Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waren het trouwens al meer mensen opgevallen dat er op vrijdag op de UV staat dat daar Phuture noize en Noize Suppressor draaien. Ga ik misschien toch nog bij de UV langs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via via ook twee tickets kunnen bemachtigen :). Helaas naast de Travel & Stay gegrepen, helemaal vergeten om zaterdag naar te kijken. Helaas weer op een veldje dus, hopelijk wordt dat in 2023 beter :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Snoeien schreef:
Waren het trouwens al meer mensen opgevallen dat er op vrijdag op de UV staat dat daar Phuture noize en Noize Suppressor draaien. Ga ik misschien toch nog bij de UV langs ;)


Noize Suppressor op de UV? Wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Snoeien schreef:
Waren het trouwens al meer mensen opgevallen dat er op vrijdag op de UV staat dat daar Phuture noize en Noize Suppressor draaien. Ga ik misschien toch nog bij de UV langs ;)


Noize Suppressor op de UV? Wat :lol:

Noize suppressor presents sonar zelfs (of te wel iets wat ik zeker niet wil missen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik kijk naar de line up dan lijken het die dag bijna allemaal LIVE-sets of iets in die vorm te zijn op de UV. Wel een leuk idee, allemaal special acts op 1 podium
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Pedaalemre schreef:
Snoeien schreef:
Waren het trouwens al meer mensen opgevallen dat er op vrijdag op de UV staat dat daar Phuture noize en Noize Suppressor draaien. Ga ik misschien toch nog bij de UV langs ;)


Noize Suppressor op de UV? Wat :lol:

Noize suppressor presents sonar zelfs (of te wel iets wat ik zeker niet wil missen)

Ik verwacht dat het gewoon een fout is en dat Noize Suppressor op de Black staat (zeker omdat die ook op de black zou staan op vrijdag in de 2020 editie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het wel klopt. Van wat ik kan zien staat vrijwel iedereen op de UV live en is het dus na de eerste twee acts een stage met enkel live acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Waren het trouwens al meer mensen opgevallen dat er op vrijdag op de UV staat dat daar Phuture noize en Noize Suppressor draaien. Ga ik misschien toch nog bij de UV langs ;)


Phuture Noize zou nog kunnen.
Maar denk dat Noize Supressor verkeerd is ingevoerd.

Net zoals op de zaterdag Bass-D op de magenta staat en Pila op de Gold.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Snoeien schreef:
Waren het trouwens al meer mensen opgevallen dat er op vrijdag op de UV staat dat daar Phuture noize en Noize Suppressor draaien. Ga ik misschien toch nog bij de UV langs ;)


Phuture Noize zou nog kunnen.
Maar denk dat Noize Supressor verkeerd is ingevoerd.

Net zoals op de zaterdag Bass-D op de magenta staat en Pila op de Gold.


Pila was eerst een hardcore dj. De zaterdag van de Magenta staat in het teken van Multigroove/De Samenzwering lijkt het. Dat was toen een hele tijd terug ook aangekondigd geloof ik.

Dus het is niet heel raar dat die namen er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 17:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Pedaalemre schreef:

Noize Suppressor op de UV? Wat :lol:

Noize suppressor presents sonar zelfs (of te wel iets wat ik zeker niet wil missen)


Het klopt (ja echt), de UV op vrijdag is op vrijdag speciaal geprogrammeerd met acts die allemaal wat unieks brengen, zoals bijvoorbeeld een liveact, en niet enkel hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 08:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dan heb ik niks gezegd. Wel vet bedacht indd! Denk dat ik wel even bij Noize Suppressor wil spieken :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 19:25 
 
Hardtraxx Addict

De rechtszaak die aangespannen was tegen de extra dag is gewonnen dus alles mag door gaan zoals gepland
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 21:32 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heeft de protesterende partij een rechtszaak aangespannen. Die dan dus verloren ipv gewonnen. En dan kan inderdaad alles doorgaan zoals gepland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Yenssen schreef:
Volgens mij heeft de protesterende partij een rechtszaak aangespannen. Die dan dus verloren ipv gewonnen. En dan kan inderdaad alles doorgaan zoals gepland.

Ook goed.
Gaat er om dat de vergunning blijft staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Huisje voor het weekend is weer geboekt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 01:12 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Huisje voor het weekend is weer geboekt :cool:

Moedig. Ik hou m'n hart nog vast voor deze editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij zegt ook niet dat het om een huisje in de polder gaat. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IEDEREEN Z'N HUISJE AL GEBOEKT, VOUCHERS VERZILVERD?

IK STA AL OP DE BUS TE WACHTEN

HEUUUUU
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij de aankondiging vorig jaar dat Defqon naar 4 dagen zou gaan zei ik meteen stellig dat ik dat echt nooit zou gaan doen, want 3 dagen is lang zat.

Net de upgrades besteld naar 4 dagen. Wordt lit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 22:48 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Bij de aankondiging vorig jaar dat Defqon naar 4 dagen zou gaan zei ik meteen stellig dat ik dat echt nooit zou gaan doen, want 3 dagen is lang zat.

Net de upgrades besteld naar 4 dagen. Wordt lit.

En zo hoort het
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Bij de aankondiging vorig jaar dat Defqon naar 4 dagen zou gaan zei ik meteen stellig dat ik dat echt nooit zou gaan doen, want 3 dagen is lang zat.

Net de upgrades besteld naar 4 dagen. Wordt lit.


rt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag voor de 4 dagen mensen: Wat is jullie verwachten van de donderdag? De line up is al aangekondigd maar aangezien Lowlands ook geen geluid aan mag zetten (overal silent disco's) hoe gaat Q dat doen denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat Q-dance in de vergunning aanvraag heeft staan dat ze wel geluid mogen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou een silent disco opzich niet eens heel erg vinden, dan krijg je bijna beter geluid dan dat je normaal gesproken tijdens de Gathering voorgeschoteld krijgt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 22:08 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Vraag voor de 4 dagen mensen: Wat is jullie verwachten van de donderdag? De line up is al aangekondigd maar aangezien Lowlands ook geen geluid aan mag zetten (overal silent disco's) hoe gaat Q dat doen denken jullie?

Lowlands mocht dat vroeger inderdaad niet
Maar sinds defqon de extra dag mag mag lowlands ook muziek op de donderdag.
Vergunningen zijn aangepast.

Muziek mag ook niet later meer dan 1 snachts (zo doende mist de night party)

Al zit die regel blijkbaar wel wat anders met de wasted land stages. Misschien omdat ze kleiner zijn of het zal zachter staan?
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten