Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 10:25 
 
Hardtraxxer

Kaartjes binnen en nu maar hopen dat de Indigo nu eens geen afgesloten kooi wordt- wil sws Prefix&Density meepakken maar heb bij die tent ieder jaar acts laten schieten vanwege de drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tmmy schreef:
heggenschaar schreef:
Tmmy schreef:
Die presale is bij intents wel veel beter ingesteld ...dan hier bij defqon
nooit last gehad voor ticketje te hale .Nou jammer genoeg wel :mad:
eerst was ik mis met bank kaartgegevens te kiese dan moeten refreshe
en ging niet meer dan "sold out voor zaterdag "
en wou ik pas vanavond doen , maar zie ik da weekend tickets weg zijn .. enkel nog zondag tickets
en voor de regular tickets sales vrees ik beetje xd

Ik zie eigenlijk alleen maar fouten van jou en niet van deze verkoop opzich


aangepast bij deze ;)



Sinds wanneer mogen kinderen van 12 ook kaarten bestellen en naar Defqon.1 gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Kaartjes binnen en nu maar hopen dat de Indigo nu eens geen afgesloten kooi wordt- wil sws Prefix&Density meepakken maar heb bij die tent ieder jaar acts laten schieten vanwege de drukte

Ik denk dat ze juist dit jaar de line up van de Indigo ''wat minder'' hebben gemaakt met minder spannende acts zodat 't niet constant zo belachelijk druk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Ltmbr schreef:
Kaartjes binnen en nu maar hopen dat de Indigo nu eens geen afgesloten kooi wordt- wil sws Prefix&Density meepakken maar heb bij die tent ieder jaar acts laten schieten vanwege de drukte

Ik denk dat ze juist dit jaar de line up van de Indigo ''wat minder'' hebben gemaakt met minder spannende acts zodat 't niet constant zo belachelijk druk is.

Als dat echt zo zou zijn zou dat best wel idioot zijn :lol: Meer dan genoeg ruimte op het terrein om die stage eens zo groot te maken, is ook niet dat een paar extra containers om de stage wat langer te maken veel geld kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdagkaarten zijn weer binnen!! :yay:
Wel bizar dat je bijna 15 euro aan servicekosten kwijt bent voor 2 kaarten zeg... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
JarneNL schreef:
Ltmbr schreef:
Kaartjes binnen en nu maar hopen dat de Indigo nu eens geen afgesloten kooi wordt- wil sws Prefix&Density meepakken maar heb bij die tent ieder jaar acts laten schieten vanwege de drukte

Ik denk dat ze juist dit jaar de line up van de Indigo ''wat minder'' hebben gemaakt met minder spannende acts zodat 't niet constant zo belachelijk druk is.

Als dat echt zo zou zijn zou dat best wel idioot zijn :lol: Meer dan genoeg ruimte op het terrein om die stage eens zo groot te maken, is ook niet dat een paar extra containers om de stage wat langer te maken veel geld kosten.


Ja klopt! Er is blijkbaar een grote vraag naar die muziek, dus lijkt het me toch logisch dat ze die stage groter moeten maken. Er is inderdaad genoeg ruimte op het terrein :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Zaterdagkaarten zijn weer binnen!! :yay:
Wel bizar dat je bijna 15 euro aan servicekosten kwijt bent voor 2 kaarten zeg... :thumbdown:

Is toch gewoon 4,75 per ticket, of heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 18:12 
 
Hardtraxxer

Jordy schreef:
Vitality schreef:
Zaterdagkaarten zijn weer binnen!! :yay:
Wel bizar dat je bijna 15 euro aan servicekosten kwijt bent voor 2 kaarten zeg... :thumbdown:

Is toch gewoon 4,75 per ticket, of heb ik iets gemist?

8,20 service kosten op mijn weekend ticket... 1 kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik 6 euro fee per zondagticket.

Gaat toch nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat ook nergens over, maarja mensen willen toch wel heen dus kunnen ze lekker cashen. Net als dat we straks weer 4 munten voor een hamburger betalen, €11,40 dus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gevalletje vraag en aanbod. Je moet toch eten en drinken daar, dus je betaalt het.
Buiten dat, wij zien het altijd als een weekendje weg/korte vakantie dus je spaart er toch voor. Dan ga ik ook niet moeilijk doen over een muntje meer of minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 23:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Door die mentaliteit kunnen ze juist ongegeneerd de prijzen ophogen. We kunnen het doen want we raken toch wel uitverkocht en je gaat toch eten en drinken halen.

Defqon.1 is en blijft geweldig, maar vooral bij dit soort feesten zuip ik liever bij de tent en doe ik het op het festival vooral met een flesje water. De prijzen per muntje zullen komende editie ook wel op of boven de 3 euro komen.

Laatste tijd heb ik wel vaker dat ik Q feesten links laat liggen puur omdat de prijs vergeleken met de line-up, voorzieningen, eten, drukte (Ziggo) e.d. het gewoon niet waard is.

Zat andere organisatoren die ook goede feesten bieden voor minder geld maar met zo goed als de zelfde line-ups. Dat Q-logotje en de show is me tot een zeker punt wat waard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 23:36 
 
Hardtraxxer

Prijzen zijn zeker overdreven, maar ja geef toch te veel uit aan drank elk jaar dus dan kan die hamburger er ook wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 23:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FTN schreef:
maar ja geef toch te veel uit aan drank elk jaar dus dan kan die hamburger er ook wel bij


Het is een persoonlijke keuze natuurlijk en voor ieder een andere geldkwestie.

Maar ik besteed hetgeen liever aan nog een extra feest bijvoorbeeld. Voor de prijs van een Defqon.1 weekend ticket heb ik zo'n beetje mijn hele zomeragenda qua feesten waarvan een weekendfeest inclusief een villa :P.

Maar met Defqon.1 doe je het toch wel, want er is niets zo magisch als Defqon.1, als je die magie er niet mee hebt, dan geef je het extra geld ook niet :P. Als de sfeer, leuke stages e.d. weg zouden gaan, dan word het gelijk voor mij een no-brainer om niet te gaan, want te duur voor iets wat ik maar voor een deel leuk zou vinden.

Die gedachtengang is voornamelijk de rede dat ik de laatste twee jaar Qlimax links heb laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap je punt hoor en als je alles zou gaan omrekenen van muntjes naar euro’s is het natuurlijk belachelijk, maar zoals ik al zei: wij gaan dan niet moeilijk doen. Onze groep is inmiddels 34 jaar gemiddeld en we pakken qua hardstyle festival alleen Defqon nog als traditie. Ja en bij Q weet je vaak wel dat het goed zit, ook al betaal je dan wat meer. En er komt bij dat we een huisje hebben en dus niet voor een tent kunnen zuipen. Het liefst neem ik mijn broodtrommeltje en drinkbeker mee maar hey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 08:17 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Gevalletje vraag en aanbod. Je moet toch eten en drinken daar, dus je betaalt het.


Wat een prachtig (en gênant) statement :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 13:05 m'n browser vernieuwd en letterlijk 3 minuten later was ik er doorheen. Vernieuwen helpt wel (Eerdere ticketverkopen ook gedaan).

Weekend en zondag binnen. Kies later wel wat ik wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 09:47 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Om 13:05 m'n browser vernieuwd en letterlijk 3 minuten later was ik er doorheen. Vernieuwen helpt wel (Eerdere ticketverkopen ook gedaan).

Weekend en zondag binnen. Kies later wel wat ik wil.

Ik had uit noodzaak 1 browser vernieuwd na 5 min ofzo en die kwam er pas na 1 uur door
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik lees een hoop over de servicekosten.. dit zijn al jaren de 'normale prijzen' die niet door Q maar door Paylogic bepaald zijn..
Hier wordt het e.e.a. uitgelegd: https://customerservice.paylogic.com/hc/nl/articles/201300526-Hoe-zijn-ticketkosten-en-servicekosten-opgebouwd-
De servicekosten zijn altijd een X percentage van de ticketprijs (afhankelijk wat de organisatie van Paylogic afneemt), is het een goedkoop ticket, dan betaal je ook weinig 'servicekosten', maar bij een weekendticket defqon zie je de servicekosten al snel oplopen, omdat de ticketprijs gewoon een stuk hoger is.

Tuurlijk, er valt wat van te zeggen dat je het te duur vind. Maar koop je 2 tickers van 70 euro via paylogic of 1 van 140, dan heb je netzoveel servicekosten betaalt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
JarneNL schreef:
Ltmbr schreef:
Kaartjes binnen en nu maar hopen dat de Indigo nu eens geen afgesloten kooi wordt- wil sws Prefix&Density meepakken maar heb bij die tent ieder jaar acts laten schieten vanwege de drukte

Ik denk dat ze juist dit jaar de line up van de Indigo ''wat minder'' hebben gemaakt met minder spannende acts zodat 't niet constant zo belachelijk druk is.

Als dat echt zo zou zijn zou dat best wel idioot zijn :lol: Meer dan genoeg ruimte op het terrein om die stage eens zo groot te maken, is ook niet dat een paar extra containers om de stage wat langer te maken veel geld kosten.


Of mensen bij Q hebben enigszins smaak en willen die bagger niet al te veel ruimte geven op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Of mensen bij Q hebben enigszins smaak en willen die bagger niet al te veel ruimte geven op Defqon.

Wauw :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
De servicekosten zijn altijd een X percentage van de ticketprijs (afhankelijk wat de organisatie van Paylogic afneemt), is het een goedkoop ticket, dan betaal je ook weinig 'servicekosten'


Bij zowel de laatste Hard Bass (69 euro) als voor de komende Supersized Kingsday (25 euro), beiden paylogic, heb ik januari dit jaar 4,95 euro service kosten betaald. Vreemd percentage dan.

Qlimax en Q-base vorig jaar beiden 4,75 euro servicekosten en ook voor defqon weekend vorig jaar 4,75.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 10:46 
 
Hardtraxx Newbie

Nattehond schreef:
Ik lees een hoop over de servicekosten.. dit zijn al jaren de 'normale prijzen' die niet door Q maar door Paylogic bepaald zijn..
Hier wordt het e.e.a. uitgelegd: https://customerservice.paylogic.com/hc/nl/articles/201300526-Hoe-zijn-ticketkosten-en-servicekosten-opgebouwd-
De servicekosten zijn altijd een X percentage van de ticketprijs (afhankelijk wat de organisatie van Paylogic afneemt), is het een goedkoop ticket, dan betaal je ook weinig 'servicekosten', maar bij een weekendticket defqon zie je de servicekosten al snel oplopen, omdat de ticketprijs gewoon een stuk hoger is.

Tuurlijk, er valt wat van te zeggen dat je het te duur vind. Maar koop je 2 tickers van 70 euro via paylogic of 1 van 140, dan heb je netzoveel servicekosten betaalt..


Hoe moet ik dit nu zien; krijg je met een duurder ticket dan andere service?

Je zou zeggen dat de service die ze bieden onafhankelijk is van de prijs van het betreffende ticket.

Service is service, dat lijkt mij niet duurder of goedkoper te zijn bij de verschillende prijzen van tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoek nog 1 zaterdag ticket voor een collega!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 11:01 
 
Hardtraxx Newbie

makrooy schreef:
CR___1 schreef:
makrooy schreef:
Zijn de weekendtickets dan helemaal uitverkocht of alleen de presales?

Als ik mij het goed herinner was het vorig jaar zo dat het dan ook helemaal uitverkocht was.


Ben er vrij zeker van dat vorig jaar ook tijdens de normale sales nog weekend kaarten werden verkocht. Ook al was dat toen binnen no time ook uitverkocht. Maar kan me ook niet herinneren dat de presales vorig jaar uitverkochte.


In een e-mail van Q-Dance omtrent de Member pre-sale staat:

Citaat:
Please note: there is a limited amount of tickets available for the member sale. First come, first served.


Mogelijk zijn de Member sale tickets enkel uitverkocht, en tijdens de reguliere sale weer vol beschikbaar?
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten