Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het kunnen dat de White verdwijnt ten voordele van de Purple ?
Viel me net op dat de Purple twee dagen geprogrammeerd staat ipv 1 ...
Zou dus kunnen betekenen dat ze (eindelijk) een echte stage krijgen ipv die tent, wat een set bijwonen bij de purple zonder twijfel meer aantrekkelijk zal maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 23:29 
 
Hardtraxxer

Vond de purple altijd wel tof twee jaar terug nog met estatic daar een uurtje door gebracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was nogal een sauna de afgelopen 2 jaar.
En van buiten vond k het er niet erg uitnodigend uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn 4 Defqon weekenden nog geen enkele keer een stap in de purple gezet. Niet zozeer omdat de artiesten mij niet liggen, integendeel maar meer om wat Timo al aangeeft. Als ik daar langs loop krijg ik nou niet bepaald zin om daar een kijkje te gaan nemen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben daar 1 keer gaan schuilen voor de regen, staan alleen maar van die rare Chilenen en andere aparte figuren binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 02:05 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ben daar 1 keer gaan schuilen voor de regen, staan alleen maar van die rare Chilenen en andere aparte figuren binnen

Op dat moment misschien, ben er een paar keer geweest afgelopen jaren en hing toch altijd wel een leuk sfeertje.

Maar ik snap nog steeds niet dat ze het in zo'n klein tentje doen jaren achter elkaar. De purple moet het juist hebben van langs lopen en horen hoe het klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Zou het kunnen dat de White verdwijnt ten voordele van de Purple ?

Of nog een grotere merch area. Die was bijna groter dan de White en stond de hele dag barstensvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk man, de Purple. Vorig jaar paar uurtjes in vertoefd (Airtunes, Primeshock) en mega gezellig. Wel een graadje of 25 te warm, maar ach. Misschien dat de White nu weg is zodat ze de Indigo eens groter kunnen maken? Zal weinig in de Indigo te vinden zijn omdat de line-up grotendeels echt mega zaad is, maar het zou geen overbodige luxe zijn als dat iets meer man in zou passen.

Overigens nog een beetje gemixte gevoelens over de line-up. Vrijdag ziet er top uit en als ze de Silent Disco wederom toevoegen is het helemaal mooi. Red op zaterdag is heel sterk, maar is dan ook een van mijn minst favoriete plekken om te staan op zaterdag. Blue is wel heel inspiratieloos. UV staan leuke namen (Primeshock, dik en dik verdiend!), Indigo zijn MD en The Purge leuk als potentiƫle afsluiters (hopen dat ze de laatste 2 uur staan en eens niet b2b). Verder zal de zaterdag hopelijk lekker euforisch worden en tussendoor weer lekker de horizon verbreden bij bijvoorbeeld de Silver. Nightparty wordt (hopelijk) de Koperen Hond.

Zondag is een stuk interessanter. Leuke euforische namen op de Red. Benieuwd naar wat Defqon Legends dit jaar zal zijn. Sub Zero Project als onderdeel van de Closing Ceremony is dan weer opvallend. SEFA had niet perse gehoeven van mij (zeker niet als hij een uur krijgt). Geen euforisch op de UV op zondag is kut. Leuke namen in de Blue (Delete VIP, 10 Years of Thera, Clockartz). Magenta is niet echt denderend te noemen, maar op de een of andere manier vind ik de Magenta op Defqon sowieso nooit zo heel leuk (m.u.v. Theracords Allstars in 2017 nondeju). Purple staan wel erg weinig namen, maar blij dat Envine er staat. Verder met Remi vast nog wel langs onze oude leraar Engels (50% TOA).

Dus dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 09:57 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Leuk man, de Purple. Vorig jaar paar uurtjes in vertoefd (Airtunes, Primeshock) en mega gezellig. Wel een graadje of 25 te warm, maar ach. Misschien dat de White nu weg is zodat ze de Indigo eens groter kunnen maken? Zal weinig in de Indigo te vinden zijn omdat de line-up grotendeels echt mega zaad is, maar het zou geen overbodige luxe zijn als dat iets meer man in zou passen.

De momenten dat ik in de indigo was was hij juist te groot afgelopen jaar.

Maar toch apart dat ze de freestyle geheel weg halen op de zaterdag. Op decibel op 1 na grootste en hier gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
RomanAnthony schreef:
Leuk man, de Purple. Vorig jaar paar uurtjes in vertoefd (Airtunes, Primeshock) en mega gezellig. Wel een graadje of 25 te warm, maar ach. Misschien dat de White nu weg is zodat ze de Indigo eens groter kunnen maken? Zal weinig in de Indigo te vinden zijn omdat de line-up grotendeels echt mega zaad is, maar het zou geen overbodige luxe zijn als dat iets meer man in zou passen.

De momenten dat ik in de indigo was was hij juist te groot afgelopen jaar.

Maar toch apart dat ze de freestyle geheel weg halen op de zaterdag. Op decibel op 1 na grootste en hier gewoon weg.


Op Decibel noemen ze hem zelfs de 2e mainstage sinds 2 jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ergens toch bijzonder dat je als Spoontech een 2e area krijgt op Qapital, maar dat er dan op Defqon geen plekje is in de Purple voor bijv. Stratos en/of Reaperz. Ideale stage voor die gasten, plus wat extra diversiteit op de line-up.

Sowieso eens met iedereen hier qua (het verdwijnen van) diversiteit. Erg zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt me trouwens op dat ANDY SVGE er niet staat.. Niet dat hij veel heeft laten zien de afgelopen tijd maar toch opmerkelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Valt me trouwens op dat ANDY SVGE er niet staat.. Niet dat hij veel heeft laten zien de afgelopen tijd maar toch opmerkelijk :)


Staat op de UV met ome Max!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag:
D-Block & S-Te-Fan
The Spotlight: Phuture Noize

Zaterdag:
Adrenalize & Devin Wild
B-Front
Frequencerz & Phuture Noize
Headhunterz
KELTEK
Hard Driver [LIVE]
Delete & Rebelion
Dither
Activator
Mind Dimension
Retaliation
Riot Shift (Soms)
The Purge
Mindustries

Zondag:
Gunz For Hire
Wildstylez
10 Years of Thera
Clockartz
Delete VIP
MYST
Ophidian & Ruffneck
Ophidian as Raziel
The Outside Agency

Genoeg interessante namen! Had van mij alleen wel iets meer variatie gemogen. Vorig jaar waren alleen MD en The Purge er van Spoontech, en dit jaar weer. Jammer dat Vyral of Infirium er niet staan. Daarnaast had ik een Dolphin of [KRTM] op de Silver, of een Geck-o/e op de Magenta ook wel kunnen waarderen. Maar ik vermaak me hier toch wel. Vorig jaar amper met de lineup bezig geweest.

Moet nog wel echt wennen aan het volledige anthem. Ik denk dat de extended versies beter tot hun recht komen eerlijk gezegd. Ik vond namelijk dat het stukje van PN er niet helemaal lekker bijpaste of zo, terwijl het als een afzonderlijke plaat enorm goed zou zijn. De tussenstukjes van JDX zorgen eerlijk gezegd ook niet helemaal voor een vloeiende overloop, maar meer als een soort pauze wat de drive van het anthem er compleet uithaald. Het anthem is oprecht vet, maar het had vetter gekunnen denk ik. Complimenten voor het stukje van KELTEK trouwens, dat stukje is echt ongekend lekker.

In ieder geval leuk dat er wat meer interessante namen op de Red staan vergeleken met vorig jaar. Ik heb vorig jaar geen enkele stap op de Red gezet namelijk en dat vond ik wel jammer. Vind het ook wel een leuk idee dat ze de Blue, Black en de UV hebben omgewisseld, ontdek je toch net wat meer van het festival. De hype is lichtelijk begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Staat op de UV met ome Max!


My bad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mis ik een Crypsis of ben ik nou blind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Mis ik een Crypsis of ben ik nou blind?

Crypsis ontbreekt inderdaad. Technoboy en Tuneboy zijn ook nergens te vinden ondanks dat het toch erg bekende namen zijn.

Zou het zelf wel leuk vinden als Crypsis bij de Defqon legends staat dit jaar. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo'n grote naam passeren wanneer hij ook nog eens een album in de maak heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk eerder dat Alpha Twins als Legends staan. Die komen voor de rest ook niet op de line-up voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of het is Showtek :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
JB12394 schreef:
Mis ik een Crypsis of ben ik nou blind?

Crypsis ontbreekt inderdaad. Technoboy en Tuneboy zijn ook nergens te vinden ondanks dat het toch erg bekende namen zijn.

Zou het zelf wel leuk vinden als Crypsis bij de Defqon legends staat dit jaar. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo'n grote naam passeren wanneer hij ook nog eens een album in de maak heeft.


Geck-O/TnT/Crypsis als DQ Legends, hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lees op harderstate dat Crypsis zelf heeft bedankt, als reden speculeert iemand omdat hij rond die tijd vader wordt, hij vast thuis wil zijn.

Ik denk Defqon Legends: Alpha2, Zany, Frontliner (heeft ie nog te goed van 2017 ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 14:28 
 
Hardtraxxer

Vrijdag
Angerfist
Evil Activities
Phuture Noize

Zaterdag
Freqz & Phuture Noize
Keltek
RR
Rejecta
N-vitral
Nosferatu
Max Enforcer & Andy SVGE
After Party

Zondag
Gunz for hire
Delete VIP
E-force & Luna
Myst
Titan
GPF
Tha playah
Paul Elstak
Dark pact
Art of fighters
The satan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ja fijn van iedereen lijstjes wie ze willen zien het hele weekend, daar zaten we al op te wachten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ja fijn van iedereen lijstjes die ze willen zien het hele weekend, daar zaten we al op te wachten :love:

Ik kan al niet wachten tot de timetable bekend gemaakt wordt!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 16:40 
 
Artiest

FTN schreef:
Dark Pact schreef:
Partofthehard schreef:
Ook is Q-Dance er in geslaagd de Indigo (een van mijn favoriete area's een paar jaar terug) om weten te turnen naar een van de saaiste stages met namen die nergens op slaan. The Apexx Machine (vorig jaar ook al), Tartaros, Dark Pact, Typhoon... Waarom staan zij er? Hebben de afgelopen periode totaal niets relevants gedaan en staan gewoon weer op Defqon.1.

Dikke twijfel dus.


Gewoon shotje keta en langskomen, wordt gezellig. (L)

Met vriendelijke groet,

Skedoedelepact

Als je i dont care draait kom ik langs


U vraagt, wij leveren. :bomb:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten