Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pre-party is echt wel een pak drukker dan de andere dagen hoor. Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Die pre-party is echt wel een pak drukker dan de andere dagen hoor. Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P

Heb daardoor meer dan de helft van HHZ z'n set gemist :( Voortaan gaat een ander maar bier halen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan een beetje sneu dat de Blue zondags (zaterdags ben ik er niet geweest vorig jaar) maar voor een kwart vol stond. Kan je verder weinig aan doen, maar t is niet echt sfeervol naar mijn mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Bier halen bij de Black tijdens Endymion 25 years, dat was pas een hel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
En dan een beetje sneu dat de Blue zondags (zaterdags ben ik er niet geweest vorig jaar) maar voor een kwart vol stond. Kan je verder weinig aan doen, maar t is niet echt sfeervol naar mijn mening :P


Vind de drukte in de Blue op zaterdag en zondag wel prettig altijd. Meer dan genoeg ruimte maar ook niet echt heel rustig (voor het meerendeel van de dag dan). Op de Red is het trouwens ook net zo rustig het hele weekend, alleen tijdens power hour, de endshow, en de closing ceremony is het echt goed gevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P

Ja, meer figuurlijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 13:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.


Daar stonden we op een gegeven moment ook, maar de bar was daar nog steeds redelijk druk en je werd voortdurend voor de voeten gelopen door al het verkeer daar.

Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 14:11 
 
Hardtraxxer

Ik vond The Gathering de afgelopen 3 jaar ook matig. Veelste druk en het geluid was echt bagger.
Ben daarom benieuwd wat ze nu van plan zijn met de donderdag en de vrijdag. Ben zelf sowieso meer te vinden op de kleinere stages. Dus als donderdag en vrijdag enkel de blue,black, red open zijn dan pas ik daar voor. Zou het prachtig vinden als de magenta 3 dagen open is :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Vermoed dat er op donderdag vrij weinig zal zijn net als bij lowlands. En dan gewoon 3 volle festival dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Vermoed dat er op donderdag vrij weinig zal zijn net als bij lowlands. En dan gewoon 3 volle festival dagen.


Dit zou perfect zijn, gewoon vrijdag op tijd open, en setjes op verschillende podia, en dan op een gegeven moment de gathering net als andere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop alleen niet dat het dan dat speciale gevoel van de gathering weg zal nemen. Ik vind het toch wat hebben; aankomen, je tentje opzetten en dan je eerste biertjes erin om vervolgens met iedereen je een weg naar het festivalterrein te begeven. Ben bang dat de gathering dan meer als een gewoon setje zal aanvoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.

Wij stonden voornamelijk in de silent disco en hebben het laatste uur bij de chillout gestaan toen Peacock daar onder een alias stond. Was dikke prima. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 18:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Peacock stond daar bijna de hele avond onder verschillende aliassen, was een stuk leuker dan Blue of Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fuzzylogic schreef:
Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.




Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.


In 2017 alleen maar bij de silent speedcore geweest ook geen spijt van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Broken Balance schreef:
Fuzzylogic schreef:
Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.




Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.


In 2017 alleen maar bij de silent speedcore geweest ook geen spijt van gehad.

eDUB :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 19:59 
 
Hardtraxx Addict

aron96 schreef:
Peacock stond daar bijna de hele avond onder verschillende aliassen, was een stuk leuker dan Blue of Black.

dr peacock aka toonetje vager aka saint ben hard aka vaagrid :P

Was idd wel lekker daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hebben bijna de hele avond verder bij de chillout gestaan wat de beste beslissing ooit was, dan maar even geen hardstyle maar het was lachen en enorm gezellig.

Dit was geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 23:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vaagrid met zijn The Police - Roxanne (Vaagrid Extratone Remix) of iets dergelijks was de beste plaat van het hele weekend. Zelden een heel publiek gezien dat collectief bijna op de grond viel van het lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 00:41 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Vaagrid met zijn The Police - Roxanne (Vaagrid Extratone Remix) of iets dergelijks was de beste plaat van het hele weekend. Zelden een heel publiek gezien dat collectief bijna op de grond viel van het lachen.

Is hier nog materiaal van? Ben nu wel nieuwsgierig geworden natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Broken Balance schreef:
Vaagrid met zijn The Police - Roxanne (Vaagrid Extratone Remix) of iets dergelijks was de beste plaat van het hele weekend. Zelden een heel publiek gezien dat collectief bijna op de grond viel van het lachen.

Is hier nog materiaal van? Ben nu wel nieuwsgierig geworden natuurlijk

RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 09:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van onze groep in ieder geval niet want het kwam nogal uit de lucht vallen en

Broken Balance schreef:
op de grond viel van het lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Die pre-party is echt wel een pak drukker dan de andere dagen hoor. Ook ik heb vaak minuten lang moeten wachten voor ik aan de beurt was bij de bar, maar een half uur is wel overdreven denk ik. :P


Bijkomend voordeel is dat die gasten aan de bar het zo druk hebben dat ze totaal niet opletten hoeveel munten je geeft... Tot 3 keer toe volle bladen bier en baco kunnen halen voor 2 munten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afzetter :list:
Daar figuren zoals jij wordt het elk jaar duurder!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Q-Dance lezen jullie mee ?!!!????
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten