Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar het is grotendeels de camping zelf die kut is imo. Er is zo weinig te doen en gewoon geen reet aan vind ik. Op een Decibel vind ik het totaal niet erg om op de camping te staan bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...


Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.

Is er iemand hier bekend bij dit soort huisjes? Wordt er streng gecontroleerd op de hoeveelheid personen of kan je zo je eigen luchtbedje meenemen en hem in het huisje zetten? Wij zitten namelijk met het probleem dat we waarschijnlijk met 7 a 8 man zijn en die huisjes hebben een max van 6 personen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog mensen die ook met z’n tweeën gaan en een huisje met 2 man te duur vinden? xd dtv
Zou namelijk best een huisje willen delen, op voorwaarde dat je stil ben ‘s nachts :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nee maar het is grotendeels de camping zelf die kut is imo. Er is zo weinig te doen en gewoon geen reet aan vind ik. Op een Decibel vind ik het totaal niet erg om op de camping te staan bijvoorbeeld.


En dat gezeik eromheen met drukte op vrijdag en moeilijk aan een plek kunnen komen.

Voor de nachtrust kun je gewoon oordoppen in doen en je slaapt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 22:54 
 
Hardtraxx Newbie

Geen aftermovie voor Defqon 2018...Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja net of die nog relevant zijn als Qdance ze telkens 10 maanden later pas plaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...


Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.


Lekker man, huisje geboekt! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig, maaaaat. Toch mail ik de receptie wel even met het verzoek of ze jullie aan de andere kant van het park willen plaatsen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...


Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.


Lekker man, huisje geboekt! :yay:


Ah nee toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij jullie commentaren over de camping hebben wij ook nog maar snel een bungalow geboekt daar op Zuiderzee. Bedankt voor de tips! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kost je een paar biertjes voor de tip, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...


Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.


Thanks voor de tip man, zojuist ook huisje geboekt voor 6 personen :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^
Remi schreef:
Kost je een paar biertjes voor de tip, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^
Remi schreef:
Kost je een paar biertjes voor de tip, natuurlijk.


Wat zit jij alle bieries op te eisen voor mijn tip dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sharing is caring, broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 11:37 
 
Hardtraxx Addict

Altijd op veld 1 of 2 gestaan en eigenlijk nooit last van Buren gehad. Zelfs de Fransen van 2 jaar geleden waren normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja jij staat op 't veld voor personeelsleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Gezellig, maaaaat. Toch mail ik de receptie wel even met het verzoek of ze jullie aan de andere kant van het park willen plaatsen. :lol:

after bij jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de camping echt prima hoor. Ieder jaar nog geluk gehad denk ik, maar slapen lukt me tot nu toe altijd wel.
Sfeer van het terrein/camping/metjeklapstoeltjeknakworstjesopwarmen vind ik dermate leuk dat ik niet eens in een huisje hoeft te zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Afgelopen jaar op camping 5 gestaan, we hadden wel buren die een flinke speaker hadden. Gelukkig waren ze vriendelijk genoeg om het wat zachter te zetten door het netjes te vragen. Dit jaar zal het dus wel weer camping 5 worden, hoef je die klotebrug ook niet over met alle bagage.


Word gezellig he. Hihi. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Leandertjeee schreef:
Afgelopen jaar op camping 5 gestaan, we hadden wel buren die een flinke speaker hadden. Gelukkig waren ze vriendelijk genoeg om het wat zachter te zetten door het netjes te vragen. Dit jaar zal het dus wel weer camping 5 worden, hoef je die klotebrug ook niet over met alle bagage.


Word gezellig he. Hihi. :loving:


Lekker als Fransen voordoen en de hele nacht door terror draaien. Ik heb er schik van! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...


Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.

Is er iemand hier bekend bij dit soort huisjes? Wordt er streng gecontroleerd op de hoeveelheid personen of kan je zo je eigen luchtbedje meenemen en hem in het huisje zetten? Wij zitten namelijk met het probleem dat we waarschijnlijk met 7 a 8 man zijn en die huisjes hebben een max van 6 personen.

Ik zou wel opletten als je fietsen wilt huren en het zijn er meer dan er in jullie huisje mogen. Dat valt natuurlijk wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 07:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga op zaterdag waarschijnlijk met de bus vanuit De Steeg. Kom ik daar nog Hardtraxxers tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nobodygod38 ligt vast ergens in een steeg, kom je wel tegen waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nobodygod38 ligt vast ergens in een steeg, kom je wel tegen waarschijnlijk.


Daarover gesproken. Hoe zou het überhaupt met hem zijn? Is hij al opgenomen bij het Pieterbaan?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten