verlichten met je weelderige kennisspectrum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
SL8492 schreef:
sterke line up op vrijdag, een weergaloze line up op zaterdag en een dikke prima line up op zondag. Kortom: dit gaat weer een prachtig weekend worden :worship:

Yes, precies dit. Wij zijn er ouderwets 3 dagen bij, vakantiepark is geboekt ^^


Top! Welke zitten jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trouwens, had ik ze in het begin gemist of zijn A-Lusion (Magenta Zaterdag), Clockartz (Blue Zaterdag) en Mind Dimension pres. The Epilogue (Indigo Zaterdag) toegevoegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste 2 stonden er toen ik bij het begin keek wel. Geen idee of Mind Dimension er stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er hier mensen die via partyvervoer een combiticket hebben aangeschaft, maar niks te horen krijgen van deze partij m.b.t. de extra Defqon dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 06:31 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Zijn er hier mensen die via partyvervoer een combiticket hebben aangeschaft, maar niks te horen krijgen van deze partij m.b.t. de extra Defqon dag?

Ik had een combi weekend ticket gereserveerd maar nooit betaald. Ik vond dat toen onzeker. en ging toch al gauw om een paar 100 euro.
Ik had graag nog wel willen weten inderdaad of deze combi's opnieuw in de verkoop kwamen want dan reserveer ik ze gewoon weer opnieuw, met extra dag. tot op heden geen communicatie over gehad inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tjaa, pre corona zag de wereld er toch anders uit dus ik heb toen braaf betaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weekend tickets binnen! :yay:

Zeef schreef:
wootum schreef:
We zijn er 4 dagen bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
tjaa, pre corona zag de wereld er toch anders uit dus ik heb toen braaf betaald

Bij party-vervoer hoef je pas te betalen een maand voor aanvang van het evenement dus toen was corona al van toepassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopppaaa. zojuist 5 weekend tickets kunnen scoren via de Member Sale. :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdagtickets gehaald voor 9 personen.

Leuk om weer ergens naar uit te kunnen kijken. :) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 05:55 
 
Hardtraxx Addict

Voluerunt schreef:
Hopppaaa. zojuist 5 weekend tickets kunnen scoren via de Member Sale. :clap: :clap:

Staat wel bij dat je er max 4 pp mag bestellen.
In 't verleden is tegen meer bestellen wel. Opgetreden (maar ook weer niet elke keer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor de nuttige informatie, Miwer.
Mijn vrijdag kan nu al niet meer stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister zondagkaarten gehaald, zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Voluerunt schreef:
Hopppaaa. zojuist 5 weekend tickets kunnen scoren via de Member Sale. :clap: :clap:

Staat wel bij dat je er max 4 pp mag bestellen.
In 't verleden is tegen meer bestellen wel. Opgetreden (maar ook weer niet elke keer)

Ik heb ook niet in 1 keer besteld. 2 losse orders gedaan. Anders hadden ze de link maar 1 malig geldig moeten maken.

Heb zo ook nog 3 zondag tickets besteld voor onze goepsfuhrer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Staat toch weer een flinke rij voor de paar overgebleven tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
corneelwr schreef:
SL8492 schreef:
sterke line up op vrijdag, een weergaloze line up op zaterdag en een dikke prima line up op zondag. Kortom: dit gaat weer een prachtig weekend worden :worship:

Yes, precies dit. Wij zijn er ouderwets 3 dagen bij, vakantiepark is geboekt ^^


Top! Welke zitten jullie?

Landal 'T Loo, en jullie Zuiderzee zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch nog de upgrade gedaan naar vier dagen. Maar hopen dat ik dat ga overleven :beer: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ternauwernood genoeg weekendtickets bij elkaar weten te schrapen afgelopen zaterdag :yay:

Vraagje voor de ervaren vakantieparkbezoekers; Hoe/waar boeken jullie (nu al) zo'n huisje als ik vragen mag?
Wij willen komend jaar ook afzien van de chaos op de camping, maar online is er bij de parken in de buurt nog niet te boeken als ik dat zo zie... Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
Ook ternauwernood genoeg weekendtickets bij elkaar weten te schrapen afgelopen zaterdag :yay:

Vraagje voor de ervaren vakantieparkbezoekers; Hoe/waar boeken jullie (nu al) zo'n huisje als ik vragen mag?
Wij willen komend jaar ook afzien van de chaos op de camping, maar online is er bij de parken in de buurt nog niet te boeken als ik dat zo zie... Thanks.

Weet in ieder geval dat qdance zelf hele parken af huurt en daarom bij sommige niet te boeken is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Ook ternauwernood genoeg weekendtickets bij elkaar weten te schrapen afgelopen zaterdag :yay:

Vraagje voor de ervaren vakantieparkbezoekers; Hoe/waar boeken jullie (nu al) zo'n huisje als ik vragen mag?
Wij willen komend jaar ook afzien van de chaos op de camping, maar online is er bij de parken in de buurt nog niet te boeken als ik dat zo zie... Thanks.


Ik ben hier ook benieuwd naar eigenlijk.
Iemand enig idee vanaf wanneer er wel te boeken is, of wordt er van te voren al gemaild/gebeld om te boeken ipv via de website?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Ook ternauwernood genoeg weekendtickets bij elkaar weten te schrapen afgelopen zaterdag :yay:

Vraagje voor de ervaren vakantieparkbezoekers; Hoe/waar boeken jullie (nu al) zo'n huisje als ik vragen mag?
Wij willen komend jaar ook afzien van de chaos op de camping, maar online is er bij de parken in de buurt nog niet te boeken als ik dat zo zie... Thanks.


Wij hebben gewoon een Travel & Stay package geboekt via Q-Dance zelf. Is wel iets duurder maar dan weet je zeker dat het goed zit en dat je elke dag vervoer heen en terug hebt. Direct bij een park zelf boeken heb ik geen ervaring mee.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten