Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
LV1 schreef:
Dus als ik het goed begrepen heb staat Mandy dit jaar in de blue?


Nee ze staat UV. Wat op de zondag de stage is wat normaal gesproken de blue is.

Wat ik voornamelijk niet snap is wat het merk Mandy nou voor moet stellen. Aan het begin was het RAW (qua boekingen, setjes en wat je op social media van haar zag), haar releases zijn allemaal redelijk richting euforisch en nu staat ze op Defqon bij een freestyle-achtige line-up. Achja, scheelt dat het überhaupt al een circusact is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het hele idee van 'The Release' is volgens mij enorm fijn en goed uitgevoerd ! Geeft net dat extra hype dan gewoon droog de line-up online te gooien. En volgens mij is Q-dance ook de eerste organisatie die het zo doet dus echt wel complimenten hiervoor! :thumbup:

De line-up zelf is wel ok, wel voldoende leuke dingen ! Echter vind ik de zondag line-up van de magenta wat aan de povere kant qua (aantal) namen. Misschien biedt dit wel de gelegenheid voor langere setjes ...
Het oudere spul van A-lusion bijvoorbeeld, ook vet dat hij solo staat btw. Al mis ik misschien wel een classic 'raw' afsluiter, in de genre van TCC, 2-sidez, Degos & re-done, ...

Ook langs een kant dat ze die 'Sunday Funday' in stand gehouden hebben samen met het switchen van de stages maar zien hoe dat gaat uitpakken of wat Q-Dance hiermee wilt bereiken.

Ondanks alles leeft de hype nu toch al en ben ik waarschijnlijk weer een weekend aanwezig!
PS: Activator op de Magenta zaterdag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij iig een reden om niet meer te gaan dit jaar.

Vorig jaar was de vrijdag met het aankomen een hel. Op tijd daar, en toch na een zoektocht van een uur een waardeloos plekje achteraan op veld 6 gekregen. Het was echt een tyfusbende.

En wat krijgen we dit jaar? Hogere prijzen, de white weg, geen extra festivaldag en de lineup is behoorlijk karig (met name de Magenta en de euphorisch op zondag).

Oh en een veredeld carnavalsfeest in de blue. Ja leuk hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Voor mij iig een reden om niet meer te gaan dit jaar.

Vorig jaar was de vrijdag met het aankomen een hel. Op tijd daar, en toch na een zoektocht van een uur een waardeloos plekje achteraan op veld 6 gekregen. Het was echt een tyfusbende.

Sorry hoor wie gaat er dan ook met de hele kolerezooi naar zo’n camping. Gewoon lekker een huisje fixen in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
ULTIMO schreef:
Voor mij iig een reden om niet meer te gaan dit jaar.

Vorig jaar was de vrijdag met het aankomen een hel. Op tijd daar, en toch na een zoektocht van een uur een waardeloos plekje achteraan op veld 6 gekregen. Het was echt een tyfusbende.

Sorry hoor wie gaat er dan ook met de hele kolerezooi naar zo’n camping. Gewoon lekker een huisje fixen in de buurt

Vet makkelijk inderdaad, totaal niet 8 maanden vtv al vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou de eerste defkont zijn voor mij dit jaar, maar na het zien van de line up toch zwaar te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is de White helemaal verdwenen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Is de White helemaal verdwenen dan?

Nee is nu een keta-kraampje op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Hi all,

Bedankt voor de complimenten over The Release! Een eerste editie lanceren is altijd een spannend proces waar veel uren in zitten, maar we zijn zeer blij met het resultaat.

In verband met het hoge aantal registraties worden de bevestigingsmails in batches verstuurd, waardoor het langer dan gebruikelijk duurt voor je deze ontvangt. Geen stress, als je de stappen hebt doorlopen en het bevestigingsbericht op de website hebt gezien, dan is je registratie helemaal goed doorgekomen!

:beer:


Bij de travel packages kun je ook niet meer kiezen uit een 8 persoons appartement (landal waterparcs veluwemeer). Deze zag ik er gisteravond nog wel gewoon bij staan. Ik kan verder ook niet contact zoeken want de link op website werkt ook niet (http://www.q-dance.com/global/contact-us/). Hopelijk lezen jullie weer even mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 14:44 
 
Hardtraxxer

Wat een tegenvaller deze line-up. Dat hele sunday funday had van mij niet gehoeven, maar dat is meer omdat ik zelf niet van al die gekke dingen ben en gewoon muziek wil horen. Ook staan er een hoop acts voor de zoveelste keer (Delete VIP, Apexx Machine) en zie ik veel overeenkomsten met vorig jaar.

Over de Line-up: de zaterdag is wel oké. Leuk dat Wasted Mind er staat, na al die jaren. De silver valt een beetje tegen, had graag een paar goede crossbreed namen gezien maar dat zit er al jaren niet meer in dus dat is niets nieuws. Zeer bijzonder ook dat de White is geschrapt. Er blijven steeds minder area's over.

Wat de zondag betreft, de line-up op de blue is heel tof (kan me vermaken op alle namen), de Black slaat nergens op (GPF :cry:) en de Magenta is super saai. Silver is ook tof met Ophidian, Somniac One & Satan.

Ook is Q-Dance er in geslaagd de Indigo (een van mijn favoriete area's een paar jaar terug) om weten te turnen naar een van de saaiste stages met namen die nergens op slaan. The Apexx Machine (vorig jaar ook al), Tartaros, Dark Pact, Typhoon... Waarom staan zij er? Hebben de afgelopen periode totaal niets relevants gedaan en staan gewoon weer op Defqon.1.

Dikke twijfel dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het aantal interessante namen is aardig terug gelopen dit jaar, als ze straks dan ook nog tegelijk staan is het helemaal huilen. Ben meestal in Black / Gold / Blue te vinden, maar dat is dit jaar echt stukken minder..... Waar is Crypsis :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist wel blij met een hele boel dingen, line-up is gewoon dikke prima, altijd wel ergens iets vets terug te vinden. Huisje was geboekt van vrijdag tot maandag dus wel blij dat die donderdag er neit bij gekomen is. feest is lang zat.

Marketing/thema/artwork is wel weer complimentje waard, release livestream maar stukjes van gezien helaas, maar wat ik gezien heb zag er super strak uit. Mijn hype is er :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 17:12 
 
Artiest

Partofthehard schreef:
Ook is Q-Dance er in geslaagd de Indigo (een van mijn favoriete area's een paar jaar terug) om weten te turnen naar een van de saaiste stages met namen die nergens op slaan. The Apexx Machine (vorig jaar ook al), Tartaros, Dark Pact, Typhoon... Waarom staan zij er? Hebben de afgelopen periode totaal niets relevants gedaan en staan gewoon weer op Defqon.1.

Dikke twijfel dus.


Gewoon shotje keta en langskomen, wordt gezellig. (L)

Met vriendelijke groet,

Skedoedelepact
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 17:15 
 
Hardtraxxer

Word hier nog niet heel erg warm van om eerlijk te zijn. Vrijdagavond is de Blue prima, maar verder in het weekend weinig echt spannende namen. Jammer dat een aantal wel leuke namen, B-Front, PN, dan op de main worden neergezet en niet in de Blue overdag. Die muziek komt voor mijn gevoel in de Blue veel beter tot z'n recht.

Verder was de Magenta op zondag vaak nog het mooist van het hele weekend, kon daar echt vooraf al naar uitkijken, maar die stelt zwaar teleur. Tatanka top, maar dan krijg je er gratis die pannenkoek van een Zatox bij. Die heeft eerdere classic setjes bewezen er bijzonder weinig van te snappen, wat overigens ook voor Deepack geldt. The Pitcher leuk, maar die staat er op de Q-Dance site nog geeneens bij? Bij de andere namen leek het budget op te zijn geweest, terwijl de toegangsprijs toch bijna 10% gestegen is.

Nee, jammer. Defqon was ieder jaar een 'must go', maar dat gevoel is er nu nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Defqon was ieder jaar een 'must go', maar dat gevoel is er nu nog niet.


Dit heb ik ook! De hype is er echt (nog) niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier is de hype anders wel flink aanwezig, wat zat die release stream goed in elkaar! Lineup voor mij ook dikke prima, ik sta zelf toch vrijwel nooit bij de classic area's. The Gathering en Red :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatste 6 edities er maar 1 gemist, al zal ik deze zeer waarschijnlijk ook niet meepikken om meerdere redenen. Prijzen worden ook alsmaar duurder, afstand en vervoer is niet optimaal voor mij en de line up vind ik niet denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Mail zojuist binnen gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Hier is de hype anders wel flink aanwezig, wat zat die release stream goed in elkaar! Lineup voor mij ook dikke prima, ik sta zelf toch vrijwel nooit bij de classic area's. The Gathering en Red :worship:.


Jep zelfde. Vind magenta ook best tegenvallen maar daar ga ik wel voor naar classic feesten. Prijs mag van mij ook wel stoppen met stijgen. Maarja als het vorig jaar binnen een half uurtje uitverkoopt snap ik wel dat ze het weer duurder maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
B-Front op de main ipv blue.


Nee joh, B-Front op de main 2016, ondergaand zonnetje, één van de fijnste setjes ooit (L) Teken ik voor hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Svennn schreef:
B-Front op de main ipv blue.


Nee joh, B-Front op de main 2016, ondergaand zonnetje, één van de fijnste setjes ooit (L) Teken ik voor hoor.


Zaterdags, die 2016 set heb ik ook zo vaak nog op wat een set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 19:40 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Svennn schreef:
B-Front op de main ipv blue.


Nee joh, B-Front op de main 2016, ondergaand zonnetje, één van de fijnste setjes ooit (L) Teken ik voor hoor.

Oké daar heb je een punt, dat was inderdaad een hele dikke set. Maar toch heb ik altijd het idee dat de muziek op de main, al was het maar door het geluid en afstand tot podium, altijd minder binnenkomt dan in de Blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Svennn schreef:
B-Front op de main ipv blue.


Nee joh, B-Front op de main 2016, ondergaand zonnetje, één van de fijnste setjes ooit (L) Teken ik voor hoor.


Precies dit! Hopen dat die weer die tijd draait :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 21:31 
 
Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Partofthehard schreef:
Ook is Q-Dance er in geslaagd de Indigo (een van mijn favoriete area's een paar jaar terug) om weten te turnen naar een van de saaiste stages met namen die nergens op slaan. The Apexx Machine (vorig jaar ook al), Tartaros, Dark Pact, Typhoon... Waarom staan zij er? Hebben de afgelopen periode totaal niets relevants gedaan en staan gewoon weer op Defqon.1.

Dikke twijfel dus.


Gewoon shotje keta en langskomen, wordt gezellig. (L)

Met vriendelijke groet,

Skedoedelepact

Als je i dont care draait kom ik langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up van vorig jaar wordt naar mijn mening niet overtroffen.
Paar zeurpunten:
- Geen P1 :thumbdown: Waar gaan we die nog zien in 2019 in NL? Dit zou een heerlijke act op vrijdagavond kunnen zijn.
- Minder euforische line-up van zondag. Het idee van de UV om geen 'zondag-overdag-euforische-mainstage' te zijn vind ik zwaar minder
- Magenta zondag minder

Pluspunt: Wasted Penguinz waarschijnlijk weer een uur op zaterdag ipv 25 minuten vorig jaar
Nu maar hopen op mooi weer om de ietwat teleurstellende zondag te vergeten! Ook hoop ik dat de Gold weer in een tent is!
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten