Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Die pre-party is echt wel een pak drukker dan de andere dagen hoor. Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Helicaze wrote:Die pre-party is echt wel een pak drukker dan de andere dagen hoor. Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P
Heb daardoor meer dan de helft van HHZ z'n set gemist :( Voortaan gaat een ander maar bier halen.....
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
En dan een beetje sneu dat de Blue zondags (zaterdags ben ik er niet geweest vorig jaar) maar voor een kwart vol stond. Kan je verder weinig aan doen, maar t is niet echt sfeervol naar mijn mening :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Bier halen bij de Black tijdens Endymion 25 years, dat was pas een hel.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
SL8492 wrote:En dan een beetje sneu dat de Blue zondags (zaterdags ben ik er niet geweest vorig jaar) maar voor een kwart vol stond. Kan je verder weinig aan doen, maar t is niet echt sfeervol naar mijn mening :P
Vind de drukte in de Blue op zaterdag en zondag wel prettig altijd. Meer dan genoeg ruimte maar ook niet echt heel rustig (voor het meerendeel van de dag dan). Op de Red is het trouwens ook net zo rustig het hele weekend, alleen tijdens power hour, de endshow, en de closing ceremony is het echt goed gevuld.
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Helicaze wrote:Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P
Ja, meer figuurlijk haha
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fuzzylogic wrote:Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.
Daar stonden we op een gegeven moment ook, maar de bar was daar nog steeds redelijk druk en je werd voortdurend voor de voeten gelopen door al het verkeer daar.

Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik vond The Gathering de afgelopen 3 jaar ook matig. Veelste druk en het geluid was echt bagger.
Ben daarom benieuwd wat ze nu van plan zijn met de donderdag en de vrijdag. Ben zelf sowieso meer te vinden op de kleinere stages. Dus als donderdag en vrijdag enkel de blue,black, red open zijn dan pas ik daar voor. Zou het prachtig vinden als de magenta 3 dagen open is :yay: .
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Vermoed dat er op donderdag vrij weinig zal zijn net als bij lowlands. En dan gewoon 3 volle festival dagen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
heggenschaar wrote:Vermoed dat er op donderdag vrij weinig zal zijn net als bij lowlands. En dan gewoon 3 volle festival dagen.
Dit zou perfect zijn, gewoon vrijdag op tijd open, en setjes op verschillende podia, en dan op een gegeven moment de gathering net als andere jaren.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Hoop alleen niet dat het dan dat speciale gevoel van de gathering weg zal nemen. Ik vind het toch wat hebben; aankomen, je tentje opzetten en dan je eerste biertjes erin om vervolgens met iedereen je een weg naar het festivalterrein te begeven. Ben bang dat de gathering dan meer als een gewoon setje zal aanvoelen.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Broken Balance wrote: Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.
Wij stonden voornamelijk in de silent disco en hebben het laatste uur bij de chillout gestaan toen Peacock daar onder een alias stond. Was dikke prima. :lol:
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2018
last seen Jul 2025
Peacock stond daar bijna de hele avond onder verschillende aliassen, was een stuk leuker dan Blue of Black.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Broken Balance wrote:
Fuzzylogic wrote:Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.

Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.
In 2017 alleen maar bij de silent speedcore geweest ook geen spijt van gehad.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Lennard95 wrote:
Broken Balance wrote:

In 2017 alleen maar bij de silent speedcore geweest ook geen spijt van gehad.
eDUB :love:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
aron96 wrote:Peacock stond daar bijna de hele avond onder verschillende aliassen, was een stuk leuker dan Blue of Black.
dr peacock aka toonetje vager aka saint ben hard aka vaagrid :P

Was idd wel lekker daar.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Broken Balance wrote:Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.
Dit was geweldig :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vaagrid met zijn The Police - Roxanne (Vaagrid Extratone Remix) of iets dergelijks was de beste plaat van het hele weekend. Zelden een heel publiek gezien dat collectief bijna op de grond viel van het lachen.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Broken Balance wrote:Vaagrid met zijn The Police - Roxanne (Vaagrid Extratone Remix) of iets dergelijks was de beste plaat van het hele weekend. Zelden een heel publiek gezien dat collectief bijna op de grond viel van het lachen.
Is hier nog materiaal van? Ben nu wel nieuwsgierig geworden natuurlijk
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Kwami wrote:
Broken Balance wrote:Vaagrid met zijn The Police - Roxanne (Vaagrid Extratone Remix) of iets dergelijks was de beste plaat van het hele weekend. Zelden een heel publiek gezien dat collectief bijna op de grond viel van het lachen.
Is hier nog materiaal van? Ben nu wel nieuwsgierig geworden natuurlijk
RT
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Van onze groep in ieder geval niet want het kwam nogal uit de lucht vallen en
Broken Balance wrote:op de grond viel van het lachen.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Helicaze wrote:Die pre-party is echt wel een pak drukker dan de andere dagen hoor. Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P
Bijkomend voordeel is dat die gasten aan de bar het zo druk hebben dat ze totaal niet opletten hoeveel munten je geeft... Tot 3 keer toe volle bladen bier en baco kunnen halen voor 2 munten :lol:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Afzetter :list:
Daar figuren zoals jij wordt het elk jaar duurder!!!!!!!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
@Q-Dance lezen jullie mee ?!!!????