Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Kan aan mij liggen maar waarom hebben we het over 3 volle dagen als het van 28 t/m 30 is? Gewoon 3 dagen zoals altijd (in Biddinghuizen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de titel van het topic staat 28-30, maar hier stond dat het op 27 zou beginnen.

MelvinFR schreef:
Officiële bevestiging dat het op donderdag begint: https://travel.q-dance.com/nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
In de titel van het topic staat 28-30, maar hier stond dat het op 27 zou beginnen.

MelvinFR schreef:
Officiële bevestiging dat het op donderdag begint: https://travel.q-dance.com/nl/


Eh pardon maar DQ staat er helemaal niet bij, het is XQ - Qapital - Sound of Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DQ heeft er wel heel even bij gestaan, maar is daarna weer weggehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
patrickjeb schreef:
In de titel van het topic staat 28-30, maar hier stond dat het op 27 zou beginnen.

MelvinFR schreef:
Officiële bevestiging dat het op donderdag begint: https://travel.q-dance.com/nl/


Eh pardon maar DQ staat er helemaal niet bij, het is XQ - Qapital - Sound of Q-Dance

Daarom ook 'stond'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat DQ een flop wordt. Drie festivaldagen voegt helemaal niets toe en is meer bestemt voor Tomorrowland dan een serieus hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat DQ een flop wordt. Drie festivaldagen voegt helemaal niets toe en is meer bestemt voor Tomorrowland dan een serieus hardstyle feest.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 RTM93 oh wacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er maar frenchcore op elke dag is anders bouwen we zelf wel een feestje op de camping jatoch lkkr hakkuh bam bam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:23 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat DQ een flop wordt. Drie festivaldagen voegt helemaal niets toe en is meer bestemt voor Tomorrowland dan een serieus hardstyle feest.


Dus jij hebt nog nooit een bepaalde naam op de lineup van defqon gemist, en het is altijd helemaal perfect qua lineup je kan alles zien wat je wilt en ben op de zondag ook helemaal klaar met feesten?

Extra uren festival maakt best wat mogelijk: Langere sets, meer artiesten, meer variatie in het algemeen (niet dezelfde lineups als andere feesten), ruimte voor nieuwe concepten (zoals power hour ooit nieuw was), mogelijke een aantal artiesten dubbel zodat je minder moeilijke keuzes hebt



Ze (Q) hebben ooit gezegd dat het vanaf donderdag dan camping zou zijn en vrijdag het feest in de middag (15:00 was t volgens mij) begint ipv 20:00. Hier heb ik geen bron meer van, maar het was ooit op de Q site of in een interview met 1 van de vele sites zoals hardnews & hardstyle genoemd.

Mensen doen alsof er bizar veel veranderd, maar Q spreid zo het verkeer over heel donderdag & vrijdag ochtend & middag vergeleken alleen de vrijdag (er zijn altijd klachten over het verkeer vanuit de omgeving), verder zou het feest wel een hele 5 uur eerder starten en heb je nu gewoon een gezellige extra dag op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Mensen doen alsof er bizar veel veranderd,


En dat is misschien ook wel het geval. Zonder officiële aankondiging is die mogelijkheid er gewoon. Jij doet alsof er juist bizar weinig gaat veranderen en dat is ook nergens op gebaseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was The Gathering vroeger niet op de Red? Misschien gaan ze donderdag zoals geschetst werd op een vorige pagina rustig aan doen (Lowlands heeft bijvoorbeeld een silent disco als ik het goed heb), vrijdag normale festivaldag en in de avond Gathering op de Red, zodat ze een mooi extra showmoment hebben met vuurwerk.

Ik zeg maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de parkeerdrukte vorig jaar anders ook wel heel goed meevallen op vrijdagmiddag hoor. Totaal geen file gehad toen en op de dijk konden we zo doorrijden. Was in 2017 wel anders uiteraard, dus snap wel dat ze het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
Was The Gathering vroeger niet op de Red? Misschien gaan ze donderdag zoals geschetst werd op een vorige pagina rustig aan doen (Lowlands heeft bijvoorbeeld een silent disco als ik het goed heb), vrijdag normale festivaldag en in de avond Gathering op de Red, zodat ze een mooi extra showmoment hebben met vuurwerk.

Ik zeg maar wat.

Bij Lowlands waren er afgelopen jaar al wel een paar podia open op donderdag, maar het was allemaal nog vrij rustig wat tempo en volume betreft. Zou me niet verbazen als Defqon inderdaad hetzelfde gaat doen en de ook donderdag vooral gebruikt om de doorstroom wat te versoepelen met misschien wat kleine dingen her en der (die soort mobiele stage die altijd over de camping rijdt lijkt me bijvoorbeeld uitstekend om ook op de donderdag al in te zetten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Erwiet schreef:
Was The Gathering vroeger niet op de Red? Misschien gaan ze donderdag zoals geschetst werd op een vorige pagina rustig aan doen (Lowlands heeft bijvoorbeeld een silent disco als ik het goed heb), vrijdag normale festivaldag en in de avond Gathering op de Red, zodat ze een mooi extra showmoment hebben met vuurwerk.

Ik zeg maar wat.


Dit was onwijs gaaf toen :D ! Het ''presenteren'' van de main :thumbsup:

Pannenkoek schreef:
Bij Lowlands waren er afgelopen jaar al wel een paar podia open op donderdag, maar het was allemaal nog vrij rustig wat tempo en volume betreft.


Geef Geck-O vrijdag maar een Funky Cat Stage :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 17:40 
 
Hardtraxxer

Ik vraag me vooral benieuwd wat het gaat doen met de ticketprijs, ik neem aan dat die door een extra dag wel hoger gaat worden.

Verder vraag ik me af hoe Q het aangepaste BTW tarief gaat verwerken. De BTW is niet veranderd op alcoholische dranken maar op andere etenswaren en dranken wel. Zal dit verwerkt worden in de ticketprijs en/of de prijs van de munten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat er nauw naar gekeken werd maar nu het een dag extra is wil ik het dubbele aantal liters pils meenemen.

ErikZ schreef:
Geef Geck-O vrijdag maar een Funky Cat Stage :yay:

Fatima Hajji hosting ofzo pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Niet dat er nauw naar gekeken werd maar nu het een dag extra is wil ik het dubbele aantal liters pils meenemen.

ErikZ schreef:
Geef Geck-O vrijdag maar een Funky Cat Stage :yay:

Fatima Hajji hosting ofzo pls.


We hebben het over rustig tempo en zacht volume en jij komt met Hajij :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S E F A
E
F
A

HOSTING PLSSS
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dagje extra erbij? Waarom niet! Het hoeft niet maar ik ga sowieso het volledige weekend.

Defqon is en blijft sowieso 't beste festival van het jaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Niet dat er nauw naar gekeken werd maar nu het een dag extra is wil ik het dubbele aantal liters pils meenemen.

ErikZ schreef:
Geef Geck-O vrijdag maar een Funky Cat Stage :yay:

Fatima Hajji hosting ofzo pls.


We hebben het over rustig tempo en zacht volume en jij komt met Hajij :huh: ?

Vollebak geak
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 20:16 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Geef Geck-O vrijdag maar een Funky Cat Stage :yay:


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De pre-party mag wel anders georganiseerd worden.
Vorig jaar veelste druk (in de blue) en een halfuur aanschuiven voor drinken.

In ieder geval wel een weekend aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Woutr schreef:
De pre-party mag wel anders georganiseerd worden.
Vorig jaar veelste druk (in de blue) en een halfuur aanschuiven voor drinken.

In ieder geval wel een weekend aanwezig.

Half uur aanschuiven en te druk? Ter hoogte van de bar links achter ruimte zat en maar paar man voor me bij de bar steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Woutr schreef:
De pre-party mag wel anders georganiseerd worden.
Vorig jaar veelste druk (in de blue) en een halfuur aanschuiven voor drinken.

In ieder geval wel een weekend aanwezig.


Ook ik kan mij hier totaal niet in vinden, ja om 20:00 was het druk maar links mid altijd voldoende ruimte gehad om gezellig te dansen
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten