Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 11:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:

Of mensen bij Q hebben enigszins smaak en willen die bagger niet al te veel ruimte geven op Defqon.


Want elke Q line-up is naar de "smaak" van Q-Dance :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
fflkkr schreef:

Of mensen bij Q hebben enigszins smaak en willen die bagger niet al te veel ruimte geven op Defqon.


Want elke Q line-up is naar de "smaak" van Q-Dance :lol:


Ga er anders even serieus op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:

Of mensen bij Q hebben enigszins smaak en willen die bagger niet al te veel ruimte geven op Defqon.



Ik denk meer dat er wat serieuze opgekropte woede jegens een ander genre in zit, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de kritiek op de Indigo line-up uberhaupt neit. Vind de line-up van de indigo juist lekker veelzijdig dit jaar, met een Dark Pact/Retaliation/Aversion tot de 'verwachte' lompe namen. Ik zou me er het hele weekend prima kunnen vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

makrooy schreef:
LV1 schreef:
Dus als ik het goed begrepen heb staat Mandy dit jaar in de blue?


Nee ze staat UV. Wat op de zondag de stage is wat normaal gesproken de blue is.


Dit staat op de website van Q-Dance, bij Premium Tickets:

Citaat:
Keep in mind that the area’s switch on Sunday, meaning that there’s no Premium Deck at the BLACK, but at the UV.

- Access to the Premium Decks at the RED, BLUE & BLACK (UV on Sunday) including:
- The best view to witness all special moments at the BLUE & BLACK (UV on Sunday)


De UV gaat naar de Black op de zondag, niet naar de Blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Snap de kritiek op de Indigo line-up uberhaupt neit. Vind de line-up van de indigo juist lekker veelzijdig dit jaar, met een Dark Pact/Retaliation/Aversion tot de 'verwachte' lompe namen. Ik zou me er het hele weekend prima kunnen vermaken.

Vooral heel erg hyped van en voor Aversion, die heeft in 2 jaar echt een enorme ontwikkeling doorgemaakt. En natuurlijk vet omdat 'ie uit het mooie Aalsmeer komt net als ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De topicstarter mag de OP wel eens updaten met bijv. de line-up :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

ghostwriter schreef:
makrooy schreef:
LV1 schreef:
Dus als ik het goed begrepen heb staat Mandy dit jaar in de blue?


Nee ze staat UV. Wat op de zondag de stage is wat normaal gesproken de blue is.


Dit staat op de website van Q-Dance, bij Premium Tickets:

Citaat:
Keep in mind that the area’s switch on Sunday, meaning that there’s no Premium Deck at the BLACK, but at the UV.

- Access to the Premium Decks at the RED, BLUE & BLACK (UV on Sunday) including:
- The best view to witness all special moments at the BLUE & BLACK (UV on Sunday)


De UV gaat naar de Black op de zondag, niet naar de Blue.

Bijna ;). De BLUE gaat naar de plek van de BLACK, de BLACK gaat naar buiten naar de UV en de UV gaat naar de plek van de BLUE. De tekst van onze website gaat over de plek van de Premium Decks (dat er dus op zondag geen Premium Deck staat bij de BLACK, maar in de UV - en BLUE - omdat de areas verwisseld zijn').

ghostwriter schreef:

Mogelijk zijn de Member sale tickets enkel uitverkocht, en tijdens de reguliere sale weer vol beschikbaar?


Nope, alle Weekend & Saturday Tickets zijn uitverkocht. Deze zullen dus ook niet meer beschikbaar zijn tijdens de Regular Sale. Sunday Tickets zijn nog wel beschikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Na 5 minuutjes al mooi mijn kaarten binnen. Remi pas na 80 minuten, dus die mocht lekker aan het voetbalveld zijn kaarten afrekenen ^^ .

Ja, lekker was dit. Warming-up op het voetbalveld en tegelijkertijd nog even 4 kaarten afrekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas heb ik dit jaar geen mogelijkheid om een heel weekend te gaan. Enkel een zaterdag vindt ik veel te duur voor wat je krijgt (oa 11uur afgelopen). Dit is echt de eerste keer dat ik feest laat schieten door de prijs.

*afstand en kosten voor die reis spelen hier ook nog wel in mee wat het totaal echt te duur maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
ghostwriter schreef:

Mogelijk zijn de Member sale tickets enkel uitverkocht, en tijdens de reguliere sale weer vol beschikbaar?


Nope, alle Weekend & Saturday Tickets zijn uitverkocht. Deze zullen dus ook niet meer beschikbaar zijn tijdens de Regular Sale. Sunday Tickets zijn nog wel beschikbaar.


Wauw, dat is best erg. Veel mensen zullen nu wel geen ticket hebben... Niet iedereen kan een uur aan zijn computer zitten op zaterdagnamiddag. Ik heb er 4 hoor, maar maten van mij waren bv. net te laat vorig weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek trouwens nog één weekendkaart. Mocht er iemand nog over hebben, graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Bijna ;). De BLUE gaat naar de plek van de BLACK, de BLACK gaat naar buiten naar de UV en de UV gaat naar de plek van de BLUE. De tekst van onze website gaat over de plek van de Premium Decks (dat er dus op zondag geen Premium Deck staat bij de BLACK, maar in de UV - en BLUE - omdat de areas verwisseld zijn').


Ingewikkeld joh ;)
Is het niet eenvoudiger om de area's hetzelfde te blijven noemen met een andere line-up op zondag. Dat is met UV nu eigenlijk ook al gedaan gezien de freestyle namen op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zoek trouwens nog één weekendkaart. Mocht er iemand nog over hebben, graag!


Ik heb je een PB gestuurd

Edit: laat maar.. bericht klopt niet meer.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Remi schreef:
Ik zoek trouwens nog één weekendkaart. Mocht er iemand nog over hebben, graag!


Ik heb je een PB gestuurd

Edit: laat maar.. bericht klopt niet meer.. >.<


Toch bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:

Nope, alle Weekend & Saturday Tickets zijn uitverkocht. Deze zullen dus ook niet meer beschikbaar zijn tijdens de Regular Sale. Sunday Tickets zijn nog wel beschikbaar.


Gaan jullie nog wat doen aan die ticketswap handelaren? Het is een beetje te gek voor woorden dat er mensen zijn die dan bijv zo'n weekendpremium ticket in die presale kopen om hem er een half uur later voor 75 euro boven de normale prijs op ticketswap te gooien. Zou maar eens een keer goed kijken naar hoe de organisatie van Intents dat geregeld heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:07 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Q-dance schreef:

Nope, alle Weekend & Saturday Tickets zijn uitverkocht. Deze zullen dus ook niet meer beschikbaar zijn tijdens de Regular Sale. Sunday Tickets zijn nog wel beschikbaar.


Gaan jullie nog wat doen aan die ticketswap handelaren? Het is een beetje te gek voor woorden dat er mensen zijn die dan bijv zo'n weekendpremium ticket in die presale kopen om hem er een half uur later voor 75 euro boven de normale prijs op ticketswap te gooien. Zou maar eens een keer goed kijken naar hoe de organisatie van Intents dat geregeld heeft...


Ze kunnen niet meer verkocht worden op ticketswap

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend tickets hier ook binnen! Heb er weer zin in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Bijna ;). De BLUE gaat naar de plek van de BLACK, de BLACK gaat naar buiten naar de UV en de UV gaat naar de plek van de BLUE. De tekst van onze website gaat over de plek van de Premium Decks (dat er dus op zondag geen Premium Deck staat bij de BLACK, maar in de UV - en BLUE - omdat de areas verwisseld zijn').


Ingewikkeld joh ;)
Is het niet eenvoudiger om de area's hetzelfde te blijven noemen met een andere line-up op zondag. Dat is met UV nu eigenlijk ook al gedaan gezien de freestyle namen op zondag.


Snap er ook geen kut van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:30 
 
Hardtraxx Addict

Royvn_ schreef:
zeke schreef:
Citaat:
Bijna ;). De BLUE gaat naar de plek van de BLACK, de BLACK gaat naar buiten naar de UV en de UV gaat naar de plek van de BLUE. De tekst van onze website gaat over de plek van de Premium Decks (dat er dus op zondag geen Premium Deck staat bij de BLACK, maar in de UV - en BLUE - omdat de areas verwisseld zijn').


Ingewikkeld joh ;)
Is het niet eenvoudiger om de area's hetzelfde te blijven noemen met een andere line-up op zondag. Dat is met UV nu eigenlijk ook al gedaan gezien de freestyle namen op zondag.


Snap er ook geen kut van :lol:

Hoe moeilijk is het
Zat black is zon blue
Zat blue is zon uv
Zat uv is zon black
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Spalken schreef:
Q-dance schreef:

Nope, alle Weekend & Saturday Tickets zijn uitverkocht. Deze zullen dus ook niet meer beschikbaar zijn tijdens de Regular Sale. Sunday Tickets zijn nog wel beschikbaar.


Gaan jullie nog wat doen aan die ticketswap handelaren? Het is een beetje te gek voor woorden dat er mensen zijn die dan bijv zo'n weekendpremium ticket in die presale kopen om hem er een half uur later voor 75 euro boven de normale prijs op ticketswap te gooien. Zou maar eens een keer goed kijken naar hoe de organisatie van Intents dat geregeld heeft...


Ze kunnen niet meer verkocht worden op ticketswap

[foto]


Nee zie het inderdaad. Echter kon ik vlak na de presale al wel enkele kaarten voor echt fors verhoogde prijzen vinden, met als hoogtepunt een weekend premium die ipv 304 er voor 378 euro op stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is nog 1 weekend ticket over aangezien iemand al zijn eigen ticket had gekocht. Ticket mag weg voor de originele prijs. Bij interesse graag PB. :thumbup:

Edit: Ticket is verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 03:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niemand kan dus atm tickets voor Defqon kopen via TS?

Is dit tijdelijk of? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 04:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Niemand kan dus atm tickets voor Defqon kopen via TS?

Is dit tijdelijk of? :huh:

Sowieso tijdelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 08:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja lijkt mij ook tijdelijk.
Maar is dat ook echt zo?

Ik vind het wel een goeie actie. Natuurlijk zijn er gevallen waar er per ongeluk een kaartje teveel is besteld. Maar de meesten bieden ze aan om winst te maken.

Wat mij betreft stellen ze in dat je tickets alleen nog voor de originele prijs kan verkopen. Inclusief de fee voor ticketswap. Dan maak je er als verkoper dus altijd verlies op, maar dat is het risico dan maar.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten