Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Al over een maand joh. Heb serieus het gevoel dat het festivalseizoen nog niet eens echt begonnen is en het is al weer bijna Defqon.


Heb gvd het gevoel dat het pas net oud en nieuw geweest is man... toen ik nog op school zat kroop een jaar voorbij, nu knipper je twee keer met je ogen en is het al weer bijna Defqon tijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RomanAnthony schreef:
Al over een maand joh. Heb serieus het gevoel dat het festivalseizoen nog niet eens echt begonnen is en het is al weer bijna Defqon.


Heb gvd het gevoel dat het pas net oud en nieuw geweest is man... toen ik nog op school zat kroop een jaar voorbij, nu knipper je twee keer met je ogen en is het al weer bijna Defqon tijd :lol:


Precies dit. Wat een wereld van verschil. Als je gewoon full-time aan het werk bent gaat de tijd wel zo gigantisch snel voorbij voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 08:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Rickzel schreef:
RomanAnthony schreef:
Al over een maand joh. Heb serieus het gevoel dat het festivalseizoen nog niet eens echt begonnen is en het is al weer bijna Defqon.


Heb gvd het gevoel dat het pas net oud en nieuw geweest is man... toen ik nog op school zat kroop een jaar voorbij, nu knipper je twee keer met je ogen en is het al weer bijna Defqon tijd :lol:


Precies dit. Wat een wereld van verschil. Als je gewoon full-time aan het werk bent gaat de tijd wel zo gigantisch snel voorbij voor mijn gevoel.


Niet snel genoeg :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die line-up voor de classic stage op zaterdag ziet er qua namen best goed uit, alleen jammer dat je haast al zeker weet dat het een tegenvallende hitjesparade wordt waarbij een deel van de artiesten ook nog een moeite gaat houden met je juiste sound aan te houden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk alleen dat Luna met Classics hitjes gaat komen, die snapt er namelijk helemaal niks van op het gebied van Early. Bij de rest op de line-up op zaterdag moet het wel goed komen denk ik. Activator! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ook nog niet zo zeker zijn van Pavo, Isaac, Trilok & Chiren en Pila & The Scientist. :x Daarneest denk ik dat Activator allemaal van die 2004/5 reverse bass dingen gaat draaien, terwijl mij zoiets veel meer aanspreekt: hardstyle/den-ouden-doosch-27-activator-qlubtempo-2005-t16605.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 12:08 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Die line-up voor de classic stage op zaterdag ziet er qua namen best goed uit, alleen jammer dat je haast al zeker weet dat het een tegenvallende hitjesparade wordt waarbij een deel van de artiesten ook nog een moeite gaat houden met je juiste sound aan te houden. :x


Waarom denk je dat? Ik denk het juist helemaal niet... o.a. Dana, Pavo, Isaac hebben de laatste tijd best wat prima early setjes neergezet! Ik denk dat het juiste hartstikke lekkere early wordt op de zaterdag :bomb: . Trilok en Sunny D snappen het ook wel. Maar het meeste kijk ik nog uit naar Activator (hopelijk tussen 21:30 en 22:30 ofzo...) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Pila & The Scientist.

Wel verzekerd voor Disk Warrior. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Die line-up voor de classic stage op zaterdag ziet er qua namen best goed uit, alleen jammer dat je haast al zeker weet dat het een tegenvallende hitjesparade wordt waarbij een deel van de artiesten ook nog een moeite gaat houden met je juiste sound aan te houden. :x


Vorig jaar helft van de dag gestaan en de setjes die ik heb meegepakt waren voornamelijk 2002-2007 wat ik me kan herinneren op wat uitzonderingen na. Ik vond het wat dat betreft ideaal :P Maar ik kan me wel voorstellen dat je als échte Early liefhebber liever alles <2005 hebt. Overigens vind ik wel dat Pila & The Scientist zich prima aan het concept houden als ik deze lijst zie. Over hitjes of niet kan ik niet echt oordelen aangezien ik lang niet alle Early ken maar toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunny D viel me vorig jaar serieus tegen.
Hij stond vroeg op de dag en kreeg de sfeer er moeilijk in !
En sloot z'n set af met Technoboy - Rage en Showtek - Early Soundz :/
Niet exact wat ik van hem verwachtte te horen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Location: RED
Date: 30-06-2019
Time: 10:30 - 11:45 / 12:30 - 13:45
Tickets: €49,-
Weekend Warriors, the brunch of a lifetime awaits you. Join your fellow ravers for the ultimate start of your Sunday at Defqon.1 during the Brunch at the RED. You will not only have high-end food and drinks to your disposal, but also an incredible musical experience alongside some of our finest artists.

There are two brunches for you to pick, both similar in design - just different times. Brunch #1 starts at 10:30, while the second Brunch kicks off at 12:30.
Bron: Mail Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap best dat er wat extra geld moet vrijkomen voor zo'n brunch, maar 49 euro? Dat is bijna de prijs van Impaqt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je heel luxe voor uit eten gaan.
Geef mij maar gewoon bij de tent een broodje knakworst en een pilsje als brunch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet wel een aardige brunch zijn dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoef echt geen harde dreunen om mijn oren als ik aan het ontbijten ben. Wat een enorm makkelijke geldklopperij dit. Of je betaalt dit voor een waarschijnlijk halfbakken brunch, of je pakt 1 a 2 extra feesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er mensen zijn die 100 euro willen lappen voor een premium vip-deckje, dan moet een brunch van 50 euro er ook wel vanaf kunnen toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:17 
 
Hardtraxx Addict

Nu maar hopen dat er ook gratis dingen zijn zoals dat luchtbed concert enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk ideeën met een behoorlijk prijskaartje.

Power Hour Sky watch: €140
Endshow Sky watch: €75
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Kun je heel luxe voor uit eten gaan.
Geef mij maar gewoon bij de tent een broodje knakworst en een pilsje als brunch.

En 'n blikkie tomatensoep
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents voorbij, nu hypen geblazen voor het weekend van het jaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Kun je heel luxe voor uit eten gaan.
Geef mij maar gewoon bij de tent een broodje knakworst en een pilsje als brunch.

En geen digital punk en mc dv8 die je eetlust weg staan te tetteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 1 zondag ticket over, dus mocht iemand mij er vanaf willen helpen :)

aanbod/1x-defqon-zondag-ticket-t67031.html#p1885270
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Intents voorbij, nu hypen geblazen voor het weekend van het jaar :love:


hype hype hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom maar door met de timetable!
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten