Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
GB47 schreef:
Benieuwd of Q-dance nog een officieel statement gaat versturen want heb het gevoel dat op fb heel wat mensen nog de indruk hebben dat ze tijdens de officiële verkoop nog steeds hun (weekend)ticket kunnen aanschaffen ...
Gaat ze door velen niet in dank worden afgenomen vermoed ik !


Dit wordt inderdaad hoog tijd...

Voorstel voor Q-Dance en TS: max 10 extra vragen per ticket op TS?
Hoe gaan jullie er trouwens vanuit gaan wie wel of niet zwarthandelaren zijn?


Dit moet Ts zelf doen, De Sp had er een wetvoorstel hiervoor liggen dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Momenteel hebben we een stop op Defqon.1 tickets op Ticketswap staan in verband met de grote hoeveelheid (mogelijke) zwarthandelaren. Het is dan ook mogelijk dat we deze tickets annuleren. We willen dit natuurlijk wel eerst bewijzen, gezien we geen eerlijke kopers willen benadelen.


Goed dat er wat aan gedaan wordt in ieder geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 09:02 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
ghostwriter schreef:
YWalen schreef:
Als jullie als Q-Dance het voorelkaaf krijgen de ticketswap handel stil te zetten kan je dan niet ook regelen dat er gewoon een maximum prijs (inkoopprijs) aan elk kaartje zit? Gezien dat ticketswap bijna een monopoly heeft zal niemand kaartjes kopen via andere sites en hebben de zwarthandelaren geen reden meer om kaarten in te slaan met het doel doorverkopen. Kan misschien wel weer leiden tot het groeien van een andere kaarten handel site maar lijkt me wel het proberen waard.


Ja, of overgaan tot deze maatregelen (die elders al gelden):

1. Het ticket blijft eigendom van de officiële promotors en moet op verzoek aan de promotors worden overgegeven.

2. Elk ticket dat niet direct via de officiële promotors wordt verkocht aan de consument wordt ongeldig gemaakt.

3. Tickets worden direct ongeldig gemaakt wanneer ze worden doorverkocht of te koop worden aangeboden, tenzij de verkoop plaatsvindt via de officiële doorverkoop partners.


Zou ook weer wat lastige zaken met zich mee brengen:

Als ik een kaartje koop en niet meer kan, mag ik deze dan dus kosteloos weer verkopen aan de organisatie? De organisatie zal dit niet tof vinden, want geld dat al binnen is, is dus nooit meer 100% zeker binnen. Als 15% van de mensen een paar dagen voor het feest van hun kaartje af wil, zit de organisatie met een feest dat uitverkocht was ineens met een feest dat maar voor 85% gevuld is. Om dit op te vangen zouden ze een regel in kunnen stellen dat men maar tot een week voor het feest hun kaart terug kunnen verkopen, maar wat doe je dan met de mensen die last minute niet meer kunnen gaan (om welke reden dan ook)? Verkopen op sites van derden mag niet, dus zit ik met mijn weekendkaart van €160 waar ik niks meer mee kan.


Ligt dat risico niet gewoon bij de ticketkoper in plaats van het risico neer te leggen bij de ticketverkoper? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker, maar het zou toch van den zotte zijn dat ik mijn kaartje nergens mag doorverkopen op het moment dat ik niet meer naar een evenement kan? Met de huidige ontwikkelingen ben je bijna verplicht om je kaartje al >6 maanden voor het evenement te kopen (anders is het uitverkocht) en de kans is dan best aanwezig dat je om de een of andere reden niet meer kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 11:49 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Zeker, maar het zou toch van den zotte zijn dat ik mijn kaartje nergens mag doorverkopen op het moment dat ik niet meer naar een evenement kan? Met de huidige ontwikkelingen ben je bijna verplicht om je kaartje al >6 maanden voor het evenement te kopen (anders is het uitverkocht) en de kans is dan best aanwezig dat je om de een of andere reden niet meer kan.

Vind het systeem van tomorrowland wel. Oké.
Krijg je je festival bandje welke op naam staat thuis gestuurd.
Door verkopen kan maar alleen via hun zelf (dat ze dan 30 ofzo extra rekenen om. Je bandje thuis te laten sturen(wat verplicht is) slaat dan wel weer nergens op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 13:01 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
RomanAnthony schreef:
Zeker, maar het zou toch van den zotte zijn dat ik mijn kaartje nergens mag doorverkopen op het moment dat ik niet meer naar een evenement kan? Met de huidige ontwikkelingen ben je bijna verplicht om je kaartje al >6 maanden voor het evenement te kopen (anders is het uitverkocht) en de kans is dan best aanwezig dat je om de een of andere reden niet meer kan.

Vind het systeem van tomorrowland wel. Oké.
Krijg je je festival bandje welke op naam staat thuis gestuurd.
Door verkopen kan maar alleen via hun zelf (dat ze dan 30 ofzo extra rekenen om. Je bandje thuis te laten sturen(wat verplicht is) slaat dan wel weer nergens op)

Haha wist helemaal niet dat dat werd gedaan wtf- big data woop woop. Drankgebruik koppelen aan je persoonsgevens. Zitten er toevallig ook nog een bloeddrukmeter en GPS in dat ding verstopt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
heggenschaar schreef:
RomanAnthony schreef:
Zeker, maar het zou toch van den zotte zijn dat ik mijn kaartje nergens mag doorverkopen op het moment dat ik niet meer naar een evenement kan? Met de huidige ontwikkelingen ben je bijna verplicht om je kaartje al >6 maanden voor het evenement te kopen (anders is het uitverkocht) en de kans is dan best aanwezig dat je om de een of andere reden niet meer kan.

Vind het systeem van tomorrowland wel. Oké.
Krijg je je festival bandje welke op naam staat thuis gestuurd.
Door verkopen kan maar alleen via hun zelf (dat ze dan 30 ofzo extra rekenen om. Je bandje thuis te laten sturen(wat verplicht is) slaat dan wel weer nergens op)

Haha wist helemaal niet dat dat werd gedaan wtf- big data woop woop. Drankgebruik koppelen aan je persoonsgevens. Zitten er toevallig ook nog een bloeddrukmeter en GPS in dat ding verstopt? :P


Zit wel een systeem in dat bijhoud wie wat uitgeeft waar door je als je veel Geld uitgeeft op het festival je met je account het jaar erna meer kans hebt op tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Zit wel een systeem in dat bijhoud wie wat uitgeeft waar door je als je veel Geld uitgeeft op het festival je met je account het jaar erna meer kans hebt op tickets.


Blear mag dus volgend jaar mijn tickets regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
IPlayOnADesktop schreef:
Zit wel een systeem in dat bijhoud wie wat uitgeeft waar door je als je veel Geld uitgeeft op het festival je met je account het jaar erna meer kans hebt op tickets.


Blear mag dus volgend jaar mijn tickets regelen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 18:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Indy schreef:
HALLO IS DE KOPEREN HOND DIT JAAR OOK WEER AANWEZIG?


Ja :)

Bron:
https://www.facebook.com/pg/RadioDeKope ... e_internal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dezen dus een zekerheidje, zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al het hoogtepunt van het weekend! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar pas op zondagnacht de koperen hond ontdekt. Dit jaar wat extra nachtelijke uurtjes daar spenderen :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 10:36 
 
Hardtraxxer

ghostwriter schreef:
Stel dat ik "per ongeluk" een ticket "te veel" heb gekocht, en dat vervolgens probeer te verkopen met een opslag van € 30,- is toch de enige reden winst maken?

Niet per sé. Kan toch zijn dat je ziet dat de gemiddelde TS prijs +€30 is, je maar gebruik maakt van de situatie en er ook het per ongeluk teveel gekochte kaartje voor een meerprijs erop zet?

Zou het persoonlijk niet zo snel doen, maar die mensen zullen er ongetwijfeld ook zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Vorig jaar pas op zondagnacht de koperen hond ontdekt. Dit jaar wat extra nachtelijke uurtjes daar spenderen :D :yay:


Haha. De Koperen Hond. Helemaal goud (ja, koper). Ideale plek om lekker van je anjer nog een beetje te boogieën tot in de vroeger uurtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of om al je botten te breken op dat ronddraaiend rad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Vorig jaar pas op zondagnacht de koperen hond ontdekt. Dit jaar wat extra nachtelijke uurtjes daar spenderen :D :yay:


Haha. De Koperen Hond. Helemaal goud (ja, koper). Ideale plek om lekker van je anjer nog een beetje te boogieën tot in de vroeger uurtjes.

Haha, Grim kon op dat moment ook weinig meer met ons, toen we daarna nog die game-hall in gingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
Of om al je botten te breken op dat ronddraaiend rad.

Dat was goud. Nog 6 pack gekregen van die vent omdat ik er op top snelheid met gemak op bleef staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Indy schreef:
Of om al je botten te breken op dat ronddraaiend rad.

Dat was goud. Nog 6 pack gekregen van die vent omdat ik er op top snelheid met gemak op bleef staan :lol:

geloof er geen zak van
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 17:08 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
heggenschaar schreef:
Indy schreef:
Of om al je botten te breken op dat ronddraaiend rad.

Dat was goud. Nog 6 pack gekregen van die vent omdat ik er op top snelheid met gemak op bleef staan :lol:

geloof er geen zak van

Dan niet :P
Door m'n kermis werk van vroeger ben ik gewend op draaiende machines te staan en volgens de vent er achter was ik de eerste die er moeiteloos op bleef staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Dan niet :P
Door m'n kermis werk van vroeger ben ik gewend op draaiende machines te staan en volgens de vent er achter was ik de eerste die er moeiteloos op bleef staan


Was je een clown?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Dan niet :P
Door m'n kermis werk van vroeger ben ik gewend op draaiende machines te staan en volgens de vent er achter was ik de eerste die er moeiteloos op bleef staan


Was je een clown?

Lesje nodig tussen het verschil in kermis en circus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jullie interacties mogen wat mij betreft wel in het circus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Wel heel vreemd dat je op travel.defqon.com nog wel tipi’s, comfort homes, etc kunt boeken, maar er geen entrance ticket bij krijgt??? Waarom dan überhaupt nog de dingen zelf verkopen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Wel heel vreemd dat je op travel.defqon.com nog wel tipi’s, comfort homes, etc kunt boeken, maar er geen entrance ticket bij krijgt??? Waarom dan überhaupt nog de dingen zelf verkopen??


Heel misschien omdat het nog wel geld oplevert / mensen met tickets hier nog wel gewoon voor kunnen kiezen. Is toch wel zo eerlijk dat alles gewoon in de verkoop gaat. Mensen die zo'n travel & stay wouden konden dat ook allang fixen voor de echte kaartverkoop. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten