Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua oppervlakte zal het niet veel schelen, de blue en het gelre+decks, maar het gelre staat veel voller gepropt :P
De blue heeft bijv. minder barren binnen staan, geen merchandise stand, geen trappen, etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 23:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Idd xd Ik denk dat je het met 5000 man nog hoog aanhoudt hoor


Het was gewoon pijnlijk om te zien hoe leeg de tent liep nadat ze begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 02:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

aron96 schreef:
DonnyD schreef:
Idd xd Ik denk dat je het met 5000 man nog hoog aanhoudt hoor


Het was gewoon pijnlijk om te zien hoe leeg de tent liep nadat ze begonnen.


Ondanks dat vond ik de sfeer juist weer wel erg goed bij Main Concern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 07:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baja schreef:
aron96 schreef:
DonnyD schreef:
Idd xd Ik denk dat je het met 5000 man nog hoog aanhoudt hoor


Het was gewoon pijnlijk om te zien hoe leeg de tent liep nadat ze begonnen.


Ondanks dat vond ik de sfeer juist weer wel erg goed bij Main Concern.


Dit kwam voornamelijk omdat de echte liefhebbers daardoor bleven staan en zorgde voor een goeie sfeer. Heb me trouwens toen ook prima vermaakt ondanks dat de blue toch wel leeg liep. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is eigenlijk een beetje een rustig veld? Aantal jaar op veld 4 gestaan, was opzich wel oké. Vorig jaar veld 2 (omdat veld 3 en 4 vol waren) en geen oog dicht gedaan door de 24-uurstent.

Veld 5/6 schijnen wel oké te zijn toch? Of heb je daar veel lui die terror enzo draaien 's nachts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terror muziek zul je op alle velden kans op hebben. Maar persoonlijk goede ervaring qua nachtrust op 5 en 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Wat is eigenlijk een beetje een rustig veld? Aantal jaar op veld 4 gestaan, was opzich wel oké. Vorig jaar veld 2 (omdat veld 3 en 4 vol waren) en geen oog dicht gedaan door de 24-uurstent.

Veld 5/6 schijnen wel oké te zijn toch? Of heb je daar veel lui die terror enzo draaien 's nachts?


Het is echt random kans. 2015 zaten we op veld 5 en waren wij waarschijnlijk het luidste terwijl we geen speaker hadden. Dus toen was het allemaal enorm rustig. Heb toen zelf dik 8 uur slaap per nacht gehad.

2016 zaten we ook op 5, letterlijk 50 meter verderop van waar we het jaar ervoor zaten. Toen kregen we een stel buren die een compleet systeem hadden meegenomen en de hele nacht door zo hard muziek draaiden dat ze op 6 er zelfs last van hadden, naar de bewaking luisterden ze ook niet (doorgesnoven tokkies).

Vorige editie zaten we op 6 en daar had je wel mensen met muziek maar dit was relatief kalm eigenlijk. Je hoorde het wel maar het was niet op een lomp systeem en de mensen waren vriendelijk genoeg om het iets zachter te doen als er om gevraagd werd. Vrienden op 1 en 2 hadden geen oog dicht gedaan, dus relatief gezien zijn 4, 5 en 6 je veiligste kans maar het blijft hopen dat je geen tokkies naast je hebt want zelfs 200 meter verderop zitten helpt dan niet.

Als je toch iets later aankomt zou ik zeggen hou je oren open en kijk waar een plek is waar mensen geen, of niet hard, muziek draaien.

Mede om deze redenen gaan wij volgend jaar ook gewoon voor een huisje of hotel in de buurt, het keten op de camping is leuk maar zolang ik een weekendbandje heb kan ik dat ook gewoon doen en wanneer ik er flauw van ben fiets ik m terug naar het huisje/hotel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mede om deze redenen gaan wij volgend jaar ook gewoon voor een huisje of hotel in de buurt, het keten op de camping is leuk maar zolang ik een weekendbandje heb kan ik dat ook gewoon doen en wanneer ik er flauw van ben fiets ik m terug naar het huisje/hotel.


Dit doen wij ook al jaren zo en is zoveel beter dan de camping :x Altijd maar de opmerking "jaaa maar dan maak je het niet helemaal mee".. xd Zijn elke dag op de camping en doen mooi met de meute mee, alleen wanneer het leuke wel is geweest stappen wij ff onder een eigen douche en in een eigen bed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Mede om deze redenen gaan wij volgend jaar ook gewoon voor een huisje of hotel in de buurt, het keten op de camping is leuk maar zolang ik een weekendbandje heb kan ik dat ook gewoon doen en wanneer ik er flauw van ben fiets ik m terug naar het huisje/hotel.


Dit doen wij ook al jaren zo en is zoveel beter dan de camping :x Altijd maar de opmerking "jaaa maar dan maak je het niet helemaal mee".. xd Zijn elke dag op de camping en doen mooi met de meute mee, alleen wanneer het leuke wel is geweest stappen wij ff onder een eigen douche en in een eigen bed! :thumbsup:


Precies dit.. Het uberhaupt kunnen slapen en smorgens in een schone douche te kunnen stappen is echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We zouden dit jaar sowieso Awakenings gaan, maar daar hebben we dus nu ook een villa gehuurd voor het weekend. (Villa incl Awakenings weekend tickets was goedkoper dan überhaupt een Defqon.1 ticket :P). Maar daar zal ik voor het eerst dan het verschil zien. Dat je dus de relatieve reisafstand naar het feest opgeeft voor comfort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat je dus de relatieve reisafstand naar het feest opgeeft voor comfort.


15 min met de fiets vond ik alleen maar fijn en dan met name na de tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
veld 5

Let niet op mij, ik ben gewoon een vaste veld 5 bezoeker die dit topic doorscollt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar zaten wij op veld 1 en waren wij de meest "overlastgevend" dat was met een kleine jbl die s'nachts niet hard stond ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Mede om deze redenen gaan wij volgend jaar ook gewoon voor een huisje of hotel in de buurt, het keten op de camping is leuk maar zolang ik een weekendbandje heb kan ik dat ook gewoon doen en wanneer ik er flauw van ben fiets ik m terug naar het huisje/hotel.


Dit doen wij ook al jaren zo en is zoveel beter dan de camping :x Altijd maar de opmerking "jaaa maar dan maak je het niet helemaal mee".. xd Zijn elke dag op de camping en doen mooi met de meute mee, alleen wanneer het leuke wel is geweest stappen wij ff onder een eigen douche en in een eigen bed! :thumbsup:


Dit! En als je verderop zit in één van de vakantieparken (niet op fietsafstand) rijden er gewoon de hele dag pendelbussen heen en weer, waar je voor een paar tientjes het hele weekend gebruik van kan maken. Werkte perfect. Genoeg te keten in dat vakantiepark want die zitten ook vol met Defqon gangers.

Vorig jaar voor het eerst een blik geworpen over die camping en echt zo blij dat ik daar niet tussen hoef te liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Vorig jaar zaten wij op veld 1 en waren wij de meest "overlastgevend" dat was met een kleine jbl die s'nachts niet hard stond ofzo.


Welke muziek werd er gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar op camping 5 gestaan, we hadden wel buren die een flinke speaker hadden. Gelukkig waren ze vriendelijk genoeg om het wat zachter te zetten door het netjes te vragen. Dit jaar zal het dus wel weer camping 5 worden, hoef je die klotebrug ook niet over met alle bagage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
Vorig jaar zaten wij op veld 1 en waren wij de meest "overlastgevend" dat was met een kleine jbl die s'nachts niet hard stond ofzo.


Welke muziek werd er gedraaid?

Cheeki Breeki xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Good to know!

Volgend jaar ook lekker in eens huisje, maar dit jaar nog even afzien op veld 5 of 6 dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar ook voor het eerst een huisje op fietsafstand. Ben blij dat ik niet meer op die graf camping moet staan zeg, anders had ik hem sowieso wel geskipt dit jaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dit jaar ook voor het eerst een huisje op fietsafstand. Ben blij dat ik niet meer op die graf camping moet staan zeg, anders had ik hem sowieso wel geskipt dit jaar! :D


Ik heb exact hetzelfde. Als ik met mensen een huisje had kunnen regelen had ik het wellicht overwogen, maar breekt je toch echt op zo'n camping + ik heb tentamens en de laatste 2 jaar defqon al mijn herkansingen verneukt daardoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ramon zei toevallig gisteren dat er op Rviera Beach nog wat vrij gekomen was. Weet niet of dat nog het geval was, maar anders kan je daar eens kijken...


Resort Zuiderzee heet het tegenwoordig. Drie dagen terug vers nieuwe accommodaties in de verhuur gekomen: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... erblijven/

Rechts even filteren op de aankomstdatum en je kunt precies zien tussen welke accommodaties je nog kunt kiezen. Ik raad een Hackfort 6 of een Pavilion 6 aan. Mooie dingen. Na je boeking even een mailtje sturen naar de receptie dat je fietsen wilt huren en je staat vanaf je huisje binnen 10 minuten voor de ingang van het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Huisje vs. Camping:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Stelletje Yuppen, gewoon met je kadaver op de camping :list:

Nu 8 jaar op de camping gestaan met onze groep en blijkbaar altijd mazzel gehad qua buren. 1 jaar naast de 24uurs gestaan (toen die nog op de camping stond, de spiegelbar) en dat was alles behalve een succes :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ziek geweest
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten