Wij?
Genoeg Keta gehad denk ik zo
Genoeg Keta gehad denk ik zo
Vind het oprecht best interessant om te zien waar iedereen zijn smaak ligt.wrote:Ja fijn van iedereen lijstjes wie ze willen zien het hele weekend, daar zaten we al op te wachten
Misschien bij je spam? Bij mij stond 'ie tussen de reclamemails.wrote:Nog steeds geen bevestigingsmail van pre registratie gekregen
Vanochtend heb ik die van mij ontvangen...ze zijn dus onderweg (zie eerdere post van Q)wrote:Nog steeds geen bevestigingsmail van pre registratie gekregen
Heb em nu ook!wrote:Vanochtend heb ik die van mij ontvangen...ze zijn dus onderweg (zie eerdere post van Q)wrote:Nog steeds geen bevestigingsmail van pre registratie gekregen
Hier nog steeds niks...wrote:Heb em nu ook!wrote:Vanochtend heb ik die van mij ontvangen...ze zijn dus onderweg (zie eerdere post van Q)wrote:Nog steeds geen bevestigingsmail van pre registratie gekregen
13.00 lijkt me.wrote:Toevallig al iemand idee'tje waneer de preregister ticketsale van 9 maart begint om welk uur?
Nick wat staat er in je mail?wrote:Morgen alleen ticketsale voor hotels, tipi’s enzo of ook voor normale weekendtickets?
Vorig jaar voor landal wel met de rest van travel en stay geen ervaringwrote:Weet iemand of je het gehele travel and stay bedrag moet aftikken als je met een groep van 10 man een tent neemt?
Jawrote:Weet iemand of je het gehele travel and stay bedrag moet aftikken als je met een groep van 10 man een tent neemt?
3150 met stroom erbij, Altijd leuk die overboekingen uit het buitenland.wrote:Weet iemand of je het gehele travel and stay bedrag moet aftikken als je met een groep van 10 man een tent neemt?
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:Friendscamping binnen![]()
wrote:wrote:cottage binnen![]()
Dit was me toch een partij vetwrote:Voor de liefhebbers, vanavond 20:02 wordt mijn QULT throwback set op de WHITE van vorig jaar gestreamd op Youtube en Facebook. Daarna ook beschikbaar op Soundcloud en Mixcloud![]()
In de video neem ik je mee op een reisje door de mooie tijd die ik met QULT beleefd heb. Kom gezellig meepraten in de chat![]()
https://link.thefunkycat.com/QULT
View on YouTube