Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Lowlands mocht dat vroeger inderdaad niet
Maar sinds defqon de extra dag mag mag lowlands ook muziek op de donderdag.
Vergunningen zijn aangepast.


Heb dus zitten zoeken maar kan daar niks over vinden + ''mag lowlands ook muziek op de donderdag'' heeft nooit plaats gevonden want covid
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 10:30 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
Lowlands mocht dat vroeger inderdaad niet
Maar sinds defqon de extra dag mag mag lowlands ook muziek op de donderdag.
Vergunningen zijn aangepast.


Heb dus zitten zoeken maar kan daar niks over vinden + ''mag lowlands ook muziek op de donderdag'' heeft nooit plaats gevonden want covid

De extra dag van defqon heeft ook nooit plaats gevonden

Maar heb ergens gelezen hoe de vergunning in elkaar zat.

https://www.raadvanstate.nl/uitspraken/ ... 4351-1-r4/

Wel even zoeken in 't artikel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vraag voor de 4 dagen mensen: Wat is jullie verwachten van de donderdag? De line up is al aangekondigd maar aangezien Lowlands ook geen geluid aan mag zetten (overal silent disco's) hoe gaat Q dat doen denken jullie?

Mijn verwachting is dat ik mezelf voorneem het rustig aan te doen want het is de eerste dag maar waarschijnlijk niet meer weet wat voor of achter is voordat het feest goed en wel is begonnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
ErikZ schreef:
Vraag voor de 4 dagen mensen: Wat is jullie verwachten van de donderdag? De line up is al aangekondigd maar aangezien Lowlands ook geen geluid aan mag zetten (overal silent disco's) hoe gaat Q dat doen denken jullie?

Mijn verwachting is dat ik mezelf voorneem het rustig aan te doen want het is de eerste dag maar waarschijnlijk niet meer weet wat voor of achter is voordat het feest goed en wel is begonnen :lol:


rt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 maart 20:00 de release.

Citaat:
During The Release we’ll make the complete 4-day line-up available, reveal major anthem news and provide you with information about how to join the madness, from purchasing tickets and merch to upgrading to 4 days. To top it all, we’ve created the ultimate Defqon.1 aftermovie featuring never before used footage from previous editions and loads of new music. Ready to return to our world of madness?


Citaat:
The Release will also mark the official restart of the Defqon.1 ticket sale. From 20:00 CET on March 10th, the final Defqon.1 tickets will become available again. Keep in mind that only tickets for Fresh Friday and Sunday are still available. Weekend and Saturday tickets are completely sold out. You’ll also be able to order additional products again from that moment on, such as parking cards.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 12:32 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
10 maart 20:00 de release.

Citaat:
During The Release we’ll make the complete 4-day line-up available, reveal major anthem news and provide you with information about how to join the madness, from purchasing tickets and merch to upgrading to 4 days. To top it all, we’ve created the ultimate Defqon.1 aftermovie featuring never before used footage from previous editions and loads of new music. Ready to return to our world of madness?


Citaat:
The Release will also mark the official restart of the Defqon.1 ticket sale. From 20:00 CET on March 10th, the final Defqon.1 tickets will become available again. Keep in mind that only tickets for Fresh Friday and Sunday are still available. Weekend and Saturday tickets are completely sold out. You’ll also be able to order additional products again from that moment on, such as parking cards.

Zeer benieuwd naar de extra namen. Mis nog wel enkele djs.

En dan natuurlijk het nacht programma op de wastedlands
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat kan ik uitkijken naar die release, bij Defqon ben ik wel echt vatbaar voor dat gehype hoor. :lol:

Ons huisje is nu toch écht bevestigd op resort Veluwemeer. Tickets kunnen vinden in de mail. Gvd kan niet wachten.

Wordt ook meteen voorlopig m'n laatste feest weekend van het jaar vermoedelijk, aangezien mijn vriendin anderhalve maand later is uitgerekend >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
En dan natuurlijk het nacht programma op de wastedlands


Dat wordt weer lekker kampvuurtje, hangmatje en de Koperen Hond afwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht er nog iemand een weekend ticket over hebben, graag een DM, ben ernstig op zoek voor een maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 14:05 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
En dan natuurlijk het nacht programma op de wastedlands


Dat wordt weer lekker kampvuurtje, hangmatje en de Koperen Hond afwisselen.

Voor 2021 waren er 3 volwaardige stages aangekondigd zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Man wat kan ik uitkijken naar die release, bij Defqon ben ik wel echt vatbaar voor dat gehype hoor. :lol:

Ons huisje is nu toch écht bevestigd op resort Veluwemeer. Tickets kunnen vinden in de mail. Gvd kan niet wachten.

Wordt ook meteen voorlopig m'n laatste feest weekend van het jaar vermoedelijk, aangezien mijn vriendin anderhalve maand later is uitgerekend >.<

Tickets moeten 1 juni opnieuw gepersonaliseerd volgens de defqon website
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
Man wat kan ik uitkijken naar die release, bij Defqon ben ik wel echt vatbaar voor dat gehype hoor. :lol:

Ons huisje is nu toch écht bevestigd op resort Veluwemeer. Tickets kunnen vinden in de mail. Gvd kan niet wachten.

Wordt ook meteen voorlopig m'n laatste feest weekend van het jaar vermoedelijk, aangezien mijn vriendin anderhalve maand later is uitgerekend >.<

Tickets moeten 1 juni opnieuw gepersonaliseerd volgens de defqon website


Ik heb al tickets in de mail, op naam staan, dat moet dan dus opnieuw gebeuren?

edit, zie het idd:
Citaat:
It will be possible to personalize your tickets from the 1st of June 2022. Be aware that all tickets have to be personalized again, even when you already personalized your tickets before. You will be able to download the tickets after you completed the personalization for the whole order. It will be possible to personalize your tickets until the current event date.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
En dan natuurlijk het nacht programma op de wastedlands


de Koperen Hond

:yes: Tot daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 21:18 
 
Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
En dan natuurlijk het nacht programma op de wastedlands


de Koperen Hond

:yes: Tot daar.

Mag hopen dat die er is.
Als er (zoals voor 2020 gepland was) 3 stages met een vooraf bekende line up zijn ben ik er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'T klokje rond, bij de Koperen Hond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Man wat kan ik uitkijken naar die release, bij Defqon ben ik wel echt vatbaar voor dat gehype hoor. :lol:


Haha, ja herkenbaar. :D
Defqon.1 heeft iets magisch wat dat betreft om elk nieuwtje uitgebreid mee te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
vatbaar voor dat gehype


Ik vind dat Q-Dance met Defqon daar ook ongeëvenaard in is. Ondanks dat je met je maffe autistische hardtraxxer bek een beetje over dat terrein heen draft om maar op tijd te zijn bij de volgende obscure naam voel ik me evenveel verbonden met die guy die het hele weekend bij de RED staat. Heb echt het gevoel dat je het feest met z'n allen 'samen' doet en dat krijgt geen enkel ander festival voor elkaar bij me. Hype = real neven. Kom maar op met die line uppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 11:01 
 
Hardtraxxer

Staat die line uppa al niet grotendeels op de website? Of is die compleet achterhaald en zijn dat nog de 2020 namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Staat die line uppa al niet grotendeels op de website? Of is die compleet achterhaald en zijn dat nog de 2020 namen.


Het zijn inderdaad de 2020 namen. Hoe achterhaald is, is voor ons de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, dit is de 2022 line up voor een groot deel. Q-Dance heeft deze line-up gepost op 08-07-2021 een paar paginas terug hier kan je dat zien.

https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... 022/lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee, dit is de 2022 line up voor een groot deel. Q-Dance heeft deze line-up gepost op 08-07-2021 een paar paginas terug hier kan je dat zien.

https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... 022/lineup


Hmm ging ervan uit dat het achterhaald is omdat MD er nog op staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal enerzijds achterhaald zijn (zullen wellicht wat artiesten geschrapt worden om diverse redenen) en anderzijds komen er artiesten bij vanwege de uitbreiding en het gat dat andere artiesten achter laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zullen wel wat wijzigingen zijn inderdaad maar ik hoop toch op grotendeels de zelfde line up.

Onder het principe als de huidige artiesten op de line up willen en kunnen, gewoon laten staan. (pls laat de Silver compleet zoals het is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang Vazard maar in de blue staat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Zolang Vazard maar in de blue staat!!

Dit het meeste!
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten