Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 14:19 
 
Hardtraxxer

Defqon legends met Showtek? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Defqon legends met Showtek? :loving:


Ze hypen het wel he..
FB Defqon.1

Citaat:
Ready for the return of the Defqon.1 Legends?
Become one with the tribe, get your Defqon.1 Sunday Tickets now at q-dance.link/DQ19-Tickets.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, dan juist niet.

Alhoewel het wel heel tof zou zijn om Showtek weer eens op Defqon.1 te zien. Maar dan wel een uur lang solo en niet met andere legends.

Laatst had iemand hier wel een goed idee. Magenta verplaatsen naar UV zodat Headhunterz, Wildstylez daar geprogrammeerd kunnen worden. Dan past Showtek daar ook prima tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Alhoewel het wel heel tof zou zijn om Showtek weer eens op Defqon.1 te zien. Maar dan wel een uur lang solo en niet met andere legends.


Idd! Voor die paar hitjes die je altijd hoort hoeven ze er van mij ook niet te staan.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En via de Q-dance FB page delen ze dit:


Citaat:
The fabled Defqon.1 Legends return to The Closing Ceremony this year. Who will it be?
Join the Legends, get your Defqon.1 Sunday Tickets now at q-dance.link/DQ19-Tickets.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:34 
 
Hardtraxxer

Verwacht niet dat Showtek er staat en van mij hoeft het ook niet. Waar je bij HHZ altijd wel merkte dat hij hardstyle echt miste toen hij in zn house tijd eens op een hardstyle feest stond (DQ Legends, Tijdmachine) heb ik dat gevoel bij Showtek niet. Denk dat het voor hun gewoon een geval is van krijgen we er genoeg geld voor. Dat 'classic' setje wat ze vorig jaar oid in Australië draaiden viel me ook best wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek zit ik ook eigenlijk helemaal niet op te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:37 
 
Hardtraxxer

Showtec , TNT en P1 verwacht ik tijdens de legends show , zou me ook een toffe combi lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unresolved classics tijdens de legend(s) zou echt super vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Laatst had iemand hier wel een goed idee. Magenta verplaatsen naar UV zodat Headhunterz, Wildstylez daar geprogrammeerd kunnen worden. Dan past Showtek daar ook prima tussen :)


Jij denkt dat dat gaat passen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat denk ik.
Of anders Magenta naar de Blue. Maakt mij het uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ja dat denk ik.
Of anders Magenta naar de Blue. Maakt mij het uit.


Lol, heb je überhaupt enig idee hoeveel mensen er zondag bij de Magenta staan? Want dat is op grote acts na namelijk veel te weinig om de UV en vooral de Blue maar enigszins te vullen.

In de Blue worden zo 10,000 man gedrukt en de UV heeft ook plek op zondag voor een paar duizenden mensen, er staan bij de Magenta hooguit 200.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
zeke schreef:
Ja dat denk ik.
Of anders Magenta naar de Blue. Maakt mij het uit.


Lol, heb je überhaupt enig idee hoeveel mensen er zondag bij de Magenta staan? Want dat is op grote acts na namelijk veel te weinig om de UV en vooral de Blue maar enigszins te vullen.

In de Blue worden zo 10,000 man gedrukt en de UV heeft ook plek op zondag voor een paar duizenden mensen, er staan bij de Magenta hooguit 200.


De argumentatie BB was toen dat wil je HHZ/NC/Wildstylez een classic set laten doen moet je de Magenta verplaatsten aangezien deze nu veel te klein is voor het aantal mensen dat het zou aantrekken.

Zeke verwoord het alleen...op zijn Zeke's
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 16:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zou de Magenta denk ik nog groot genoeg zijn.

Bij de grootste namen stond de Magenta alsnog maar voor 1/3e gevuld, heb er zelf zat gestaan vorige Defqon.1. Eerdere classicsfeesten en stages hebben ook wel aangetoond dat dat prima kan met dit soort namen.

Plus, als je toch bang bent voor de capaciteit, laat een van die drie mannen dan gewoon een classics set draaien op een grotere stage zonder alle podianamen en plekken om te gooien. Veel festivalbezoekers, maar dan ook vooral bij Defqon.1 enorm veel, gaan alleen op de naam en stijl van een area af, niet de namen op een paar uitzonderingen na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anders lees je eerst ff goed inderdaad, voordat je meteen begint te roeptoeteren.

Trouwens, die 10.000 in de Blue zijn er ook alleen maar tijdens The Gathering.
Rest van het weekend valt het daar ook wel mee met de drukte dacht ik.

Anyway, waar het om ging. Showtek een setje laten draaien op de Magenta stage (waar die area dan staat zal me echt aan m'n reet roesten). Dat hoop ik dan liever dan een gezamenlijke legends set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Anders lees je eerst ff goed inderdaad, voordat je meteen begint te roeptoeteren.


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 19:40 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Anders lees je eerst ff goed inderdaad, voordat je meteen begint te roeptoeteren.

Trouwens, die 10.000 in de Blue zijn er ook alleen maar tijdens The Gathering.
Rest van het weekend valt het daar ook wel mee met de drukte dacht ik.

Anyway, waar het om ging. Showtek een setje laten draaien op de Magenta stage (waar die area dan staat zal me echt aan m'n reet roesten). Dat hoop ik dan liever dan een gezamenlijke legends set.


10 duizend in de blue? eerder 25 duizend op vrijdag in de blue en 15 duizend in de black;) Camping was vorig jaar 45 duizend bezoekers en was VOL .

de red kan max 85 duizend man aan , uv 10 duizend ( 2017 en 2018 )

Defqon is ver over de 60 duizend dagjes bezoekers op zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou showtek wel erg vet vinden, heb nooit de kans gehad om ze live te zien (op een edm setje na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Verwacht niet dat Showtek er staat en van mij hoeft het ook niet. Waar je bij HHZ altijd wel merkte dat hij hardstyle echt miste toen hij in zn house tijd eens op een hardstyle feest stond (DQ Legends, Tijdmachine) heb ik dat gevoel bij Showtek niet. Denk dat het voor hun gewoon een geval is van krijgen we er genoeg geld voor. Dat 'classic' setje wat ze vorig jaar oid in Australië draaiden viel me ook best wel tegen.

Showtek is tegen zwarte piet dus w.m.b. blijven ze lkkr in de VS!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Anders lees je eerst ff goed inderdaad, voordat je meteen begint te roeptoeteren.

Gelukkig heb ik mijn tweede bericht er op aangepast he? Anders lees je dat eerst even voor je gaat "roeptoeteren".

zeke schreef:
Trouwens, die 10.000 in de Blue zijn er ook alleen maar tijdens The Gathering.
Rest van het weekend valt het daar ook wel mee met de drukte dacht ik.


Dacht je ja, dacht het niet. Zelfs toen Main Concern, een van de minst "populaire" acts op de blue stond vorig jaar waren er makkelijk 10,000 man. En:

Broken Balance schreef:
Veel festivalbezoekers, maar dan ook vooral bij Defqon.1 enorm veel, gaan alleen op de naam en stijl van een area af, niet de namen op een paar uitzonderingen na.


zeke schreef:
Anyway, waar het om ging. Showtek een setje laten draaien op de Magenta stage (waar die area dan staat zal me echt aan m'n reet roesten). Dat hoop ik dan liever dan een gezamenlijke legends set.


Broken Balance schreef:
Plus, als je toch bang bent voor de capaciteit, laat een van die drie mannen dan gewoon een classics set draaien op een grotere stage zonder alle podianamen en plekken om te gooien.


Showtek "Classics" op de Red.

Voor iemand die mij beticht van niet lezen laat je de dingen die ik noem behoorlijk links liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dacht je ja, dacht het niet. Zelfs toen Main Concern, een van de minst "populaire" acts op de blue stond vorig jaar waren er makkelijk 10,000 man. En:

Halfje teveel op? Stond nog niet eens de helft v/d tent vol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Dacht je ja, dacht het niet. Zelfs toen Main Concern, een van de minst "populaire" acts op de blue stond vorig jaar waren er makkelijk 10,000 man. En:

Halfje teveel op? Stond nog niet eens de helft v/d tent vol :P


Idd xd Ik denk dat je het met 5000 man nog hoog aanhoudt hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stond zelf even achterin waar ook nog heel wat volk stond, denk vanuit mijn overzicht dat ik wel krap 10,000 zag gezien de totale capaciteit van die tent wat er op een vrijdag staat zoals BattleRoyale zegt. Kan natuurlijk zijn dat ik dan een verkeerd overzicht had, maar het leek wel zo. Maar buiten MC om stond de Blue vaak behoorlijk gevuld. Bij PN, Delete VIP was ik er zelf nog en stonden we ook achteraan waar wij toch een behoorlijke zee van mensen voor ons hadden (en nog achter ons).

Alm1ghty schreef:
Halfje teveel op?


Sowieso :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De blue heeft een totale capaciteit van tegen de 30.000 man, past zelfs dus meer man in dan een uitverkocht qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De blue heeft een totale capaciteit van tegen de 30.000 man, past zelfs dus meer man in dan een uitverkocht qlimax.


Zou je haast niet denken dat die tent even net zo veel faciliteert als de Gelre :P
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten