Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-O aan magenta line-up toegevoegd op zondag? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel nice! 'Helaas' wel op de zondag en niet op de zaterdag, had hem graag een echte Early set horen draaien tbh. Zeker aangezien zo'n koekenbakker als Luna op zaterdag draait en wss toch weer een hitjesparade gaat draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op de site zelf staat hij er op zaterdag tussen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Op de site zelf staat hij er op zaterdag tussen? :corn:


https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... 019/lineup

Hier staat hij gewoon op zondag erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan hebben ze het aangepast.
Ik had liever een andere naam er nog bij gezien op de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 20:42 
 
Hardtraxxer

Klaag niet vaak maar die line up van de Magenta is echt zwak. Voor die €150 deze namen vind ik echt bijna niet kunnen. Leuk dat Geck-o er nu bij staat maar voor dat geld verwacht ik als early liefhebber veel meer. Doen andere festivals het beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Klaag niet vaak maar die line up van de Magenta is echt zwak. Voor die €150 deze namen vind ik echt bijna niet kunnen. Leuk dat Geck-o er nu bij staat maar voor dat geld verwacht ik als early liefhebber veel meer. Doen andere festivals het beter.

Als early liefhebber kom je juist zaterdag aan je trekken. Wie had je erbij willen zien op de zondag dan? Elke tijdmachine-stage is overal hetzelfde, imo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Classic line-up op Defqon is eigenlijk nooit echt heel denderend vind ik (uitzonderingen daar gelaten). Vind de sfeer er op de een of andere manier ook niet heel fijn op zondag (wederom uitzonderingen daar gelaten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Classic line-up op Defqon is eigenlijk nooit echt heel denderend vind ik (uitzonderingen daar gelaten). Vind de sfeer er op de een of andere manier ook niet heel fijn op zondag (wederom uitzonderingen daar gelaten).


Heb eigenlijk op een of twee uitzonderingen ook nooit bij de magenta gestaan op zondag. Misschien als er elders niets te doen was maar op zondag sta ik meer bij de Gold en Silver dan andere podia. Zaterdag is de Magenta juist wel leuk, sfeer is ook altijd top dan. Heb het idee dat het geluid op zaterdag bij de Magenta ook veel beter is dan op de zondag, misschien dat early zich er meer voor leent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De keren dat ik magenta op zondag stond, had ik ook het idee dat er wat mensen stonden die voor het eerst in aanraking kwamen met classics. Heel raar naar je staan kijken als je helemaal los gaat op een nummer die zij zo te zien niet kennen. Maar goed waren ook een aantal mensen, verder leek meerderheid er wel van te genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
De keren dat ik magenta op zondag stond, had ik ook het idee dat er wat mensen stonden die voor het eerst in aanraking kwamen met classics. Heel raar naar je staan kijken als je helemaal los gaat op een nummer die zij zo te zien niet kennen. Maar goed waren ook een aantal mensen, verder leek meerderheid er wel van te genieten.


Josh & Wesz op zondag 2 jaar geleden was een perfecte opener van de zondag voor ons :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Josh & Wesz op zondag 2 jaar geleden was een perfecte opener van de zondag voor ons :thumbsup:


Dat was zo genieten he, 2u lang pareltjes om je dag mee te beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Josh & Wesz op zondag 2 jaar geleden was een perfecte opener van de zondag voor ons :thumbsup:


Same :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 15:06 
 
Hardtraxxer

Magenta line-up is nooit heel spectaculair, maar er stond altijd wel een act die net wat extra's toevoegt. Vorig jaar 2-Sidez, jaar ervoor Donkey Rollers etc. Die is er dit jaar niet. Snap ook wel dat ze er vaak, met alle respect, alleen B artiesten neerzetten, zet je er namen neer als Wildstylez, NC, DBSTF etc dan zal zo'n kleine stage ontploffen qua drukte met bezoekers die alleen puur voor die naam komen. Maar desondanks is de Magenta line-up dit jaar wel erg karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 15:50 
 
Hardtraxxer

Snap idd ook wel dat ze geen grote namen op de Magenta kunnen met de grootte van die stage afgelopen jaren. Het gebrek aan grote/interessante namen betekent voor mij dan ook dat ik meestal niet meer dan een half uur bij de Magenta te vinden ben het hele weekend. Misschien zouden ze eens kunnen proberen om de Magenta op zondag om te wisselen met bv de UV (zoals ze dit jaar UV/blue/black wisselen). Namen als HHZ/NC/DBSTF/WS weten die stage met classic setjes ook wel goed te vullen denk ik en op de kleinere stage die dan als UV gebruikt wordt kun je dan mooi opkomende euphoric namen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Snap idd ook wel dat ze geen grote namen op de Magenta kunnen met de grootte van die stage afgelopen jaren. Het gebrek aan grote/interessante namen betekent voor mij dan ook dat ik meestal niet meer dan een half uur bij de Magenta te vinden ben het hele weekend. Misschien zouden ze eens kunnen proberen om de Magenta op zondag om te wisselen met bv de UV (zoals ze dit jaar UV/blue/black wisselen). Namen als HHZ/NC/DBSTF/WS weten die stage met classic setjes ook wel goed te vullen denk ik en op de kleinere stage die dan als UV gebruikt wordt kun je dan mooi opkomende euphoric namen zetten.

Ik vind dit echt een goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Classic line-up op Defqon is eigenlijk nooit echt heel denderend vind ik (uitzonderingen daar gelaten). Vind de sfeer er op de een of andere manier ook niet heel fijn op zondag (wederom uitzonderingen daar gelaten).


Heb eigenlijk op een of twee uitzonderingen ook nooit bij de magenta gestaan op zondag. Misschien als er elders niets te doen was maar op zondag sta ik meer bij de Gold en Silver dan andere podia. Zaterdag is de Magenta juist wel leuk, sfeer is ook altijd top dan. Heb het idee dat het geluid op zaterdag bij de Magenta ook veel beter is dan op de zondag, misschien dat early zich er meer voor leent.

Eens met het bovenstaande. Het liefst de Magenta trouwens weer terug in een half-open tent i.p.v. open lucht. Bracht op een of andere manier veel meer sfeer en was bevordelijk voor het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het afgelopen jaar wel prima, eigenlijk. Lekker weertje ook, was echt flink genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Classic line-up op Defqon is eigenlijk nooit echt heel denderend vind ik (uitzonderingen daar gelaten). Vind de sfeer er op de een of andere manier ook niet heel fijn op zondag (wederom uitzonderingen daar gelaten).


Heb eigenlijk op een of twee uitzonderingen ook nooit bij de magenta gestaan op zondag. Misschien als er elders niets te doen was maar op zondag sta ik meer bij de Gold en Silver dan andere podia. Zaterdag is de Magenta juist wel leuk, sfeer is ook altijd top dan. Heb het idee dat het geluid op zaterdag bij de Magenta ook veel beter is dan op de zondag, misschien dat early zich er meer voor leent.

Eens met het bovenstaande. Het liefst de Magenta trouwens weer terug in een half-open tent i.p.v. open lucht. Bracht op een of andere manier veel meer sfeer en was bevordelijk voor het geluid.

Zoals 3 jaar geleden half open (net zoals de White vorig jaar) was echt ideaal ja. Al vond ik het vorig jaar ook niet verkeerd om hem helemaal openlucht te hebben :P
Kom overigens zondags ook niet veel bij de Magenta, meestal als ik net het terrein op ben ga ik eerst daar even hangen, inkomen met wat classics hitjes, veel ouwehoeren en beetje bier drinken, om vervolgens de rest van de dag op andere stages te zijn. Zaterdag daarentegen, sta ik bijna de helft van de dag op de Magenta. Er gaat imo niks boven Early op een festival :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad afgelopen jaren zaterdag veel bij de early hs (en als traditie afsluiten bij een spoon artiest :cool: ), zondag vaak tijd zat om wat rondjes langs de Gold/Silver/Indigo te lopen. Heeft ook weer zo zo'n voordelen :)
Vind dat ook juist vet op Defqon, lekker overal wat meepikken als het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de ekte liefhebbers, mijn Defqon 2018 staat online:



Tracklist:
01. Dutch Master - We Go Party
02. Noisecontrollers - Malboro Man
03. Nagoom - H.A.A.R.P.
04. Dutch Master - Back To The Real Style
05. Wildstylez - Clubbin
06. Brennan Heart & Frontliner - Search For More
07. Williams Syndrome - Limbo
08. Citizen - 1980 (Marshall Mix)
09. Showtek - No Harder
10. Kold Konexion - Minus One
11. Headhunterz - Victim Of My Rage
12. Psyko Punkz - Capital Of The Harder Styles
13. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
14. Blademasterz - Audio Care
15. Bruno Power - Censored
16. Krusaders - Reinvented
17. Toneshifterz - Nightscape
18. Josh & Wesz - DSTRCTN
19. Slim Shore & Code Black - Time Of Your Life
20. Josh & Wesz - Underground Language
21. Da Tweekaz - The Groove
21. Beat Providers - Intensive Care
22. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
23. Activator & Ricky Raw - B.O.H.I.C.A.
24. AVIO - Triangle Of Life
25. Noisecontrollers - Universe Was Born
26. Headhunterz - Scrap Attack
27. Zatox & The R3belz - Good & Evil
28. The Prophet - Recession
29. Subsonic / Rate Reducer Mash Up
30. Headhunterz - Now Is The Time

En nee, mijn 2019 set staat nog niet online :corn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
En nee, mijn 2019 set staat nog niet online :corn: .


Ik hoop dat je in ieder geval alreeds aan de voorbereidingen bent begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
En nee, mijn 2019 set staat nog niet online :corn: .

Moest lachen om deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Voor de ekte liefhebbers, mijn Defqon 2018 staat online


Lekkere lijst wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Voor de ekte liefhebbers, mijn Defqon 2018 staat online:



Tracklist:
01. Dutch Master - We Go Party
02. Noisecontrollers - Malboro Man
03. Nagoom - H.A.A.R.P.
04. Dutch Master - Back To The Real Style
05. Wildstylez - Clubbin
06. Brennan Heart & Frontliner - Search For More
07. Williams Syndrome - Limbo
08. Citizen - 1980 (Marshall Mix)
09. Showtek - No Harder
10. Kold Konexion - Minus One
11. Headhunterz - Victim Of My Rage
12. Psyko Punkz - Capital Of The Harder Styles
13. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
14. Blademasterz - Audio Care
15. Bruno Power - Censored
16. Krusaders - Reinvented
17. Toneshifterz - Nightscape
18. Josh & Wesz - DSTRCTN
19. Slim Shore & Code Black - Time Of Your Life
20. Josh & Wesz - Underground Language
21. Da Tweekaz - The Groove
21. Beat Providers - Intensive Care
22. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
23. Activator & Ricky Raw - B.O.H.I.C.A.
24. AVIO - Triangle Of Life
25. Noisecontrollers - Universe Was Born
26. Headhunterz - Scrap Attack
27. Zatox & The R3belz - Good & Evil
28. The Prophet - Recession
29. Subsonic / Rate Reducer Mash Up
30. Headhunterz - Now Is The Time

En nee, mijn 2019 set staat nog niet online :corn: .

omg een originele classic set, leuke lijst. :thumbup:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten