Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Berenfiets schreef:
Nickmallo schreef:
Wel heel vreemd dat je op travel.defqon.com nog wel tipi’s, comfort homes, etc kunt boeken, maar er geen entrance ticket bij krijgt??? Waarom dan überhaupt nog de dingen zelf verkopen??


Heel misschien omdat het nog wel geld oplevert / mensen met tickets hier nog wel gewoon voor kunnen kiezen. Is toch wel zo eerlijk dat alles gewoon in de verkoop gaat. Mensen die zo'n travel & stay wouden konden dat ook allang fixen voor de echte kaartverkoop. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Alleen als je je geregistreerd had ja. Als we nou hadden geweten dat Q-dance alles al in de pre-sale zou verkopen... waarom überhaupt nog een ‘echte sale’ hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Nickmallo schreef:
Berenfiets schreef:
Nickmallo schreef:
Wel heel vreemd dat je op travel.defqon.com nog wel tipi’s, comfort homes, etc kunt boeken, maar er geen entrance ticket bij krijgt??? Waarom dan überhaupt nog de dingen zelf verkopen??


Heel misschien omdat het nog wel geld oplevert / mensen met tickets hier nog wel gewoon voor kunnen kiezen. Is toch wel zo eerlijk dat alles gewoon in de verkoop gaat. Mensen die zo'n travel & stay wouden konden dat ook allang fixen voor de echte kaartverkoop. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Alleen als je je geregistreerd had ja. Als we nou hadden geweten dat Q-dance alles al in de pre-sale zou verkopen... waarom überhaupt nog een ‘echte sale’ hebben.

Waarom zou je je niet even registreren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom überhaupt een pre-sale hebben als alles toch wordt verkocht in die pre-sale. Waarom dan niet gewoon een sale hebben?

omdat ze graag gegevens van mensen willen verzamelen met de registratie want dat is ook geld waard, je ziet namelijk steeds vaker dat Q zoiets doet (net zoals bij SZP album feest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:58 
 
Hardtraxx Newbie

Berenfiets schreef:
Nickmallo schreef:
Wel heel vreemd dat je op travel.defqon.com nog wel tipi’s, comfort homes, etc kunt boeken, maar er geen entrance ticket bij krijgt??? Waarom dan überhaupt nog de dingen zelf verkopen??


Heel misschien omdat het nog wel geld oplevert / mensen met tickets hier nog wel gewoon voor kunnen kiezen. Is toch wel zo eerlijk dat alles gewoon in de verkoop gaat. Mensen die zo'n travel & stay wouden konden dat ook allang fixen voor de echte kaartverkoop. Zo moeilijk is het allemaal niet.


Berenfiets, zo "moeilijk is het" blijkbaar wel want je snapt de vraag niet.

Waarom bieden ze accommodaties aan zonder bijbehorende tickets?

Als reeds tickethouder kon je kiezen voor de "no ticket" optie, maar nu zijn er accommodaties die überhaupt geen tickets meer hebben.

Je zou toch zeggen dat iedere accommodatie inclusief tickets is, tenzij de koper zelf kiest voor "no ticket" (zodat er weer tickets terugvloeien).

Het kan toch nooit zo zijn dat er zo veel tickets worden verkocht, dat zelfs de accommodaties zonder tickets komen te zitten.

Dat is dus de vraag.

Dat het wel gebeurt dat kunnen we nu zien, maar eigenlijk is het te gek voor woorden.

Men gebruikt deze accommodaties nu als "upgrade your ticket".

De omgekeerde wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar effe serieus he: 2200 euro voor zo’n luxe cabin???
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Ghostwriter: Blijkbaar snap jij het antwoord dan niet.

Je kan toch eerst tickets hebben gekocht een daarna besluiten: "we nemen wel een accommodatie, is wat relaxter"
En het levert flink geld op. Daarom zijn ze nog in de verkoop. Heel simpel.

De entrance tickets zelf zijn nou eenmaal uitverkocht. Max aantal personen.
In tegenstelling tot de huisjes. Als ik in m'n eentje in een 22-persoons accommodatie wil zitten moet ik dat zelf weten. Dan zou het raar zijn als er nog 21 entrance tickets overblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:14 
 
Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
@ Ghostwriter: Blijkbaar snap jij het antwoordt dan niet.

Je kan toch eerst tickets hebben gekocht een daarna besluiten: "we nemen wel een accommodatie, is wat relaxter"
En het levert flink geld op. Daarom zijn ze nog in de verkoop. Heel simpel.

De entrance tickets zelf zijn nou eenmaal uitverkocht. Max aantal personen.
In tegenstelling tot de huisjes. Als ik in m'n eentje in een 22-persoons accommodatie wil zitten moet ik dat zelf weten. Dan zou het raar zijn als er nog 21 entrance tickets overblijven.


zeke, lees mijn uitleg nog eens een keer wil je.

Ten eerste is het geen "antwoord", maar een uitleg van de vraag.

Ten tweede staat er in mijn uitleg al "upgrade" van tickets.

Ten derde kan je in je eentje kiezen voor een 22-persoons accommodatie als je wilt, maar betaal je wel voor 22 personen de surcharge, en kan je kiezen voor 1 ticket en 21x "no ticket". De 21 tickets gaan dan met de ticketverkoop mee.

Dus wat is nu precies je punt?

Andersom is alleen dwars; eerst alle tickets uitverkopen, vervolgens heb je accommodaties zonder beschikbare tickets (die mogelijk niet eens uitverkopen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat is er moeilijk aan dit?

Ik ga met een groep naar Defqon, we hebben allemaal via de pre-sale al een ticket en besluiten dan ineens, goh we willen een huisje/tipi/cottage. Dan kopen we dat.

Daarom staat dat nog online, dat was de vraag, dat is het antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:22 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Wat is er moeilijk aan dit?

Ik ga met een groep naar Defqon, we hebben allemaal via de pre-sale al een ticket en besluiten dan ineens, goh we willen een huisje/tipi/cottage. Dan kopen we dat.

Daarom staat dat nog online, dat was de vraag, dat is het antwoord.


Ik geef het op.

Als jullie het niet willen (of kunnen) begrijpen, dan houdt het echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ghostwriter schreef:
Als jullie het niet willen begrijpen


Hmm.

Nickmallo schreef:
Wel heel vreemd dat je op travel.defqon.com nog wel tipi’s, comfort homes, etc kunt boeken, maar er geen entrance ticket bij krijgt??? Waarom dan überhaupt nog de dingen zelf verkopen??


Broken Balance schreef:
We hebben allemaal via de pre-sale al een ticket en besluiten dan ineens, goh we willen een huisje/tipi/cottage. Dan kopen we dat.

Daarom staat dat nog online,


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is trouwens heel logisch dat er geen entrance ticket bijzit.
Ik zit er eens doorheen te bladeren wat er allemaal aangeboden wordt.

Maar dat gaat van:
Defqon tentjes, tipi basic, tipi pro, yurt, festipi, bell tent, safari tent, deluxe cabin, deluxe suite, dormer cabin ensuite, lodge, landal cottage, chalets droompark, cubes droompark, tiny houses, villa, camping cabins, safari tents molecaten, mobile homes, molecaten, appartments landal, een zooitje hotels en een Defqon1 villa. Varierend van 1 tot 22 personen.

Volgens jou moet er dus voor elke verblijfoptie x het max aantal personen wat er in past, entrance tickets beschikbaar zijn? (Dus er moeten ook 2 tickets beschikbaar blijven voor zo'n lullig defqon tentje, want ja, in theorie kan je er met z'n tweeën in slapen)

En die verblijven worden niet allemaal uitverkocht, en dan moeten de entrance tickets alsnog weer in de losse verkoop?

En trouwens, volgens mij is er voldoende tijd geweest om wel een accommodatie te boeken inc entrance ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
De 21 tickets gaan dan met de ticketverkoop mee.


Welke ticketverkoop?
Begint er dan iedere keer een ticketverkoop zodra er geen tickets worden afgenomen die voor een accommodatie waren gereserveerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Men gebruikt deze accommodaties nu als "upgrade your ticket".

De omgekeerde wereld.


De omgekeerde wereld is juist als er geen losse entrance tickets meer beschikbaar zijn. Maar er is nog wel een entrance ticket wanneer je er een dure accommodatie bij boekt.
En gezien het aanbod van verschillende soorten verblijven, zouden dat echt een hele hoop tickets zijn, dan verplicht je dus een hoop mensen om voor een duur verblijf te kiezen, terwijl ze eigenlijk gewoon een weekendje naar Defqon.1 willen op de camping.

DAT is de omgekeerde wereld.

Hetzelfde geld eigenlijk voor de busreizen, je kan nog wel een busreis boeken, maar de entrance tickets zijn uitverkocht (misschien zondag tickets nog niet, dat weet ik niet).
Of wat dacht je van de parking. "Wat raar joh, ik kan nog wel een ticket kopen om m'n te auto te kunnen parkeren, maar geen entrance ticket zodat ik ook naar binnen kan."
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeg kunnen jullie niet samen in een huisje gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 17:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :corn: :corn: :corn: :corn:


Kalm svb
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Goldenstyle schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :corn: :corn: :corn: :corn:


Kalm svb


7/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Jullie interacties mogen wat mij betreft wel in het circus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog een weekend (of een zondag) ticket moeten: aanbod/2x-defqon-weekend-ticket-en-1x-defqon-zondag-ticket-t66416.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Q-Dance, al iets bekend over wanneer en of TS weer opengesteld gaat worden? Ik heb als bijna enige van de groep van 10/12 man een kaart voor de zaterdag kunnen halen, maar wil deze nu eigenlijk wel verkopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij misschien vertellen of Ticketswap ook geen private ticketverkoop meer toestaat voor Defqon op dit moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticketswap sale start na 23 maart
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

77,45 voor de zondag. Wat een geld...
Vorig jaar wel prima vermaakt op de zondag. Dit jaar met een wat magere line up zal ik me ongetwijfeld ook vermaken maar het is wel een dikke twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag heeft wat mij betreft juist een hele dikke line-up. Vooral op de Silver en de Gold.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om in dit Tipic weer even wat leven in te blazen..

Wie denken jullie dat dit jaar 'The Legends' zullen zijn tijdens the closing ceremony?
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten