Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gebroeders doen Remi zijn foto eer aan.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Fuzzylogic wrote:Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.
Wij staan daar dus ieder jaar, maar dit jaar was het echt niet te doen tijdens The Gathering...
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
corneelwr wrote:
Fuzzylogic wrote:Bij The Gathering me ook mateloos geïrriteerd aan de drukte, tot op het moment dat we helemaal doorliepen naar de andere zijkant van de tent. Dus zeg maar niet de kant waar je binnen komt. Daar genoeg plekken met aardig wat ruimte en bij de bar ging het daar ook vrij vlot.
Wij staan daar dus ieder jaar, maar dit jaar was het echt niet te doen tijdens The Gathering...
Denk dat dat vooral kwam omdat ze Headhunterz als opening hadden staan van de Gathering. Iedereen wilde daar graag naartoe waardoor de drukte al snel zich richting de Blue begaf. Wellicht is dat dit jaar met de nieuwe opzet anders.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
heggenschaar wrote:
aron96 wrote:Peacock stond daar bijna de hele avond onder verschillende aliassen, was een stuk leuker dan Blue of Black.
dr peacock aka toonetje vager aka saint ben hard aka vaagrid :P

Was idd wel lekker daar.
St. Benhard :worship: Beste set van het hele weekend voor mij
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
View on SoundCloud
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote:
corneelwr wrote:
Denk dat dat vooral kwam omdat ze Headhunterz als opening hadden staan van de Gathering. Iedereen wilde daar graag naartoe waardoor de drukte al snel zich richting de Blue begaf. Wellicht is dat dit jaar met de nieuwe opzet anders.
Tijdens Bobfront en PN was het nog steeds zo druk
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
ErikZ wrote:View on SoundCloud
Poh dit is wel een enorm fijne set, zeg! :drool: Ken er amper van maar dit is echt helemaal mijn straatje
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Pannenkoek wrote:
ErikZ wrote:View on SoundCloud
Poh dit is wel een enorm fijne set, zeg! :drool: Ken er amper van maar dit is echt helemaal mijn straatje
Hoe noemt men dit genre?
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 3 days ago
Techno. En als dit helemaal in je straatje past kan je beter naar Awakenings ofzo gaan dan naar Defqon... xd
Hardtraxx Veteran
Peacock zelf omschrijft deze stijl als vage deephouse/techhouse
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Yenssen wrote:Techno. En als dit helemaal in je straatje past kan je beter naar Awakenings ofzo gaan dan naar Defqon... xd
Ja want mensen kunnen geen meerdere genres leuk vinden natuurlijk. En dit is btw inderdaad deep/techhouse.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Yenssen wrote:Techno. En als dit helemaal in je straatje past kan je beter naar Awakenings ofzo gaan dan naar Defqon... xd
Heel pijnlijk dit.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019

MOD EDIT WEG
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
haha triggered
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Haha
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
technofeesten zijn veel beter dan hardstylefeesten
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
:lol:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Hopelijk dit jaar een techno stage op Defqon! Beuken bij Oliver Heldens etc :bomb:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 3 hours ago
Inb4 mod edit weg. :whistle:
Hardtraxx Veteran
Awake en defqon moeten gwn een stage hosten op elkaars festival, aangezien het bijna altijd in hetzelfde weekend valt :list:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
jaa lijkt me leuk
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Echt niet, hoef toch geen gaystyle stage op Awakenings... mafkees.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Joey wrote:Echt niet, hoef toch geen fagno stage op Defqon... mafkees.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ja laten we anders zo'n discussie gaan voeren :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
380 Volt op Defqon.1 was een van de beste setjes en de Silver leent zich daar prima voor. Ook de sfeer tijdens die set en tijdens de rest van die dag op de Silver heb ik nergens anders weer gezien. Iedereen was gewoon chill aan het ouwehoeren en met de muziek bezig, niet met wie het hardste kan dansen, wie de meeste platen weet, of een kick wel of niet hard is of wie het beste kan kickrollen.

Geef mij een lompe/industrial techno stage op Defqon.1 en ik vermaak me 10x beter dan de gemiddelde stages op de rest van Defqon.