Nee maar het is grotendeels de camping zelf die kut is imo. Er is zo weinig te doen en gewoon geen reet aan vind ik. Op een Decibel vind ik het totaal niet erg om op de camping te staan bijvoorbeeld.
Is er iemand hier bekend bij dit soort huisjes? Wordt er streng gecontroleerd op de hoeveelheid personen of kan je zo je eigen luchtbedje meenemen en hem in het huisje zetten? Wij zitten namelijk met het probleem dat we waarschijnlijk met 7 a 8 man zijn en die huisjes hebben een max van 6 personen.wrote:Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/wrote:Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...
Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.