Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
En @Emre, ik denk dat Q echt wel om wat plaatjes kan lachen. Ze zijn nu toch ook weer gestopt. Kan je gewoon weer verder gaan met leven.


Dan hadden ze echter niet 2 pagina's geleden gevraagd of het daarbij kon blijven, lijkt mij. Daarna kwamen die picca's pas. Ik kon vorig jaar ook lachen om die plaatjes en zou dat nu weer kunnen, mits wel iedereen er om kan lachen. Q vroeg normaal of het binnen de perken kon blijven. Dan kun je je erbij neerleggen of er weer tegenin willen gaan. Waarom dan weer per sé zo moeilijk willen doen. Laat het gewoon ff hierbij want letterlijk iedereen gaat nu tegen je in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah ik voel ‘m ook niet, beetje te geforceerd ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:11 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Nah ik voel ‘m ook niet, beetje te geforceerd ofzo.


Dit ja, buiten dat zijn 90% van de plaatjes/grappen ook niet grappig i.t.t vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nee, ik meld alleen maar dat men nu niet als een hysterisch wijf moet gaan schreeuwen omdat er eens iets minder netjes wordt gepost.

Niet om het een of het ander hoor, maar de aandachtzoekende schreeuwreacties komen naar mijn idee duidelijk van één kant (of liever één persoon). De mensen die vragen of het wat minder kan doen dit mijns inziens grotendeels op een normale manier, maar onder veel kinderachtige reacties zie ik toch steeds dezelfde naam terugkomen:
RTM93 schreef:
Misschien is joop.nl meer een site voor jullie. Daar heb je trouwens ook een forum.

RTM93 schreef:
Kun jij mij vertellen waar het azijn in de aanbieding is?

RTM93 schreef:
Dennis op zo'n sneu figuur en reactie als die van jou ga ik niet eens dieper op in.

RTM93 schreef:
Stelletje moraalridders. 350 dagen in het jaar gebeurt er hier verder ook geen fuck, is het allemaal netjes. Jullie overdrijven echt fucking hard.

RTM93 schreef:
Ja en we willen natuurlijk niet deugers als Makrooy en BB op de teentjes trappen.


Het hoeft van mij echt niet allemaal netjes te zijn op zo'n forum hoor, maar we zijn inmiddels geen 14 meer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup, maar wel vooral de ander hysterisch noemen, daarmee maak je je punt uiteraard wel duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:30 
 
Hardtraxxer

Haha! De ironie. Ik zie maar één hysterisch wijf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kansloos.
Heb niks grappigs voorbij zien komen mbt de geplaatste foto's.

Laat t maar gauw over Defqon.1 gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb van mijn leven nog nooit zoveel aandacht gekregen.


De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.


Heanig an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 01:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oké, dat ook weer gehad. Wordt verder wel een leuk feestje denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag weer on topic verder. Passende maatregelen worden genomen :thumbup:. Wie er nog over doorgaat kan ook een warn verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 02:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan trek ik het wel weer On Topic: Hoe denken jullie dat ze de tijd van een extra dag gaan vullen? Gewoon meer artiesten en de kleinere namen miss wat grotere stages geven? Langere setjes? Meer gekke nieuwe concepten als Sunday Funday? Ik hoop zelf op een combinatie van de eerste twee, het lijkt de ideale gelegenheid om wat artiesten van de Indigo eens in de Blue te laten draaien, of de Purple te laten doorstromen naar de gepaste grotere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 02:14 
 
Hardtraxx Elite

- edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wat er op de vrijdag gaat gebeuren, en of ze dan hele dag hiervan gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Ik ben benieuwd wat er op de vrijdag gaat gebeuren, en of ze dan hele dag hiervan gaan maken.


Ben ik ook benieuwd naar! Dan gaan we als groep kijken hoe we het plannen want van donderdag t/m zondag(/maandag) is voor ieder van ons een no go :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze het donderdag nog klein houden, met 1 grote tent op het campingterrein. Vrijdag overdag ook vooral op de camping gefocust met misschien al 1 tent op het festivalterrein open en 's avonds alsnog de gathering voor de mensen die de donderdag nog niet halen.

Dan heb je alsnog wel het saamhorigheidsgevoel en verdeel je toch de verkeersdrukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 10:57 
 
Hardtraxx Newbie

Chroman schreef:
Ik denk dat ze het donderdag nog klein houden, met 1 grote tent op het campingterrein. Vrijdag overdag ook vooral op de camping gefocust met misschien al 1 tent op het festivalterrein open en 's avonds alsnog de gathering voor de mensen die de donderdag nog niet halen.

Dan heb je alsnog wel het saamhorigheidsgevoel en verdeel je toch de verkeersdrukte.



Ik kan me een oud interview herinneren dat ze richting TML willen gaan. Een preparty + 3 hele dagen.
Dat zal inderdaad betekenen dat er een grote tent op de camping komt, maar in tegenstelling tot TML liggen camping en festivalterrein bij Defqon echt naast elkaar. Ik denk dus echt dat ze een hele extra dag inlassen en de vrijdag naar de donderdag wordt verschoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze qua vergunningen voor geluidsoverlast etc. in lijn liggen met lowlands (op hetzelfde terrein als defqon), dat ook al de camping open heeft op donderdag, maar deze dag nog geen programmering heeft.

Ik ga er daarom vanuit dat donderdag het festival terrein niet open zal gaan, hooguit wat camping activiteiten zoals je vorig jaar de koperen hond enzo had. De vrijdag wordt dan, net als de zaterdag, een normale festival dag van 11:00 tot 23:00 met daarna evt nog een night party in de blue/black.

Als het ze echt om de druktespreiding te doen is, dan is het van belang dat ze de donderdag niet te interessant maken, want anders wil iedereen alsnog op tijd binnen zijn en verplaats je het fileprobleem alleen maar van de vrijdagmiddag naar de donderdagmiddag. Dan schiet je er netto nog niet zoveel mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik denk dat ze qua vergunningen voor geluidsoverlast etc. in lijn liggen met lowlands (op hetzelfde terrein als defqon), dat ook al de camping open heeft op donderdag, maar deze dag nog geen programmering heeft.

Ik ga er daarom vanuit dat donderdag het festival terrein niet open zal gaan, hooguit wat camping activiteiten zoals je vorig jaar de koperen hond enzo had. De vrijdag wordt dan, net als de zaterdag, een normale festival dag van 11:00 tot 23:00 met daarna evt nog een night party in de blue/black.

Als het ze echt om de druktespreiding te doen is, dan is het van belang dat ze de donderdag niet te interessant maken, want anders wil iedereen alsnog op tijd binnen zijn en verplaats je het fileprobleem alleen maar van de vrijdagmiddag naar de donderdagmiddag. Dan schiet je er netto nog niet zoveel mee op.


Om de programmering interessant te houden ligt er dan ook een behoorlijk uitdaging lijkt me. Ik volg de scene minder dan voorgaande jaren, maar er zijn toch niet voldoende A artiesten om drie volle dagen te programmeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 11:28 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Ik denk dat ze qua vergunningen voor geluidsoverlast etc. in lijn liggen met lowlands (op hetzelfde terrein als defqon), dat ook al de camping open heeft op donderdag, maar deze dag nog geen programmering heeft.

Ik ga er daarom vanuit dat donderdag het festival terrein niet open zal gaan, hooguit wat camping activiteiten zoals je vorig jaar de koperen hond enzo had. De vrijdag wordt dan, net als de zaterdag, een normale festival dag van 11:00 tot 23:00 met daarna evt nog een night party in de blue/black.

Als het ze echt om de druktespreiding te doen is, dan is het van belang dat ze de donderdag niet te interessant maken, want anders wil iedereen alsnog op tijd binnen zijn en verplaats je het fileprobleem alleen maar van de vrijdagmiddag naar de donderdagmiddag. Dan schiet je er netto nog niet zoveel mee op.

Zo iets had ik vorig jaar inderdaad gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Om de programmering interessant te houden ligt er dan ook een behoorlijk uitdaging lijkt me. Ik volg de scene minder dan voorgaande jaren, maar er zijn toch niet voldoende A artiesten om drie volle dagen te programmeren?


Je kunt altijd mensen meerdere keren op laten treden of voor langere sets kiezen en natuurlijk kun je mensen uit meerdere hoekjes of genres plannen. Bijvoorbeeld op dag 1 early hardstyle, dag 2 euphoric classics en dag 3 raw classics op een podium. Zag je natuurlijk al als experiment op de red met Sunday Funday, waar ik persoonlijk niet zo veel mee had. Maar volgens mij stond het toen wel redelijk vol, dus het werkt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik denk dat ze het donderdag nog klein houden, met 1 grote tent op het campingterrein. Vrijdag overdag ook vooral op de camping gefocust met misschien al 1 tent op het festivalterrein open en 's avonds alsnog de gathering voor de mensen die de donderdag nog niet halen.

Dan heb je alsnog wel het saamhorigheidsgevoel en verdeel je toch de verkeersdrukte.


Dit hoop ik van harte. De Gathering op vrijdag was toch echt wel even een momentje en 3 volle dagen 'gewoon' festival is voor mij ook net te veel van het goede denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 12:27 
 
Hardtraxxer

Ben vooral benieuwd naar de opties wat betreft tickets. Als het kiezen is tussen of 1 losse dag, of meteen het hele weekend neig ik toch naar 1 dag. Niet per se vanwege het volhouden, die extra dag lukt wel, maar het begint op deze manier vooral duur te worden (incl. munten is een dag langer toch al snel minimaal 50 euro meer waarschijnlijk, daarnaast kun je die dag natuurlijk niet werken). Hoop dus dat er opties zijn voor 2/3 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat ze de camping ook eens gaan aanpakken dan nu het vier dagen is. Vond drie dagen al lang op dat oh zo sfeervolle graf veld. Anders gaat het hem niet eens worden dit jaar denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag wordt gewoon een volwaardige festivaldag.
Hoop eigenlijk wel dat er aparte vrijdagtickets komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat de vrijdag voorlopig nog alleen voor weekenders zal zijn. En dat ze het dan een beetje indelen zoals de zondag van voorgaande jaren, met een aantal stages open tot 20:00, en dan van 20:00 - 23:00 alleen de RED open voor een "opening ceremony" oid.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten