G’dumme ik was al bang voor deze opmerking.wrote:Nobodygod38 ligt vast ergens in een steeg, kom je wel tegen waarschijnlijk.
wordt waarschijnlijk gewoon de camping. Wilden het huisje boeken maar was de volgende ochtend volgeboektIk zou wel opletten als je fietsen wilt huren en het zijn er meer dan er in jullie huisje mogen. Dat valt natuurlijk wel op.
Ga er vanuit dat de timetable pas de week van tevoren komt?
EDIT:Sorry Joey
EDIT:Sorry Joey
Last edited by Leandertjeee on , edited 2 times in total.
Als het goed is eind deze week.wrote:Ga er vanuit dat de timetable pas de week van tevoren komt?
Joey, weet jij wanneer die online komt?wrote:Ga er vanuit dat de timetable pas de week van tevoren komt?
Pfff weersvoorspellingen beloven niet al te veel goeds, zeg. Weekend een weekje verplaatst maar het wordt alsnog kut weer jezus christus nooit een zonnige defqon ofwat????
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Are you serious?wrote:Pfff weersvoorspellingen beloven niet al te veel goeds, zeg. Weekend een weekje verplaatst maar het wordt alsnog kut weer jezus christus nooit een zonnige defqon ofwat????
Het duurt nog een maand voordat het feest plaatsvind
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Het visweer is daarentegen wel prima.
Er is maar 1 iemand die wat over het weer mag zeggen 
Als er iets is waar het KNMI heel goed in is: het verspreiden van onjuiste weerdata.
Kijk op 28,29 en 30 juni eens naar boven, daar zie je de echte weersvoorspelling
Kijk op 28,29 en 30 juni eens naar boven, daar zie je de echte weersvoorspelling
het is een voorspelling.. Ze beloven niet de waarheid.
Wil denk ik niet helemaal zakken bij sommigen
Wil denk ik niet helemaal zakken bij sommigen
wrote:Er is maar 1 iemand die wat over het weer mag zeggen
Als iemand nog een ticket over heeft hou ik mij aanbevolen. Naar mate het dichterbij komt begin ik toch wel spijt te krijgen dat ik geen ticket heb gehaald. Dus bij deze zoek ik nog een ticket 
Er zijn gewoon nog tickets te koop hoor.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 25 minutes ago
Voor zondag jawrote:Er zijn gewoon nog tickets te koop hoor.
Wordt waarschijnlijk op een ander ticket gedoeld
Ik bedoel inderdaad een weekend ticket, excuus.
wrote:Are you serious?wrote:Pfff weersvoorspellingen beloven niet al te veel goeds, zeg. Weekend een weekje verplaatst maar het wordt alsnog kut weer jezus christus nooit een zonnige defqon ofwat????

Voor de 2e keer op de zondag aanwezig. Can't wait!

Heb je toch een probleem, me dunkt.wrote: Can't wait!
Ticket ook binnen. Totaal geen zelfbeheersing weer. Nu al zin in, gelijk nog maar een maandje wachtenwrote:Als iemand nog een ticket over heeft hou ik mij aanbevolen. Naar mate het dichterbij komt begin ik toch wel spijt te krijgen dat ik geen ticket heb gehaald. Dus bij deze zoek ik nog een ticket
Hier begint het ook echt steeds meer te kriebelen. 
Vandaag precies een maand! Duurt laaaaaaang. HYPE!