Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Nee maar het is grotendeels de camping zelf die kut is imo. Er is zo weinig te doen en gewoon geen reet aan vind ik. Op een Decibel vind ik het totaal niet erg om op de camping te staan bijvoorbeeld.
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
RomanAnthony wrote:
Remi wrote:Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...
Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.
Is er iemand hier bekend bij dit soort huisjes? Wordt er streng gecontroleerd op de hoeveelheid personen of kan je zo je eigen luchtbedje meenemen en hem in het huisje zetten? Wij zitten namelijk met het probleem dat we waarschijnlijk met 7 a 8 man zijn en die huisjes hebben een max van 6 personen.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Nog mensen die ook met z’n tweeën gaan en een huisje met 2 man te duur vinden? xd dtv
Zou namelijk best een huisje willen delen, op voorwaarde dat je stil ben ‘s nachts :sleep:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Indy wrote:Nee maar het is grotendeels de camping zelf die kut is imo. Er is zo weinig te doen en gewoon geen reet aan vind ik. Op een Decibel vind ik het totaal niet erg om op de camping te staan bijvoorbeeld.
En dat gezeik eromheen met drukte op vrijdag en moeilijk aan een plek kunnen komen.

Voor de nachtrust kun je gewoon oordoppen in doen en je slaapt heerlijk.
N
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2017
last seen Jun 2022
Geen aftermovie voor Defqon 2018...Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Ja net of die nog relevant zijn als Qdance ze telkens 10 maanden later pas plaatst
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
RomanAnthony wrote:
Remi wrote:Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...
Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.
Lekker man, huisje geboekt! :yay:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Gezellig, maaaaat. Toch mail ik de receptie wel even met het verzoek of ze jullie aan de andere kant van het park willen plaatsen. :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RickZ wrote:
RomanAnthony wrote:

Lekker man, huisje geboekt! :yay:
Ah nee toch.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Dankzij jullie commentaren over de camping hebben wij ook nog maar snel een bungalow geboekt daar op Zuiderzee. Bedankt voor de tips! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kost je een paar biertjes voor de tip, natuurlijk.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
RomanAnthony wrote:

Thanks voor de tip man, zojuist ook huisje geboekt voor 6 personen :D :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
^
Remi wrote:Kost je een paar biertjes voor de tip, natuurlijk.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:^
Remi wrote:Kost je een paar biertjes voor de tip, natuurlijk.
Wat zit jij alle bieries op te eisen voor mijn tip dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Sharing is caring, broeder.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Altijd op veld 1 of 2 gestaan en eigenlijk nooit last van Buren gehad. Zelfs de Fransen van 2 jaar geleden waren normaal.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Mja jij staat op 't veld voor personeelsleden
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Remi wrote:Gezellig, maaaaat. Toch mail ik de receptie wel even met het verzoek of ze jullie aan de andere kant van het park willen plaatsen. :lol:
after bij jullie?
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Vind de camping echt prima hoor. Ieder jaar nog geluk gehad denk ik, maar slapen lukt me tot nu toe altijd wel.
Sfeer van het terrein/camping/metjeklapstoeltjeknakworstjesopwarmen vind ik dermate leuk dat ik niet eens in een huisje hoeft te zitten
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Leandertjeee wrote:Afgelopen jaar op camping 5 gestaan, we hadden wel buren die een flinke speaker hadden. Gelukkig waren ze vriendelijk genoeg om het wat zachter te zetten door het netjes te vragen. Dit jaar zal het dus wel weer camping 5 worden, hoef je die klotebrug ook niet over met alle bagage.
Word gezellig he. Hihi. :loving:
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Rowanyt1309 wrote:
Leandertjeee wrote:Afgelopen jaar op camping 5 gestaan, we hadden wel buren die een flinke speaker hadden. Gelukkig waren ze vriendelijk genoeg om het wat zachter te zetten door het netjes te vragen. Dit jaar zal het dus wel weer camping 5 worden, hoef je die klotebrug ook niet over met alle bagage.
Word gezellig he. Hihi. :loving:
Lekker als Fransen voordoen en de hele nacht door terror draaien. Ik heb er schik van! :loving:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Dyland wrote:
RomanAnthony wrote:

Is er iemand hier bekend bij dit soort huisjes? Wordt er streng gecontroleerd op de hoeveelheid personen of kan je zo je eigen luchtbedje meenemen en hem in het huisje zetten? Wij zitten namelijk met het probleem dat we waarschijnlijk met 7 a 8 man zijn en die huisjes hebben een max van 6 personen.
Ik zou wel opletten als je fietsen wilt huren en het zijn er meer dan er in jullie huisje mogen. Dat valt natuurlijk wel op.
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Ik ga op zaterdag waarschijnlijk met de bus vanuit De Steeg. Kom ik daar nog Hardtraxxers tegen?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Nobodygod38 ligt vast ergens in een steeg, kom je wel tegen waarschijnlijk.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Indy wrote:Nobodygod38 ligt vast ergens in een steeg, kom je wel tegen waarschijnlijk.
Daarover gesproken. Hoe zou het überhaupt met hem zijn? Is hij al opgenomen bij het Pieterbaan?